Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/10/17 ve všech sekcích
-
Displej je samostatně, tj. ne úplně vhodné řešení . V tě velikosti ventilátoru co je v té krabičce v kastlíku je problém, že výkonnější ventilátor znamená vyšší hluk, další ventilátor rovněž....proto má Columbus v té velikost krabičky v sobě obrovský pasivní chladič, který přesně dosedá na místa, z kterých má odvádět teplo. Provedení Columbuse je od počátku děláno ve stylu, budu mít obrovský výpočetní výkon a musím to uchladit u Amundsenu(Bolera) - a ejhle ono se nám to moc hřeje tak tam budeme foukat vzduch...no chvilku to vydrží(po dobu záruky), tak to je OK. Pokud bych měl jistotu, že do auta nikdo jiný než já nepůjde, tak bych pro první pokus odstranil horní plech, tím se chlazení pomůže a následně bych se snažil najít vhodný ventilátor co největší který bude vzduch odtahovat a bude mít nejmenší otáčky(max. 1500) a ten bych na ten horní plech umístil(tj. vyříznou otvor pro ventilátor, osadit, připojit na svorku 15 - rozhodně tím nezatěžovat nic v jednotce Amundsenu/Bolera)3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Celkově je tenhle motor složitý a nabitý technologiemi jen kvůli splnění emisního limitu (jak jinak). Jsem zvědav jak to bude s poruchovostí a výdrží tohoto motoru. Podle mě kdo uvažuje o koupi, tak brát 1.4 TSI a nečekat na 1.5 TSI. Nejde jen o filtr pevných částic...2 body
-
No právě, takže kdyby to zpoplatnili, tak je to faktické potvrzení toho, že vozidlo lze provozovat i se starým SW. To je neskutečný kolik fám se kolem toho točí, to už musí být řízené. Já tvrdím, že to je akce placená Hyundaiem2 body
-
No nevim. Stopku a Tčko bych na závodním OKRUHU (jako že jedu pořád dokola) opravdu nečekal.[emoji33] [emoji1]2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Přidávám celý text servisního opatření 23R6 včetně příloh SO_2044259_9.zip1 bod
-
1 bod
-
No oni jsou potom ty propagační letáky i návody o těch slovíčkách. Systém může zabránit a systém zabrání je kurva rozdíl. Proto se snažím jezdit tak, aby mi žádný systém/asistent nemusel pomáhat. Bohužel při dnešním provozu a chování některých řidičů/chodců/cyklistů atd, atd se to někdy stane.1 bod
-
1 bod
-
O garantované funkci nebyla nikdy řeč. Je to jen a jen pomocník. Tak je i funkce popsaná v návodu. To že je v TV skoro každá reklama plná až magických schopností těchto systémů(kupodivu škoda ne), co považuji minimálně za klamavou reklamu. Pak to dopadne stejně jak s pomocníkem na světla. Fúra aut pak nesvítí a teď se zase nebudou soustředit na řízení.1 bod
-
To bude vypadat krasne.. jedno svetlo bude svitit nekam uplne dohajzlu, zatimco druhy do zeme. Tohle se vazne musi delat u regloskopu a ne nekde doma o zed.. Ad.: To si to maximalne zamerne podelat, aby cloveka ze servisu neposlali domu.1 bod
-
Prosím objasni mi tu část kde bych měl škodovce platit za to že mi upraví auto v rámci dieselgate od příštího roku ? Já mám homologované auto a jestli za dva roky neprojdu emisema, protože nemám úpravu, tak to samozřejmě hodím na hlavu škodovce a nic platit nebudu, nebo někoho zažaluji. Já jsem si koupil auto homologované pro provoz v evropě, nevidím jediný důvod proč bych měl v budoucnu platit za něco co už mám. Jestli s tím má někdo problém tak ať si to zaplatí ten kdo to podělal a kdo to podělal ? V první řadě byrokraté, které platíme zbytečně v druhé řadě sama škodovka. Takže jeden podvádí, druhý to tuší a přes to jim to legalizuje a mě za 5 let budou prudit abych zaplatit za to že oni dva podvádí ? Haha, pořád ČR pokládám za svobodnou zemi kde se práva nechá dovolat a nevěřím, že někdy budu v rámci dieselgate za něco platit, to u z podstaty našeho právního systému prostě není možné. Nesmíš dlabat vše co ti někdo hodí pod čumák.1 bod
-
1 bod
-
Zeptám se Tě jinak, dostal jsi od nějaké firmy něco výhodně. Já zatím ne. Vždy si vše nechají DOBŘE ZAPLATIT. Pokud si myslíš, že do nového auta vrazíš ročně víc než 7000 Kč, tak si to PŘOBJEDNEJ !!!!! Mají dobře spočítáno, že auto 5 let vydrží. Jinak by nedávali za 2000 Kč prodlouženou mobilitu.1 bod
-
Taky jsem rád za sraz a do té zimi kluci ještě jeden teda. To už budu mít ty hnusné zimní 15" plecháče.1 bod
-
1 bod
-
Pokud jedu dálku rozumným tempem vlezu se do 6ti litrů. A to mám DSG. Nedávno trasa do Maďarska a zpět kde se jede po dálnici jen kus přes Rakousko a průměr asi 5,7 ve 4 lidech+věci. Když za auto dám podval s autem vlezu se do 8litrů což je pro mě taky skvělý výsledek při představě že za autem táhnu jednu cestu 500kg vlek a druhou cestu 1800-2000kg .. na druhou stranu jedu na tempomat konstantní rychlostí 105 :-)1 bod
-
Brno-Prygl Na molu u půjčovny šlapadel stojí chlapík a volá megafonem: "Devítko,devítko.Už Vám vypršel čas,vraťte se!" ... "Vraťte se zpět,slyšíte mně?" Příjde k němu kolega a říká: "Počkej,vždyť my máme jenom 7 šlapadel" A ten první říká: "Nojo,sakra... šestko,šestko,máte problém?"1 bod
-
Děkuji všem za sraz,bylo jako vždy parádně Mičurinovi děkuji za přívěšek na klíče Před odjezdem zbytku aut jsme se domlouvali,že by to do zimy chtělo ještě jeden sraz,osobně bych ho rád uspořádal v sobotu 4.11. ve 14hod Chtěl bych ještě do zimy vzít na sraz Feldu Teda za předpokladu,že nenasype Přikládám pár fotek. PS: S pizzou v autě opravdu umím jezdit slušně a na spotřebu1 bod
-
1 bod
-
Dost technicky i materiálově náročný motor. Jako funkční bude super. Líbí se mi možnost práce v Mullerově cyklu. Hlavně mě ale zajímá jak bude spolehlivý během nájezdu 250000 km a u 250000 kusů aut.... obávám se že zákazníci budou testovacími jezdi.1 bod
-
1 bod
-
Pánové dokud nebudou turba se speciálníma kuličkovýma ložiskama tak do té doby je SS smrt pro turbo a je jedno zda je vodou chlazený nebo není. Mám vypozorovaný že rotor turba se dotáčí i 20 vteřin po zastavení motoru do nulových otáček. Tedy po tuto dobu by musel u kluzného uložení být zajištěn mazací tlak oleje aby nedocházelo k ničení kluzných hydrodinamických ložisek. Jenže toto není stále vyřešený a výrobce z důvodu snižování nákladů o tomto nemluví a doufá že to záruku přežije. Protože častost vypínání motoru u SS zejména ve městě je velká tak to nebude dobrý a to neberu v úvaku i tepelné namáhání turba, zejména když již neexistuje zběrné potrubí které absorbovalo část tepla ze spalin.Z tohoto důvodu jsem odpůrce SS a klidně budu jezdit starou dobrou technikou kdy byl svět ještě v pořádku. A jako příklad beru Mecedes který byl v Cirkusu Bukovský, tak prostorné bytelné auto s obrovskou životností a pohodlím již nikdo nevyrobí. A při dobré péči přežije všechny moderní O III a FIII s temito kravinami jako SS atd.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
no, ja osobne dufam ze 220 000 vydrzi, aj vzhladom na to, ze od 147000 som tam vrazil plyn. pride mi to ako spolahlive auto, planujem ho zodrat kolko to len pojde.. mne startuje na prvy sup i v minus 20 a za nejakych 2500 eur, co je dnes cca jeho bezna predajna cena, ho nikomu nemienim dat. ja to beriem tak, ze jazdim vela, musim davat do udrzby. za 3 a pol roka som nalietal takmer 100 000 ako druhy majitel, to sa niekde musi prejavit. hlavne po prestavbe na plyn robim priemerne denne cca 100 km. tu prvu opravu ventilov som si hradil sam, nechodil som uz na servisky, tam som dal 21000 SK a to ani nebol autorizovany servis. rok na tom este 7000(tentokrat uz iny servis) zase za opravu sediel. nechapem preco to sedlo odislo, ved ked sa menili ventlily, diera tam urcite nebola. na vlastne oci som videl hlavu pred montazou na motor, ventily pasovali na sedla ako rit na serbel. teraz ma to caka si znova . tj asi po 45000 km. ked si pozorne prestudujes vlakno o podpalenych ventiloch, najdes tam uzivatelov, ktory to tiez absolvovali dvakrat, aj ked im to opravoval skoda servis. ta hlava je proste na hovno. treba si vo svojom okoli najst majstra alebo firmu co sa opravam hlav venuje a vtedy to nebude stat taku palku ako si uctuje skodaservis. ja si hovorim ze auto mi musi tymto tempom este 3 roky vydrzat ( do 250 000) . statisticky - to budu este dalsie 2 opravy hlav. uvidime. inac ako pisem, uz len spotrebny material a to ja vzhladom na moje nalietane kilometre celkom v norme.-1 bodů