Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/16/18 ve všech sekcích

  1. Na co přesně se chceš zeptat? JInak je to otázky typu: jak velký je rozdíl mezi zeleným a modrým autem...
    2 body
  2. Jeden o České poště Česká pošta mi právě doručila volební lístky na druhé kolo. Budu volit Schwarzenberga.
    2 body
  3. @brrrrm Už se mi stalo, že se mi po*ral pták zrovna jak je senzor a stěrače to rozetřely od té chvíle neriskuju
    2 body
  4. No vidíš a já to vidím jen tady. A jsem rád, protože mi je hned jasné, proč konfigurátor na VW Allspace nenabízí alcantaru.
    1 bod
  5. OK, téma o nákupu ojeté OIII tady je a nevidím důvod, proč by zde mělo být další podobné, takže jsem sloučil.
    1 bod
  6. Hodně mě překvapuje užití staré podvozkové platformy. Co se vzhledu týče, že by to bylo nějak zvlášť odlišné oproti Kokodáku... No a super, jak porovnávají rozměry Karoku, ale nějak pánům redaktorům nedochází, že v Číně je trochu jiný Karok..
    1 bod
  7. A co klínový řemen?A všechno,přes co běží? Předpokládám,že běžícího ventilátoru za chladičem by ses ihned všimnul. Ten filtr je plnoprůtokový,tam nemá co pískat.To by tam musel být odstředivý,jako v Zetoru.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. sorry, ale tohle zadání je na křišťálovou kouli. Zační výpisem z diagnostiky
    1 bod
  10. Tak jsem byl dnes na přeměření emisí. Výsledek: 1) Na volnoběh - obsah CO [%]: 0,12 (rozmezí do 0,5), tedy OK - lambda: na volnoběh se neměří 2) Při zvýšených otáčkách: - obsah CO [%]: 1,54 (rozmezí do 0,3), tedy přeslimit - lambda: 0,952 (rozmezí 0,970 - 1,030), tedy podlimit.
    1 bod
  11. Pro mne osobně to smysl nemá, ale někdo třeba může mít služební iPhone a soukromý Android phone a chce je využít v autě oba. V mém případě mám ještě lepší "exotiku", mám služební Windows phone, ale chtěl jsem v autě využít Bolero se Smartlinkem, když už jsem si za to připlatil. Takže jsem pořídil levně Android telefon, co umí Mirrorlink, a jdu cestou "full mirror link", kdy používám přes displej auta jakoukoli aplikaci z toho Android phona, umístěného trvale v autě a připojeného kabelem. Ten Windows phone nosím v kapse a v autě je připojen automaticky přes BT, takže mohu přijímat hovory, kontakty a tak, nebo třeba sdílet z něho mobilní data. Za mne je to paráda, mohu použít jakékoli Android aplikace přes displej v autě, jakékoli navigace, video i za jízdy, internet, multimedia z telefonu, cokoli. No, a kdo se nechce drbat s nastavením "full mirror linku", může to být docela obtížné, koupí si Floating Apps a má to pořešené.
    1 bod
  12. No někde jsem tu psal že jsem vyměnil všechny tlumiče a uložení ( na své náklady) . Přední za stejné a zadní za ty nový 513 místo 511. Určitě se to znatelně zlepšilo a zmizelo to duté bouchání a takové klapavé bouchání ale stejně to mlatí víc než by mělo. Jel jsem ted v jiném superbu bez DCC a ten byl taky hlučný ale určitě ne tolik a to srovnávám tento který měl 80 tis. a muj který má 50 a na tlumičích 5 tis... Jako nejsem náročný ale jízda v superbu je pro mě celkem nepříjemná pořád trnu abych na něco nenajel a tak. Potom v inetriéru všechno zapraská a zadrnčí... uff. Ještě přemýšlím že vyměním pružiny a to asi bude poslední šance kterou supovi dávám. Jestli se to nezlepší nebo jestli tam nepůjdou ty co mám vyhlídlé tak na jaře poletí do světa... a klidně si koupim obyč golfa nebo něco " normálního" co funguje.... Ono je to sice takové houpavé ale i na malých hrbolech to strašně kopne a bouchne. Prostě špatně vyladěný ale zase úpně extra tuhé mi ty tlumiče nepřijdou když jsem je měl v ruce. Nevím tedy jestli na to může mít vliv utažení nějakého stabilizátoru nebo co. Ta náprava je celkem složitá a zas tak tomu nerozumím... Jinak mám v úmyslu tam dát pružiny z Octy 3 scout. Zatím mám zjištené že by tam měly jít namontovat, misky i uložení jsou stejné a číslo vlastně taky ( až na poslední 2 písmena která určují delku a tuhost) ale ještě to chci proměřit a pořádně se na nějakém scoutu na ty péra podívat. Váhově je to skoro stejné - octa ve 4x4 combi je cca asi o 50 kilo lehčí než muj sup. A když jsem jel ve scoutu tak to bylo nesrovnatelně pohodlnější a kultivovanější. Otázka je jak jsou tam vyladěný k tomu tlumiče to je prostě risk. Jsem domluvený s klukama ze servisu že to objednají podíváme se pak i fyzicky jak to vypadá a rozhodneme se jestli to tam vrazit nebo ne ...
    1 bod
  13. Co hovorite na novu 5008 od Peugeotu? Minuly tyzden som bol s rodinou na "kochanu" po autosalonoch a moj favorit Kodiaq zenu a ani mna prilis nenadchol. Zato po usadnuti do 5008 som sa citil ako v inom svete. Kodiaq vyhrava u mna technikou. Ci uz motorovo (chcem benzin) alebo aj napr. lepsimi kamerami atd. Na 5008 sa mi paci hlavne interier a 3 samostatne sedacky vzadu bez stredoveho tunelu. Subjektivne ovela viac miesta.
    1 bod
  14. Ralffe, přestaň už to brát... Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze. A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv.
    1 bod
  15. 02/2017 lze také nastavit. Mám tři typy: 1. ten Kodiaq co u něj stojí pán 2. černé RS combi 3. asi béžová nebo šedo/stříbrná O3 sedan - to mi k tobě přijde, ale nejsem si jist proč bys kupoval auto, které vlastně už máš...spíš ta černá RS combi pro radost
    1 bod
  16. Ano, nastavoval jsem to přes VCP. Tam jsou ty Byty pojmenované o číslo výše, čili 0=1, 1=2 atd. Ujistil mě v tom ferda25, protože jsem to už nastavil dávno. Jen s tím rozdílem, že jsem až dosud neudělal reset na rádiu a bylo vymalováno.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Ti znalejší již asi tuší, co se chystá :-) V tomto případě jde tedy samozřejmě o jeden telefon - a světe div se - nad certifikovanou aplikací MirrorLinku nám "plave" Waze....
    1 bod
  19. Tak to je asi nejlepší varianta, u mne se takhle chová Waze, ale google maps mi při první hlášce zamutuje radio, a dokud ho znovu nespustím, tak mlčí :-)
    1 bod
  20. Ahoj máš normální tlumiče?...jak vyřešili?diky
    1 bod
  21. Víte co je nejlepší na orálním sexu? . . . . . . . 10 minut ticha
    1 bod
  22. Me absolutne nejde jen o ten vzhled, chci aby tam ten vyfuk opravdu byl ... btw, podle me RS v nafte je jen Octavia s RS paketem ...
    1 bod
  23. Zdravim, mam ted taky noveho superba, mam adaptivni podvozek a jezdim na comfort. Nicmene je to desny! Opravdu otres, jakakoli nerovnost - tak silne bouchani v zadni casti vozu- strasne neprijemny. Na servise mi vsak rekli, ze ten zvuk (duneni) je normalni a jedna se o provozni zvuky. Pry si mam zvyknout. Fakt skvely. Kazdej kdo si do toho sedne, rika co to sakra je za rany.
    1 bod
  24. Na rozdíl od tvého tlachání jsem na tomto foru spoustě lidí pomohl. Cos udělal ty? Nic, jen tady léta planě pindáš.
    1 bod
  25. Takže zase nic. Konspirace. Opět tady jenom blábolíš, nic jiného totiž neumíš.
    1 bod
  26. No já bych spíše řekl blbec a myslím to úpřimně
    1 bod
  27. Bolševický kecy a to si vozíš prdel v OIII, máš barák a v práci houby děláš ....
    1 bod
  28. To je blábol, ty snad za ním jezdíš chlastat. Bože....
    1 bod
  29. No jo když se z piráta stane kloboučník a v naftě k tomu, tak by stačili i nějaké číny...
    1 bod
  30. Aby také ne, když totiž jedou rychleji, tak to moc žere, že... Však některé příspěvky na tomto foru v příslušných SUV sekcích jsou toho důkazem.
    1 bod
  31. Teď jde jen o to, aby s těma kilometrama počítala taky Tvoje Octavie
    1 bod
  32. zadní světla liší podle výbavy viz. obrázek Ale to by měl každý prodejce vědět.
    1 bod
  33. Taky bych rekl, bordelu jde urco nejvice spodem ... jedina vyhoda je asi ze to tak tak rychle nevychladne ...ted jde o to o kolik ... jinak Citigo je ohrate opravdu rychle, diky integrovanym vyfukovym svodum v hlave ...
    1 bod
  34. Tak tohle jsem z toho extrahoval samozřejmě z každé strany. Dneska jsem zase něco najel a poznatky vesměs stejné. Auto je klidnější, mlátí méně ( ale pořád mi ten podvozek přijde hlučnější než by v téhle třídě mohl být ) a už to tak nekope, je cítít že to pružení funguje a konečně to tlumí. I když jsem vzal dneska fakt hodně propadlý kanál žádná ostrá rána se neozvala spíše mě překvapilo jak je ta rána na tu díru malá. Co mi fakt pořád trochu vadí je že když vezmu třeba ostrý výstupek i v pomalé rychlosti tak to jakoby s tou nápravou zatřese tak nevím jestli to může být tlumičema nebo čím... ale jinak jsem rád že mě to napadlo uříznout protože ten podvozek teprve ted začal nějak aspon trochu fungovat.... Pokud by se někomu s obyč podvozkem chtělo podívat pod prachovky tak by mě zajímalo kolik máte v předu vuli mezi dorazem a tlumičem resp. kolik je vidět tý tyče tlumiče. A jestli máte vzadu ten kroužek. Já mám sedan 2.O TDI automat, chápu že je to vpředu fakt těžký ale tu vůli jsem tam měl max 2 cm... vzadu je to o něco víc...
    1 bod
  35. Není to leštěné. Postup byl jednoduchý. Důkladně jsem to očistil a odmastil. Natřel jsem to barvou a po asi 40 minutách ještě bezbarvym lakem. Nic víc jsem s tim nedělal :-)
    1 bod
  36. Tak jsem lak opravil. Jsem spokojený. Není to skoro vidět, že je to opravované.
    1 bod
  37. Nic se kódovat nemusí.
    1 bod
  38. U všech volantů s výhřevem je v podvolantové jednotce chyba, závada výhřevu - jedná se o softwarový problém. Dokážu odstranit.
    1 bod
  39. Proměnlivý interval 2roky/30tkm je dán automaticky a pevný rok/15tkm je jen na požádání nebo jak to vlastně má ŠA nastaveno?
    1 bod
  40. Lepší, než MPi? Ty mě překvapuješ... Klikovka to unese bez problému, motor je na tento výkon konstrukčně připraven a výrobcem je VW , ale na druhou stranu není osvědčený a léty provozu vychytaný
    -1 bodů
  41. Já jsem takovej novodobej Bolševik Bohatým bych bral a sobě nechával A Zeman, to je takovej hodnej dědeček
    -1 bodů
  42. A číst umíš, kromě psaní nesmyslů? Ptal se na hardwarový rozdíl. Nikdo tady netvrdí, že výkon zvyšuje jiná převodovka...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...