Přejít na obsah

Škoda FABIA / ROOMSTER

Fora

  1. FABIA I

    Škoda Fabia je malý osobní automobil a byl oficiálně představen na 58. autosalonu ve Frankfurtu 14. září 1999 s karoserií pětidveřového hatchbacku. Byl představen jako nástupce modelu Škoda Felicia, ale rok a půl se oba vozy vyráběly souběžně. Necelý rok po hatchbacku byla představena Fabia s karoserií combi a paletu karoserií v roce 2001 uzavřela karoserie sedan. Roku 2007 byla na jarním ženevském autosalonu představena druhá generace s karoserií hatchback, což znamenalo konec výroby pro hatchback první generace. Combi druhé generace bylo představeno o půl roku později. Tímto definitivně končí výroba combi a sedanu první generace. S karoserií sedan už se v druhé generaci nepočítalo. 

    172,6k
    příspěvků
  2. 76k
    příspěvků
  3. 47,5k
    příspěvků
  4. 1,6k
    příspěvků
  5. Hospoda FA & RO

    Pokec pro Fabii a Roomster

    64,3k
    příspěvků
  6. 219
    příspěvků
  7. RoomsterClub.com

    Vaše připomínky, názory, postřehy a návrhy k Roomster Clubu

    510
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj Luke95, proběhly už 4 pokusy- 2 od pána z Prostějova,  kterej je v širokém okolí brán jako machr na kódování, ale nepovedlo se, vzdal to. Pak to zkoušel ještě jeden borec na dílně také bez úspěchu,  pořád to hazelo trvalou hlášku lane assist a front assist nedostupný. Pak jsem to zkoušel sám podle návodu na YouTube - podle návodu JiriVRS   Posun je pouze v tom, ze hláška o nedostupnem lane assist a front assist, nesvítí stale po ujetí cca 500metru od nastartování, nesvítí žlutý trojúhelník s vykřičníkem, ale jen problikne pri pokusu o aktivaci lane asist v menu asistentů řidiče přes ovládání na volantu, v infotaimentu nabídka pro ovládání lane assist  je, ale samozřejmě neaktivní. Děkuji za veškeré rady a tipy.
    • › Nizozemští cestovatelé Renske Coxová a Maarten van Pel se v plně elektrickém voze Škoda Enyaq vydali na cestu z Evropy do jižní Afriky a zpět› Dvojice nabídla svůj expediční vůz do sbírky Škoda Muzea a v Zákaznickém centru Škoda Auto převzala nový vůz Škoda Enyaq 85x L&K› Mírně upravený model Enyaq lze nabíjet pomocí přenosných solárních panelů› Expediční vůz bude od 10. července do 30. září vystaven v expozici Škoda Muzea Škoda Enyaq Zářivě žlutý plně elektrický vůz Škoda Enyaq, který absolvoval více než 33 000 kilometrů na náročné trase napříč Afrikou, se stal součástí sbírek Škoda Muzea. Nizozemští cestovatelé Renske Coxová a Maarten […] Článek ŠKODA Enyaq po více než 33 000 kilometrech napříč Afrikou míří do sbírky Škoda Muzea se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Ovšem pozor, to, že to bere 120 kW motor, neznamená, že se jezdí s výkonem 120 kW, on ten motor prakticky během jízdy podává výkon pořád stejný (jako třeba 50 kW) - pokrývá energetické ztráty vzniklé třením v hodnotě "pár nižších desitek" kW při běžných rychlostech... A ano, on umí 120 kW, ale pak taky nepojede za 6l/100km.
    • Tak pokud před 20 lety byla bomba mít 60kW motor, který bral 6l/100, přičemž dnes bere stejně 120kW motor, představoval bych si, že 80kW motor v dnešní době bude brát o nějaký ten litr méně.    Já jako zákazník, když zvažuji, že půjdu zase do benzinové Fabie nebo VW Polo, a čistě z hlediska spotřeby tam vidím jen cca o litr nižší spotřebu, není to pro mne zase tak lákavé, abych si to koupil. Raději můžu ze starého auta vytěžit maximum dokud jezdí, během toho ještě něco našetřit a jít k japonské značce do hybrida, který opravdu bere 3-4 litry.    To byl celý můj point, omlouvám se, že jsem to tu tímto zaplevelil offtopic diskusí. 
×
×
  • Vytvořit nový...