Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/17 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Jo akorad to zaplatime neprimo my vsichni. Meli by to platit ze sveho Ti co tu skodu zpusobili.2 body
-
http://www.hlavnespravy.sk/vsetci-ktori-pouzivate-sluzobne-auto-zbystrite-pozornost-byrokrati-z-europskej-komisie-prisli-s-napadom-ktory-vam-spestri-zivot/8982532 body
-
2 body
-
Dnes jsem u prodejce prohlížel FL octavie a musí říc, že ve skutečnosti mnohem hezčí než na obrázcích!!! Vedle stála neface RSo a je znát posun vpřed. Hlavně zezadu pěkně rozkročená! Za mě jednoznačně.2 body
-
Uz vidim problem. Uzivatele majit limit pro nahravani 500MB a ty jsi ho vycerpal Navysuju limit na 800MB2 body
-
2 body
-
[emoji23] Tezkej offroad kde je presentovano, jak narocny teren na obycejnych zimnich pneu tento vuz zvladne. [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak na CAN komunikaci resp. autě obecně asi nezáleží, zapojil jsem to na 12V zdroj a výsledek stejný. Objednal jsem na test další dva adaptéry, co se chlubí originálnim PIC jednočipem, tak pak dám vědět. Konkrétně jde o https://www.aliexpress.com/item/Top-Quality-ELM327-v1-5-Super-mini-obd2-Bluetooth-Scanner-Code-Reader-for-Android-phone-Windows/32690134452.html a https://www.aliexpress.com/item/6-LED-Waterproof-5-5MM-2M-Android-Endoscope-1-9-CMOS-Mini-USB-Endoscope-Inspection-Camera/32586023241.html.1 bod
-
Kdyz jsem se vracel z Ukrajiny kde je plno smogu tak ty kokodaky vezli na kamionu, vsechny byle. Nevim no. Neni to nejhorsi ale treba pohked zboku jak se strechs svazuje dozadu jakoby se mi nelibi. Jo stryc ma tenhle dehet obhednanej s DSG a 4x4 a rikal taky. Zadna strela, ale na bezne jezdeni ok pry. Pak se doctes v moto casopisech jak je 1.4 TSi dostacujici. [emoji23] Jinak Rapid dnes 700km prum. Rychlost 90 a spotreba 6.6. Pekne ne? Dokonce jak se to po case zase vypalilo tak ten motor lita jako hovado. Normalne jsem si daval M5 k snidani. [emoji23] Az na ten sterk na casti cesty, dalsich x zaseku na kapote. A to je auto komplet byly od soly. Az ho umeju to teprve budu cumet.1 bod
-
To je klasika. Stačí si vzpomenout na to, jak představovali třetí generaci Fabie. Narvali tam úplně všechno a říkali tomu vozidlo za lidovou cenu.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, asi uplne pasovat nebude. Kdysi jsem to zkousel (ovsem yeti 2009) a hever z Octavie mel uzsi a nizsi zarez na ty vanicce heveru. Zvednout to slo, ale uplne spolehlive to nebylo...1 bod
-
Doporučuju benzin a především si auto vyzkoušet. Tady se promítají různorodé názory a potřeby. Ty má ale každý jiné. Nabídka motorizací je žalostná, buď člověku nutí automat, nebo 4x4 a nebo oboje. Doby, kdy Škoda uměla nabídnout do různých výbav různé motorizace bohužel začíná být historií. U některých modelů motorizace pro jednotlivé verze teprve ruší, u Kokodáka je (doufejme zatím) ještě nezavedli. Souhlasím s myšlenkou jednoho auta. V poslední době jsme byli v podobné situaci, kdy Roomster prakticky jen stál a za loňský rok najezdil pár kilometrů. Elektrické sedadlo mně přišlo vždycky jako nesmysl. Pokud by nebylo v základu, trochu by mě platit 18 tis. štvalo. Každopádně při střídání řidičů a možnosti "personalizace", kdy se nastaví podle řidiče (jeho klíče) bych to bral.1 bod
-
Hosi Moravsti, kdo ma te Vasi uzbekitanstine rozumet. My byt ceska Nemec ze Sudet Deutschland, Deutschland uber alles ja ? Jo Stane, nezapomen kapesniky sebou. V Globusu maji papirove v akci. Vim, bude to rana pro Tebe. Velky Kaban Ti odchazi ze Skodovky. Ja s koktou to budeme slavit pri kofole a ty si budes chtit podrezat zily. Dostanes plastove pribory, Clint Ti donese z letadla a i blici pytlik taky kdyby se Ti zarmutkem udelalo od briska spatne. Holt vydelaval i 300tis rocne ten Kaban, hodnej kluk. Ty nemas ani polovinu a presto nezradis. ( v TV si furt Ti autobusaci stezuji na platy) [emoji23] No on uz se totiz ani ten Kaban nemohl uz na ty vyrobni uspory koukat. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Tak, vážení přátelé a fandové Škodovky (včetně kinderPlačky): Náš pravidelný sraz "Čaj o páté" se bude konat ve čtvrtek 23. února v Motorestu na Šustně, Krupá u Rakovníka od 17:00 hodin Účast samozřejmě povinná Účast již přislíbili: Clint, Tomiikk, Ozák, Pancho, Pawouk, SidCZ, Stanmar, Petrrr, Radius, Kokta...1 bod
-
Ty vole zitra jedu na otocku na Ukrajjnu (Brno) dodat balik s projekty. Jaksi jsme nestihli v 6 postu pres ems a zitra to tam musi byt. Rikejte mi KURYR akorad misto BMW rady 5, jezdim Rapid rady 1. [emoji23]1 bod
-
Kua a ja som sa hneď išiel pozrieť na ten skvost do konfigurátora, že si Juniora priobjednám a ono nikde.1 bod
-
Tak fotky prostě né a né nahrát...Nenahraju je ani přes Google chrome,ani přes Explorer,ani přes mobil...Od té aktualizace fóra to stojí za jeden hodně velký kosočtverec.Na to už prostě nemám slov...1 bod
-
Než Tě sejme admin, pak smaže nebo zamkne, tak Ti poradím používat políčko hledat v levém horním rohu. Vyjede Ti taková spousta návodů a inspirací, že nebudeš chápat, kolik lidí to už řešilo1 bod
-
Těžko. Dřív než se dostane s Kokodákem na půdu, tak mu kuna sežere polovinu auta.1 bod
-
Zdar. Už jsem zase v civilizaci. Trochu jsem to tady sledoval, ale už jsem neměl sílu ťukat písmenka. Musím si vzít dovolenou na zotavenou po dovolené. [emoji16] Autí fugovalo perfektně, jen při odjezdu řvalo "Battery low". Naštěstí jsem nastartoval i s 8 let starou baterkou. [emoji106] Na Šustnu samozřejmě dorazím.1 bod
-
1 bod
-
"kvalitní baterie" je velmi virtuální termín, neboť na trhu je silný nedostatek "nekvalitních baterií" - dle zkušeností z praxe jsou všechny +/- stejné1 bod
-
tak zas jako ruku na srdce, on nikdo nestojí o to, aby ti to auto vydrželo kdo ví jak dlouho... Je evidentní, že takhle je to nastaveno proto, aby (když je nejhůř), byl řidič upozorněn. S tím, že automobilka to může vykládat tak, že ani v tu chvíli to ještě ničemu nevadí, filtru to nezkracuje životnost apod., kdyby se snad někdo chtěl soudit, že se mu samovolně rozbíjí auto, aniž by o tom věděl. Ale v reálu to asi bude spíš naopak a v momentě, kdy je řidič vyzván k asistované regeneraci, už to na životnosti filtru bude znát. Ty, jako zákazník, stejně jako v případě 99% jiných závad, nejsi schopný prokázat, že za to nemůžeš... Takže ať jsou dnes naftový kamna jakkoliv moderní, řídil bych se pořád tím, že platí ty základní principy, co platily od začátku. Nafta v osobáku má jedinej smysl a tím je nižší spotřeba v částečným zatížení při dlouhých trasách, kde vyniká nejen spotřebou, ale tak nějak i životností. Tím pak ospravedlní svou vyšší pořizovací hodnotu, která se postupně s nájezdem "vrátí" na přímých nákladech spojených s provozem. Pokud není dodržena tahle zásadní podmínka, nemá pořízení nafty racionální důvod. Toť můj názor.1 bod
-
Šuldo - plně souhlasím,někdo prostě čte návod celý a někdo každou čtvrtou stranu.1 bod
-
Přeci nejde o to, že by někomu vadilo odpovědět. Ono je podle mě jednodušší se podívat do toho manuálu, než řešit základní věci z manuálu přes internet1 bod
-
Je to sice k první generaci 2.0 TDI CR, ale pro vysvětlení pojmů je to snad dostačující: Regenerační proces Aby nedocházelo k zanášení filtru pevných částic částečkami sazí a nenarušila se tak jeho správná funkce, je nutné jej pravidelně regenerovat. Regenerační proces spočívá ve spalování (oxidaci) částeček sazí nashromážděných ve filtru pevných částic. Regenerační proces filtru pevných částic probíhá v několika úrovních: - pasivní regenerace - ohřívací fáze - aktivní regenerace - regenerační jízda řidiče - servisní regenerace Pasivní regenerace Během pasivní regenerace jsou částečky sazí trvale spalovány bez zásahu řídicí jednotky motoru. Tento proces se děje převážně při vysokém zatížení motoru při teplotách výfukových plynů v rozmezí350 °C až 500 °C. Částečky sazí se při tomto procesu mění reakcí s oxidem dusičitým na oxid uhličitý. Ohřívací fáze Aby se oxidační katalyzátor a filtr pevných částic co nejrychleji ohřály na provozní teplotu, provede řídicí jednotka motoru po hlavním vstřiku ještě vstřik sekundární. Palivo vstříknuté při sekundárním vstřiku zvyšuje teplotu spalování ve spalovacím prostoru. Vzniklé teplo je odváděno do výfukových plynů a proudí výfukovým traktem do oxidačního katalyzátoru a dále do filtru pevných částic kde je ohřívá. Ohřívací fáze končí, jakmile je po určitou dobu dosaženo provozní teploty oxidačního katalyzátoru a filtru pevných částic. Aktivní regenerace Při vysokém podílu různých provozních režimů (např. časté studené starty) jsou teploty výfukových plynů pro pasivní regeneraci příliš nízké. Částečky sazí nelze tedy pasivní regenerací odbourávat a proto dochází k jejich hromadění ve filtru pevných částic. Jakmile je dosaženo určitého stupně naplnění filtru částečkami sazí, spustí řídicí jednotka motoru aktivní regeneraci. Částečky sazí jsou pak při teplotách výfukových plynů v rozmezí 550 °C až 650 °C spalovány na oxid uhličitý. Funkce aktivní regenerace Naplnění filtru pevných částic sazemi se vyhodnocuje pomocí dvou naprogramovaných modelů plnění, uložených v datovém poli řídicí jednotky motoru. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70. Regenerační jízda řidiče Při provozu vozidla na extrémně krátkých trasách se nedosáhne dostatečně vysoké teploty pro regeneraci filtru pevných částic. Dosáhne-li stav naplnění filtru pevných částic určité mezní hodnoty, je tato skutečnost signalizována rozsvícením kontrolky filtru pevných částic v panelu přístrojů. Řidič je tímto signálem vyzván k provedení regenerační jízdy. Vozidlo v takovém případě musí jet po krátkou dobu zvýšenou rychlostí v určitém rozsahu otáček, aby se dosáhlo dostatečně vysoké teploty výfukových plynů a konstatních provozních podmínek potřebných pro úspěšnou regeneraci. Servisní regenerace Pokud regenerační jízda řidiče neproběhla úspěšně a stav naplnění filtru pevných částic sazemi dosáhl nejvyšší možné procentuální hodnoty, rozsvítí se kromě kontrolky filtru pevných částic ještě kontrolka žhavení. Na displeji panelů přístrojů se objeví text „Porucha motoru servis“. Řidič je tak vyzván k vyhledání nejbližšího servisu. Aby se předešlo poškození filtru pevných částic, je v tomto případě řídicí jednotkou motoru zablokována aktivní regenerace filtru pevných částic. Servisní regeneraci filtru pevných částic lze provádět pouze v servisu diagnostickým přístrojem VAS 505x. „Kilometrová regenerace“ „Kilometrová regenerace“ je regenerace filtru pevných částic závisející na ujeté vzdálenosti. Řídicí jednotka motoru zahájí automaticky nezávisle na stavu naplnění filtru pevných částic aktivní regeneraci, pokud nebyla během ujetí posledních 750-1000 km provedena žádná úspěšná nebo vůbec žádná regenerace. „Kilometrová regenerace“ slouží jako preventivní doplňkové opatření pro udržení nízkého stavu naplnění filtru pevných částic sazemi.1 bod
-
1 bod
-
Tak to si to pořádně prohlídnu, aby to nebyl jen zamaskovanej Žigulík . Doufám, že mě toto štěstí mine a bude z MB.1 bod
-
Tak nejlepší bude, vzít rodinu, děti a jet se u dealera projet. Fakt je To všechno na rozhraní. Cena TSI stejná jako nafta. Žena má polo 1,2TSI s automatem, je to prcek, tak naložený fakt nic moc se mu nechce. Je to nákupní taška a tak je i motor laděný.1 bod
-
Pamatuju si na doby, kdy se třeba na Wartburga čekalo 18 let. A vám vadí počkat několik týdnů?1 bod
-
Speedlimiter používám v obcích kde to neznám, kvůli případnému měření rychlosti. Tady mi to přijde pohodlnější než tempomat.1 bod
-
O zimním obutí je dávno rozhodnuto. Mám skvělou zkušenost s TS850 a vítězná sestava se nemění, takže zůstanu u Continentalu. Spíš se obavám, co za kvalitní letní pneu bude na autě z výroby.1 bod
-
Kluci klííd. Léta na foru čtu ty články nedočkavců, znám ten pocit, ale roky je to furt nemlich stejný, prodejci jako tlačí do výroby a kulový .... a neberu nikomu iluze.1 bod
-
Tvoje recenze jsou pro nás k ho.. Tobě není žádná škodovka (tedy spíš žádněj motor ) po chuti.0 bodů
-
-1 bodů
-
Jestli myslíš ten papírový návod, co jsem dostal s vozidlem, tak jsem už psal, že tam o tom nic není. V návodu jsem nalezl jen to, jak na displeji zobrazit počet dnů do servisní prohlídky a počet dnů do výměny oleje pomocí těch dvou tlačítek pod budíky.-1 bodů
-
Ne, tu jsem měl právě takto prázdnou i během jízdy, kontroloval jsem to několikrát. Jinak máte pravdu, v návodu to je, špatně jsem ho studoval. Myslím si teď, že to je signalizace překročení maximální rychlosti, jak je psáno na str. 43 v návodu, kterou nemám nijak nastavenou, tak je položka prázdná.-1 bodů
-
Je to tam no, bohužel se v návodu dohromady míchá MAXIDOT, MFD a Segmentový displej, já si myslel, že mám v té své nejzákladnější verzi Yeti Active jen Segmentový displej a tak jsem pojednání o MAXIDOT a MFD (včetně Informačního systému) při studiu návodu přeskočil.-1 bodů