Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/18 ve všech sekcích
-
8 bodů
-
Prvním problémem kterým jsem v autě chtěl řešit byl chybějící "smartlink" to mě mrzelo, hlavně kvuli navigaci ale nedalo se nic dělat. Dlouho jsem uvažoval co s tím a měl několik možností ... 1) modul Adaptiv 2) výměna Bolera 3) rozšíření android 4) výměna celého radia Po zvážení jsem se rozhoupal a objednal "3) rozšíření android" pro originální infotainment.... níže tedy pár informací a postřehů které po pár dnech používání mám. Protože nemám v Boleru smartlink, byla to zajímavá možnost jak zprovoznit navigaci a trochu zvýšit užitnou hodnotu bez výměny celého rádia. Vzhledem k "akční ceně" jsem objednával u 2din.cz. Vše mi bylo předem předvedeno a vysvětleno na jejich služební Fabii. V ceně je zahrnutá montáž narozdíl od levnější varianty, kterou nabízí srncuvkram.cz. Jedná se o krabičku připojenou k infotainmentu, takže rádio neztrácí žádné originální funkce ani možnosti nastavení. Android vyvolám stiskem tlačítka hlasového ovládání na volantu, tažením 2 prstů po displeji nebo přidržením tlačítka "menu" na Boleru. Zvuk z navigace se mixuje do zvuku z radia popřípadě BT, SD, AUX... pokud chci hrát hudbu z androida musím aktivovat Media -> AUX. Posouvání skladeb na androidu funguje klasicky přes MuFu volant. Zvuk z rádia případně hudbu nic neomezuje je tedy možné hrát rádiem a při tom volně listovat v androidu. Krabička jako taková má 2 sloty na SIM karty ze kterých by mělo být možné vytvořit přes android WiFi hotspot pro zařízení ve voze. To se mne netýká, jelikož mám Chytré auto s WiFi, je tok dat opačný. Rozšíření nemá ale BT, tedy mám telefon připojený k originálnímu zařízení v autě. Nicméně BT v androidu nepotřebuji, hudbu mohu hrát tak, jak jsem byl zvyklý. Současně mám v přihrádce spolujezdce vyvedené 2 USB sloty pro připojení externího úložiště. Aplikace je možno dostahovat na známém Google Obchod dle libosti :-) Navigace - používám Google Maps, díky propojení s účkem Google poskytuje spoustu možností. :-) signál i přesnost jsou pro navi v autě dostatečné. Tolik zatím "první dojmy" ... :-)4 body
-
Zdravím vás všechny a ráda bych se s vámi chtěla podělit o můj zážitek. Bydlím v Británii již přes dvacet let a začátkem prosince jsme si pořídili nového Karoqa 1.5 tsi, benzín - manuál. Zhruba po dvou dnech jsme si uvědomili, že auto při rozjezdu, když je auto chladný, tak sebou škube a trhá když se zvedá spojka. Také když jste na dvojce, tak při malých rychlostech auto úplně ztratí zničeno nic rychlost a musíte děsně rychle podřadit na jedničku, protože se to obvykle stane když to nejmíň potřebujete. Než jsme auto koupili, chtěli jsme zkušební jízdu v tom autě, které jsme si vybrali. Autorizovany prodejce nám ale řekl stejnou pohádku o tom, jak je ten motor žádaný, proto tam mají zakázáno mít 1.5 tsi manuál jako zkušební auto. Bohužel jsme prodejci uvěřili o tom, jak je to skvělé auto, protože jsme nikdy s nimi problémy neměli. Skončilo to tak, že pár dnů před štědrým dnem jsme auto prodali zpět prodejci. Snažili jsme se ho vrátit zpět, na což máme podle místního zákona právo, a požadovali plné vrácení peněz, ale Škoda toto nepovažuje za vadu nýbrž "charakteristiku" i když nám tu vadu potvrdili jejich mechanici. Od Škody jsme měli pár nových aut a nikdy s nima nebyly problémy, až s tím Karoqem. Se Škodovkou jsme tímto naprosto skončili. O zákazníky jim totiž již vůbec dnes nejde. Jejich přístup k zákazníkům je naprostý hnus.4 body
-
Chlapci co bych vám tak popřál do nového roku ? Tak tedy : Petrrrrovi ať už nemá žádnou bolístku na Rapidovi - to by už neustál Motosovi pořádnou firemní káru na elektřinu a k tomu hejno mladých hostesek Stringovi aby už mu ani jednou nezakukalo turbo Beutickovi autorizovaný servis bez nehod koktovi aby mu zas někdo nenaboural auto zezadu či zepředu Clintovi čistý DPF Pavkovi ať mu jede Citigo alespoň 200 Radiusovi a Sabizovi konečně nějaké pořádné AUTO (třeba zn. ŠKODA) a mimoto nejen jmenovaným ale také i všem ostatním : ať se vám daří každý den nejen při cestování se svými vozy ale i v práci či doma3 body
-
Takže ke konci roku jedno repete ať se me tu kazdy neptá protože svoje jsem k tomu už rekl :-) Citigo před FL mělo/mohlo mít držák na přenosný navigační sytém Garmin, který fungoval i jako Infotainment. Tento systém je zapojen do rádia. které generuje tzv. LIN sběrnici pro data o vozidle, do rádia jde CAN sběrnice a rádio obsahuje převodník na LIN. Držák (ten vrchní díl nad palubovkou) před FL a po FL nejsou kompatibilní tzn. nepasují do sebe protože držák po FL má vzadu USB a držák před FL ma v tom místě packu Pokud má někdo Citigo před FL může vyměnit/dodělat držák na verzi po FL Pokud má někdo verzi Citigo po FL tedy s novým rádiem není možné udělat zástavbu na navigaci Garmin, resp je to hodně práce nové rádio nemá v sobě LIN převodník a tedy nedostanete data do Infotainmentu Garminu - nově nahrazuje Appka do mobilu nové rádio má jiný konektor i kdyby se koupila zástavba na Garmina nepasuje Quadlock ani anténa která je diverzitní @danikd :D Nové rádio má vstup na jedno USB, Citigo má možnost dvou USB a to vedle zapalovače a vzadu na držáku, do rádia aby jste mohli zprovoznit USB na Media hudbu muzete pripojit jen jedno z nich, druhé může být na nabíjení (já preferuji na palubovce nabíjení, vedle zapalovače USB na Media) Všeobecně je to dost práce ale vcelku jednoduchá, kdo nemá díru na palubovce tak se vyřízne (v přípravě s @kaaka) následně se do otvoru vloží komponenty, zašroubuje propojí se USB s nabíjením nebo rádiem, natáhnou kabely, nakóduje se.... Soupis dílů pro držák před FL (5) 1S0 035 491 - krycí deska na otvor v palubovce (6) 1S0 035 935 + A/C - spodní část zástavby pro Garmina (komplet kabeláž) (7) 1S0 035 936 A - držák/patka pro připojení Garmina (10) 1S0 857 269 A - kus plechu :-) úhelník....zde přemýšlím zda nechybí i pro verze po FL....ale uvidime při první zástavbě FL auta Soupis dílů pro držák po FL (1) 5Q0 035 726N - USB konektor (netřeba pokud jej nechcete používat, pro funkcni držáku jej nemusíte mít) (2) 1S0 035 935 B - spodní část (patice) umístěná v palubovce (3) 1S0 035 491 - krycí deska na otvor v palubovce (4) 1S0 035 936 D - spodní patka držáku (5) 1S0 051 435 D - držák který se přichytí na patku s rozpěrami (6) N 105 921 02 - šrouby pro uchycení Já si osobně myslím, že v době internetu v mobilu, Google map a Waze je pro dnešní použití vhodný mobil a držák namísto Garminu. PS: @kaaka díl číslo 1S0 035 491 je krycí deska pro otvor a je stejná jak před tak po FL :-) takže suma sumárum držák: kdo si chce předělat před FL auta na držák telefonu nebo nemá nic sežene si 1S0 035 935 B - spodní část (patice) umístěná v palubovce 1S0 035 936 D - spodní patka držáku 1S0 051 435 D - držák který se přichytí na patku s rozpěrami N 105 921 02 - šrouby pro uchycení asi nutno koupit 2x kdo chce mít USB na palubovce pak koupí 5Q0 035 726N - USB konektor (netřeba pokud jej nechcete používat, pro funkcni držáku jej nemusíte mít) kdo nemá nic :D a chce Garmina muze kontaktovat ty co jim zůstal kabel nebo 1S0 035 935 + A/C - spodní část zástavby pro Garmina (komplet kabeláž) 1S0 035 936 A - držák/patka pro připojení Garmina 1S0 857 269 A - kus plechu :-) úhelník....zde přemýšlím zda nechybí i pro verze po FL....ale uvidime při první zástavbě FL auta suma sumárum USB: Každé rádio po FL (díky @DYXiCZ) má USB i když ho nemá aktivní, jak jsme psal rádio má jedno USB, v autě jsou dvě umístění kde můžete mít USB a to na palubovce v držáku a vedle zapalovače. Bohužel v obou případech je USB kabel součást kabelového svazku a není to jako díl Škoda, ale díky našim kamarádům z dálné číny jsou již první vzorky na cestě.... Já preferuji abych měl u držáku telefonu USB s nabíjením a vedle zapalovače USB na flašku či HDD, takže budu potřebovat následující kombinaci K držáku 5Q0 035 726 N - USB Kabel USB - řešíme K zapalovači nový plast 5Q0 035 726 N - USB 1ST 953 508 C - tlačítka, bohužel jiná kombinace není :( možná dohledám později 1S0 863 617 B 82V - Plastová krytka Kabel USB - řešíme zasuvku jsem pouzil z puvodniho plastu K USB více zde Moderátorům snad nevadí spojení dvou příspěvků protože spolu úzce souvisí... Zde příspěvěk zatím ukončím a jakmile budu mít všechny díly na připojení USB sepíšu to....3 body
-
2 body
-
Však umožněno to je, můžu světla vypínačem vypnout a zapnout až po nastartování motoru. Ale vzhledem k tomu, že hned po nastartování hraje rádio (pokud postupuji dle a), tak rádio hraje celou dobu). Upřímně, asi tím dostává zabrat baterka i žárovky, ale nepotřebuji v autě všechno řešit, to bych musel řešit, že se mi v podzemkách pokaždé když odjíždím/přijíždím zbytečně spouští CH/LH, stejně tak zbytečně svítí světla asi 30s než vyjedu, stejně tak když projedu pod větším mostem/krátkým tunelem, světla zapnou a pak zase vypnou. Ano, možná by žárovky vydrželi o něco déle, ale upřímně, nebaví mne to řešit a pokud ty žárovky vydrží déle než mne vydrželi v FI, jsem spokojen :)2 body
-
Tohle je frajer.... http://tydenikpolicie.cz/audi-pry-sveho-majitele-salo-a-tak-ho-zapalil/2 body
-
Jsem pro . Jsem nadšený fanoušek Škodovky a také jsem jí věnoval už přes 20 let svého jinak krátkého života, jako zaměstnanec (né ve výrobě) vidím do blízké budoucnosti firmy a mám pár přátel (jako každý v Ml.Bol.) od kterých čerpám zákulisní informace. Mimo to mám k dispozici takřka neomezený strojní park k výrobě čehokoliv na naše čtyřkolové miláčky. Když můžu tak pomůžu.2 body
-
2 body
-
Prinasam vam exkluzivne najnovsiu plnu verziu 2.29.9 Zmeny podla Google Play: - pridany motor DFGA - pridany motor DFSF - opravena polozka zbytkoveho popolu pre CAYB,CAYC,CAYD https://uloz.to/!1iHxmr7hL6Zc/cdngkddccmklvkczzawds-zip P.S. dakujem vsetkym, ktori vecne prispievaju do temy a zelam stastny novy rok [emoji898][emoji312]2 body
-
@Pawouk Viš proč jsem méně komunikativný? @Malta Na začatku jsem myslel , že pišeš o mé fabci. Potom pohopil jsem že asi ne1 bod
-
Jen Bolero a Amundsen (nutná oddělená jednotka displaye 6" a řídící jednotka v kastlíku před spolujezdcem.1 bod
-
1 bod
-
Až také vymoženosti automobilky nerobia,pokiaľ je auto zo štandardným podvozkom a má homologované napr.16,17,18 tak je to vždy na rovnakých tlmičoch A ináč Všetkým prajem veselý Silvester a v roku 2019 veľa zdravia a veľa šťastných kilometrov ..1 bod
-
Zde je seznam jednotek MIB, jejich čísel, výbavy, možnosti záměn dílů1 bod
-
Zde je seznam jednotek MIB, jejich čísel, výbavy, možnosti záměn dílů1 bod
-
Jsem pro Ani nevim proč mě označuješ, když s tebou trávím víc času jak doma1 bod
-
zdar, vtedy ked kliknem na mikrofon, tak samozrejme hudba prestane hrat, pokial nevyslovim svoj prikaz - t.j. adresu kam chcem ist. potom sa hudba z radia spusti opat. inak ak len samotne WAZE nieco hovori - napr. nejaku prekazku a pod. tak v tom pripade radio hra stale na pozadi.1 bod
-
1 bod
-
ja mám teda NGK japan , hlavne nerozumiem tejto asociálnej alchýmii , riešia sa tu sviečky na auto kde stoja doslova smiešne peniaze , tie NGK sú možno 8eur kus1 bod
-
Má to vůbec EGR? Protože u přímovstřikových benzínů nahrazuje EGR proměnlivé nastavování vaček.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To Rayx - ano máš pravdu, že dřívější auta po uspání měla malou spotřebu. Můj synátor má fabii starou 17 let a má v ní alarm Jablotron a jemu to skutečně bere pouze okolo 20mA, ale on tam má jen jeden počítač. Já jich tam mám tuším 18. Alarm mám také Jablotron , má GPS u kterého je psaná spotřeba 18mA a ta zhruba odpovídá. Tu spotřebu auta jsem zjišťoval u více zdrojů a opravdu se to takto prý pohybuje. Jo a měřil jsem to při otevřené kapotě, poprvé po 40mintách a potom jsem při dalším pokusu zjistil, že se to uspává zhruba po těch 6minutách. Holt moderní auta. To Osobne .: dnes jsem opět nabil baterku a poté odpojil ten konektor na - polu a nabíjení ukazovalo mezi 14,25V až 14,40 V. Start Stop se opravdu vypnul, pouze po zastavení to vždy jednou napíše, že Start Stop nejde použít. To Caster : co se týče toho inteligentního nabíjení a následném přeprogramování, tak o tom zatím u lidí, co jsem zjišťoval, tak nikdo neví, prý se to pokusí zjistit. Já tam nemám ještě žádnou rekuperaci jako novější auta. Uvidíme, budu zatím chvíli jezdit s tím odpojeným konektorem a uvidíme, co se bude dít dál. Kluci, zatím díky za rady.1 bod
-
Jo je to tak. A taky čekají na dostatek paliva. Po cestě z dovolené jsem dojel domu na rezervu, tedy svítila kontrolka paliva. Regenerace se nespustila a motor i zahřátý čekal na dotankování. Regenerace se spustila po 105% ihned po rozjezdu od pumpy. Toto je moje osobní zkušenost. Regenerace po 750 km.1 bod
-
Teď v týdnu jsem přijel domů při 99 % zaplnění filtru a zaparkoval jsem. Další den ráno prakticky ihned po startu skočila hodnota na 100 %. Když jsem vyjel, tak se mi ukázala i hodnota 100+1 %. Regenerace pak začala už asi 1 km od startu, což mi potvrdilo, že CR motory nečekají na to, až bude motor zahřátý, aby mohly spustit regeneraci.1 bod
-
Zdarec Borci Tak jsem vyměnil levou poloosu a kosti na obou stranách.Jízdní vlastnosti jsou už o hodně lepší ,ale jestě jsou nějake vibrace cítit ve volantu v procentech cca 15%. Už nevím co vyměnit aby to bylo na 100%bez vibrací,ještě se objednám po novém roce na Hantra do Ostravy a uvidím1 bod
-
Takže pár poznatků k dnešnímu montážnímu veselí: 1. Menil jsem jen levou výbojku, takže nemůžu komentovat pravou stranu. 2. Největší práce je s demontáží plastové vložky podběhu. Vložené schéma z DP neodpovídá a celkem je podběh přidělaný cca dvaceti šrouby. Část (poměrně významná) z nich se montuje zespoda, mj. spojují spodní kryt podvozku, nárazník. Je dobré si všímat před demontáží původní polohy, protože např. u krytu motoru je podběh "dole", jinde zase "nahoře". A samozřejmě mít auto co nejvýš, abyste se pod auto rozumně vůbec dostali. Podběh se mně nepodařilo vytáhnout celý, zadní část u předních dveří byla nějak přidělaná a nevím, co to bylo za spojovací prvek. Vložka se ale dá "odrolovat" tak, aby byl dostatek místa. 3. Vytažení výbojky je relativně snadné, stačí pochopit třetí obrázek - kam hýbat se sponou. Je to trochu, jako se česat podle zrcadla, ale i já jsem na to přišel docela rychle. 4. Zajištění nové je opačná procedura a chce to trochu trpělivosti. 5. Co zde nebylo zmíněné - pro jistotu jsem odpojil baterku 6. Nevím, zda kvůli délce odpojení, ale po dokončení práce bylo nutné nastavit komfortní funkci oken (spustit okno, podržet ovladač, vytáhnout okno, podržet ovladač). Do té doby nefunguje otvírání dálkovým ovládáním a dojezd nahoru/dolů. 7. Auto vyházelo milion chyb od nedostupného FA, TPM, Autoholdu, ESP až po parkovací senzory. Chtěl jsem přes VCDS nastavit jednu drobnost a nemá smysl se pokoušet mazat chyby - po nastartování a ujetí pár metrů zmizely samy. Jediné, co kvičelo do dalšího startu byl StartStop. 8. Ani u mě se světlo po výměně nijak neozvalo s požadavkem na kalibraci, tradičně auto po startu protočilo čočky a nic nenamítalo.1 bod
-
Uvnitř auta asi nic nepoznáš. Ale měří se vnější hluk, tak je možné, že to potřebují, aby se vešli do stále se zpřísňující normy.1 bod
-
Ďakujem pekne za prianie , ale tu v 14 riadku : 瑩浻牡楧 máš chybu. Má byť 牧畯摮椭.1 bod
-
Přeji hezké svátky a šťastný nový rok neboli jak čínské přísloví říká: 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰 絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫bn 楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻敬瑦 捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩E汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执b 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢 Především ta pasáž: 汦睯攺 汦睯攺..... ta mě emocionálně pohnula ... až k slzám1 bod
-
https://wirer.sk/swing_bt/ Menili to na vychode SK, Todos Košice. Uz maju za sebou aj vymenu na CitiGo co som odporucal chalanovi z CR1 bod
-
Pytal som sa na vlastny olej v Ziline v Impe, Todose aj Galimexe. Nikde ziaden problem, len musi splnat normu ale prides o Skoda Mobility. Zaruka samozrejme vlastnym olejom nepadne...1 bod
-
Tak mě se třeba víc líbí obal od BP v zelené barvě než od kastrolu asi tak...1 bod
-
Ona celá anketa je totální nesmysl. Jakpak běžný uživatel pozná ten nejlepší olej? Nejlepší v čem?1 bod
-
pěkna kravina.nechápu jak někdo může jen tak hlasovat když o olejích nic neví. Takže to bude...jedna paní povídala,že ten a ten je nej tak mu dám hlas. Bože...1 bod