Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/24/17 ve všech sekcích
-
Naštěstí máme ještě Pančáka, kterej to s ženskejma jako jedinej z nás ještě umí. Zachraňuje naší pověst, abychom se nepropadli do klubu Modré ústřice. Pawouk na holky není, doma místo holek honí elektromobily na počítači, ještě prej nečuchnul k pekáči, Kokta chodí za klukama do Porsche klubu a honěj si tam trika, Motosman je stejně jako já už věkově za horizontem a baví ho jen žrádlo, Petrrr už má doma odmakáno od souseda a tráví čas v práci v kutlochu, kde mu denně přeblafne rákosku služební pes Ajda a Ozák toho jen spoustu nakecá, klobásu si vymrskne na dálnici, když předjede nějakou audinu....Je to s náma špatné.5 bodů
-
Dneska už jsem starej a pohodlnej chcípák. Už mě baví jenom žrádlo a spaní [emoji23]5 bodů
-
4 body
-
3 body
-
Po výměně chromatického Swingu za novější Swing II s dotykovým displejem 5" je po uvedení do provozu nefunkční externí USB. Pro jeho zprovoznění je nutné zakoupit nový USB port s označením 5Q0 035 726 N, cena cca 900,- a tento vyměnit. Pro výměnu USB portu se musí vyjmout autoradio, panel climatronicu a nakonec plastový nosič USB a AUX portu. Pro zprovoznění je nutné ještě vyměnit propojovací kabel, protože stávající do USB portu nepasuje a schází mu napájení 5V. Jelikož propojovací kabel ve Škodovce stojí cca 2000,- Kč, tak jsem se to rozhodl řešit jinak a levněji V prvním kroku je třeba upravit stávající konektor na propojovacím kabelu, kde je nutné odříznout jeden plastový výčnělek a pak už konektor lze zasunout do nového USB portu. Dalším krokem je přivedení scházejícího napájení, které přivedeme ze zeleného konektoru piny 3, 4 kde pin 3 je minus a pin 4 plus (na fotkách je plus bílý vodič). Jako propojovací kabel jsem použil propojovací vodiče ze starého PC, kde jsou vodiče již osazeny potřebnými konektory. Pokuď možno, tak volty ty vodiče, které mají větší průřez. Já jsem použil dva vodiče, které měly konektor již v plastovém pouzdru a do nového USB portu pasovaly bez dalších úprav. Z druhého konce je nutné vyjmout piny, které pak přijdou nasunout do zeleného konektoru autoradia. Pro vyjmutí pinů je nejlepší plastové pouzdro rozříznout lámacím nožem a piny bez poškození vyjmout. Piny je třeba pak správně otočit, aby do zelené plastové patice řádně zapadly a nešly rukou vytáhnout. Je třeba taky samozřejmě dodržet polaritu. Pak už zbývá jen vše zapojit a poskládat. Výsledkem je pak funkční USB port a ušetřené 2000,- za originál propojovací kabel2 body
-
2 body
-
Jo zábavy, to byl fenomén. Nosil jsem háro a odrbanou džísku a docela slušně jsme tam chlastali - taky jsem začal v 16. V té době jsme také založili první kapelu. To byly časy...2 body
-
To je pěknej příběh. To já než chlast spíš holky. Chodil jsem s nima do různých barů, restaurací, vozil je v autě a na motorce.... A pak je píchal. Ale někdo jinej [emoji23]2 body
-
86 ale na zábavky sem rajzoval už od 15 a proto si pamatuju ty ceny piva Je teda pravda že mi v tý době stačili tři, ale to se časem sakra zlepšilo Jednou mě dovezli cajti domů že sem napitej a nejsem ještě plnoletej, což nebylo tak hrozný, tenkrát bylo před volbama a ono se jim nelíbilo co sme vykřikovali proti režimu. Byli ale hodný a fakt mě dovezli jen domů, zazvonili a postěžovali si tatíkovi. Ten mi před nima dal pár facek a že si to se mnou doma ještě vyřídí. No vyřídil, zatáhl mě dom a zavřel dveře. Když odjeli tak mi dal pajsku ať jdu a už se nenechám znova chytit Ale ať je to taky o oautech. První byla Škodovka, Spartak r.v. 59 a říkalo se jí Marta. Pomalovali jsme ji ve stylu květinových dětí a za přední okno dostala místo nálepky o zimních gumách s nižším indexem klasickou zákazovou tabulku - Přeprava osob zakázána2 body
-
Ale tam, kde sa začne šetriť na kancelárskej sponke, je začiatok úpadku firmy. História mnohokrát potvrdila túto pravdu.1 bod
-
1 bod
-
Dejme placek v Sedlišti a nevymýšlejte chujoviny1 bod
-
Přesně tak. Dělal jsem před časem nějaký ten pátek na nákupu v korejské automobilce (přesněji prvododavatele) a tam i haléře (či centy) na jediné položce pak šíleně zamíchaly karty v nemalých násobcích.1 bod
-
Bežný hydrokrakovaný, všade dostupný motorový olej. Ak nie je pančovaný tak sa môže smelo použiť do väčšiny benzínových motorov na našich cestách a aj do väčšiny starších nafťákov (tých bez DPF).1 bod
-
Myslím že si s tím zbytečně lámeš hlavu, je fuk jestli tam leješ 0W30 nebo 5W30 hlavně že to má 507.001 bod
-
No to bych neváhal ani minutu zinek nezinek. Černá matná je jediná použitelná barva.1 bod
-
Projel kolem TDI bez DPF, zatocila se mu hlava a prepadl pres do vody. Jinak ja kdybych se chtel zabit nebudu tam skakat v 16h odpo ale spis ve 2 rano.1 bod
-
Nebo to chtěl zabalit, projel kolem něj Olbiza v Inshitgnii a nechtělo se mu dál žít1 bod
-
Kombinace v kazdem pripade. Ale i ty zdanlive korunove polozky hraji pro cost mágy velkou roli Zrovna nedavno jsem se bavil o necem podobnem s sefem prodeje Skody (L. Vlcek), a rikam mu, ze me ta konkretni uspora prekvapuje, protoze jim to jako zakaznici stejne zaplatime. A on se smal a povida: vy (mysleno zakaznici), nam to zaplatite stejne :-)1 bod
-
1 bod
-
Myslel, že když je Tříska, že bude plavat na hladině. A měl pravdu [emoji23] https://www.novinky.cz/domaci/450022-herec-jan-triska-je-ve-vaznem-stavu-v-nemocnici-spadl-z-karlova-mostu.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky mi to nepřijde jako krok k větší bezpečnosti, když trend jde naprosto jinou stranou ... dotykové ovládání, které si myslím, že neskutečně odvádí od pozornosti ... ale co se týka jacku, tak jsem ho občas využíval ... budu doufat, že se auto stihne vyrobit dřív, než ho seberou1 bod
-
mě zavrčel Rapid hned při prvním startu při předávání kdybych měl Rapida déle, měním také za novější index... Bohužel/naštěstí už ho budu mít max 3 dny...1 bod
-
Na rozhlednu je stejně potřeba solidní počasí a to nikdo dopředu nezaručí, jinak je to celkem zbytečné. Taky bych už konečně rád přijel na placek.1 bod
-
1 bod
-
no jo, ale tam zase nemají placek ... ale jinak chápu tvoje důvody (bohužel Frýda není zas dostatečně velká, aby se tam tvoje polovic dlouho zabavila)1 bod
-
1 bod
-
Stačí přidat jednu kostru na PIN 7(propoj z PINu5), konektor je stejný a následně nastavit BCM jednotku.1 bod
-
Za 1) zakladni svetlomety maji H4. Za 2) jak to navrhujes ty, tak by to slo na Favoritu/Felicii. Uz na FII nebylo pro laika easy nahradit puvodni H4 za projektorove H7. V pripade FIII to bude kvuli DRL jeste tezsi. Cele je to rizene jednotkou, nejde jen prepojit dratky a frcime. Zapomen. Treba se tady vyjadri i nekdo fundovanejsi. Paradoxne sla udelat vymena kus za kus u predFL Rapida, tedy ve smyslu halogen -> xenon. Jestli to jde i teď po faceliftu, nevím.1 bod
-
Jj, je to tak. Kdyz budes mit po nastartovani misto 900otacek nejakych 1200-1300 je to ono. Po 30s cca spadnou na bezne volnobezne otacky. Vetsinou to dela v rozmezi tech teplot co jsem psal kdyz neni ani velka zima a ani velke teplo.1 bod
-
Trdlikani, dobre pojmenovani. [emoji3] pokud si jel z kopce bez plynu se zarazenou rychlosti pri nizsich otackach jak 1400 tak je to vlastnost, zahriva se katak. Stejne tak pokud je treba 13- 25 st.C tak po startu jsou zvysene otacky - zase nejaka diagnostika a zahrivani kataku. Pokud takto hned vyjedes a nepockas cca 30s nez otacky spadnou tak to cuka i pod plynem.1 bod
-
Jooo to Clint taky nosil haaro. [emoji23][emoji23][emoji23] a s tema buchtama to tak ma do dnes. Sice ma manzelku, ale tu mu picha taky nekdo jinej. ( Pancho nebo soused Arab) nevyhoda tech nocnich 12tek co ma v praci. On sice v praci si odpocine, ale jeho zena ne. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
No on ten F kovy je až od 1.2.2016. Evidentně i když se motor už nevyrábí, ještě zkoušeli další konstrukční úpravy. Překvapuje, že D je zakázaný, většinou napíšou, že je jen vyběhlý z výroby. Na jednu stranu je to dobře, že problém nenechali vyhnít, však většinou auta s těmito motory jsou už po záruce, tak by je to nemuselo pálit (a kulancí na motory nebude asi mnoho), na druhou to znamená, že stále máme v autech díl, který negativně ovlivňuje životnost rozvodů, zvlášť u aut, co trpí na časté starty. S tím tutlaním máš ale, Petře pravdu, v ETCE v sekci SK je takových dílů víc, např. silentblok převodovky tam je odjakživa H, jakoby klepající Dčko ani neexistovalo.1 bod
-
A teď koukám do ETKY, že jediný napínák, co tam je uvedený, je s indexem F. Takže tam byla ještě jedna inovace, i když se u RAPIDů říkalo, že rozvody u nich jsou už poslední verze a že jsou bez problémů. Verzi D mi to našlo jen u motorů pro VW a SEAT a dokonce je u něj napsáno STOP, tento díl se nesmí používat! Takže jestli zítra bude řetěz vrčet, nesjpíš půjdu do výměny. Fumiho, co tam máš za verzi ty?1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem napínák demontoval a vyčistil - tekl z něj jen olej bez cucků. Trochu jsem ho v čističi brzd rozpohyboval, chodí teď volněji. Ale přesně jako u elvise78 píst drhne, přeskakuje cca 4 mm po stlačení, takže to bude asi "vlastnost". Píst je vyleštěný v jednom místě, to samé dosedací plocha. Podle toho otlačení nepůsobí síla přesně v ose, otázka je jestli je tedy síla bez tlaku oleje dostatečná, aby napnula řetěz při startu, resp. jestli se píst napínáku nešprajcne v nějaké mezipoloze, kdy napnutí není dostatečné. Napínák má číslo 03F 109 507 D 09MR71 bod
-
Ok super. Mechanická závada to podle popisu evidetně nebyla. Komfortka dost často nefunguje po k-line při manipulaci s baterii tudíž nějaký SW zásek. Poprosil bych Like na řešení. Díky.1 bod
-
Dost zvláštní závada. Typ komfortní jednotky? Zkus odpojit baterii 10-15min počkat a zapojit.1 bod
-
trochu OT, ale treba vas to pobavi... mel jsem nedavno na vikend pujceny MB E220d Combi (auto zhruba za 2 miliony). samozrejme svezeni nadherny - podvozek super (i bez air-maticu a na R20 275/30 velice pohodlny), ridi to temer samo (pribrzdi pred obci na 50, zrychli na konci obce na 90; lane-assist drzi asi pul minuty), parkuje to uplne samo (netreba rucne prepinat D a R) a i ten dvoulitr s 9-st. automatem celkem jede, na to, jak je to tezky auto. akorat pri rychlosti cca 70 km/h se tam rozdrncela cela palubovka1 bod
-
1 bod
-
No vždyť. Možná si nerozumíme, já jsem oponoval názoru, že el. ohřev musí propálit víc než ušetří. Na případě nezávislého benzínového/naftového topení je vidět, že to tak vůbec být nemusí. Důležitý bude způsob a konstrukce ohřevu. Škoda, že se tu Alejsan od středy neobjevil, aby sem hodil nějaké detaily.-1 bodů