Přejít na obsah

Interiér


145 témat v tomto fóru

    • 15 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 396 odpovědí
    • 100.7k zobrazení
  1. Prepinac spatnych zrkadiel

    • 1 odpověď
    • 536 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 118 odpovědí
    • 39.8k zobrazení
  2. Loketní opěrka Rapid 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 42.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
  3. Brneni - pedaly

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 989 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  4. Výplně dveří 1 2

    • 38 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  5. 3D folie-úprava interiéru 1 2

    • 25 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čus borci, je to asi týden co jsem dával svoji ovci 1.9 TDI 66Kw jednomu mechanikovy na výměnu rozvodů. Před tím, než jsem mu auto přivezl jelo naprosto v pořádku, táhlo a bylo znát, že všechno šlape jak má. Každopádně po výměně auto nechce jet, jako by bylo turbo v háji, nebo bylo auto v nouzáku, nechápu proč.. Rozjet se na 90km/h je peklo a o kopcích ani nemluvím, někde je problém jet alespoň 50km/h. Taky jsem si všiml, že pokud jedu na 5. rychlostní stupeň, aktuální spotřeba při plně sešlápnutém plynovém pedálu nepřekročí 6,5l/100km když jedu např. 130 na dálnici. Auto v podstatě ani při téhle rychlosti nezrychluje na víc.. prostě jede 130 a pokud není kopec dolů nepřidá.    Taky mi příjde (nebo se mi to možná jen zdá), že občas jde brzdový pedál zmáčknout hodně ztuha. Např. když jsem jel z kopce a postupně jsem přibržďoval a pak zas nechal auto na neutrál dojíždět, po dalším sešlápnutí brzdy, šel pedál dolů čím dál víc ztuha.. nevím jestli to má nějakou spojitost, ale přišlo mi to divné..    Nevíte někdo jestli se něco prostě náhodou zrovna vyjebalo, nebo to mechanik posral s výměnou, nebo dokonce něco pojebal on?  Díky moc ta jakékoliv typy nebo rady! 
    • Zdravím ,chtěl bych se zeptat jak nejlépe a bez ztráty nervu nandat vodicí trubky bovdenu octavia 2  
    • Ano , podla Astell Kosice, som zistoval medzne hodnoty na Hunter vyvazovacke, ak to spravne nastavili, a tie hodnoty su spravne, tak tie gumy su out, max prispustna hodnota pre SUV je 120nm, 340nm je brutálna odchýlka.
    • Tak bol som v AS dali to vyvážiť na Hunteri, nepomohlo, teda tvrdia ze je vestko ok ale auto trasie rovnako resp este viac ako predtym. Na voľnobehu stale citim ze to brni a od spodných otáčok tiez. Idem do iného AS nech sa na to pozru tak uvidime. Prikladám foto co tvrdia z vyvažovacky ze je to ok - no mne sa to nezda resp auto hovori to iste 
    • Moc ti nepomohu, nejsem na to odbornk, ale když píše "hodnota odporu moc velká", tak to bude někde přerušené vedení, anebo pořád vadný ten zapalovač bagu, Já bych ještě zkusil tam vrátit ten odpor, jestli tohle hlášení zmizí. Jestli ano, tak je znovu vadný ten zapalovač, nebo vedení k němu. Jestli hlášení potrvá, tak je vadné vedení od ŘJ, nebo ta ŘJ. Nabízí se změřit odpor zapalovače, ale měl bych obavy z jeho odpálení. I když napětí asi kolem 1,5V z multimetru, by snad nemělo. Ale měl bych obavy. Naměřený odpor by měl být kolem 2,5 Ω. Škoda, že nemáš vlastní diagnostiku, na experimentování.    
×
×
  • Vytvořit nový...