Přejít na obsah

Motor 1.5 TSI

1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k


22 témat v tomto fóru

  1. Výměna oleje 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 45.4k zobrazení
  2. Motor 1.5 TSI

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  3. Výměna svíček

    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  4. Nová Scala pískání

    • 9 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  5. Pazvuky

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  6. Hvizdanie pri pridavani plynu

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  7. Teplota oleja motora.

    • 17 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  8. Chladiaca kvapalina

    • 21 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
  9. Otacky 1 2

    • 27 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
  10. Vaše spotřeba 1 2

    • 32 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 43.9k zobrazení
  11. 1,5 TSI | 7° DSG | 110 kW 1 2

    • 32 odpovědí
    • 33.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Když mě v 25.000km potkal opakovaný problém s motorem na 2 válce byl jsem poprvé v AS, kde mě jen vyměnili svíčky a ani jsem nevšiml, že by použili stahovák cívek a natočení svíček už vůbec. Nicméně po 100km jízdě od domu byl problém zpět a už následoval odtah do jednoho AS, kde mě na záruku vyměnili cívku. Tam jsem auto nechal a odjel náhraďákem a ráno si ho jen vyzvedl bez jakéhokoliv záznamu a papíru. Proto jsem teď v 54.000 km výmenu svíček odmítl a nechám to až za rok. Někde jsem četl o zpochybňování natočení svíček, tak nevím... 
    • Určitě je tam pojistka. Na autě se stoprocentní jistotou není žádný konektor bez jištění.
    • DPF - Diesel Particulate Filter 👍
    • Zdravím! Vzhledem k tomu, že už jsem párkrát vjel do garáže kde jde fakt o milimetry , vypnu motor a spustil se větřák. Mám strach jestli náhodou nešlo o vypalování filtru DPF, Proto jsem se rozhodnul koupit DPF indikátor. Jistota je jistota a pořád to vyjde levněji, než nový DPF filtr. Ale chtěl bych tady poprosit všechny, kdo toto mají v Superbu 3 o nějakou fotku, jak a kde to máte umístněné, uvažuji koupit 1m kabel OBD2, nebo opravdu nevím. Proto bych chtěl raději i poradit, jak toto máte vyřešeno. Děkuji všem za pomoc.
    • Pokud by byl motor hodně zanesený karbonem (při používání oleje 15W/40 třídy SD), tak by se spíš při použití lepších olejů (SF a vyšší) karbon rozpustil a hrozilo by ucpání mazacích kanálů. Oleje 10W/40 bývají skoro vždy SF a vyšší a modernější 15W/40 jsou též SF a lepší.
×
×
  • Vytvořit nový...