Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/02/16 ve všech sekcích
-
A stejně nám ty feťáky a bezďáky závidíš, protože i přes to, že je tady máme, se máme skvěle a nemusíme makat.2 body
-
2 body
-
Jj. Barák vedle letiště je sen Clinta.... No nekup to, když je to tak levný...[emoji23]2 body
-
2 body
-
Ještě nedávno jsi si nad slepicí mrskal vrabce a najednou jsou špatné [emoji23]2 body
-
Jojo, Kokta a já ti ho vyzkoušíme. Tzv. Nesuchyňský taxis versus vesnické rallye, navazuje Krušovický sprint po rovině a finální Řevničovská časovka do kopce, spojená s prudkým bržděním. Kokta pak zhodnotí přehřátí brzd a znaleckým čuchem smrad spálené spojky [emoji3] Porota pak udělí body.2 body
-
No jo ale jak se tady všichni plácáte po ramenou, tak jste hodnocení jako nejlepší přispěvatelé fora - že to jsou samý kraviny to už nikdo nevidí2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak dite si zadarmo a jeste prijemne udelas nove ale kocar uz ti nikdo nezaplati. [emoji3]1 bod
-
ty jo mrkni na sbazar, to tam prodávají mezi 100 a 400 korunama ?! Jako to se vyplatí se s tím tahat ? Jetá sedačka je prostě bezcená ale škodu fetky způsobí kolem 12 tisíc... (okno a sedačka)1 bod
-
Docela smutné že fetky nemá soucit ani s batoletem a čorne sedačku... Jako kdo si koupí jetou děckou sedačku ? Leda tak nějaká socka z balíkova... Pochybuji že fetka pojede se sedačkou mimo prahu aby prodala sedačku :-D. Když má někdo na to provozovat auto tak má snad i na novou děckou sedačku ne ? Já bych teda svému děcku nikdy do neznámé cizí sedačky neposadil..1 bod
-
Vložilo a zmizelo. Simíra jsem viděl a postavu podobnou té tvojí, při prošetřování, taky.1 bod
-
To mne ani nikdy nenapadlo tahat 12kg sedacku domu. To bych se utahal. A to mam cybex za 6tis s isofixem. Stejne jako nekdo sundava kameru ( tu mam za 3tis) To bych mohl sundavat jeste kola, radio atd. [emoji23] Je nutno ovsem podotknout, ze neziju v kapitalisticke Praze kde zije hodne bezdomovcu a fetaku. [emoji3]1 bod
-
Nechci názor vnucovat ostatním, ale pokud Superb s velmi dobrou výbavou už v základu začíná na 631 tis. se 110kW motorem, tak pro soukromou osobu nedává smysl, když relativně holý Fresh s 1.4TSI atakuje 500 tis. Rozdíl 150 tis. vidím vzhledem k provodení obou aut a rozdílu ve výbavě osobně jako velmi nízký. Octavia byla naceněna pro fleety a je otázka, jestli to korekce v rámci FL spraví nebo jenom trochu zmírní. Např. Ambition je mimo Fresh mimo úplně a Style za cenový rozdíl tak tak přidává odpovídají počet položek. Uvidíme, jestli po Fabii, Superbu i Kokodáku bude mít smysl kupovat dražší verze.1 bod
-
1 bod
-
Je to Skoda. V Ceskoslovensku to predas aj keby to zralo vela oleja, bolo vytopene a 2krat otocene na streche.1 bod
-
No možná jsem rozmlsaný, doteď jsem sedlal jen RS (OII 147 kW a OIII 162 kW) a při přechodu na SIII mi ten motor logicky přijde slabší, daleko víc musím řadit (na stejných místech u RS často vůbec a u SIII musím, jinde zas na nižší stupně), dynamika taky není taková, jako jsem zvyklý, ale co se spotřeby týká, motor dokáže kouzlit, což ve spojení s větší nádrží znamená, že na 1000 km cestě po Evropě Supem tankuji až na konci, kdežto v RS dvakrát :-D1 bod
-
Tak přední světla jsou ble, hlavně díky tomu dělení. Ale jinak se mi změny líbí - ať jde o zadní světla, širši náprava (měně utopená kola) nebo o blbinky jako vyhřívaný volant, hlídání mrtvého úhlu atd....1 bod
-
No já bych spíše řekl, že chtěl poukázat na fakt, že se hodně měnila optika, ale v reálu karosářské díly jsou takřka shodné..1 bod
-
Ano ano, je to tak To bylo ještě za svobodna, teď k tomu přibyl barák a dvě děti. S hifi jsem se přestěhoval do obýváku, holt fotrovatím1 bod
-
1 bod
-
CESI,...... auto se nelibi, je to hnus, ale uz se vymejsli a zkouma jak to predelat na FL1 bod
-
Jo, rádo se stalo Ještě jsem výše doplnil, že při ukládání heveru pod přední rameno ho dávám co nejblíže ke kolu, nechávám jen malou mezerku cca 1-2cm, aby hever nepřekážel při montáži kola - zejména pokud se montuje širší kolo, než to odmontované. Dál od kola hever dávat nechce, protože pak má rameno větší tendenci se vyklonit dolu a hever by se mohl opírat o příliš šikmou plochu. To se Clio dožilo slušného věku - zdá se, že mu fakt nebylo ubližováno To mi povídej, taky mě to baví, ale taky už u toho lehání (a sedání a ohýbání se) začínám sténat a "funět" (...a to mi ještě až zas tak moc neni děda i táta v mých letech "lámali skály"). Jo, jo, přijde to (reflektory svítí, fotoaparáty připraveny, sejmutí závoje se blíží ). Zatim jsem moc nefotil, páč kolům chbí středové znaky (které nestačily ještě obletět zeměkouli), krytky šroubů (které mi poslali jiné, než jsem chtěl, takže jsem je posílal zpět), a ke všemu je Apík od předchozích jízd v dešti špinavej jak prase (nemá ho kdo umýt ...ba ne, ale prostě víc práce, než energie a ještě si občas nějakou přidělám (ne energii, ale práci) ).1 bod
-
Zrovna řešíme s Pawoukem, jestli dáme kinder Petrrrovi BANána a já jsem určitě za banán Udělal jsem si schválně složitou matematickou operaci ke zjištění množství SPAMu za rok a výsledek je naprosto jednoznačný. První pozice Petrrr, druhá Pawouk (zde se jedná ovšem o smysluplné příspěvky moderátora) a pak já, ale třetí místo už nemá se spamem samozřejmě nic společného, jsem jen takový trošku frekventovanější uživatel Konečně od něho bude klid, nebude tu nikdo brečet nad škodovkou a on se oběsí doma na půdě, protože nebude mít rázem co dělat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To se mi nezdá, litrovej motor do Aztéky? To se zbláznili ne? Vždyť já mám víc v motorce1 bod
-
1 bod
-
Presne tak, je treba udelat reset. Po vymene kol se mi to taky vzdy rozsviti (po cca 5 km).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zopakujem par info: Ja to testujem IBA NA ANDROIDE, dolezite je zohnat Bluetooth verziu ELM327 1.5 Prosim nepytajte sa ma na Iphone, nemam poznatky o vhodnom Wifi adapteri a nemam Iphone appku S cinskym adapterom mi ide vsetko bez problemov (kodovanie dvoch Rapidiek a Octavie II, Fabia II diagnostika straty tahu). Treba sa drzat bodu c.1 (ELM327 1.5), ak mate pochyby ci obchodnik uvadza pravdu, CITAJTE komentare ludi co to kupili. NETUSIM preco niekto vyssi z fora vymazal v tejto teme prispevky od ostatnych, od Maltu som dostal info ze sa cistila cela sekcia manualov, ale toto nebolo podla mna cistenie ale... Preto som poziadal Maltu o vymazanie tych mojich tiez, lebo to uz nedavalo zmysel a nemalo to hlavu/patu. Poslednu "odomknutu" verziu aplikacie mam 3.0 BETA 6, je tu zakazane postovat warez, preto cez sukromnu spravu pomozem najst kde ju mozete stiahnut. NEVIEM kedy bude novsia cracknuta verzia, nemusite sa ma na to pytat v spravach, ked sa ku mne nejaka dostane, NAPISEM do tejto temy info.1 bod
-
Sedí dívka v parku na lavičce a strašně nadává:"Ku*va fix, do prdele práce!"Jde kolem chlapík, slyší to a povídá jí: "Poslouchej, děvče, to se vůbec nehodí, abys nadávala jako dlaždič!" Ona na to:"Tak si sedněte ke mně a já vám povím, proč nadávám." ... Chlap si přisedl a dívka mu něco zašeptala do ucha. Chlap začal nadávat: "To je v p*či! Zasranej svět!" Slyšela to babka, která šla okolo, a napomenula chlapíka, aby tak neklel, že je to nekulturní a nesluší se to. A chlapík na to: "Pojďte si sednout, babi, já vám řeknu, proč tak nadávám!" Babka si sedla, chlap jí něco pošeptal do ouška a babka hned:"A do psích prdelí, kunda pes, já se na to vyseru!" Uslyšel to kolem jdoucí dědek a povídá babce: "No, že se nestydíte, paní, nadávat takhle tady před malou holčičkou!"Babka na to, ať se posadí, že mu řekne, proč tak nadává. Dědek si sedl a babka mu povídá:"Ta lavička je čerstvě natřená": "Ku*vaaaaaaa, do p*či!"1 bod
-
Sice mám najeto 150km, ale docela mě překvapilo jak dobře to funguje. Mam smart Light Assist MR 2017 a systém přepíná krátké/dlouhé + upravuje kužel. Zatím mě nikdo nevyblikal. Je to jedna z funkci, ze které mam radost.1 bod
-
Já bych si tipnul že to bude mít na uhašení případného požáru (svého nebo cizího auta). Ale "ruku do ohně" bych za to nedal1 bod
-
Dosedové plochy a středy nábojů kol natírám Resistinem Car - náboje kol nerezaví a kolo "nepřiroste". U elektronů je potřeba dávat bacha, aby na dosedových plochách vrstva Resistinu nebyla silná a zaschlá, protože elektrony mají dosedové plochy poměrně velké a Resistin by se špatně vytlačoval z mezery mezi kolem a nábojem (což se mi přesně včera stalo, páč jsem byl línej starej Resistin z jara seškrábnout, takže mě čeká demontáž). Přímo na středu náboje, který vystředí kolo při montáži silnější vrstva tolik nevadí, tam se to vytlačí snadno. Nejlépe je Resistin si naředit technickým benzínem tak, aby při natírání tvořil jen tenkou prosvítající vrstvu. Pak štětečkem plochu na kole i náboji tenkou vrstvou "umazat", nasadit hned kolo a dotáhnout - jakýkoli přebytek barvy se vytlačí, kolo dosedne kov na kov a "umazání" Resistinem zabrání vniknutí vlhkosti a korozi (stejnou metodu používám léta při montáži kotoučů a bubnů brzd). U plechových disků může být vrstva Resistinu klidně silnější, klidně zaschlá a nevadí to, protože Resistin je měkkej a dosedové plošky plecháčů jsou malé a Resistin vytlačí do stran. Výhoda Resistinu je i v tom, že v případě potřeby ho lze snadno seškábat nebo umýt benzinem - a to i po letech.-1 bodů
-
Když na to tak koukám a čím déle na to koukám, tak tím méně se mi to začíná nelíbit a naopak začíná líbit. Ono to v podstatě jako prodlužuje a kopíruje linie masky. Uvidíme v reálu [emoji23] Ale první dojem tedy dobrý nebyl, to je pravda.-1 bodů