Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


920 témat v tomto fóru

  1. Čelní sklo 1 2 3 4 5

    • 115 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
  2. Uchycení RZ 1 2 3 4 5

    • 104 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 19k zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 33.2k zobrazení
    • 94 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
  3. Protisluneční pruh 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  4. Xenonové výbojky 6000K 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 25.1k zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
  5. Boční lišty 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 199.4k zobrazení
  6. Nádržka ostřikovačů 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 134.6k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 35.2k zobrazení
  7. bílé parkovačky 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
  8. Montáž hagusu 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 73.9k zobrazení
  9. chrom lišty kolem oken 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  10. Světla - seřízení 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 12k zobrazení
  11. Plynová vzpěra kapoty 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
  12. Polepy 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 23.1k zobrazení
  13. Xenony v parabole 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
  14. Kryt víčka nádrže 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 62k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ve faceliftu už by měla být 1.5tsi EVO 2. Já mám před facelift.  Najeto mám 52000km. Motor je bez problémů a spolehlivý.Na běžné ježdění naprosto dostačující. Spotřeba ve městě je větší. Horko těžko se dostanu pod 8l/100km. Na dálky to umí být úsporný motor, kdy není problém jezdit okolo 5l/100km. Mám manuál a kdychych si teď měl kupovat jiné auto určitě bych vzal automat.  Někdy mám problém zařadit 1. Jak psal kolega výše , někdy je potřeba podřazovat. 
    • Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi.   ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.      
    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
×
×
  • Vytvořit nový...