Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI-PD


166 témat v tomto fóru

  1. Motorovy olej

    • 13 odpovědí
    • 10,5k zobrazení
  2. Rozvody

    • 12 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
  3. spadla teplota 1 2 3 4

    • 88 odpovědí
    • 36,8k zobrazení
  4. 4x4 TDi PD 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
  5. 1,9TDi 96kW, 6ti kvalt 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
  6. Pískání turba 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 45,8k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 37,4k zobrazení
  7. EGR ventil 1 2

    • 45 odpovědí
    • 61k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 18,1k zobrazení
  8. Jak vam to toci? 1 2

    • 34 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 15,7k zobrazení
  9. studeny start 1 2

    • 30 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
  10. Mizí olej 1 2

    • 29 odpovědí
    • 15,7k zobrazení
  11. Motor PD ?? 1 2

    • 28 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 24,6k zobrazení
  12. Sportovní filtr Green

    • 24 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  13. Octavia 4x4 74kw Tdi

    • 23 odpovědí
    • 9,4k zobrazení
  14. 1.9TDi 96kW

    • 22 odpovědí
    • 27k zobrazení
  15. TDi PD 96kw

    • 22 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 20,5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 16,2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  16. Octavia 1.9 TDiPD 4*4

    • 19 odpovědí
    • 3,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...