Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1 364 témat v tomto fóru

  1. Zatékaní do vozu 1 2 3 4 15

    • 374 odpovědí
    • 176,7k zobrazení
    • 1,8k odpovědí
    • 689,9k zobrazení
    • 302 odpovědí
    • 135,7k zobrazení
  2. Stahovačka 1 2 3 4 10

    • 235 odpovědí
    • 141,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 345 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 274 zobrazení
  3. Jak na koberec

    • 19 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 242 zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 27,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 370 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 16,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 35,4k zobrazení
  4. Mlžení oken 1 2 3 4 7

    • 150 odpovědí
    • 77,5k zobrazení
  5. Molitan z ofuků?

    • 6 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 41,7k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 104,1k zobrazení
  6. Kožené čalounění

    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  7. Pylový filtr 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 16,6k zobrazení
  8. zámok vodiča

    • 18 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
  9. Čištění sedaček 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 20,7k zobrazení
  10. Sedačky - pružina

    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
  11. Mastné okno Octavia I

    • 6 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...