Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/02/17 ve všech sekcích

  1. A teď dva měsíce budeme číst kdo už přezul a jakou chybu udělal, případně kdo ještě ne a jakou chybu udělal :-)
    4 body
  2. 2 body
  3. Clovece nedělám pro PR oddělení Škody a i tak mi v tom textu neprijde nic, s cim bych mel nejak extra problem :-) Snad jen bych nepouzil termin 'kacatko z roku 1996'. Protoze kdyz O1 v 96 vyjela, tak to byla na tehdejší dobu pecka. Designove i technologicky plne srovnatelna se západními auty. A rade automobilek (namatkou Renault, Peugeot, Fiat, atp.) se zacaly delat vrasky, protoze jim začalo byt jasne, ze jim roste konkurent... Do te doby tajne doufaly, ze VW bude v Boleslavi stavet leda tak vybehove modely pro vychod. Což ve svych planech mel mimo jine Renault, kdyz zkousel ziskat Škodovku.
    2 body
  4. Funkce air-care lze úspěšně aktivovat na Kodiaqu. http://magazine.volkswagen.com/tech-check-air-care-climatronic.html
    1 bod
  5. Osobně jsem rád, že jsem taky stihl ještě 1.2 TSi a co jsem se bavim v pondělí v salonu s prodejcem, tak hodně lidí teď objednává Fabie a Rapidy, aby se vyhnuli 1.0 TSi. Nicméně není daleko doba, kdy všichni ohrnovali nos nad nad motory pod 1.4, dneska se bere 1.2 TSi jako standard a ohrnuje se noc nad 1.0... Pravda je ta, že pokud tam výrobce neudělá nějakou konstrukční chybu, tak ta spolehlivost motorů při slušném zacházení a pravidelné údržbě stejně vysoká, jako u 1.2 TSi.
    1 bod
  6. Už tam mám 128 GB na NTFS a vše v pohodě. Teď řeším SmartGate. Někam se asi schoval, mrcha.
    1 bod
  7. POZOR !!! Za chvili AS Prima A VOLVO S90. Tak se podivejte jak ma vypadat auto bez papundeklu. [emoji16]
    1 bod
  8. Klidně se můžeš v Brně zastavit
    1 bod
  9. To nemyslíš vážne ..... " A nižšia spotreba kvôli ľahšiemu motoru, dlhšia životnosť pneumatík a brzdových doštičiek, atď. sú možno pre teba drobné, ale pre niekoho náklady ktoré mu môžu výrazne pokaziť mesačný rozpočet. " To akože ušetrená váha 5 kg má také následky, to porovnávaš 2,0 diesel a nie 1.2 s 1.0
    1 bod
  10. Mna by aj celkom zaujimalo, aku hodnotu ma informacia, ze nejaky Franta z Krkonoš alebo Béla z Komárna uz prezul. Ze naco to sem pisete Ja som napr. dnes kakal. A?
    1 bod
  11. Když ty spojky měly životnost 20tis. Jinak pohoda, boxer má zvláštnost, že jde většinou motor ven. A zase jsme u toho, co jsem říkal. Škodovka je pro bohaté.....[emoji23]
    1 bod
  12. Jestli měl škodovku, tak to bude stejné. [emoji23]
    1 bod
  13. Martin Bednář - super nápad s tým LG MirrorDrive (ide to aj keď mám Samsung galaxy S7 edge) nie je to úplne top (občas to spadne, občas prestane reagovať na dotyk), ale na to aby som pustil čokoľvek na mobile je to OK. Asi kvôli rozlíšeniu sa správajú niektoré app inak ako na mobile ale to už oželím, alebo nejako odladím. Ešte raz ďakujem!
    1 bod
  14. Tankuješ určitě benzín v DE vid? To bude taky lepší dojezd...
    1 bod
  15. Já bych klidně dobrovolně šel do Mazdy 6, vypadá fakt dokonale... ale 800 hadrů je 800 hadrů. Na to nemá ani Kokta.
    1 bod
  16. A oproti limetě je podle mě mnohem lepší na většině modelů.
    1 bod
  17. Ke své věrné Škoduli. Dokud nás STK nerozdělí.
    1 bod
  18. tak je hlavně nevyhazuj, až se ti zase polámou, tak z těchto můžeš použít lamely
    1 bod
  19. Schvalne zkus nainstalovat appku LG MirrorDrive. Některym to pomohlo zrcadlit cely obsah telefonu.
    1 bod
  20. Si, si naozaj istý? taktiež mám O3 11/2016 a SS som vypol úplne bez problémov. Samozrejme nie úplne korektným spôsobom, odžubal som ho na minimálnom napäti 12,1V ale funguje to na 1ku.
    1 bod
  21. Mě se ty dva odstíny pletou, na rapidu je právě pistacie
    1 bod
  22. Tady je pokračování ohledně točivého momentu...
    1 bod
  23. Kvoli tomu dotankovaniu a pretoceniu ruciciek, skus tu 3.5beta1 (post nad tebou) V aplikacii Torque mi tiez sem tam vypadne spojenie, ale samo sa to zas spoji. Ked ju uz vypnem, tak zaroven vypnem BT v telefone (nech sa spojenie uplne prerusi) a necham dalsiu aplikaciu nech si ho sama zapne. Vtedy mi to ide bez problemov.
    1 bod
  24. uz jen to, ze N 98 a N100 neobsahuje bioslozku a dovazi se z Rakouska... kvalita N95 v CR je na bidne urovni..
    1 bod
  25. Stáhl jsem a spojil přes android auto a jde i ten mirrorLink.Díky
    1 bod
  26. začni dolevat do nafty při tankování VIF ZIMNÍ celoročně a maš klid ... aspon tim VIFEM bys mohl začít a nic nepokazíš tipuju ,že rozdíl poznáš ("ne" uslyšíš) ( VIF je takovej "dobrák" , že se s nim na dílnách i vstřiky čistěj )
    1 bod
  27. Hele, co budeš dělat o víkendu? ... Jdu si koupit brýle. ... A pak? ... Pak uvidím....
    1 bod
  28. Japonci jsou všeobecně naprd kvůli servisu. Specifické díly, ceny atd... Navíc u většiny už jsou taky ekosračkoidní kurvítka. Ale dá se sehnat i klasika. Dacia má u každého motoru něco. Takže nejlepší auto je to které nevlastníte. Prostě se to rozbije někomu jinému.[emoji23]
    1 bod
  29. Dobře a co navrhuješ kupovat? Hyundai? Peugeot? Citroen? Suzuki? Toyotu? Nebo snad Dacii?
    1 bod
  30. Stahni a nainstaluj tuto verzi. AA bude normalne fungovat. http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-1-7049-release/android-auto-2-1-704903-release-android-apk-download/
    1 bod
  31. Ten zacatek o Rapidu je kouzelny, vztahuje se v mnohem dokonce i na jine modely. Par chyb tam je, servisni veci posoudit nemuzu. Ale to "na co nemam, to je k nicemu", to je trefa.
    1 bod
  32. Olej mechanické převodovky Přímo řazená převodovka 02E, Nová náplň 7,20 Litr Přímo řazená převodovka 02E, Měněné množství 5,20 Litr 6 rychlost 02Q 2,30 Litr Specifikace oleje mechanické převodovky Přímo řazená převodovka 02E G 052 182 A2 Originální olej 6 rychlost 02Q G 052 171 A2 Originální olej
    1 bod
  33. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/je-stale-jeste-nutne-nechavat-motor-zahrat-pred-jizdou/ Pri studenom starte ti aj tak volnobezne otacky vyletia na 1300-1400 a motor sa bude zahrievat niekolkonasobne dlhsie ako pri kludnej jazde pri 1800-2000 otackach.
    1 bod
  34. K životnosti asi toľko - ako sa postaráš tak vydrží... Poznám z reálu problémové 1,2 TSi (asi to bolo ešte to staršie), ktoré pri 100.000 malo už dosť toho. Ale prečo? SBSska - to znamená nasadnem,plný kotol na zásah a tam zhasnem. Žiadny ohrev studeného motora (ihneď 200 keď sa dalo - to je maximálka pre Fábiu),žiadne dochladzovanie turba po jazde (a že ho asi nažhavili poriadne pravda...), prišli,zhasli a hotovo. A výsledok - očakávaný - to čo zniesli staré atmosféry 1,6 ťky , 1,8 a podobné motory čo dávala Škoda predtým, to tento turbo motor nepobral... Aj tie atmosféry toho mali pravda čoskoro dosť,ale 100.000 dali bez vážnejšeho servisu. A teraz otázka - kto s tým bude normálne takto jazdiť? Hlavne so súkromným vozidlom? Oni boli s motormi maximálne spokojný čo sa týka výkonu a tak, lenže takým štýlom sa nedá jazdiť, to ten motor nemôže dlhodobo pobrať vzhľadom na to ako je konštruovaný... Sami mi potvrdili ž motory sú OK,len hento je na nich moc. Normálny užívateľ ktorý pôjde 100vkou po ceste, dvaja ľudia v aute, ten motor nepretrhne, ide na 2250 otáčkach úplne na pohodu. Inak samého by ma zaujímalo ako sa asi zahreje pri takejto bežnej jazde to turbo, myslím že vôbec nie kriticky,zrejme sa stíha dochladzovať v pohode. A čo sa týka 1.0 , tak asi ozaj radšej 1,2 ,tam je ten výkon rozdelený na viac valcov. Zvuk 1,2TSi je ale tiež taký divnejší že od 4 valca by som to nečakal.
    1 bod
  35. Ty se máš. Měsíc a půl je pěkný. Koukám, ale ty dodací doby jsou pěkně rozdílné. Ty máš měsíc a půl, známá měla 10 týdnů a já 12-14.
    1 bod
  36. Tak koukam, že už se sem ta moje V9 dostala :-) Byl jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat od zveřejnění na zahraničních forech :-) 2 dny :-)
    1 bod
  37. Dlouhodobe jezdim podle palubniho pocitace pod 7 , na ceste Praha Brno se vzdy dostanu pod 7 a eco rozhodne nejezdim. Neni to combi, ale tim by to nemuselo byt. Jezdim o 1- 1,5 litru vice nez s oktavii 103kw predokolka manual, takze za me dobry
    1 bod
  38. Jinak kdo pouzivate AA, tak aplikace bezne dava video vystup rozliseni 480p. Da se ale zapnout 720p. Stačí jít v telefonu do aplikace a tapat na hlavní obrázek Android Auto, dokud se na obrazovce bude zobrazovat hláška, kolikrát musíte tapnout. Pak už je v nastavení přístupné vyvojarske menu, kde se povoli vystup videa v kvalite 720p.
    1 bod
  39. Problem vyrieseny Musel som cez kluc stiahnut okna upne dole a hore a uz to funguje. Mozete lock
    1 bod
  40. @Albion - není to jedno, zřejmě nechápeš rozdíl ET a podložkami. Podložkami zmenšuješ zapuštění kola do podběhu tím, že posouvás jeho dosedací plochu podložkou ven. Při disku s menším ET je ale větší vzdálenost venkovní hrany disku a dosedací plochy ovlivněna samotnou konstrukcí disku. Tzn - stejné šrouby, žádný 3 cm kovový špalek mezi nábojem a diskem. Už je to jasné? A tvrdit, že neseženeš disky lišící se pouze ET není pravda. Většinu aftermarket disků seženeš i ve 3 různých ET... S ET dále souvisí šířka disku, takže opět není pravda ani to, že se mění samotná páka na náboj kola, jelikož pokud je disk širší, je při nižším ET střed disku stále na stejném místě, jako byl.
    0 bodů
  41. OK, proti gustu ... RS vypadalo vzdy o level lip nez obycejna verze a opet ta fotka te zelene je zvrchu a znovu tim zanika ta divna spodni linie svetel. Z tohoto uhlu to vypada jako jedna linka a vypada to fakt supr! Z jinejch uhlu predek uz nevypada tak lichotive a to obvzast v porovnanim s pred fl. Proste si musim rypnout, ale na druhou stranu se tesim az se svezu s benzinem abych videl co se zmenilo z hlediska jizdy.
    0 bodů
  42. to je sice všechno fajn, ale nic z toho, cos tady napsal, vlastně nic nevysvětluje Shodneme se na tom, že DSG spíná spojku už v momentě, kdy je brzda sešlápnutá pouze částečně. Zbytek toho už víc podstatného nepoví...
    -1 bodů
  43. 111000 km najeto, v cca 800000 km (takže spojky mají vlatně 30000 km) byly měněny na záruku, protože docházelo k cukání, nechtělo to zastudena řadit a i ten prokluz byl při studeném motoru dost velký, protože se auto do 2000 otáček prostě nepohnulo do mírného kopce z místa. Mimochodem to cukání/škubání nakonec způsobovala bezbiosložková nafta od EuroOilu, když teploty začaly přes noc padat k nule. Dvouhmota při 200 000 už nemůže být ok, ať si každý říká co chce, rozhodně ne s DSG, které motor podtáčí a ta pětka ve městě a otáčky kolem 1000 tomu prostě nedělají dobře. Z těch 111000 km je tak 80000 po dálnici, kde setrvačník netrpí a stejně už cítím, že má to nejlepší za sebou. Jakmile se objeví první cinkání, tak půjde ven a s novým bych nechal u někoho zvednout mezní otáčky pro řazení, aby k tomu podtáčení zkrátka nedocházelo.
    -1 bodů
  44. odpovědi za 2 bludišťáky.... @fobik Myslím si, že není, protože vzhledem k opotřebovanosti, stavu olej, teploty oleje, venkovní teploty se ty podmínky dost liší a zatím jsem navštívil 3 různé servisy, kde mi pokaždé bylo řečeno, že DSG je hrozně chytré, má spoustu senzorů, bere ohled na milion věcí a další pohádky. Málokterý servisák asi vůbec tuší, jak softwarově DSG funguje a proto se pokaždý napíchlo auto na diagnostiku, kde žádná chyba nebyla a pak už záleželo jen na osobním dojmu mechanika, který s tím jel, jestli se to chová "normálně" a nebo ne.
    -1 bodů
  45. Asi ted v zime dohnali prebytek poptavky zpusobeny letni celozavodni dovolenou?
    -1 bodů
  46. jo, tím nic nezkazíš... hledej, něco tam poblíž na zkoušku vstřiků určitě bude
    -1 bodů
  47. jo, zhruba 100 se mi to taky ozvalo, takže je fakt možný, že to budou ty vstřiky
    -1 bodů
  48. Chlapci, bavim sa... V com je trojvalec efektivnejsi? Ze vstrekujes tri davky paliva namiesto styroch? Jedine v tom. Nizsia cena za udrzbu? Ano, urcite sa pri rovnakom vykone menej opotrebi trojhrnek, ked pri R4 sa praca a celkove zatazenie rozklada na 4 valce Poistka? Whatever, ked som vybavoval poistku pre moju 1.4, pytal som sa o kolko by sa zvysila cena, keby si kupim nejaky dvojliter. Typek mi povedal, ze zanedbatelne (par stovak kc rocne POV+HAV)... A hmotnost fakt pobavila A mozno ked si pred jazdou skocis na WCko, usetris este o dva deci paliva mesacne viac Obhajovanie trojvalcov je totalne scestne, pokial sa jedna o motor rovnakeho typu, vzdy vydrzi viac ten, co ma viac valcov, kvoli rozkladu zatazenia... Za predpokladu, ze sa pouzije rovnako kvalitna kluka, rozvody, turbo apod. Odporucam clanok http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...