Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/18 ve všech sekcích
-
4 body
-
Mohl bych tě poprosit, jestli by nešlo tvůj text znovu poeditovat, doplnit čárky, tečky na konec a velká písmena na začátek vět, přidat nějaké formátování a odstavce? Tohle se opravdu nedá číst.3 body
-
2 body
-
Tak tak - pro mě určitě důležité informace. Vůbec jsem netušil, že se dá překódovat intenzita vytápění sedadel...2 body
-
Tak jak jsem říkal, v případě Android Auto a YoutubeAuto to byla chyba mě...offline videa fungují bezvadně, nicméně podpora aktuálně jen pro MP4 videa, což asi není takový problém... U Floating Apps musím říct, že je tam toho výrazně více, nicméně si nemůžu pomoct, ale OIII FL a Samsung S8 a Mirrorlink prostě není spolehlivá kombinace, nemůžu si pomoct, ale AA funguje na 95%, jednou za čas se to načte nějak blbě, ale Mirrorlink je zkušenost úspěšného spojení tak 30%, což je děs...chci prostě přijít, zapojit tel ke kabelu a počkat pár sekund...Mirrorlink takhle prostě nefunguje...pouze proto v tuhle chvíli budu preferovat YoutubeAuto pro videa, nicméně i Floating apps jako taková je skvělý pokrok a jsem rád, že jsem nákupem mohl přispět. btw docela vtipné je, že k "prolomení" obou systémů došlo skoro současně...2 body
-
2 body
-
Sharky: podle Tvého fota jsou to úplně ty samé co přišly mě, mají úplně jiný design než ty origo, musel bys sundat i v zadních dveřích, aby se to nemlátilo a navíc jsou o hodně vyšší než ty původní, takže by to na tom prahu ani nevypadalo hezky, nemají ani zkosené hrany, aby přiléhaly k prahu, všechno špatně2 body
-
Více info zde: http://octavia-rs.com/index.php/thread/18712-thermo-call-fuer-standheizung-im-neuen-rs/?pageNo=2 Osobní zkušenost nemám. Návod k montáži do O3 combi z výše uvedeného fóra: Anleitung+Einbau+GSM+Modul+DanHag+v1.pdf Návod ze stránek u sedanu: https://www.danhag.de/en/app-control/skoda/skoda-octavia/9/skoda-octavia-iii-app-control-for-parking-heater další možné zdroje: https://www.skodacommunity.de/threads/danhag-fernsteuerung-einbauort.116828/ Originální placená aplikace: https://play.google.com/store/apps/details?id=asi.standheizung.app_dh&hl=de Jinak jsem našel: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.danhag.freeapp&hl=de Ta je zdarma.... Jen k montáži.....dle mého jednoduchá a s tím, že určitě nehrozí ztráta záruky, protože se neporuší původní kabeláž vozu. V případě jakéhokoliv problému lze demontovat během okamžiku.2 body
-
Superb3 má opravdu 3 typy světlometů(v žádném typu nejsou LED jako hlavní zdroj světla, i v nejvyšším typu světlometu je hlavní zdroj světla xenon), ale ani ta nejvyšší verze v nejvyšší výbavě nesvítí při denních ničím jiném než proužkem -> aktivace "řas" je vždy nutná následným nastavením. Jinak opravdu jsem byl překvapen nastavení DCC u Petra. DCC funguje snad nejlépe v celém koncernu(mohu porovnávat z Arteonem, Passaty, Golfem, Superbem - vše platforma MQB). Za mě DCC u O3 Jinak návod na aktivaci LED řas tu opravdu je: https://forum.skodahome.cz/topic/136040-možnosti-kódování-u-oiii/?do=findComment&comment=22601272 body
-
Řasy mají Superbu s denními jen "top" (adaptivní) světla které mají vyhledávání protijedoucím aut.2 body
-
Ano chápu, ale nebylo to až tak od věci tématu, vše bylo v kontextu s tématem překódování nastavení vytápění sedaček, a ty podrobnosti jistě mohou být pro někoho se stejnou výbavou užitečné a vysvětlující. Pokud ti některá konkrétní věta vadí, sděl mě prosím která, já jí odstraním nebo dotyčnému pošlu v SZ. Díky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ano, např. při delším parkování s ponecháním zapnutého zapalování, když zatáhnu ruční brzdu, tak se DLR vypne... Zjistil jsem, že vyhřívání sedaček je velmi intenzivní, a to i na první stupeň výhřevu. I ten jsem musel rychle často vypínat, protože by mě jinak uhořela .rdel. A protože mám nastavený simultánní ohřev volantu, tak se ani ten obvykle nestačil ohřát, a musel jsem ho přes Columbus zapínat samostatně :-( Mám teď LKčkovou alcantaru, předtím vždy plnou kůži, která se tak rychle neohřeje, je to z fabriky evidentně nastavené právě na ohřev plné kůže. Takže jsem nechal první stupeň snížit (o polovinu?), ale dnes jsem zjistil, že i tak to ještě topí docela dost.. To nevím, ale toto já moc neřeším, protože mám DSG, a tam mám na křižovatce buď nohu na brzdě, nebo dám P. V těchto režimech a aktivním Start/Stop (se kterým nemám díky tiché 1.8 TSi problém) to DLR určitě nevypíná. Právě proto jsem to dělal, na jedničku to topí pořád strašně moc... Byť mívám pasažéry, kteří klidně sedí na "3ce", dokud se to samo nevypne, a to ještě nebyly žádné pořádné mrazy, inu proti gustu žádný dišputát Ano, přesně tak, po nastartování to vyhodnotí vnější teplotu, a při její překročení pod určitou mez to aktivuje samo výhřev volantu. Nevím na jak dlouho, intenzitu to asi přebírá z obecného nastavení výhřevu volantu, funkce je nyní nastavitelná v sekci Klimatizace v Columbovi. Mimochodem je to velmi příjemná vychytávka.1 bod
-
Jinak nepochopím, proč ti cipové z Google pořád neuvolní oficiálně AA i pro ČR.1 bod
-
Souhlasím....mě u toho Samsungu občas i ten Samsung Car Mode napíše, že není povolený za jízdy, to vůbec nechápu...že to nenajede vůbec umím pochopit, ale že najede, ale někdy jakože nejde za jízdy fakt nechápu. Výhoda Floating Apps je, že umí prostě mnohem mnohem víc věcí než jen video:)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No ono to je zaujímavé. Napinak 03F109507 D, bol súčasťou poslednej a definitívnej rozvodové sady .........158B. Zrazu tento napinak 03F109507 D je zlý a treba ho vymeniť za 03F109507 F. To kedy zasa na to prišli inžinieri z Mladej Boleslavi? Už ma to začína unavovat. Raz bola zlá reťaz, zlý výrobca, potom zasa bol zlý olej, zlé koliesko a teraz treba vymeniť zasa napinak. 5 rokov nedokázali vyriešiť naťahovanie bezudrzbovej reťaze resp. problém s hrkajucimi rozvodmi. Fakt smutné.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, otestováno a funkční na autě Fabia Combi Style 1,4 77 kW 04/2017 s Caristou 3.7 beta-11 a čínským OBD adaptérem - Corner mlhovky - Vypnutý start stop - Ovládání okna řidiče DO - Protočení ručiček O víkendu budu pokračovat v testování dalších funkcí. Díky za předchozí rady a inspiraci.1 bod
-
Transceiver je i ten ovladač, má přijímač i vysílač, je funkční oběma směry. Schopnost komunikovat oběma směry je závislá na obou stranách...1 bod
-
Dnes vyšla nová verze YoutubeAuto 1.4.0 a následně ještě 1.4.1, která opravuje nějakou chybku. YoutubeAuto1 bod
-
Jarku, info je pozbíraný z SSP, DP a různých fór + vlastní zkoušení na 2.0 MPI AZJ, když mu po závadě cívky na válci 2 a nuceně odjetých x km, odešel katík. Tomu se pak pravidelně v intervalu cca 100-200km rozvěcela kontrolka motoru/emisí, zapisovalo to chybu nízké účinosti katu a readiness se ne ane dokončit na všech pozicích, kromě katu to nedokončilo i sekundární vzduch. Paradoxně, když se před sundáním katu z auta zajelo na SME pro info o stavu, tak emise jenom podle měření byly tip top a normálně by to prošlo ... No, nakonec byl samozřejmě propálenej kat, dal se druhej v náhradě a od tý doby je i podle readiness a diag vše v pořádku, na SME taky stále dobrý Takže ono jde o to, jak ty testery na SME vlastně porovnávají a zjišťují lambdu λ ze složení výfukových plynů bez údaje od ECU (ještě v dřívější době a dnes jistě také), to není tak jednoduchý jak změření otáček nebo obsahu CO a musí do toho vstoupit údaj o palivu nebo s ním nějaký "korelující" údaj z testování a vývoje toho přístroje ... https://www.ngk.de/cz/technicke-detaily/lambda-sondy/zakladni-vedomosti-o-emisich/idealni-smes/ V češtině má i Škodovka solidně popsáno v několika SSP, tak tady ať to nehledáš, máš tu podle mě tři, co to snad objasní třeba trochu víc Platí to i pro TSI, který už to v příslušných SSP nerozpitvávaj tak, jako při zavádění týhle techniky. Zadní lambda je jen skoková/dvoustavová, to snad platí stále stejně tak jako že přední je vícerozsahová/širokopásmová, no a už to ukazuje, jak asi ECU dostává info. No a v případě, že by řídicí jednotka zaznamenala stejný signál od širokopásmové lambda sondy (před katalyzátorem) i od dvoustavové (za katalyzátorem), svědčilo by to o špatné kondici katalyzátoru. Takže jde o porovnávání reakcí obou lambd na změnu směsi a tím spalin. 39 EOBD.pdf 35 Motory 1,4l 55 a 74kW.pdf 30 2,0l 85 - 88kW.pdf1 bod
-
Každé ráno si s Beutičkem dáváme panáka Vervy místo slivovice. Krásně to promastí žaludek, zlepší spalování a při prdění se nám kouří od prdele [emoji23] Navíc to blahodárně působí na vstřiky, což oceňují manželky [emoji6]1 bod
-
Ještě jednou bych poznamenal, že se jedná o svícení řas ve Full LED reflektorech O3FL v DLR režimu.... Proč se tu tedy zmiňuje Superb, který Full LED nemá ? Jakou to má souvislost s tím, co jsem výše psal ?1 bod
-
1 bod
-
nedalo mi to a patral jsem dal, az jsem na jednom nemeckem foru narazil informaci, ze existuji 2 typy kamery, na prvni pohled identicke, jedna ovsem podporuje Trailer Assist a druha ne. do RS245 se zrejme dava ta druha 5Q0 980 556A by mela byt ta s podporou TA, 5Q0 980 556B bez podpory.1 bod
-
Dík za tenhle popis systému máš nějakej zdroj, skripta? Pokud to takhle vždycky funguje (nebo by mělo), pak ten švýcarskej systém kontroly readiness a paměti chyb bez fyzického měření emisí dává smysl... (nesnaží se jako češi všecko vochcat ) Co by mě zajímalo - jestli náhodou nevíš (několik hodin jsem vzteklej marně gůglil): Dle tabulky z emisní stanice je požadavek na hodnotu lambda 0,97-1,03 (tedy 1+-0,03). Mám zato, že tuto hodnotu bohatosti směsi/přebytku kyslíku se snaží udržet ŘJ pomocí lmbda sondy před katalyzátorem. OK. Jenže po tom, co výfukové plyny s daným přebytkem kyslíku projdou katalyzátorem, se nějakej přebytek kyslíku (pokud vim) při katalytické reakci spotřebuje. Logicky mi z toho vyplývá, že hodnota lambda za katem by měla bejt nižší (míň kyslíku), než před katem (jediný, co jsem někde vygooglil byla věta zhruba "ŘJ porovnává hodnotu lambda před katem a za katem, pokud se neliší, kat nefunguje..."). Přesto na emisích požadují hodnotu 1(+-0,03), nikoli hodnotu sníženou o spotřebovaný kyslík při katalytické reakci. Je ten rozdíl tak malej? Nebo v tom mám chybu? Jak píšu, marně jsem něco hledal (možná proto, že jen v češtině, angl., dojč., neumim...), všude jen popisy jak fungují lambda sondy a jak ŘJ pomocí sondy před katem řídí vstřikování (jako bych to nevěděl), o sondě za katem (krom "kontroluje činnost katu" - v tom nejlepšim případě) jako by tam byla na ozdobu; stejně tak nic o velikosti rozdílu hodnoty lambda před a za katem. Něco málo napovídá tabulka Červená čára podle mě - jak jsem to pochopil - ukazuje úbytek přebytku kyslíku spotřebovaného při katalytické reakci - podle mě by tam měl bejt nápis O2, ne lambda, protože hodnotu směsi lambda vyjadřuje stupnice na spodku grafu - včetně vyznačeného rozmezí, při kterém kat funguje nejlíp. (Prostě mě zajímaj detaily principu, páč pak se závady odhalují nejsnadněji) EDIT: ...nebo prostě stejnou hodnotu lambda vypočítává ŘJ z odlišného přebytku kyslíku před katem (protože počítá s tím, že výf. plyny ještě neprošly katem), než vypočítává stejnou hodnotu lambda měřící technika z odlišného přebytku kyslíku za katem (protože počítá s tím, že výf. plyny katem už prošly) ... (jen tak nad tim mudruju...)1 bod
-
1 bod
-
DSG bych se nebál,spíš mě sere ta jejich ekologie a s tím spojené podtáčení motoru,kdy ve městě ti to je schopno při nízké zátěží v 55 km hodit sedmičku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Takže opět velké díky Ferdovi, dnes jsem byl na výletě ve Strakonicích - bohužel se sice nezadařilo s rozšířenými režimy DCC z Arteonu (příliš nová jednotka), ale moje DCC se Ferdovi tuze líbilo... Také trvalé podsvětlení budíků vzdoruje, ale mimo jiné se naopak podařila aktivace "řas" při DLR ve FullLED světlech. Prý poprvé, a vypadá to fakt "šik" Pěkná vychytávka je "Easy Entry", kde nechápu, proč to není aktivní z továrny pro auta s elektro-sedačkami, kdysi jsem četl, že to měla být novinka v FL, ale poté se to nějak potichu vytratilo. Také snížení výkonu vytápění el. sedaček na prvním stupni, kde to topilo tak rychle, že se ani nestihl ohřát volant (evidentně prekonfigurované pro full kůži, alcantara se pohřeje hodně rychle). Apropo, ten se již nyní zahřeje automaticky při poklesu venkovní teploty, šikovné. Spousta dalších věcí, většinou těch, na které jsem již byl zvyklý, např. dodatečné setření okna po cyklu stěračů s ostřikovači, odblok videa za jízdy, akust. signalizace při uzamčení/odemčení, staging ručiček přístrojů, ale svícení zadních světel při DLR, vypnutí DLR při zatažené "ručce", trvalý AirCare, Offroad Info, rozšířený setup ESC atd. atd.... A celkem mě dostala informace o úplném vyřazení funkce pro automatické dovření oken při dešti (nelze dnes ani dokódovat), na kterou jsem byl zvyklý z obou předchozích O2, kde to byla (je) běžná tovární funkce . Také úplné zrušení druhé zadní mlhovky u FL, kde již není co kódovat...1 bod
-
Po vcerajsej neuspesnej skuske cinskeho adaptera (je vadny riesim to s predajcom nenajde ho ani aplikacia torque ktoru mi odporucil predajca nech cez nu zapnem bluetooth a sprajuem z mobilom) som dnes v robote trocha googlil a nasiel som na alze adapter za 14€ tak som ho objednal a po robote skusil a funguje... Takze potvrdzujem funkcnost na: Fabia III style 1.0 TSI 70 kw 22.12.2017 Carista 3.7 beta-12 Lucky Patcher v.6.9.8 OBD II EML327 z alza Nastavene a funkcne: Corner hmlovky Pretocenie ručiček Kolko litrov dotantkovat ukazuje 15 zhruba to aj sedi... Vypnutie start stop systemu Vypnutie DRL pri zatiahnutej rucnej brzde Zobrazenie 6 predvolieb na radio stanice/telefonne kontakty na boleru Zmena loga na boleru Nastavene a este neotestovane: Zapnutie pridavneho zotretia stieracov po spusteni ostrekovaca Zapnutie asistena rozjazdu do kopca Nastavene a nefunkcne: Akusticke potvrdenie po zamknuti vozidla (zrejme preto ze nemam alarm) Stiahnutie vodicoveho okna cez DO1 bod
-
1 bod
-
Mam combi, sportovni podvozek i tazne zarizeni a zadny problem tam neni. Ani zadna uprava.1 bod
-
Kdyz jsem lezl do sveho (bezne svetlo), tak jsem opatrne ze strany celniho okna vydloubl ciry plast...a jses u zarovek.1 bod
-
Zanovni auto. Skoda to prodat za par kacek. 40kw staci na klidnou jizdu. Ma to kratke prevody , takze do kilca to jede dobre. Vozik stejne nevozis kazdy den a par stovek km. Jinak ty blbosti jako osvetleni kufru , central muzes doplnit (nebo se na to vykvaknout) a koule dozadu je v poho za kacek.1 bod
-
@Eric_ sorry, ale tohle je forum o autech, ne o zivotnim prostredi ;-) ted trochu offtopic, ale pro zajimavost kdyz uz si to vytahl... koukni prosim na statistiky kolika % se podili automobilova doprava na celkovem CO2 na planete a zjistis ze to je pouhych par % a pokud jite treba maso tak „Vyprodukování jednoho kilogramu hovězího masa uvolňuje tolik CO2 jako stokilometrová jízda v BMW 118.“ nebo "Průměrný automobil, který ročně najede 15 tisíc kilometrů, vyprodukuje 101 gramů oxidů síry. Největší současná nákladní loď Emma Maersk s motorem o výkonu 109 tisíc koní (tedy přes 80 MW) při svém ročním provozu vyprodukuje 5 000 tun stejné škodliviny. Zdroj: http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok1 bod
-
nesmysl to urcite neni. co je jedina restrikce u turbo motoru? sani a vyfuk, takze staci dat prime sani a dat pryc katalyzator a motor vyrazne ozije a prida ti to vykon. tipuju ze tohle udelat i u 1.2 ktera ma v zakladu 81kW, tak by to mohlo mit klidne lehce k 100kW. samozrejme, ze kdyz das tyhle veci jako sani a de-cat je dobry vyladit mapu... ja mel predtim Focuse ST 2.5T ktery ma v serii 225k dal jsem jenom sportovni filtr a de-cat a na brze mi zmerili 260k. je pravda ze hodne dela ten decat, ale prime sani by tam dalo jeste vic.1 bod
-
Že by: ENG116952-ENG116183-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Lichtfunktion C 16,Daytime running lights ENG116952-ENG116185-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Dimmwert CD 16,127 ENG116953-ENG116202-Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3-Lichtfunktion C 17,Daytime running lights ENG116953-ENG116204-Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3-Dimmwert CD 17,1271 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No musím přidat další odpověď i když jsem se tu už vyjádřil.... Pánové jen takové zamyšlení....... Proč mají větší závadovost na vozech mladí lidé do 30 let???? Proč mají na vozech větší závadovost lidé neboli rodina kde auto využívá více řidičů??? Proč mají větší závadovost na vozech lidé kteří jezdí více ve městě oproti těm kteří jezdí mimo??? Proč někdo najede na autě se stejným motorem 100 Tkm a samá závada a někdo 300Tkm a má běžné závady??? Myslím že si každý dokaže odpovědět sám... Já osobně mám auto 2.0 TDI 103 Kw a nemůžu si stěžovat.Najeto 150 Tkm a vše v naprostém pořádku.turbo originál,spojka originál a ani ještě nekope...Tak proč já a ostatní ne??? Že by se naskytla odpověd.Jak se kdo k autu chová,tak auto se mu odvděčí ??? :-)1 bod
-
-1 bodů
-
Ten catalizator je tam na niečo, a odstraňovanie je fakt moc eco Keď chcem výkon tak si kúpim výkonné auto a chváliť sa že prasím prírodu za cenu pár koní je úbohé, proste mimo chápanie ľudí čo vnímajú prírodu a životné prostredie ako v prenájme, čo myslíš si že tvoje deti budú spokojné vo vyššom veku, keď sa stále zhoršuje životné prostredie... A teba nezaujímajú deti a ich zdravie, ale pár koní a chváliť sa na fore aký som cool....-1 bodů
-
Používám celeročočky crossclima od michelinu, 205/55/16 vzorek neřeším, pokud před zimou mají aspon 4mm, tak je tam nechám celou zimu pokud nepadne vzorek pod 2mm v letě to dřu do zimní sezony nebo chvilku před ní klidně na 1mm. Tím to stylem ty gumy najezdí před výměnou 60K km. Jezdím hodně nemám na svém kontě jedinou mnou zaviněnou nehodu. Furt se tu plácá něco o zelené cestě, myslím si že přestat zbytečně vyhazovat zánovní gumy je lepší cesta než euro 8, při kterých mají auta prdět fialky. Spotřebák potřebný pro provoz osobního vozu vyprodukuje víc emisí než provoz auta s euro 3. Nemám rád zbytečné utrácení, žvatlat něco o bezpečnosti provozu na mokru a za deště si klidně můžete, stejně větší šance že vás sestřelí blonska ve vy*rcaném BMVčku při líčení na dálnici než típek co pojede za deště bez vzorku ve felině...-1 bodů