Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/16 ve všech sekcích
-
Nepřeháněj, máme doma kupu škodovek, teda bez těch problematických Tsi. Ale také Kiu a je to auto úplně v pohodě a není jedinný důvod ji před škodárnou ponižovat, to jsou jen bláboly zatvzelých strýců co ji dlouhodobě nezkusili užívat. Narozdíl od zánovních kusů ŠA jsem na ní za dva roky ještě nic nereklamoval, jinak na sráč kus narazíme všude. Takže jako škodovkář bych byl na Kodiaqa velmi natěšen, kdyby k tomu mělo dojít, ale na ty zbytečný a nepodložený kecy kolem Korejců jsem docela alergický, i když ta jejich debilní reklama je nechutná4 body
-
4 body
-
3 body
-
Pravo mas samozrejme,to ti nikdo nebere,ale hustit v kazdem druhem prispevku do lidi jak je skodovka sracka je uz opravdu detinske... ja jezdim v praci potazmo pouze koncernem a auta ma lde kdo a maji nalitano a zadne problemy s nimi nejsou. Asi jsi mel smulu na kus. A jak rikam, tady na foru jsou ppuze lidi,co maji problem nebo co jsou do auta zapaleny,ale to je tak 10% majitelu a zbytek je nejspis spokojen,nebo nema problemy ktere by resil. Toz tak asi. Rikas jak uz to neresis,ze dalsi auto je jasne nekoncernobe a porad tu plkas jake mas doma smecko. Tak ho prodej a kup neco jineho a prestehuj se bulet na jine forum,uz je to akorat k nasrani. Kdybys alespon fnukal jenom u sebe v topicu nebo jeste tady,ale ty jsi naplevelenej uz na polovine fora... Jako nemam proti nikomu nic,ale vsude cist tvoje pomalu kopirovane nazory me uz moc nebavi...2 body
-
Hosi, to jsou zvasty o tech mlzeni svetlu teda .... pokud jsou teda svetla spatna, tak to jsou pak tim padem vsechny svetla vyrobena uplne spatne To takhle treba klasicka fyzika ? rika vam neco vzdusna vlhkost ? zarovka vydava vetsi teplo nez ledka ? ..... porovnejte starsi svetla a ninejsi svetla. Ty svetla zabiraji velkou cast vyplne v motorovem prostoru a jsou tudiz slozitejsi a vetsi nez puvodni svetla. Proste tomu tak je a hotovo. Fyzika furt existuje a kor kdyz je takovyhle pocasi To ze auto prijelo z Malorky a proto tam je vlhkost, tomu opravdu neverte na Malorce bylo okolo 15 - 18 stupni a tady bylo cca 10, takze tak velky teplotni skok to opravdu neni, takze zase vsechno Jakubovi neverte AD PRAHY a KOLA: .......... prahy a kola jsou z orig. prislusenstvi pro Kodiaq ktere vyjde v ruznych ,,vlnach" behem roku2 body
-
Tady jsme v tématu o Kodiaqu, netahej sem pořád Rapida. začínáš s tím brečením být nejen trapný, ale už otravný a dostáváš se na samou hranici pravidel fora. Tak abych nemusel zakročit. Všechno má své meze. Máš své téma, tak si roň slzy tam.2 body
-
2 body
-
Tak hoši Šťastnej a veselej ten Novej Škodováckej rok!!!! Přesně jak říká Pawouk, ať je ta Škodovka lepší Ale máme ji rádi i tak. tedy kromě Petrrra z chudobince Ten teď lítá s brokovnicí kolem Varů a přepadáváním pocestných vydělává na novou oktávku, aby byl konečně právoplatným naším členem a mohl se Vencovi pochlubit Pancho už se m nechodí, vyšukal si mozek s padesátkama a žije jen pro grupáče2 body
-
Dobrého nic. Ale ty kecy o spolehlivosti atd. Nějak jim vypadla spotřeba oleje atd...2 body
-
Tady je zas dobráčků. Je přece jasný, že krásný a dokonalý jako O2FL nebo Rapid to nikdy nebude2 body
-
A já přeji všem lepší škodovky (což nevím, jestli není protimluv a jen zbožné přání...).2 body
-
Nemam rad Skodovky. [emoji16] A ja vsem preju do noveho roku lepsi auta nez je Skoda. A ted budu cekat na to, az to sliznu. Clint nam povi novorocni pohadku jak je vlastne se Skodou spokojen a jak to TDI tahne pekne votcpoda. A jak jezdi max za 4litry pri jizde 160 tacho. Stan nam povi jak je ten Kokodak uzasnej a ze uz by ho bral vsema deseti. Pancho ten nebude povidat nic, uz sem nechodi ani na caje protoze stret s realitou je pro nej tezke bremeno. Kokta nam bude povidat jak jedine Porsche je auto i na cesty po Praze a na nakupy do Kauflandu. Stringo at si pise co chce, verim ze stejne neexistuje a pise to nejaky robot. Radius je vlastne taky robot, ale toho jsem videl tedy je takovy android co toho napise hodne, ale nezdeli prakticky nic. Motos nenapise nic s upatlanyma rukama od veproveho. A Pawouk napise ze Skodu uz si nikdy nekoupi a tento chlapec si tim u me ziska veeelke plus. Otevrely se mu oci. No a Renegade co tanci s Bohemia Chips si fouka trvalou, ten nema cas. To je jasne. [emoji23]2 body
-
Tak vše co jezdí je v top výbavě. Kdejaký manažer ve Škodovce KQ má, takže nějaká stovka jich okolo MB jezdí určitě, večer po MB jich taky jezdí dost při testování Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk2 body
-
2 body
-
Pánové, udělali jste si tady z toho tématu žumpu. Žumpa ovšem nepatří do seriozní části našeho fora. Takže jsem ji přesunul do hospody. Žvaňte si tady jak je vám libo. Úpadek tohoto tématu je dána "úrovní" příspěvků (či spíše jejich autorů). Skutečně skvělá vizitka.1 bod
-
Deniss je kategorie sama pro sebe, ten není spokojen ani s tím, když si dá někdo na obyčejnou Octavii RS nárazník. Já bych si ve své finanční situaci určitě nekupoval Škodovku za milion káčé - a to ani jinou značku. Považuji to za vyhozené peníze. Něco jiného by bylo, kdybych si mohl dát auto do daní, ale to já nemůžu. Za Clinta mluvit nechci, ale důkazem toho, jak je se škodovkou celkově spokojen je asi jeho současné auto. Na to, že se na něj servis (a MB) s 1,8 TSI vykašlal a i tak má opět škodárnu o něčem svědčí. Pokud by mne potkala stejná situace, asi bych si hodně rozmyslel brát opět auto stejné značky. Jestli si jako další pořídíš jiné auto je Tvá svobodná volba. Ovšem já osobně bych nevěděl jakou značku si v dnešní době vybrat. To, že se Ti některé tvary nových škodovek nelíbí respektuji, ale Ty se v tématech pořád opakuješ co to je za hnus + srovnáváš provedení a kvalitu svého Rapida. Nezapomeň že jsi na škodováckém fóru a zde jsou lidé, pro které je značka Škoda srdcovka a pak tací, kteří jsou jaksi od přírody rejpalové a plačky. Dokud mám auto OK jsem spíš srdcař, ale jestli se něco vážněji podělá, tak vem jed nato, že budu pořádně nas...1 bod
-
Petře, já si nemyslím, že je Škodovka nejlepší, ale dokud mě fatálně nezklame, nemám důvod měnit značku. Chápu, že Tě štve mít Rapida se závadami, ale připadá mi, že zde po foru všude šíříš pochybovačné připomínky - v OIII v Kodiaku atd. Stejně si takové auto nekoupíš, tak proč to pořád dokola omíláš ?1 bod
-
Ou , Tvůj Rapid má světla ? Já myslel že tam máš petrolejku.... (ostatním se omlouvám za OT, ale on Petrrr je hrozná plačka)1 bod
-
Konečně si to pochopil, je to chyba světla. Malorka se mu tam tak nějak vloudila aby to obhájil......někdo mu to možná i sežral1 bod
-
Ja napišu kratko. Št'astného Roku 2017. Moc zdravi, spokojenosti s Škodovkou. Přeju ja Tomek1 bod
-
Pawouku, ok ten jeden prispevek jsem smazal, ostatni souviseji s tematem. Stringo tam ma ovsem tez jeden souvisejici se mnou uplne mimo tema. Tedy je treba merit stejnym metrem obcas. Pak si i toto smaz. Dekuji za pozornost a pochopeni s pranim hezkeho noveho roku Vam vsem bez ohledu jestli se Vam Kodiag libi ci nikoliv.1 bod
-
1 bod
-
Taky se přidávám Jen jsem to teda ukradl na SK stránce V novom roku Vám želáme 53 týždňov bez nehody, 365 dní bez tankovania, 8.760 hodín bez poruchy, 525.600 minút pohodovej jazdy a 31.536.000 sekúnd lásky s vaším autom.1 bod
-
1 bod
-
Mne se nikdy nemlzila svetla, ani u O1, ani u Rapida. Dle meho se svetla ze vnitr nemaji co mlzit.1 bod
-
Já mám pocit, že mlžení světel je snad u všech modelů... je to vymoženost, nikoli chyba.1 bod
-
1 bod
-
Tak se s vámi po několika dnech provozu podělím o zkušenosti s Chytrým autem. Třeba se to někomu, kdo uvažuje o koupi, v budoucnu bude hodit. Jak jste tady už ode mne mohli číst, měl jsem s funkcí zařízení trochu problémy, které jsem částečně popsal ve fóru a částečně jsem je řešil SZ s tomsonem1, havroshem a korpíkem, kterým tímto ještě jednou děkuji. Zařízení jsem koupil u T-M a zapojil asi před týdnem. Trochu mne překvapilo, že i když T_M uvádí, že u mého auta (Roomster, r. v. 2012) není potřeba prodlužovací kabel. Není to tak úplně pravda. Pokud ho nepoužijete, tak nemůžete plastovým víkem uzavřít pojistkovou skříň, kde je zároveň i OBD zásuvka. Naštěstí jsem v prodejně dostal za 1 Kč prodlužku, která má délku 60 cm a plochý kabe vystupuje z konektoru pod úhlem 90 st. Později jsem tedy použil prodlužku, abych zavřel kryt a krabičku umístil do malého úložného prostoru vlevo od volantu u spínače světel, kde jsem ji upevnil, aby se nehýbala. Je tam navíc chráněna před neúmyslným ukopnutím kolenem. Hned po zapojení se zařízení přihlásilo a v mob. aplikaci bylo vidět auto na mapě, napětí baterie a po jízdě i záznam trasy. To fungovalo spolehlivě po celou dobu. Trchu mne překvapilo, že v grafu s napětím baterie je pouze aktuální napětí vyznačené jako jeden aktuální bod. Když jsem potřeboval dobít akumulátor auta, zajel jsem do garáže a využil to k provedení výše popsané zástavbu pomocí prodlužky. Druhý den jsem vyjel ven a zjistil jsem, že v aplikaci mám kromě původního auta ještě jedno další. Záznamy byly rozdělené na ty před odpojením a na ty, které vznikly po připojení krabičky k zásuvce OBD. Dále mne nemile překvapilo, že mi nepřišla notifikace o odpojení. Notifikace (jízda zahájena, ukončena, otřesy apod.) mi vůbec nechodily hned od samého začátku. Když jsem na radu tomsona1 opětovně odpojil a připojil krabičku, nastartoval a udělal krátkou jízdu, tak se v aplikaci po nějaké době objevilo zase jen jedno auto a záznamy o jízdách se spojily. Nicméně notifikace stále nechodily, přestože byly zaškrtnuté v aplikaci úplně všechny, mimo ty, které souvisely s virtuální oblastí. Včera pozdě večer jsem ohledně toho napsal na podporu T-M e-mail, odkud mi přišla jen doručenka. Už jsem chtěl krabičku v pondělí reklamovat, ale dnes ráno jsem ještě zkusil povolit tu virtuální oblast a světe div se - najednou začaly chodit uplně všechny notifikace, včetně otřesů a navíc, což je mi trochu záhadou, na grafu s napětím baterie se konečně místo jednoho bodu začala vykreslovat historie (spojnicový graf). Nyní se zdá, že zařízení funguje tak jak má. Nevím, jestli se to rozchodilo povolením virt. oblasti (kterou jsem ale zase mezi tím zrušil), nebo zásahem T-M???? Ale pochybuji, že v sobotu to tam někdo řešil. A pokud ano, tak předpokládám, že by mi alespoň napsali odpověď. Tak kdo ví? Důležité je, že to chodí, ale tímto si T-M nedělá moc dobrou reklamu a asi se jim ozve hodně nespokojených zákazníků, pokud budou mít takové problémy, jako jsem měl já. Zajímavé ještě je, že když vyexportujete trasy z mobilní aplikace a trasy z webového prostředí, tak z toho webu je tam více informací o jízdě, než z té aplikace. Tak to je asi tak vše. Přeji hodně zdraví a štěstí v novém roce!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já jsem se svou Fóbií spokojen. Stále jezdí, stále funguje... do města naprostá pecka. Na sraz dojedu, do Krna taky. <3 23 tisíc za opravu? To měnil co? Celé auto?1 bod
-
Skoda Pawouku, ze toto Tve prani si neprecte Honza +cislo. Urcite by mu i slzicka ukapla. Stejne jako nedavno pri platbe 23tis za opravy. No bude se muset jeste vice zdokonalit v usporne jizde aby se mu to v nafte vratilo. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
standa 2: Tvar je sice podobný, ale jiný - faceliftová světla jsou jakoby víc protažená, s ostřejší špičkou u masky chladiče, takže je do předface bez dalších úprav zkrátka nenarveš. Všimni si třeba rozdílu tvaru v místě přechodu kapoty a blatníku - linie předface světel tam drží tvar, zatímco u faceliftu se láme. Takže nejen nárazník, ale i kapotu bys musel měnit... Mimochodem, buď od té dobroty a pořeš si v příspěvcích formátování textu. Jednou pidipísmo, potom obrovské a ještě patkový font, na to se nedá koukat. http://skodaroomster.wz.cz/zmeny-v-prubehu-let.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Na Evropské, bývalé Leninově třídě pamatuji ještě mezi semafory ukazatele doporučené rychlosti... 40,50,60. To zaručovalo projetí po celé délce na zelenou. Nevím proč to zrušili. Asi že 60 se už nejezdí [emoji41]1 bod
-
Pokud jsi venku a ne v garáži, tak se načte samo. Pokud ne, vytáhni a znovu zapoj. Nech nastartovaný motor cca 2 min. Potom se to celé pozná spojí a načte.1 bod
-
Tak potvrdzujem úspešné nainštalovanie. Pouzil som oranzovu evo 64GB z alzy. Kto by mal problem zohnat, tak mi mozte napisat.1 bod
-
pane jo 169kw, trošku zapomněli na vykon ne.(a 4X4 u benzínu) ale oni to stejně ovce kupovat budou a ten předek vypadá tak hnusně činsky, at žije ČÍNA naši bratři!1 bod
-
Taky mam zadni sterac a vubec toho nelituji. Jak uz tu bylo napsano vickrat, tak pri desti se pres zadni okno vali proudy vody, pres ktere neni bez sterace videt. Navic ted v zime, kdyz je na sklech namraza, tak ji nemusim vubec seskrabovat - diky vyhrivani predniho a zadniho skla staci chvili pockat na rozehrati a pak obe okna setrit pres sterace. Takze za me urcite efektivita >> estetika.1 bod
-
Ano, ano...dnes jsem jel Brno-Jihlava-Brno v tech nejvetsich slejvakach a zadni sterac se nezastavil...tece na zadni okno z cele strechy a neni skrz to vubec videt...takze jak uz jsem nekolikrat rikal od zacatku ve svem tematu, kdyz me bylo napsano ze je to zbytecne a hnusne, proste zadni sterac i na liftu ma smysl a mel jsem ho i na OII tak nevim proc ne tady1 bod
-
Seriál na pokračování – ocitl jsem se u dopravní nehody, mám v ruce autolékárničku a 2 či 4 schopné ruce okolo, které mohou a chtějí pomáhat. Co udělat jako první?? V předchozím díle jsme si řekli, na co si dát zvýšený pozor při tom nejdůležitějším kroku na místě nehody, tedy celkové zabezpečení místa nehody se vším všudy, ať již jsou na místě zranění, či nikoliv. Nyní však bohužel přišlo ono smutné "bum-bác-skříp-rup-bum" - a ti zranění bohužel na místě jsou. Co tedy dál? 1) Stůj! Zastav se! Nepanikař! Nevrhej se bezhlavě do akce! Zachovej si chladnou hlavu a rozhlédni se – stačí jediný pohled! Zamysli se nejdříve nad tzv. MECHANISMEM ÚRAZU! Jak se nehoda stala? (uvažuj zejména běžné fyzikální jevy, použivej běžný rozum: kdo a jak do vozu naboural, v jaké rychlosti, nebo odkud jel ten cyklista, odkud/kam šel onen sražený chodec, jak přeletěl kapotu a do čeho poté při pádu narazil? Jak dopadl, kam přesně? atp.). Jsou na místě svědci nehody? Zeptej se! (modelový příklad: pane, vy v té zelené bundě, vy jste to viděl, co se tu stalo? Ano? Řekněte mi to! Kdy přesně se to stalo? Už jste volal RZP?, atp.) Mechanismus úrazu nám napoví, na možná poranění krční páteře, hlavy, atd.. 2) Mysli na svou bezpečnost! Než na jakékoliv zraněné začneš sahat, mysli na chirurgické rukavice, které jsou součástí autolékárničky. I ony malé záděry na našich prstech v kontaktu s krví postižených znamená vážné ohrožení našeho zdraví (AIDS, žloutenka, atp.). Proto pamatuj: VŽDY V RUKAVICÍCH – CHRÁNÍŠ PŘEDEVŠÍM SÁM SEBE A SVÉ ZDRAVÍ! 3) Je zraněných více než zachránců? Vyhodnoť počet zraněných x počet zachránců. Může ti někdo pomoci nebo jsi úplně sám? Prováděj třídění – BER – KOMU???? Zraněné pacienty roztřiď do 4 skupin: chodící-křičící-chrčící-mlčící. Jsou všichni zranění lehce? Zůstaňte pohromadě! Nenechávej zraněné, nemocné či jinak oslabené bez dozoru! Pravidelně kontroluj jejich stav! Jsou zranění těžká? Věnuj se nejdříve vždy těm, kteří silně krvácí, dále chrčí či mlčí. Ti jsou ohroženi nejvíce! Mysli na mechanismus úrazu – viz výše! Zvládneš situaci sám? Neboj se zavolat si pomoc (viz předchozí díl II.) 4) Velké - život ohrožující krvácení? ZASTAV JEJ co nejdříve! Silné krvácení, jež ohrožuje postiženého na životě, dělíme na 2 základní skupiny: a ) žilní (krev silně vytéká z rány ven) b ) tepenné (krev silně vystřikuje ven z rány) v rytmu srdečních stahů Pamatuj: u zástavy jakéhokoliv silného krvácení jde vždy o čas. U tepenného krvácení při velké ztrátě krve znamená pro postiženého rychle přicházející šok, tedy život ohrožující stav a smrt během několika málo minut (tzv.vykrvácení). Důležitá poznámka: jakékoliv předměty zabodnuté kamkoliv do těla postiženého NIKDY NEVYTAHUJEME! Vytažením předmětu z rány přivodíme vždy silné krvácení, a tím ještě větší zhoršení stávajícího stavu. 5) Zástava ŽILNÍHO KRVÁCENÍ – tzv. TLAKOVÝM OBVAZEM (postup JAK NA TO) a ) stlač krvácející ránu přímo svými prsty (nezapomeň na rukavice!) b ) přilož na ránu dostatečně širokou polštářkovou mulu c ) přidej z papíru rozbalený váleček nerozvinutého běžného obvazu d ) dalším (druhým) obvazem předchozí váleček obvazu pevně přitlač a ránu pečlivě ovaž 6) Zástava TEPENNÉHO KRVÁCENÍ – tzv. ŠKRTIDLEM (postup JAK NA TO) a ) prvotně vždy stlač krvácející ránu přímo svými prsty b ) vyzkoušej vždy nejdříve Tlakový obvaz (viz výše) c ) pokuď rána stále krvácí (prosakuje i přes Tl. obvaz) využij škrtidlo d ) na škrtidlo použij trojcípý šátek z autolékárničky e ) šátek umísti cca 10 cm nad ránu,pokuď možno přes oblečení f ) nezapomeň přiložit utahující roubík dle nákresu (silnější klacík, jakákoliv alespoň trochu pevná tyčka ) g ) otáčením roubíku škrtidlo utahuj, dokuď rána krvácí h ) zajisti roubík proti povolení (převázání obvazem, pevným olepením) i ) na čelo postiženého propiskou, fixou, apod. napiš čas zaškrcení (!) Důležité poznámky: existují tzv. tlakové body pro stlačení tepny přímo proti kosti, čímž výrazně zpomalíme či úplně přerušíme tok krve do končetiny. Tkáně zaškrcené škrtidlem jsou zbaveny přívodu kyslíku a odumírají přibližně po 2 hodinách. V každém případě použijeme zaškrcovadla při úrazové amputaci končetiny, při jejím rozdrcení a při nedostatečném počtu zachránců, kteří by mohli bez přerušení stlačovat přímo ránu nebo tlakový bod, tedy v případech, kdy např. zachránce je sám a musí zajistit přivolání pomoci, při hromadných neštěstích, apod. Pokuď již došlo k zaškrcení postižené končetiny, LAIKŮM se již nedoporučuje zaškrcování jakkoliv povolovat! (byť existuje pravidlo půlhodinových intervalů). Předchozí díly: Díl 2. - Zabezpečení místa dopravní nehody Předchozí díly: Díl 1. - Proč vlastně pomáhat a co je to tzv. laická První pomoc? Na co se můžete těšit příště (4. díl): Stav vědomí zraněných a jejich kontrola- jak správně na to???? Otázka pro ostatní přímo k tématu: Máte stejné zkušenosti nebo byste rádi doplnili nějaký svůj zajímavý postřeh??? Poznámka: v přiložených PDF dokumentech ke stažení je vše znázorněné mnohem lépe, přehledněji a někde dokonce i s nutnými obrázky.. dil_3_Zastava_silneho_krvaceni.pdf1 bod
-
0 bodů
-
No jo s tím tvým 1000 km ročním nájezdem bude bez poruch i když my už budem dávno v důchodě...-1 bodů
-
-1 bodů