Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI


68 témat v tomto fóru

  1. Motor 1.9 TDI 77 kW 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 62,1k zobrazení
  2. Jaký olej 1.4 TDI

    • 23 odpovědí
    • 32,9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 26,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11,5k zobrazení
  3. Chiptuning 1.4 TDI 1 2

    • 45 odpovědí
    • 24,9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 20,3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9,4k zobrazení
  4. DPF filtr 1.4 TDI PD

    • 15 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 16,5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  5. volnobezne otacky

    • 8 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
  6. Interval výměny oleje

    • 8 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  7. 1.4 tdi 59kw nudzovy rezim

    • 7 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...