Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


136 témat v tomto fóru

  1. 2.0 TDI 110 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 77,6k zobrazení
  2. Motor 2.0 TDI 147 kW 1 2 3 4 5

    • 102 odpovědí
    • 58,4k zobrazení
  3. Motor 2.0 TDI Evo 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 58,8k zobrazení
  4. Rozvody 2.0 TDI 1 2

    • 29 odpovědí
    • 24,4k zobrazení
  5. Vymena oleje 1 2 3 4 10

    • 248 odpovědí
    • 97,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 612 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  6. 140 kw v manuálu?

    • 6 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
  7. 140kw a dpf

    • 11 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4,2k zobrazení
  8. 140kw tdi dsg hrkotavy zvuk 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 46,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 707 zobrazení
  9. 2.0 Tdi 130kw?

    • 10 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,6k zobrazení
  10. 2.0 TDI 140 kW typ DSG

    • 5 odpovědí
    • 4,1k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 25k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 187 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 135 odpovědí
    • 93,5k zobrazení
  11. Aditivum VW

    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...