Přejít na obsah

86 témat v tomto fóru

    • 23 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 16.7k zobrazení
  1. Přední sklo - antiradar

    • 24 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
  2. Podtlak v nádrži

    • 5 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  3. Servisna knizka.

    • 13 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  4. Zápach benzinu v zadním prostoru auta

    • 6 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  5. Superb Sportline

    • 16 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  6. Zvuk vody

    • 13 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  7. S3 odlehčení

    • 20 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5k zobrazení
  8. Superb Grt Style

    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
  9. Technická data ŠKODA Superb FL

    • 0 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  10. (NE)rozjezd

    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...