Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/17/17 ve všech sekcích
-
Lidem je to . Jak jsem byl na stánku s tím Kokodákem, tak tam běhal důchodce a že prej to je ten novej superb? Pravda bylo to v Brně.6 bodů
-
Minulý týden jsem si udělal výlet, takže mi už auto nebliká jako kolotoč na pouti, díky Ferdo . Takže už mám snad pokoj od praskajících H15tek a neviditelných utopených blinkrů. Mám radost. Dnes jsem to ještě dotáhl montáží monte carlo mlhovek, protože kombinace černých parabol na hlavních a světlých mlhovek vypadala divně. Pár foto, jak to teď vypadá.4 body
-
A kazdej se z toho Kardiaka muže po... a hned to musí mít. V současný době koupit auto v prvních dvou letech výroby je nesmysl. Sám jsem si to vyzkoušel.4 body
-
Hodně. Je to dané tím, jak se lidi o auto starají. Kdo ho nemyje, tomu tam nezatéká. [emoji23] [emoji23] [emoji23]3 body
-
To jsou ty dotace. Nejdřív kotlíková na topení, nyní dešťovka na ostřikovace a lidi se mohou zbláznit.3 body
-
Tak pánové, termín srazu je tu! Čaj o páté se koná 26.10. ve čtvrtek v Krušárně jako obvykle2 body
-
u pred FL to krome oranzovyho napisu na Maxidotu zacne hodne hlasite piskat - slysim to i kdyz stojim za autem a vyndavam tridenej odpad z kufru. nechapu, jak si toho nekdo, kdo sedi v aute, muze nevsimnout.2 body
-
Nevím tedy od kdy, ale mám auto 3 týdny, a stále s tím původním nápisem Takže možná přání otcem myšlenky...2 body
-
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=452069&sId=&mId= Norové jedou [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Měl: umístění palubní deska průměr 90 mm frekvenční rozsah 250 Hz – 10 kHz výstupní výkon 25 W1 bod
-
1 bod
-
No, takze este info. Musel som prejst na verziu s ... randlikom ci cim to , proste tym prehybom lebo moja verzia by bola sice dobra, ale musel by som ju spravit viac pruznejsiu nez som planoval a aj vzhladom na cas tlace som sa rozhodol urobit verziu s prehybom aby som vedel co to spravi ... problem je , vid foto , ten maly obrazok - ten odtlacok je zvnutra - a ten maly obrazok naznacuje rez toho tunela ... ono je to tak trochu vypukle a potom prepadnute zas spat Taka zakerna vec. Preto najprv vytlacim ten so zahybom , vyskusam ako bude sediet a co bude treba upravit. Trochu ma stve ze nieje kde smajznut data - vykres . Aby som videl aj rez pripadne nejaku liniu . A keby dakto tipne model tak to by som spravil iba invertovane a do puzdra a domodeloval.... Ok moc fantazirujem Zajtra ma caka tlac. Mozna to aj vecer nafotim, ak nebudu problemy a stihnem to pred nocnou. Hm aj zmienena vec by sa inac dala spravit tou "modelinou" - odtlacok len to by bolo viac komplexne.... respektive... no nic to si necham na potom ked toto nevyjde to bude plan B. Len to bude sakramentsky dlho tvrdnut. Ten odtlacok dole tvrdol cez 12 hodin a to je celkom tenke a tedka mi to v aute smrdi jak u doktora na urazovom oddeleni. @ronskispeed Btw. Hm, nezavadazalo by to tam potom ? na vysku, resp. aj na dlzku. Skus nakreslit .1 bod
-
Už jsem to někde možná psal. Je to MR2014 (BCM 7H0937090D). Ty parkovačky jsem taky mohl napsat. Už svítí, ale nepodařilo se snížit intenzitu svícení, takže to svítí pořád naplno. Ferda25 s tím dělal všechno možné, ale nedařilo se. Možná se v budoucnu objeví nějaké řešení. S tím se je potřeba smířit, že to není na 100% od originálu.1 bod
-
Opravdu, měl Active Noise Canceling i Canton u predFL ? No, ze se v ruznych dostupnych informacich o tom mluvi jen chvili... Kdyz jsem se zde relativne nedavno na to zeptal, nikdo vicemene netusil "vo co gou" A jsi si jisty senzorem kvality vnitrniho vzduchu take u predFL ? To je docela podivne, protoze pokud vim, tak Octavia mela senzor kvality venkovniho vzduchu jiz od O2, ale o vnitrnim kde nic, tu nic...? A na co by tam prosim byl, kdyz na to Climatronic od predFL zpet nemel zadny algoritmus (na reakci na vnitrni spatny vzduch) ??? A take budu rad, kdyz se tu bude diskutovat o technice jako kdysi, kdyz jsem se chodi aktivne ja, a ne jen v ramci nejakych kamardsoftu ze srazu apod, a neustale dehonestovani vybranych a nepohodlnych jedincu. A to plati i pro tebe, protoze ackoliv kazes opak, tak se stejnou vetou nazouvas do Alese... To je dost divne1 bod
-
Tady to zacina byt nesnesitelne. Alesi vy jste s koktou naproste 2 extremy. Kokta je na tomto foru, aby si zahejtil Skodovku a kolikrat tu pise takove veci, nad kterymi zustava rozum stat. No a podle Tebe je zase FL nejlepsi auto na svete, vse je v nem o 10 urovni jinde a take FL udelal z trojkove Octavky Rolls Royce. Zafungoval u Tebe holt marketingovej placebo efekt. Kdyz se tedy zpet dostanu k Aircare, tak ja bohuzel zadny rozdil ve FL opet nepocitil. Zkousel jsem nechat vse co slo na auto a stejne jediny rozdil, ktery oproti predchozimu climatronicu vidim je lesteny ramecek a tlacitka [emoji3] mozna je to tim, ze neni jaro a ja nejsem alergik. Pak bych MOZNA rozdil pocitil. Ono bohuzel ale Skoda u FL prezentuje spoustu veci, ktere mel jiz predFL ale nebavila se o tom predtim. Napriklad aktivni potlaceni sumu pomoci cantonu. Ta vselijaka cidla vlhkosti a kvality vzduchu mel jiz climatronic preFL. Tak nevim, co si mam o tom vsem myslet. Nicmene by bylo supr se prestat hadat a zacit resit pouze FL [emoji6]1 bod
-
Jak gambler pozná, že spadl na úplné dno?Když jde koupit rohlík, aby si mohl vsadit alespoň Účtenkovku.1 bod
-
Zaťuká soused u souseda v paneláku na dveře a ptá se:"Dobrý večer sousede. Promiňte, ale stala se mi taková nemilá věc. Došel mi doma rum a tak jsem se přišel zeptat, jestli je ta porucha jenom u nás nebo v celém baráku..."1 bod
-
co tu psal drive Lukasson, tak vyroba od 22KT/2018 takze bych tipl, ze v dubnovem ceniku bude uz FL verze. Taky na ni cekam. Puvodne jsem chtel objednavat ted na podzim abych nemusel v unoru na 10let STK, ale rozhodl jsem se pockat.1 bod
-
Tak to abych si to Aircare zapnul a vyzkoušel, v manuálu o tom skoro nic nepíšou tak jsem to nastavení tak nějak doposud přecházel, děkuji za bližší vysvětlení koncernoví kolegové.... :-)1 bod
-
1 bod
-
Více recykluje již použitý vzduch, má to nějaké lepší filtry a algoritmy pro lepší využití již ohřátého/ochlazeného vzduchu, jakási rekuperace vzduchu s jeho "občerstvováním". Ani manuál to lépe či podrobněji nepopisuje, v autosalónu ani netušili, že něco takového tam nově je... Zatím jen pozoruji, že se mě občas mlží přední sklo ve zcela běžném provozu (!), což jsem u O2FL v režimu AUTO NIKDY nezažil (tam ale byla SunSafe skla, nevím, zda-li to mohlo mít také nějaký vliv) Na zkoušku AirCare deaktivuji, jestli to pomůže...1 bod
-
https://www.detailingshop.cz/lesteni/dodo-juice-lime-prime-pre-wax-cleanser-100ml-lehce-abrazivni-lestenka/ A pak vosk https://www.detailingshop.cz/ochrana-laku--vosky-a-sealanty/finish-kare-1000p-hi-temp-paste-wax-412g-autovosk/1 bod
-
https://www.detailingshop.cz/cistice-laku-a-clay/gyeon-q2m-tar-500ml-odstranovac-asfaltu-a-organickych-necistot-2/ https://www.detailingshop.cz/cistice-laku-a-clay/gyeon-q2m-iron-500ml-odstranovac-poletave-rzi/ Tyto 2 produkty na dekontaminaci. Pak lestenku pod vosk a vosk.1 bod
-
Uz to tak ma Kodiaq. O3 a S3 to tak bude mit od 45KT/2017 Nekde to tu Lukason psal.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jen pro info, včera vyměněny blinkry za LED a spokojenost, případně dodám foto: Přední: WY21W ODKAZ Zadní: PY21W ODKAZ1 bod
-
Jasně že pamatuju.Tehdá to byla míchaná vajíčka se sýrem a párky. Parádní relax. Jinak 21.10. budu na noční.Hernajs chlape doufám,že tě brzo uvidím.Číslo máš pořád stejné?1 bod
-
1 bod
-
jak ti může PC při jízdě z kopce s ODSTAVENÝM PLYNOVÝM PEDÁLEM ukazovat nějakou spotřebu? je to stříkačka, ne karburátor1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud ti prokluzují kola vlivem akcelerace za snížené přilnavosti, tak ESP, resp. ASR zasáhne způsobem snížení kroutícího momentu motoru. To se projeví tak, jak popisuješ. Na sněhu to poznáš nejlíp. Pokud by jsi měl problém s jednotkou ESP, svítila by ti závada, takže se nemusíš strachovat, jde jen o syndrom těžké nohy...1 bod
-
Zmínil jsem ve svém vlákně po návratu z dovolené (upřesním, že mám najetých 10 tis.), na dovolenou jsem vyrážel se čtyřčlennou posádkou a 3/4 naložený kufrem. Trasa NL - S. Morava - Tatry. Za dovolenou jsem ujel celkové as 5 tis. km. Při cestě zpět znovu 4 dospělí a kufr plný po víko. Kromě toho, že průměrná spotřeba byla 5,3 l, tak motor jede výborně, má tah a litrový obsah příjemně překvapil i majitele dvoulitrového SIII, který si (jako většina, co za volantem auta s tříválcem neseděla) původně myslel, že to bude průser. Takže jestli máš teď 1.6, tak budeš z litru "po rozhýbání" minimálně velmi příjemně překvapený. Ještě dodám, ze by teda kola na střeše neměly být zásadní problém.1 bod
-
Jen bych to upresnil (apropo to uvadi i ten clanek - kdyz bude nekdo liny si to precist, coz se ukazalo ), NENI to jen o filtru ci filtrech, je to jiny, chytrejsi zpusob a rizeni ventilace auta, at u z s AC ci bez, s vyuzitim dalsich senzoru (vlhkost, kvalita vzduchu)... Popsal jsem vyse i potom Ales_BX.0 bodů
-
no, myslím, že ho s tím plácáním nesmyslů mimo téma docela doháníš přece jen odpověď na "jak to zprovoznit na iOS" napsat "u Windows Mobile je to úplně jedno, přenese se vše", což už je tady řečeno několikrát a nikdo se nad tím moc nevzrušuje, podle mě taky není úplně to, co by chtěl tazatel slyšet0 bodů