Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/18 ve všech sekcích
-
No, po fiasku i ve druhém autorizáku jsem si vzal 6mm imbus a světla si na rovné dlouhé silnici výškově nastavil sám. Každému jsem dal 1,5 otáčky. Světla jsou nastavena tak, že přechod světlo/stín je sotva vidět Tzn. světla jsem zvedl a pak pomalu sklápěl do okamžiku, kdy ten přechod začal být vidět v dálce na silnici. S tímhle nastavením mám za tmy najeto cca 600 km (cca 2/3 mimo dálnice a silnice pro motorová vozidla) a blikla na mě za celou dobu dvě auta a v obou případech to bylo na horizontu, kdy jakkoliv nastavená světla svítí nahoru. Teď to konečně svítí! A s dálkovýma je to jako jízda ve dne. Paráda a spokojenost.3 body
-
3 body
-
2 body
-
Je snazsi, dat vyssi cenu na 1L oleje, nez dat 1h prace za dva litry. Ty lidi co tam delaji se z neceho zaplatit musi a jen z prodeju by se to v zivote neutahlo. A jen pro info, uctuji se uz i drobnosti typu serizeni ostrikovacu (150kc bez DPH), nad tim se ale koukam nikdo nepozastavuje. Jasne ze servis ma ve vysledku 1L oleje za ~100kc a kazdy kdo kdy podnikal/prodaval vi, ze zaklad je minimalne 100% marze, idealne 200% K tomu si pripocteme pronajem skladovacich prostor kde ty sudy jsou, cas cloveka co to z toho nakladaku slozi a da do toho skladu a nasledne z nej zase vyveze. Nasledne energie za osvetleni/vytapeni a najednou se dostavame na uplne jine castky. Nikdo nerozporuje (ani ja) ze cena oleje pro koncoveho zakaznika je jina nez ma ten servis, ale nedivim se, ze to tolik servisu zakazuje kdyz jim na tom utikaj logicky prachy. Vstricna varianta je, ze se to vymeni ale pozmanena do servisky. Predpokladam (jak je zvykem) ze v pripade nejakeho problemu s motorem, se skodovka zacne otacet na tom, ze servis vymenil olej, ale neni od nich schvaleny, takze zadna kulance ani plne proplaceni ze strany automobilky.2 body
-
@Galaxy64 dá se pořídit do F3 i levněji baterie EFB : https://dufy.cz/startovaci-baterie-exide-el6001 bod
-
200nm převodovky byly ještě nedávnou doménou fabií a citigou, to že to ted roubují do octavií a ještě na motor 1.5 TSI který by mohl mít krouták mnohem lepší je neskutečná prasárna a je to i důvod proč si myslím, že se už k octavii a tím pádem ani ke škodovce příště nevrátím, nehodlám platit za pořádnou převodovku nesmysl a 4x4 náhon, který 99,9 % čechů nikdy v životě nevyužije i když si to myslí.1 bod
-
jestli si prinesu stejny olej ktery pouzivaji oni Castrol edge 5W-30 ktery neby otevren tak co by na nem kontrolovali?1 bod
-
tlačidlo s tým nemá nič, pokiaľ zmeníš hodnoty napätia, kedy sa má/nemá SS aktivovať. môžeš ho stláčať koľko chceš. maximálne sa ti nebude zobrazovať preškrtnuté A na budíkoch pri vyradenej rýchlosti1 bod
-
Otázka je, zda tvé auto určitě patří do té akce a dále také, zda je to skutečně svolávací akce a ne servisní, kdy se potřebný úkon provede při jakékoli nejbližší návštěvě autorizovaného servisu. Oni si to totiž pletou i v autorizácích.1 bod
-
Neznám aktuální stav, každopádně konfigurátor si s ceníkem nemá moc co vyčítat co se týče chybovosti. Pomáhá jenom (dobrý) prodejce.1 bod
-
k cene TDI - se v cesku divis ? kde si zakaznik koupi diesel i do fabie na kratke trasy do mesta... a manii kolem dehtu z nemecka snad netreba komentovat.1 bod
-
A co bys poradil jinýho? Byl jsem ve dvou autorizácích Škoda a z obou se auto vrátilo se "správně" seřízenýma světlama, který svítily 20 m před auto..... Bezpečná rychlost (tedy taková, abych byl schopen zastavit před nečekanou překážkou) s takhle nastavenýma světlama byla tak 50 km/h. Porovnával jsem s OIII před FL s klasickýma halogenama seřízenýma v srpnu a halogeny svítily 2x dál.... Takže teď mám světla stranově seřízená dle servisu a zvedl jsem si ja tak, abych něco vidě a zároveň nikoho neoslňoval. Je na tom něco špatně?1 bod
-
2. Air-care trvale aktívni + zobrazenie otáčok ventilátora v režimu Auto Štandardne Air-care sa aktivuje manuálne a po vypnutí zapaľovania a opätovnom naštartovaní treba Air-care znova zapnúť. Po novom je Air-care po zapnutí stále aktívne, pre vypnutie treba deaktivovať. V režime auto nezobrazuje rozsvietené diódy, stupeň rýchlosti ventilátora, po novom svietia aj v režime auto diódy. 9. Nastavenie z výroby, najprv ostrieka svetlomety potom čelné sklo. Po prekódovaní pri krátkom stlačení páčky ostrieka čelné sklo, na svetlomety nestrieka. Ak treba ostriekať aj svetlomety je potrebné podržať páčku ostrekovačov dlhšie. 4. Akustická signalizácie odomknutia/zamknutia, je to len krátke dvojité pipnutie.1 bod
-
To fakt myslíte vážně, že si přední světla nastavujete podle "oka " ? Bože.....1 bod
-
S necim podobnym jsem mel rovnez problem u jine znacky vozu. Je potreba pripojit nabijecku vozidlo, zamknout a chvili pockat az se "uspi". Nevim presne jak u Skoda, ale melo by stacit cca minutu a zacit nabijet az pote. Nekterym inteligentnim nabijeckam asi vadi, kdyz behem nabijeni se odpojuje zatez na baterii. Ale mohu se mylit, je to pouze ma teorie, kazdopadne tento postup mi funguje.1 bod
-
Likvidace doma vyměněného oleje nestojí nic. Zdarma ho vezmou ve sběrném dvoře.1 bod
-
Tak o ceně asi nikdo nepochybuje a to je samozřejmě jasný. Jenže zatím má pro mě zápis do servisky větší váhu než dobrý pocit. Jinak olej vlastní ze tří servisů, které jsem jen tak ze zvědavosti poptal nebyl oproti minulému roku možný ani v jednom případě.1 bod
-
AndroidAuto na Swingu nemam, mam radsej kontrolku :D Niekto hlada obchadzky, ja som isiel priamo1 bod
-
1 bod
-
Ze by Octavia z roku 2008 mela start-stop? To se mi moc nezda. Myslim, ze ho davali az od MR2011 a to jeste jen do Green Line... @Dutch_CZ Nez jsi konektor zapojil, ukazovaly ti budiky otevrenou kapotu? Vsadil bych na to ze ne... Ja bych rekl, ze bud cidlo obcas blbne a tak ho proste predchozi majitel odpojil, nebo resil nejaky jiny problem, pri kterem se mu hodilo to ocidlo odpojit. Jak uz jsem psal, pri otevrene kapote nejdou zapnout sterace. Takze mohl napr. resit zarostly mechanizmus steracu (casta zavada Octavii) a cidlo si odpojil, aby je mohl zkouset bez zavirani kapoty.1 bod
-
Chápu. Ale jsou i lidi, co se z jistých důvodů nechtějí učit kódovat. Je to třeba i můj případ. Mám náročné povolání, rodinu i spoustu koníčků. Někde to musí končit. A fakt nejsem ochoten se zabývat kodováním, když to potřebuji defakto po koupi auta jednou za uherský rok. Na fóru se dozvím co je možné a pak jsem rád, že mi to někdo komu můžu důvěřovat nakóduje. Takže podle mě to na místě je.1 bod
-
Proto si olej převážně měním doma. Časově to vyjde nastejno, často i líp. A nemusím pak žasnout nad tím, že nalili do motoru oleje 2 cm nad horní rysku. Nebo že olejem polili alternátor. A navíc ze mě nikdo nedělá debila.1 bod
-
1 bod
-
To se divím a buď rád. Ono obecně ženy moc technice nerozumí. Zase jestli tě tam chtěly holky bít, tak bych se taky nenechal.1 bod
-
Až mi dá servis na výběr, který olej chci, přestanu si nosit vlastní. A moje auto stálo taky dost peněz na to, aby dostalo kvalitní olej. To, že si někdo do servisu nosí vlastní pneumatiky, když mu nevyhovuje nabídka, nikomu divné nepřijde, tak nevím, proč kvůli oleji tyto kecy o české specialitě.1 bod
-
Česká specialita to je právě proto, jak se ty servisy chovají... (kvalita, cena, atp.)1 bod
-
Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov1 bod
-
1 bod
-
Shodou okolností jsem to minulý týden sundaval měnil jsem brzdové světlo odešla jedna dioda. Musíš odšroubovat to gumové madlo.Potom už je to tam jenom nacvakané. Radím začít páčit ne dole u zámku ale u okna uprostřed jak je ta boule. Tam strčíš prsty a zabereš. Postupně potom dostran a směrem dolů k zámku. Zlomit by si nic neměl nanejvýš ti vyskočí ty plíšky z držáku tak je tam potom před montáží vrátíš. Náhradní plíšky mají v servise škoda nebo vw stojí 11 kč. Tak mnoho zdaru.1 bod
-
Aktualizoval jsem forum provedl diagnostiku ale problem stale pretrvava. Napsal jsem na podporu fora. Snad budou vedet co s tim je... Opraveno a spustena reindexade vyhledavani-1 bodů
-
-1 bodů
-
Doporucuji srovnani i s jinou znackou. Vsude stejne/horsi. Uvadeny Mercedes nekomentuju, tam je cena za litr oleje naprosto nekde jinde nez u Skodovky a hlavne se to take odvadi od toho s jakym autem tam clovek prijede Jak uz tu nekdo psal: bud chci plnou zaruku, nebo usetrit, oboje ale nejde. Kdo chce opicku, musi mit na banany.-1 bodů