Přejít na obsah

Ostatní

co se jinam nehodí


96 témat v tomto fóru

    • 48 odpovědí
    • 80.1k zobrazení
  1. Koupě ojetého Yetiho 1 2 3 4 7

    • 170 odpovědí
    • 90.2k zobrazení
  2. Yeti 1 2 3 4 65

    • 1.6k odpovědí
    • 283.6k zobrazení
  3. Fotky YETÍků z ulic 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 67.3k zobrazení
    • 143 odpovědí
    • 95.1k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 29.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  4. Škoda Yeti facelift 1 2 3 4 5

    • 105 odpovědí
    • 67.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 111.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 39.6k zobrazení
  5. Návrh ceny ?

    • 5 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. Plynové vzpěry kapoty

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  7. YETI - ceník

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
  8. Tankovani 1 2

    • 27 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.1k zobrazení
  9. Proč Yeti?

    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  10. velikost nádrže

    • 7 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
  11. Kolo na střechu

    • 8 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  12. Rezerva+hever

    • 1 odpověď
    • 7.7k zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 64.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 12.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nechci odpojovat baterku, mam to auto 10 dní 🙂 Nerad bych, aby pak byl nějakej problém se zárukou
    • Vyjezdit 2 plné nádrže premium paliva (OMV Maxxmotion, N98 EO, VIF a podobně) a pak šupem do servisu. Tam jim to hezky zadokumentované na videích s VIN ukázat. Oni budou hluší, slepí, ale po 3 urgencích to budou muset začít řešit. Pokud je auto v záruce, klidně ať půlku auta vymění - svíčky, motor, rozvody, hlava, zapalování, spojka, převodovka, silentbloky... garážník by to měl poznat lépe a snadněji, diagnostika a zkušební jízda nutná.
    • Pravděpodobně se něco "nepotká". Pokud je adaptér na 100% funkční v jiné zásuvce (jiné auto, ale hlavně elektrická síť doma), tak to může být o nedokonalosti sinusovky. Co si budem, to je výstup na holicí strojek, hrubý průběh pro nabíječku notebooku (kterému by to mělo být jedno, hlavně že to střídá 50 Hz) apod. Vzácně by se mohlo vyskytnout, že zařízení má tak malý odběr, že ho elektronika měniče nedetekuje; mám za to, že jsem něco takového četl v návodu u UPS APC (což není nic jiného než zase měnič z 12 VDC, i když daleko dokonalejší, ten typ je tzv. line-interactive) - prostě připojený spotřebič musí mít příkon vyšší než asi 20 W, jinak v případě výpadku elektronika nepřepne na battery mode, v případě síťového "bypassu" je vše OK. Může být i špatný kintakt. Kdovíco ta ledka nedetekuje - třeba jen přítomnost kovového pinu, viz (offtopic) toto. Tipuji, že piny 4 a 5 jsou detekční-mechanické. Edit: další možná příčina je nesplnění podmínek pro spuštění měniče (vybitá baterka, přetížená palubní síť...), ale to by asi nesvítila ta ledka, v infotainmentu by něco svítilo.
    • Mně dělá něco podobného SCALA 81kW, rozjedu se třeba na volnoběh nebo s mírně přidaným plynem, pustím spojku a auto normálně jede, jakmile přidám plyn tak auto jednou cukne mezi otáčkami 1500 - 2000 (jakoby na chvíli ztratilo výkon) a pak už jede normálně.
×
×
  • Vytvořit nový...