Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/18 ve všech sekcích

  1. Nová verze ,upravit přes LP Carista++3.8+beta-12.apk nebo https://uloz.to/!YhibPYKwUfQ3/carista-3-8-beta-12-apk nebo bez LP Carista.v.3.8.beta-12.b.380012.crk.Support.apk
    2 body
  2. Paráda, na té černé opravdu pěkné. Spíš nechápu, že to ŠA nedodává jako příslušenství i v Evropě, když jinak nabízejí kdejakou kravinu.
    2 body
  3. Tak se přidávám do klubu, už je to na autě, a fakt to na té mé černé vypadá moc dobře. Nechal jsem to udělat servis, a shodli se tam všichni, že to na tom autě (min. u LKčka) má být z továrny. Je to decentní, slušivé, a nechápu, proč něco takového tady třeba nedělá např. Milotec místo některých těch hrůz, které produkují...? Fotka je bohužel z neumytého auta, v současných s.čkách venku je to složité to udržet chvíli umyté.
    2 body
  4. Ano, uvede v seznamu je, ale auto zobrazilo jen 17 zemi... Ja potrebuji primarne Rakousko, ale obcas jedu i do CR, takze se hodi i CR mapy
    1 bod
  5. V scanu manuálu co přidal cilda1 je napsáno do 8km/h. Je třeba mít pouze parkovací senzory přední/zadní? Tzn. pokud jsou jen zadní, tak to funguje pouze na couvání?
    1 bod
  6. pouzivam TT beta 8.0.1 build 2087 (problem bol aj s buildom 2085) bezim iOS beta 12.1.1 (myslim ze public beta release 3, build 16C5050a) nakoniec sa mi to podarilo vyriesit uplnym odinstalovanim TT a novou instalaciou (najnovsej beta verzie apky) vdaka za potvrdenie, ze na strane fora chyba nie je
    1 bod
  7. Musím se tedy omluvit za mylnou informaci. Měl jsem za to, že tohle funguje pouze s asistentem vyparkování a blind spot detectem.
    1 bod
  8. Ano, funguje to celkem dobře, do OIII to přišlo s FL a opravdu to funguje na bázi parkovacích senzorů (jak u manuálu tak automatu). Jde to vypnout přímo na obrazovce, zde jak to funguje: @Galaxy64 Pokud se k překážce blížíš pomalu, tak tě asistent nechá přicouvat, je to pro případy, kdy se tam překážka objeví rychle (vběhne dítě, pes atd.), nebo když jsi překážku přehlédl a blížíš se k ní rychle.
    1 bod
  9. Automatické nouzové brzdění. Mohu potvrdit že samo zabrzdí,razantně i s manuálem.Mně to občas aktivuje při couvání do garáže pes.
    1 bod
  10. Dívám se k tomuto topicu do dílenské příručky a ta pod kapitolou seřízení trysky po uvedeno pouze vyjmutí trysky, pročištění kapalinou / vzduchem. Se seštelováním směru ostřiku nepočítá.
    1 bod
  11. Ano, take mam Ambition a manualni prevodovku a take mi to jednou pri couvani samo zabrzdilo. Tedy zabrzdilo stylem, ze to naplno sahlo na brzdy. Nemel jsem uplne pustenou spojku, jinak by motor zhasnul. Asi si ve SA rikaji, ze je lepsi zhasnuty motor nez nabourany naraznik (preskocene rozvody). Jinak je to "funkce manevrovaciho brzdeni", ktera se da v infotainmentu vypnout.
    1 bod
  12. Presne tak. POZOR... mapy funguji, ale neni tam CZ v popisku je uvedeno ( Andorra, Belgium, Germany, France, Ireland, Iceland, Italy, Croatia, Liechtenstein, Luxembourg, Malta*, Monaco, Netherlands, Austria, Poland, San Marino, Switzerland, Slowakia, Slowenia, Czech Republic, Hungary, Vatikan City, United Kingdom *in parts ), ale seznamu zemi CZ neni
    1 bod
  13. Tak tohle je velmi dobrá zpráva. Doufám že se mi to podaří i na Fabii 1.0 TSI (70 kW).V každém případě díky za tip.
    1 bod
  14. @zwan přesně tak..už jsem ji měl venku asi 3x a všechno v pohodě..
    1 bod
  15. Zoznam materiálu: 1x - N 102 615 03 - poistka malá 10A 1x - N 906 844 05 - pin poistka malá 1x - 2Q0 907 685 A - jednotka Slave (J770 vľavo) 1x - 2Q0 907 686 A - jednotka Master (J769 vpravo) 1x - 6Vx 907 455 - držiak jednotky Slave (vľavo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 1x - 6Vx 907 456 - držiak jednotky Master (vpravo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 2x - 4H0 973 714 - konektor jednotky, ten bude 8-pinový 8x - A 018 545 87 26 - pin pre konektory jednotiek 4x - A 018 545 86 26 - pin pre konektory jednotiek 12x - 357 972 740 E - gumové tesnenia 4x - 3C0 972 841 - gumené zátky pre prázdne pozície 1x - káblové oko M6 4x - N 911 893 02 - matica M6 2x - WHT 003 954 - skrutka M5x16 4x - N 105 977 01 - lisovacia matica 2x - N 911 321 01 - skrutka M5x16 2x - N 909 530 04 - skrutka 1x - 5JA 857 521 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K312 vľavo) 1x - 5JA 857 522 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K311 vpravo) 2x - 4E0 972 575 - konektor pre spätné 4x - N 907 647 01 - pin pre konektor spätné 2x - 8W0 971 832 - konektor pre spätné 4x - 61131 383672 - pin pre konektor spätné 4x - 000 979 020 E (N 103 360 05) - pin do prechodky dverí (z interiéru) 4x - 000 979 025 E (A 018 545 87 26) - pin do prechodky dverí (zo strany dverí) 2x - 000 979 009 E (N 907 647 01) - pin pre BCM jednotku - vodiče pri skrutkách a upevňovacom materiáli sa mierne líšia možnosti pre indikátory blokovania je potrebné napätie 12V a 50mA. Biele nie sú vhodné (pri 14V spotrebujú 30mA). Ideálne je použiť žlté (oranžové) zjednodušená schéma zapojenia: pár tipov na umiestnenie indikácie. pri prvom obrázku je použitá dióda pre zamknuté auto 6R0 919 242 9B9 ak ešte niečo nájdem, pridám. zoznam je prakticky hotový, chýbajú dĺžky vodičov. farby by som doplniť mohol, ale to aj tak asi nikto nedodrží (sú dosť drahé originál káble). ešte ma napadlo, RTA (rear traffic allert) by sa nedalo urobiť zároveň s BSD? len tam predpokladám nutnosť parkovacích senzorov (a tie ja zatiaľ nemám)
    1 bod
  16. Tak to jo.Já to dělám trošku jinak,ale kontrolní jízdu dělám taky.
    1 bod
  17. Pokud motor není dostatečně prohřátý a jede na malý chladící okruh, při jízdě z kopce (na kvalt) není vstřikováno žádné palivo. Potom samozřejmě rychle chladne, tím spíše v zimních teplotách.
    1 bod
  18. Jsem vlastník 1.6 TDI v OII 77KW měl jsem si možnost jezdit týden s 1.0 TSI 85KW v manuálu se 6 kvaltem. Auto je rozhodně o víc dynamické než 1.6 TDi jede lépe akceleruje lépe. Bohužel při svižné jízdě ale výrazně více papká. Jezdím s 1.6 TDi kolem 5.5l převážně dálnice. Při stejném stylu 1.0 TSi jezdí mezi 7 a 8l, navíc je to 6 kvalt, takže na dálnici když chci jezdit trochu dynamicky, musím často šahat pro 5 stupeň. Na to že je to 1.0 mě překvapil krouťák, motor bere velmi solidně i v nižších otáčkách. Nepochybuji že v akceleraci by 1.0 TSi solidně naftu vyklepla na druhou stranu porovnáváme 6 kvalt s 5 kvaltem. Celkem by mě zajímalo jak by se s 5 kvaltem 1.0 Tsi popasovalo. Osobně jsem typ člověka co preferuje delší 5 kvalt, protože nerad na dálnici řadím a u 1.6 TDi sahám pro čtyřku až když mě někdo vybrzdí pod 100 km/h. Je možné že lepší pocit dynamicky způsobuje právě převodovka. Nicméně jako náhradu za 1.6 TDi bych to auto volil jen v případě že bych nejezdil 900 km z 1000 po dálnici. Převody sice jsou dlouhé a motor je při 140 o proti 1.6 TDi neslyšitelný, ale bohužel na můj vkus si dost pápne a k vzhledem složitosti motoru, nevěřím že bude na údržbu levnější než nafta. Nicméně na běžný provoz např. jako rodinné auto, to bude super motor.
    1 bod
  19. Otočka do Humenného minulý piatok
    1 bod
  20. Nemáš kartu chráněnou proti zápisu? na boku je přepínač Lock...
    1 bod
  21. Jako ono to je těžký, chápu obě strany. Jet v noci autem a nevidět, tak to je o zabití. A kdyby mi to servis nebyl schopen seřídit, asi by mě taky lákalo si to "přizvednout" sám. K tomu by se patrně měla oficiálně vyjádřit přímo Škodovka, aby řekla jak to má být nastavené a na čem je vůbec možnost to certifikovaně nastavit, resp. seřídit. Jinak (a nic ve zlém) argument "nikdo na mě nebliká" není záruka, že neoslňuji. Protože poslední dobou už ani neproblikávám ty, u kterých mám pocit, že mě oslňují. To bych blikal každou chvíli. Navíc mi je jasné, že nesvítí dálkovejma, takže co bych si pomohl, že.... Maximálně bych si vykoledoval prosvícení jeho dálkovejma já.
    1 bod
  22. Poslední dobou se mi zdá, že je to tu samej vocas.
    1 bod
  23. Jedno zaujimave pozorovanie na novom telefone Xiaomi Mi A2 Lite (chipset Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625,Android 8.1.0): Ak zapnem lokalizaciu polohy, vacsine OBD aplikacii zacne blbnut Bluetooth spojenie. Neviem ako je to mozne, kedze sa v programovani nevyznam a nestudoval som API tych modulov. Ale je to mozno dovod, preco to niektorym z vas blbne aj so spravnymi adaptermi.
    1 bod
  24. Dobrá, ještě jednou pro ty, co neumí hledat: Odpojením konektoru od nulového pólu baterie odpojíme J367 (řídící jednotka kontroly akumulátoru). Tím se do Gateway J533 zapíše závada jednotky J367. Tím systém ztratí přehled o napětí, proudu, teplotě akumulátoru a samozřejmě nefunguje integrátor pro hlídání stavu nabití. SSS a rekuperace nemá splněny výchozí podmínky a jsou deaktivovány. Aby mohlo auto (zcela logicky) nadále fungovat, alternátor nastaví na výstup nějaký default napětí, něco kolem 14,5V. Tím je akumulátor standardně nabíjen a vše funguje zdánlivě bez problémů. Dalo by se říci, že auto takto může fungovat, ale přijdeme o několik užitečných funkcionalit, které nemusí být neustále podstatné, ale můžou se hodit: Zřejmě nefunguje správně hlídání altíku na přetížení, páč jede v defaultu (nebudou v případě potřeba odpojovány spotřebiče významného odběru) Nefunkční hlídání teploty akumulátoru Systém vozu ztrácí hodnotu o napětí a proudu akumulátoru. Navíc bych měl strach o full LED světla a možná o funkčnost aktivní regenerace DPF jak tu na fóru zaznělo (i když funkčnost DPF by se dala sledovat). Je potřeba zvážit, jaký způsob potlačení SSS a rekuperace zvolit. Osobně bych dal přednost výletu do Strakonic :-)
    1 bod
  25. 140kW je nemá nikdy, jen 110 a pokud je tažné, tak je nemá ani 110kW. To jsem vyčetl ve světě motorů jak dělali test 110kW na cestě do Chorvatska
    1 bod
  26. @Aleš_BX díky za info, o tom, že by Osram dělal vše v Německu jsem opravdu nevěděl, jen velká škoda, že Ti Tvé zkušenosti neumožňují to říci normálně a bez afektu, třeba jednou se to naučíš .... Co se týče vyzařovacího profilu, ano, viděl jsem "obrázek", holt si člověk říká, jak ty dvě led udělají takový zázrak. Ale pokud je to prověřeno a otestováno včetně případného srovnání, proč ne. Jinak pro ty, co chtějí vidět více o Osram, mrkněte : https://www.youtube.com/watch?v=iy1GDBX_4iQ nebo https://www.youtube.com/watch?v=VYNhi7vYj0A Leptání "čínských LED" - dle tvrzení zde : Co sa tyka vyparov, resp zacmudenie lampiciek, tak za to su zodpovedne vacsinou lacne canbus ledky, ktore maju obnazene PCB a vplyvom tepla z canbus chipu sa PCB a plosne spoje odparuju (samozrejme zalezi od kvality). Byvaju to tie vsesmerove a tyka sa to hlavne exterierovych lamp a ich odrazoveho sklicka. Tu su najlepsie uz pokovovane, kde je PCB zakryte, alebo rovno uz CREE, ktore su asi zo vsetkych najlepsie ... mnou uváděné jsou zapouzdřené, popř. CREE chip popř. pokovené - budu sledovat, nicméně u těch H8 do LED - 3800 lidí z 5800 objednávek neregistrují problém a dali hodnocení 4.8 z 5ti, proč asi... Oslnění - doplněno kódování pro snížení oslnění + zřejmě sis nečetl, co jsem psal. Dnes v noci jsem testoval, dokonce bez mlhy, nikdo mne neproblikl, i tak jsem snižoval ze 100 na 80 - viz. výše a tip pro ostatní. Magnetická svítilna v kufru u S III (tj. 3T0947417C 9B9) rozhodně nemá T10 patici, to netuším, kde na to chodíš (možná starší typy měly?) , je to LED svítilna, bohužel se žlutým svitem. Zřejmě jedině přepájet LED, ještě jsem to nerozebíral. Zbytek již k věci pls.
    1 bod
  27. Ti, kteří přišli pri nehode o castecne/plne plnění pojistovny, ti to vysvetli. Jsou i zde na foru, treba se i v tomto vlakne ozvou. Takove riziko mi za tech par usetrenych stovek oproti tomu skutecne povolenemu rozmeru/disku fakt nestoji. A ze je to riziko vetsi prave v zime je nasnade. Nejak tomu nerozumim - sice majitele novych aut, jedno zda OIII, Rapid nebo cokoliv jineho, investuji x-set tisic do auta, ale homologovany a tim z tohoto pohledu bezrizikovy disk drazsi o nekolik malo stovek Kč, je jim prilis drahy... No, at kazdy dela dle sveho uvazeni, mne osobne to prijde nepochopitelne.
    1 bod
  28. Prave jsem pustil reindexaci pro vyhledavani pomoci "Elasctic search". Proto nemusi byt vyhledavani uplne presne nez se proces dokonci.
    -1 bodů
  29. Provedl jsem upgrade fora a musel jsem restartovat ElasticSearch. Stream a vyhledavani uz zase funguje...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...