Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/30/18 ve všech sekcích
-
Ještě že jsem nepřezul. Odpo beru plavky, gril a jdu se plácnout k vodě.[emoji23]3 body
-
jj tak přesně tohle jsem taky vyzkoušel a funguje to :-) :-) akorát je to dost nepohodlné :-) :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stáhni si manuál a uvidíš: http://manual.skoda-auto.com/260/cs-CZ/Model/Fabia_6Y1 bod
-
1 bod
-
Taky mi spousta lidí tvrdila, že do Rapidů se filtr nemontuje. Je to nesmysl, souhlasí kódy motoru DKR, DKL i předpis u spotřeby 2017/1347 AG. Dneska jsem se ohnul pod auta, a je to stejné jako u Fabií, holá trubka u MR2018 a katalyzátor u MR2019.1 bod
-
Jsem majitelem 1.5 TSI man MR 2019 vyrobeného v srpnu 2018 s nejnovějším SW v řídící jednotce a rozjezdy jsou stále problematické. Největší problém je ztráta výkonu při přeřazení na II rychlostní stupeň, kdy motor je již v potřebných otáčkách, ale po přeřazení najednou ztratí výkon a skoro zastaví. Pokud na to nemyslíte a motor při rozjedu z místa nevytočíte na I stupeň více, tak někdy po přeřazení na II stupeň dokonce i zhasne. Nicméně nestává se to vždy, Někdy se rozjezdy uskutečňují bez jakýchkoliv komplikací a ztrátu výkonu nepozoruje. Bavil jsem se o tom s prodejcem, ale žádné řešení momentálně není. Celkově je motor s filtrem pevných částic chová opravdu o poznání hůře, než stejný moto bez filtru. Mohu to porovnat, protože ve firmě máme stejný vůz vyrobený v dubnu 2018 a tak žádné problémy se ztrátou výkonu při rozjezdech nepozoruji.1 bod
-
Ja som ten problem spozoroval tiez. Pisal som to uz v niektorom prispevku. Zatial som v servise nebol. Pockam az vyjde ten update SW co sa tu spomina ze by mal byt ku koncu roka. Na jednotke nemusis ani pridavat plyn auto si po posteni spojky prida a do garaze vojdes pekne bez pouzitia plynu. Pri pohynani v krizovatke to zas sposobi trhany rozjazd, treba pomalsie uvolnovat spojku a mierne pridavat. Da sa to naucit ale trva to. Update by pomohol.1 bod
-
1 bod
-
Rekuperace jede stále. Jediné co se vypne je chcípnutí motoru, ale i tak zůstane funkční autostart když to třeba chcípneš při couvání, stačí sešlápnout spojku.1 bod
-
Mám rád černý humor. Tohle ovšem může za humor považovat jenom naprostý trotl.1 bod
-
To už víme dlouho, někde tu jsou i grafy odemne a @sk0d@ kde jsem logovali chování nabíjení v závislosti na zatížení motoru s deaktivovaným S&S v různých teplotách.1 bod
-
Tak to je ono Clinte... super. No pokud to znovu začne, tak to budu rešit stejně. Poté si vytlumím dveře. Super... díky1 bod
-
Tak jsem dneska stihl jednoho nájemce na Benzině, kde mají v nádržích 100 Vervu. Na otázku, proč má 95 a 100 stejně značeno E5 mi nebyl schopen odpovědět. Pak vytáhl nějaký interní papír, byl u toho strašně důležitej... Bylo tam nahoře logo OMV, že se dováží z rafinerie OMV z Rakouska tedy platí dál a asi 30 položek složení bylo pod... Zahlédl jsem tam Ethanol 1 procento...pak mi to sebral. Zkusím se poptat ještě jinde a případně foto když to půjde.1 bod
-
Nejde to, u mého L&K 2016 i u Ferdy bez šance, jen už nevím proč. Pouze Offroad1 bod
-
1 bod
-
Na konec chtěli po mně vin a že to prověří. Vin zasláno a odpověd nikde. Tak jsem to dnes urgoval a po pár hodinách mi volali. Od modelového roku 2019 je v rapidu filtr. Tak se mě paní zeptala kdy jsem rapida objednával, říkám mám skladovku MR 2019. Ona na to že to neexistuje protože je rok 2018. Po tomto jsem měl dost. Říkám vy nevíte od kdy je nový MR? Tak se paní omluvila,že se spletla a já prý mám filtr, protože záleží na výbavě jestli ho auto má nebo ne. Po tomto jsem hovor ukončil, protože tento hovor neměl vůbec smysl. Paní neměla o tom vůbec ponětí.1 bod
-
aktivační klíč SmartLink se pohybuje okolo 5.000,-Kč. ( Dá se ukecat okolo 4.200,- :-) )1 bod
-
Osmák : jaká byla prosím aktuální cena aktivace? Auto po mě chce aktivační klíč. Děkuji1 bod
-
1 bod
-
Zkusím svůj dotaz napsat sem. V poslední době nejsem spokojený s reklamama. To že jsou, beru. Fórum musí z něčeho existovat. Ale narušuje to grafiku stánek. Nebo jen u mně? Otevřu fórum, vyberu si vlákno které si chci otevřít, kliknu na něj, ale v tom okamžiku dojde k načtení reklamy a přeskládání celé stránky. V nejlepším případě to je klik do prázdna, ale většinou nechtěně do profilu někoho, nebo tu reklamu otevřu, zkrátka se dostanu jinam než jsem chtěl. Řešení je počkat než se to přeskládá a teprve potom klikat. Ale vždycky zapomenu. Připojení si myslím že mám dost rychlé (měřeno 70Mb/s) a používám IE. Proč se ty reklamy nenačítají společně s fórem, nebo aspoň rychleji.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Norma VW 502 00 je neuvěřitelně široká - jak co do viskosity, tak co do výkonnosti oleje (zachování potřebných vlastností až do výměny). Proro podle mě ohled na druh provozu a způsob používání pro dobrou kondici motoru důležitej je (pokud to prostě neberu tak, že "než to prodám, motor to ňák vydrží" podobně jako motory "ňák vydrží" Long Hilfe výměny (já tam ale našel kapkovou zkouškou v 1,2TSI 77kW vodu a palivo a nevěřim, že to dělá motoru dobře, stejně jako vyčerpaná TBN). Tedy (jen moje skromné doporučení): Viskosita: - pokud mám větší podíl studených startů a mám tudíž větší % km jízdy s podchlazeným motorem, což trvá i pár km po tom, co na PP naskočí 90° = ve skutečnosti 75° - a olej se zahřívá pomaleji, než chladící kapalina - bude mě zajímat nízkoteplotní viskosita a lépe bude motoru se SAE 0W...5W-XX. Pokud takhle jezdim pořád, tak klidně 5W-30... - pokud honim litrovej tříhrnek po dálnici, kde se díky absenci výměníku olej/voda olej mírně přehřívá (120-130°C i přes - řešil jsem to zde dotazem k FIII se stejným motorem), bude mě zajímat viskosita oleje při 100°C - v případě tohoto motoru jsem pro SAE xxW-40 - i tak ale norma SAE 40 má rozpětí od 12,5 do 16,3 mm2/s a hodně olejů je formulováno na spodní hranici, lacině vyrobené oleje navíc používají méně stabilní modifikátory viskosity, takže po pár tkm může bejt ze SAE 40 klidně i SAE 30... Další důležitá hodnota je HTHS viskosita při 150°C (jsou oleje, co jí mají záměrně sníženou kvůli emisím CO2, normální SAE 40 by neměl mít míň, než 3,5 mPa.S), kterou ale na obalu nenajdete - někteří výrobci ji ale uvádí v technických listech - a najdete oleje SAE xxW-40 s 3,5 mPa.s na hranici, ale i s vyšší 3,7...3,8... - taky neškodí při větším zatížení a zahřátí motoru. Pokud tak polykám stovky km jenom po dálnici, tak klidně 10W-40 Pokud ovšem jezdíte jen středně dlouhé trasy po okreskách, nebo celej den po městě, kdy motor nemá kdy vychladnout a olej se nemá kde víc zahřát, spokojí se teoreticky i s 10W-30 Výkonnost oleje: Motor nemá (zatim) žádnej filtr pevných částic (GPF), tedy snížený obsah popela - Mid Saps a Low Saps - (a tím mj. nižší i alkalické rezervy TBN) v ACEA C3 neni žádoucí, takže doporučuju FullSaps - ACEA A3/B4 - které mívají i vyšší alkalickou rezervu TBN (olej se provozem stává kyselejším), často přes 10 mg KOH/g - opět najdete v technických listech olejů některých výrobců. Pak se dá mluvit třeba o použitém základovém oleji (zjednodušeně syntetika - polosyntetika - minerál), přičemž oleje skupiny IV - PAO (získávané syntézou) mívají lepší nízkoteplotní i jiné vlastnosti, než oleje skupiny III - HC (získávané hydrokrakováním, často chybně označované "syntetické") - přičemž z obojího lze vyrobit 5W-40. (dál nerozvádim, koho to zajímá, ať gůglí a studuje...i já toho vim furt málo) _______________________________________ Vzhledem k uvedenému a vzhledem k tomu, že provozuju Apíka jak kolem komína s častými studenými starty a popojížděním po nákupech s polozahřátým motorem, tak jezdim občas "lety" po dálnici na tempomat na limitu (mimochodem na mini auto velmi komfortní/nesrovnávat s A8) - jsem našel a zvolil RAVENOL VST 5W-40, minimálně skupina IV - PAO* (opravdu "plně syntetický"), ACEA A3/B4 s viskositou 14,3 mm/s při 100°C (tedy téměř uprostřed rozpětí normy) HTHS 3,8 mPa.s a TBN 10,5 - další hodnoty v tabulce v pdf (za zmínku stojí plnění normy viskosity 5W s vysokou rezervou - 4200 versus požadavek 6600 mPa.s při -30°C). Má navíc aprobaci - uvolnění výrobcem VW 502 00 - takže pro auto v záruce plně vyhovuje i zákonným a smluvním podmínkám. Koupil jsem zde. PS: jinak si tam samozřejmě lejte co chcete, klidně vodu z louže1 bod
-
1 bod
-
Zdravím páni, Takže na základe všetkých informácií, čo som našiel, som spísal všetky funkcie aké sa mi podarilo vypátrať. Niektoré som skúšal, niektoré budem dnes a niektoré mne nešli ale iným očividne áno. Ak by ste mali ďalšie funkcie, prípadne výhrady, napíšte mi Dúfam, že neporušujem týmto žiadne pravidlá FabiaMk3_VCDS_Coding_Tweaks_CZ.pdf1 bod
-
0 bodů
-
Podle me jsou ty orig. zasterky moc male, proto se to spini stejne, chtelo by to vetsi.-1 bodů
-
Rozdíl myslíš v čem? Barva a velikost podle mě stejná nebo obdobná, tvar musí být jiný.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Vepredu jsem zasterky koupil a vzadu take, presel jsem vzadu na velke, i ty jsou dle me moc male, ale vetsi se na Yeti neprodavaji. Ty male zadni z vyroby jsou primo miniaturni. [emoji8]-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů