Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


67 témat v tomto fóru

    • 255 odpovědí
    • 77,3k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 45,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 699 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 515 zobrazení
  1. Divný zvuk

    • 1 odpověď
    • 871 zobrazení
  2. Lambda sonda

    • 0 odpovědí
    • 853 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  3. Výmena motora 1,8 Tsi

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10,5k zobrazení
  4. Vytékající olej

    • 11 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  5. Špatně startuje

    • 7 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  6. BZB kovové rupnutí

    • 0 odpovědí
    • 988 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
  7. Blow of ventil

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  8. Chyby 004759 a 000136 1 2 3 4 20

    • 496 odpovědí
    • 62,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. Chip zkušenost

    • 13 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
×
×
  • Vytvořit nový...