Přejít na obsah

71 témat v tomto fóru

  1. Jaký motor do SIII? 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 51.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 279 zobrazení
  2. Výmena oleja v DSG 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 72.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 675 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 19.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 399 zobrazení
  3. Trhnutie v prevodovke

    • 15 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 654 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  4. Kovový zvuk z DSG

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 919 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  5. DSG DQ250 škubnuti

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 728 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...