Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/27/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Stejne ty Chinani maji neco do sebe,.. jako treba ty detaily,... plaketky na boku no a ta zadni cast vozu ? .... za me jedine parada, nevypada to tak prazdne a moc fajn je oznaceni TSI 380 4X4 O chrom naznaceni zadnich koncovek taky fajn,.. prote to nevypada tak prazdne a plastove predni cast co na spodni casti rozbiji ten stribrny radoby Offroad spoiler Taky pak presne vyriznuti na RZ ve dverich. Co mi prijde tak trochu divny ze jsou v te liste pod zadnimi dvermi cidla na parkovani, coz mi prijde moc vysoko, takhle z fotky, ale nevim no. Podivejte i na jine predni mlhovky,.. nejspis budou halogen a bez cocky2 body
-
2 body
-
@rayx je to az komicke ako sa tu niektori spoliehaju na ten ukazovatel, v naivnej viere ze ten algoritmus naozaj dokaze posudit mieru opotrebovanosti oleja.2 body
-
já vím, byla to první Ondrova absence, jinak má účast 100%2 body
-
Tomuhle se snad už ani nedá říct příznivec značky, to je do nebe volající fanatizmus (či blbost). Tomu kdyby třikrát za těch pár najetých kilometrů vyměnili motor, tak bude spokojen. Nechápu.2 body
-
tak dnes jsem se konečně dokopal k tomu, abych konečně vyměnil již na jaře zakoupený termostat ... co se ochladilo, tak mi při každém klesání na prvních 20km pořád padala ručička teploměru, což se u haťapek děje když je mínus 10 a více (než se to pořádně prohřeje delší jízdou), ale ne u teplot 5-10°C nad nulou. Také poslední záznamy v mobilu o tankování mi ukazují spotřebu kolem 7,5l/100, což též není normální a ani nájezd na nádrž u mě pouhých 580km max není normální, obzvlášť teď v chladnu, když na beneli to jede o kousek déle, než normálka. Běžně na těch 44l jezdím 640-660km. Samotná výměna trvala tak 30 min i s přípravou, nejvíce času mi zabralo v podstatě jen vytahování spadeného šroubku ze spodní strany příruby domku, je tam totiž k té díře přístup jak k penězům, čék se musí dostat rukama pod box baterky, pak tam překáží táhlo spojky. Ale už při rozdělání domku mi bylo jasné že termostat je vadný, motor byl studený a ta tyčinka byla vyjetá z tělesa termostatu skoro centimetr (tedy termostat otevřen) a když jsem vzal do ruky ten nový, co ležel v garáži už od jara (taky studený) tak ta tyčinka vyčuhovala max 2mm. Hodil jsem to dohromady a skoro ten samý čas mi zabralo, než se mi to podařilo odvzdušnit, bo skoro litr a půl určitě uteklo. Tak jsem to jel projet (kousíček), to jsem pak zahlédl, že teploměr malinko spadl a šel zase nahoru, takže konečně otevřel termostat, do té doby byl teploměr kolmo, ale všechny hadice studené včetně těch k reduktoru. Pak to i přeplo na LPG. Tož jsem se těch 400m vrátil, nádržka byla prázdná dolil třetinu 4l kanystru s namíchanou G12 s destilkou a jel to znovu projet, zda to bude při klesání z kopce padat a drželo to . Pak jsme jeli nakupovat (Roomem), tož jsem si litr G12 pro strýčka příhodu ještě dokoupil, zítra ještě naředím a dám pro jistotu do auta, bo v úterý Andělu čeká dálková, do Práglu na Kometu se Spartou, tak pro zichr2 body
-
Tak jsem se konečně dočkal. Vyšla recenze, resp. test od Garáž.TV, pro který dělá Rasto... Konečně někdo šel s Kodiaqem do terénu.2 body
-
Má Škoda Yeti nějaké hlídání tlaku v pneumatikách? Jakým způsobem? Přes speciální ventilky nebo jinak?1 bod
-
Dnes jsme se s přítelkyní hrozně pohádali kvůli vánoční dovolené. Já chtěl letět do PařížeOna chtěla letět se mnou.1 bod
-
MIL UJI 69 Pětkový kombíkový báwo, oblek za volantem.1 bod
-
Já bych zase tobě doporučoval doučit se interpunkci a gramatiku. To je fakt síla, číst tvoje texty.1 bod
-
Tady si snad každý může za sebe tvrdit skoro co chce... Správně jsi tedy citoval můj názor a to, že "LL je kromě samotné konstrukce druhou příčinou, proč tyhle TSI papaj olej". LL má své plus ale také mínus, a já se tady stále bavím jen o druhé gen. EA888, kde se domnívám, že to nepřineslo nic dobrého ... Kdo myslíš, že ten podklad ohledně LL pro můj názor poskytne? Samotný VW a nebo snad jeho dodavatelé olejů? Jediné, co jsem udělal je, že jsem dohledal a poskytnul oficiální údaje, které jsou vztažené pro ruský trh, a mysli si co chceš, z toho si dovoluji udělat závěr i pro ostatní trhy. Specifické podmínky trhu, které jsou jak v dopise dealerům tak v servisní literatuře zmíněny, mohu klidně naroubovat kam chci, takže to, že koncern sám k tomuto kroku u těchto motorů na ruském trhu přistoupil, asi o něčem svědčí. Prostě klimatické podmínky v celém Rusku se nenechají jednoduše označit za "artktické" a kvalita paliv je problematická rovněž nejen v Rusku ... Přesto tam doporučují co doporučují, konečná volba je ale vždy na uživateli ... LL tady rozebírat nechci, ale to, že se dnes leje všude a pouze ne, pokud majitel/řidič při servisu vybere možnost oleje pro pevný interval, snad taky o něčem svědčí ... Snad jsou všichni uživatelé natolik informovaní aby věděli, jak maj v servisu při výběru oleje a následném užívání/používání vozidla postupovat ... Spoléhat se jen na ukazatel servisu vypočítaný podle uložených map z testování koncernu, který má vše otestováno na 100%, je taky jen víra ... No a o nějakém rozpadání motoru tu přece nebyla řeč, přece víme, co se v nich děje, že? ... Takže za mě ještě jednou, nebavím se tady o vyřešení konstrukčního problému, ale o oddálení problémů způsobených touto konstrukcí, což jsem napsal už v červenci ...1 bod
-
no ja bych ho napsal i driv ale nikde jsem necetl ze prijede1 bod
-
Tak jeste jednou. Pokud dotycny napsal, ze se mu motor ani nehne, tak to rozhodne nebude tebou popisovany problem. To ze starter s motorem ani nehne urcite nevyresis upravou SW...1 bod
-
Teoreticky ano, prakticky je to nekdy problem. Jsou totiz 2 moznosti: 1/ SLA automaticky nezareagoval a do doby kdy prepnes (zjistis, ze nezareagoval; sahnes po pacce; prepnes) SLA automaticky nezareaguje, se ti packou opravdu podari prepnout na potkavaci svetla. Vse tedy OK. 2/ SLA automaticky nezareagoval, ALE do doby kdy prepnes (zjistis, ze nezareagoval; sahnes po pacce; prepnes) SLA automaticky ZAREAGUJE. SLA je tedy automaticky prepnuto na potkavaci svetla. Packou (a stejnym zamyslenym ukonem jako v 1/) se ti podari zapnout svetelnou houkacku. Takze xenon protijedoucim primo do obliceje... Toto mi z pohledu uzivatele nepripada OK. [Automaticke prepnuti na potkavaci je samozrejme signalizovano, ze zmizi kontrolka dalkovych, ale to v techto momentech typicky nezpozoruji, kdyz koukam na silnici, jestli oslnuji nebo ne. Take ubytek svetelneho toku neni nekdy pri prepnuti z dalkovych na potkavaci tolik zrejmy, protoze pri dalkovych je napr. uplatneno vyrezavani stredu, boku, ...] Celkove vsak SLA funguje solidne a je to dobry pomocnik na dlouhe cesty. Az na ty horizonty (uz zde bylo diskutovano). [Superb III]1 bod
-
Četl jsi celý post od McMatej? Píše ti tam o tom odvětrání i s .pdf souborem.1 bod
-
jó když si člověk na chvíli vypne muziku která mu hraje z 95% jízd a tak z čtvrtiny hlasitosti, je to pro něj šok1 bod
-
Vervu 100 nebo OMV Max Motion 100 dávám ze stejných důvodů do Svižníka - skútru Honda Vision 110ccm, páč většinou a zejména přes zimu stojí a biosložka by dělala binec. Stejna tak do sekačky na trávu Honda HRG. Jestli ale Verva obsahuje tolik aditiv, jako v době testu Světa Motorů (cca 2 roky zpět), to žel poněkud pochybuju. Testy totiž odhalily nejen nadprůměrnou aditivaci Vervy 100 a Vervy 95, ale i nadprůměrnou aditivaci obyčejné BA 95 od Benziny. Jenže chvilku po testu - bezplatné reklamy jako prase - Benzina od aditivace BA 95 potichu upustila (a já vůl 2 roky vyhledával pouze čerpačky Benziny kvůli aditivaci, než jsem se nedavno dověděl, jak to je). (A docela si dovedu představit, že technolog výroby šel kvůli aditivaci k manažerovi na koberec.) Toto "šetření" (kolik mohla taková aditivace stát rafinerii? 0,05Kč/l? nebo ještě méně?) ve mě vyvolává pochybnosti i o aditivaci Vervy 100 - ne že by nebyla žádná (takovou podpásovku by snad nedali), ale jestli je taková, jako před 2 rokama nebo "už jen" na úrovni méně aditivovaného OMV MM100 nebo Shell V-Power Nitro + Racing 100 , to není při chování Benziny jisté. Kdyby Benzina bývala byla přejmenovala všechen obyčejný BA 95 na Vervu 95 a vykřikla v reklamě "neaditivovaný benzín my vůbec neprodáváme" (což byla před 2 lety pravda), nebo alespoň veřejně na rovinu oznámila, že od nadstandartní aditivace BA 95 upouští, to byla jiná. Ale co čekat od kolenovrtů skupiny Orlen. Takže já asi vždy "cvrnknu" VIF i do Vervy ve skútru (a sekačce)... Testy benzínů 2014 - všiměte si parametru "mazivost" - právě ta svědčí o aditivaci/neaditivaci1 bod
-
1 bod
-
Nejhezčí Škodovka.. Pro mě radši kombíka a byl bych naprosto spokojen. Vedle tohoto povedeného designu fakt nechápu výstřelek alá OIII fl..1 bod
-
Takovou nádheru si nikdo nekoupí, protože je ta barva přece drahá. Raději si nechají na autech „modrou O2“ barvu.1 bod
-
to nemůžeš znát Jožko , to je taková hrozná věc, kdy nevíš co dělat1 bod
-
Nemyslím si, konktrétně Rasto Chvala má ty recenze dosti normální, netočí to jako televizní show, ale auta testuje celkem prakticky. Takže je fakt, že se na to dobře kouká a člověk se z toho dozví užitečné množství informací. Ona celá Garáž.TV dělá svoje testy a recenze dobre.1 bod
-
Ale já mám auto jako rodinné já s ním nezávodím - s Octávií závodí jenom nevybouřený a zastydlí puberťáci.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Toho bych se fakt nebal. 99% lidi, co zacne jezdit s automatem, uz nikdy kvedlat saltrpakou nechce. Vyjimky se samozrejme najdou, ale ty jsou opravdu vzacne a vetsina lidi, co tvrdi, ze automat je nahovno, s nim nikdy nejela.1 bod
-
Děkuju za ochotu a omlouvám.kdybych bývalem věděl že místo rady se dočkám pomrdu tak sem ani nelezu,fakt díky moc.0 bodů
-
Moje skúsenosti: určite nie 1,0MPI a radšej ani "staré" 1,4MPI (44-50kW) 1,2-6V je dosť slabý kôli prevodom 1,2-12V , 1,4-16V dobrá vo ľba naftu nepoznám-1 bodů
-
-1 bodů
-
Já mám dlouhodobou spotřebu na Fabii HTP 7 litrů LPG.Je to počítáno skoro za 2 roky.Pro mě je to velmi slušná spotřeba.Jezdím a nejsem brzdou provozu. Když jsem měl Scenica 1,6 16V tak jsem s tím jezdil v létě do 7 litrú a v zimě 7,5l.Za mě to byl asi nejlepší 1,6 se kterou jsem jel a jezdil poměr výkon spotřeba.-1 bodů
-
Vzdy som sa snazil jazdit na spotrebu,na felde 1.3 50kw som mal vzdy 5-6 litrov,teraz som kupil fabiu 1.0 37kw a mam zase 5-6 litrov..Cital som par clankov ako dosiahnut co najlepsiu spotrebu,ako je to s fabiou?zaujima ma hlavne ake otacky udtziavat a pri akych radit,ake otacky autu skodia..na nete je uvedene ze jazdit by sa malo od 1500-1800 otacok,ja preradujem medzi 2000-3000 otackami..-1 bodů
-
Z konfigurátoru zmizela červená. Proč? Z barev na Supa se podle mně k němu nehodí žádná, kromě té červené.-1 bodů
-
Ano točí ale stačí mu o 50 otáček mín a už to točí dýl , vem to na diag. a změř si otáčky starteru , jasnš že napětí padne při startu přeci jen 1,2 nebo kolik klilovat žere starter musí poklesnout napětí ale nikdy jsem to neměřil . a právě při těchto problémech se nahral upravenej soft a chytalo to . jestli nechceš nahravat soft kup novej starter a baterku a uvidíš repase ti nezachrání je to možná nachvíli... jinak bych tu totál baterku hned vyhodil, jednou jsme přivez oktavii z D kde byla baterka taky total ko ani nabíječka ji nechtěla nabít měla 0,0V dostala asi půl hodinovou léčbu přes kabely aby udržela chvíli napětí a ta moderní nabíječka jí nabyla asi po cca 2dením nabíjení byla nabytá tak jsem jí zkusil do superba napoprý nastartoval ale bylo slyšet že nic moc netočí a napodruhé už nenastartovala , takže startovací proud neměla (v garaží ale radio pohání slušne)-1 bodů
-
-1 bodů