Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/18 ve všech sekcích
-
Kokto ty vole, az si jednou vrznes a nabouchas nejakou samici a budes mit treba 2 deti, tak si povime. S rocnim ditetem bych letecky nikam neletel. Je to tyrani ditete a jeste vice tyrani spolucestujicich. Poslouchat 2h rev nervozniho batolete treba ve 2 rano pri letu musi byt lahoda.3 body
-
Koukám, že jsem tady ma tom nejhůř, když musím žrát suchý salám, pít staré víno a jíst žabám nohy3 body
-
No v sezoně už to letecky není taková láce. Ale ani po sezoně - třeba to co mají dva za 20 tisíc by mě stálo 40. Navíc rád řídím a to cesta do Chorvatska splňuje, kolony už posledních několik let takřka neznám. Někdy mi to připadá, že na HR nadávají nejvíc ti, kteří tam mockrát nebyli.2 body
-
Já jsem také tápal s olejem, s intervalem v návaznosti na počtu ujetých km. A bylo mi doporučeno toto. Při malém nájezdu (5 000 -7 000 km za rok) je nejlepší nechat proměnný interval s olejem se specifikací SAE 5W-30, VW 504.00 (LL), tedy výměna vždy po 2 letech. Znamená to, že výměna oleje proběhne asi po 10 000 - 15 000 km (může být max. 30 000 km, nebo 2 roky při nenajetí počtu km - auto se ohlásí po vypršení limitu) a nemusíte chodit každý rok do servisu, kam byste musel chodit při překódování na pevný interval výměny, navíc správně s jinou specifikací oleje 502.00. Celkem pochopitelně ti to popsal "ski1961". Prostě bych při nájezdu malého počtu km nepřecházel na pevný interval výměny. Budete muset měnit olej každý rok bez ohledu na to, zda najedete 15 000 km oproti dvěma rokům a nebo max. 30 000 km při proměnném intervalu.2 body
-
nikdo neřeší ani olejový fitr..opravdu ne..jestli tam je barva fitru šedivá nebo černá..2 body
-
@Packo4 no dle mého je evidentní, že jste si v servisu v otázce oleje asi neporozuměli..on ti samozřejmě nabídl jejich olej LL Castrol, který nabízí předražený v jejich servisu.. ten olej Castrol 5w-30 je na proměnlivý interval 2roky/30 tkm a má specifikaci vw 504.00...pokud budeš jezdit na výměnu každý rok do servisu, měl bys nechat servisem překodovat na interval pevný 1 rok/15 tkm a přejít na levnější olej specifikace vw 502.00...a nebo nechat současný proměnlivý a udělat si sám v polovině mezivýměnu, jako to dělá mnoho jiných uživatelů..o ted, když jim do servisu přivezeš olej na proměnlivý interval castrol 5w-30, tak pochybuju, že ti to nakodují na interval pevný..to spíš pro příští výměnu bych už jim dovezl olej specifikace vw 502.00 na pevný interval a pak si to nechat překodovat.2 body
-
Kolegové z práce a to nejsou kinder chudáci také říkali loni, že se v Jugoslávii tvrdě zdražilo a že je to fakt drahota. Levnější už jsou i letecky Kanáry. Navíc byli všichni vyřízení z kolon a čekání na dálnici. No ale taky záleží, co od toho člověk očekává, klasickému čecháčkovi stačí lehnout si na hromadu šutrů, otevřít lahváče z kufru a vyndat řízky. A mají super dovolenou u moře za pár korun [emoji23][emoji23] Ale to my se synovcem máme o dovolené uplně jiné nároky Plačka minule tvrdil, že nejlepší dovolená je u Balatonu, kouká na holky v plavkách a celej den si opaluje záda2 body
-
Aha, takže Rusko vadí, ale jen do chvilky, kdy je auto o pár tisíc levnější. Zásadovost především. Šup do hospody.2 body
-
Je videt ze cesky narod ma penize, kdyz maji na predrazene Chorvatsko, ktere stoji nesmysl a sluzby na hodne spatne urovni. Radsi letet na Kretu a vyjde to stejne...2 body
-
i Fábií jsme tam byli nesčetněkrát ... vlastně jsme tam byli už 11x , prostě jsme to vyměnili za Chorvu. Manželka si to maximálně pochvaluje, nemusíme lítat od moře aby se uvařilo, nebo tam nenecháme majlant jenom proto, aby se nemuselo vařit. Prostě pohodová dovča za pár šupů. Ubytko 5E/osoba, jídlo kdykoliv kdekoliv v restauraci a když nás to nebaví u moře, sedneme do auta a jedeme se podívat kam se nám zlíbí... příroda? No nevím, v HR krom Plitviček, nebo snad ještě Kornaty nic dohromady není. Ale chápu, pokud jsi v BG letecky, tak krom přeplněných hotelových pláží toho moc nepoznáš, to je výhoda tam být autem. Vlny ano, pokud chytneš blbý týden, kdy fouká od moře, tak je to blbé, ale zase autem se to dá řešit zajet na jinou krytou pláž ...2 body
-
Tím rumem jste mě tak naladili, že snad zajdu do Makra si nějakej kvalitní koupit (pro Plačku: Makro je obchod pro pracháče podnikatele, sociále bufet people tam přístup nemají a tuzemák už vůbec ne)2 body
-
Tahle celá "diskuze" je vhodným adeptem na přesun do Hospody.....2 body
-
Tak to je opravdu velmi pádný argument, socialistický závod před 32 roky.2 body
-
Ano,seriozny dealer by to mohol okrajovo zminit,ale naco,ked mu to ziadna norma nedava ako povinnost pri predaji To je ako keby vadila nemcovi SQ7,alebo novy Cayenne z Bratislavy....nevadi,kupuju ich ako teple rozky a krajinu povodu nejeke SK neriesia Alebo vadi niekomu tu z fora,ze ma Ceske Citigo z Bratislavy???2 body
-
vařit na dovolený, tak to moc dovolená není , ale chápu že když máš hodně dětí, tak se to jinak nedá... V taliánsku jsem byl i v zapadlým tenisovým klubu a vařili super jídlo, to bych si v Chovartsku nelajskl1 bod
-
1 bod
-
Nj to se jim to tam jezdí, když neznají, co dovede pěkně prosolená silnice [emoji3] To tady by ten Cadillac nedal dvě zimy po sobě [emoji23]1 bod
-
Rodiče tam jezdili jak ovečky, brácha tam byl taky předminulé léto, tak mě orientačně říkali kolik utratily včetně cesty a jenom sem kulil oči(prachy nerozhazovali za kraviny). Minulé léto sem se otočil na 2 dny za kamarády (vyrazil sem z Stelvio passo) a když sem viděl ty ceny a služby prakticky žádný, tak sem jenom kroutil očima proč tam vlastně jeli Byl jsem se podívat v Zadaru (sám) a bydlel sem ty 2 dny někde u Breli. Už naštěstí bylo po sezóně, tak se dalo i koupat a byla prázdnější pláž. @Petře: Rozhodně tě nechci kritizovat a chápu že nechceš lítat s dětmi, ale lidi běžně lítají i s ročními dětmi, tak to bohužel dnes chodí...1 bod
-
@kuba26 ano od 2 roku je prohlídka každý rok, ale to neznamená, že každý rok se musím nechat dojit servisem za výměnu oleje..u druhé kontroly po 3 letech se mění jen brzovka, to je vše..1 bod
-
@Čečulák Dobrá připomínka. U benzínu by to až tak vadit nemsuelo, ale otázka je co dalšího to ovlivňuje, třeba ten filtr bych netipoval :/1 bod
-
Co tím konkrétně myslíš? Jak by mělo vadit vypnutí S&S?1 bod
-
@Packo4 vždyt to, že si to vyměníš sám nikdo nepozná..počítač nic nepozná..jen budeš mít v motoru nový olej..1 bod
-
@Packo4 myslím, že se z toho dělá zbytečně velká věda..říkáš, že stejně po záruce si budeš měnit olej sám..tak to nechej být..nech si proměnlivý interval, když už máš olej na něj koupený a tím budeš mít povinnost jet na výměnu do servisu až za 2 roky/30 tkm nebo kdy tě vyzve počítač..co ti brání v tom si to v polovině vyměnit sám a do servisu až za 2 roky ? proč budeš platit servisu zbytečně každý rok za výměnu ?1 bod
-
Používám tenhle. https://drzaky-mobily.heureka.cz/iottie-easy-flex-3-car-mount-holder-black-hlcrio108/# Perfektně drží na palubce i na D1. Dá se sklopit, takže nepřekáží ve výhledu, když se nepoužívá. Jde natočit do všech směrů.1 bod
-
Aha ďakujem za vysvetlenie ale teraz otázka, nič zlého sa nestane ak si nechám premenlivý interval budem tam dávať LL a budem si iba ja pamätať a chodiť na výmenu každých 15.000 a dávať tam stále ten istý olej ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ja mam dvere zadne chudobne. Plan bol dorobit aspon elektriku, no chce to pomerne velky zasah. Predpokladam ze podobne to bude aj pri FL, ak dorazy daju1 bod
-
Vrtany jsem nemel ani na Impreze STI 2012 a nemam je ani na porsche boxster ano keramicke kotouce vypadaj premiove a krasne. Pokud jsou ve velikosti kola R18 jako treba carrera RS, nebo audi RS6. Na superbu budou vypadat vrtane kotouce stejne jako na felicii. Ale proti gustu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pozor, Performance Monitor v. 37B přinejmenším na Fabii nefunguje, verze 36B bez problémů.1 bod
-
Beztak stoja za ho..o. Postav to do dverí, nakop do prdele a pošli domov. Len neviem, ak ich tam držia, tí vaši nie sú až takí kvalitní..... Mali sme tu takého tučného zaslúžilého umelca z čias pred revolúciou, čo v jednom kuse pindal ako bol režimom utláčaný, a ročne točil 3-4 filmy. Je to verbež vhodná tak do kameňolomu...1 bod
-
Si jeste nepil Diplomatiko? Z toho si u nas delame Grog. Neco jako vy si ho delate z Bozkova. S Bozkovem tady myjeme okna.1 bod
-
Petrrr: Chorvatsko to jistí. My máme kluka 6 a holku 4. Loni jsme byli v Chorvatsku a paráda. Děti se chtějí koupat v moři, nic jiného je de fakto nezajímá. Tak kam je tahat jinam? Letecky do toho nejdu. Jsou na to malý. Kdyby v Chorvatsku dostali horečky, nebo jiný moribundus (což u malých dětí není scifi), sedneme do auta a ráno jsme doma. Jak bych to řešil při leteckém zájezdu?1 bod
-
No urcite, ale ja s 4letou dcerou a 1.5 rocnim synem letadlem nechci. 2h naletiste, 2h tam byt pred odletem ( pokud nema let zpozdeni), 2h let, 2h doprava z letiste v cili. To je 8h. Zadna vyhra. Tim autem je to treba delsi ale pohodlnejsi a vemes sebou vse "potrebne".1 bod
-
Tohle je příspěvek století. Není se čeho obávat, ale prodejce je hajzl. Vážení, jestli si někdo z vás myslí, že v Rusku lezou po stromech a prodává se tam aušus, tak vystrčte nos za hranice. Nebo se jeďte podívat do Qasin, kdo tam pracuje, v jakém tempu a s jakými obrovskými porodními bolestmi se výroba rozšiřovala a rozšiřuje. Na zemi původu absolutně nezáleží, důležitá je úroveň daného závodu. Jestli si myslíte, že značky jako Keen, Helly Hansen nebo milion dalších dělají jinde než v Asii, vzbuďte se. A pokud se budeme bavit o věci ještě víc, tak pohádku o zemi původu vám zboří už jenom to, že v řadě odvětví je možné stejný výrobek nebo stejný díl dělat v různých kvalitativních variantách.1 bod
-
Pořád se tady řeší, co dealer řekl a neřekl, padají tu dost silná slova a soudy. Pokud pominu fakt, že zákazníkovi může být úplně fuk, kde se auto montuje (existují určité standardy kvality a auto vyrobené v Rusku kvalitativně nepoznáte od auta vyrobeného v ČR), tak oficiálně do dealerské sítě nešla žádná informace o tom, že Trumfky jsou z Ruska. Takže zaměstnanec, který se aktivně nezajímá, tuto informaci skutečně nemusí vědět. Je to sice tristní, ale i tací jsou mezi námi. Lidi, kteří přijdou do práce, udělají si svoje a s koncem pracovní doby házejí pracovní věci za hlavu. A co jim člověk nenaservíruje pod nos, to si aktivně zjišťovat nebudou. A k samotné Octavii Trumf - z mého pohledu je to zákaznicky velice hezky postavené auto za super peníze a kdybych řešil nákup nového auta, neváhám ani vteřinu. A když už bych se nechal ovlivnit zemí vzniku (což taky trochu chápu, Rusko nesnáším), koupím si pětiletou záruku a je to.1 bod
-
Sotva se objeví 4 fotky faceliftu, tady už se řeší co vše půjde dodělat a předělat ...1 bod
-
1 bod
-
Hm, copak asi říká majitel Lamborghini, když zjistí, že mu motor vyrobili v Maďarsku, nemluvě o milionech majitelů různých vozů AUDI, Porsche, VW, jejichž motory mají stejný původ.1 bod
-
Cize zostava dielov zmontovana v Cechach je skoro ako narodny poklad. Ta ista zostava poslana do Ruska na montaz je uz svinstvo.1 bod
-
Jo, výrobce je trochu lump. Rekuperaci mám potlačenou, a dá se říci, že to teď dobíjí následovně: Při zapnutých světlech 13,8V a při jízdě na denní svícení 14,8V. Velmi zřídka nabíjí jinak. Ojediněle začne "rekuperovat", ale napětí padá minimálně na 13,3V, což ještě neznamená, že by baterku vybíjel. Ale jak říkám, nastává to velmi ojediněle.1 bod
-
1 bod
-
Narazil jsem jeste na jednu novinku Elektricke zesileni reci. Je to v menu Nastaveni zvuku - Hlasitost. Vychozi nastaveni je vypnuto...alespon u mne to tak bylo. Pripadne pri vypnutem motoru je ikonka vpravo nahore po zmene hlasitosti. Funguje to, ale mel jsem pocit jako bych sedel v plechovce. Zkousel jsem regulovat silu zesileni, ale skoro jsem mel pocit, ze to nereaguje...porad stejna ozvena.1 bod
-
Pokud to nekoho zajima tak prikladam par drobnosti, ktere jsou v MR2018 jinak. Po vypnuti zapalovani a po zapnuti zapalovani se zobrazi na maxi dotu data z posledni jizdy. Celkem sikovne. maxidot a infotainment jsou ladeny do barvy podle barvy led osvetleni interieru. tempomat 210km/h ma nove i omezovac rychlosti nektere zmeny v GUI mi prijdou v celku nevydarene. Asi chapu proc je ve skodovce delali, ale v MR2016 to tak nejak spolu ladilo vic. infotainment je vystouply. Na horni liste je takovy “okap” a dobre v nem drzi napr mobil ...a prach. Jinak na dotekove tlacitka se asi da zvyknout, ale v noci pri vypnutem zapalovani nemate sanci trefit spravne tlacitko, drive se slo orientovat po hmatu. Zadna tragedie ale. Co trochu mrzi je ze display je leskly a jsou na nem videt otisky.1 bod
-
1 bod
-
tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf1 bod
-
Tak jsem o něco chytřejší a dělím se s vámí o další informace. Po provedeném testu v servise zjištěn nárust 0,3 l kapaliny /benzínu/ na 1000 km. Jenom pro zajímavost mám servisní výměnu po 30 000 km, tzn narůst o 9 l v olejové vaně, kdybych to jezdil do konce, co by to udělalalo ??? Po reklamaci a vstřícném přístupu servisu, rozhodl výrobce vyměnit všechny 4 vstříkovače paliva. Děkuji kolegovi "Nováčkovi" za kapkový test. Funguje dobře a opravdu jsem tam přítomnost benzínu v olejei byl schopen vyhodnotit i jako laik. Ještě jednou díky za dobrou radu /jsem teď chytřejší více jak někteří servisáci ha ha /. Jo jinak jezdím samozřejmně i v zimě a to krátké i delší trasy, bude to tak 60 ku 40. Po výměně vstřikovačů budu nadále sledovat ve spolupráci se servisem a výsledek tady napíšu. Jinak k motoru nemám žádnou připomínku, krásně táhne, spotřeba je solidní, tichší auto jsem ještě neměl, motor fakt není slyšet, tak snad se ty mouchy se vychytají, uživatelský jsem spokojeny i s max rychlostí. Tak se mějte, zatím.1 bod