Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/18/19 ve všech sekcích
-
Copak na Slovensko, ale.... Jdu holt do práce i když jsem měl mít původně volno. Holt když ty škodovky pořád zdražují, musím si na další auto nějak našetřit, dokud jsou k mání ještě spalovací motory.2 body
-
2 body
-
Nemá. Na drobná poškození kvalitní leštící pastu, na větší poškození koupit korekční sadu podle VIN a opatrně vyplnit barvou rýhu + přeleštit po zaschnutí barvy.2 body
-
2 body
-
Na jeseň som bol reklamovať potrhané tesnenie okolo okien dverí. Pri výmene museli rozobrať výplň dverí, v ktorých hneď na prvý pohľad videli vyrezané diery a v nich prilepené svetielka napojené na elektriku auta. Vôbec nič na to nepovedali, dokonca sa snažili tie svetielka pripojiť nazad, hoci som ich vopred upozorňoval, že ja si to potom zapojím sám. Čiže pokiaľ nenatrafíš na debilného človeka v servise (a ani ty sa k nim nebudeš debilne správať), nikto nebude riešiť súvislosť medzi vypnutým štart-stop a zadrhávajúcou sa spiatočkou.2 body
-
Jj, taky mu preji k tem 55tinam jen to nejlepsi. Jeste 10let a je v duchodu..[emoji16]2 body
-
Zdravím, asi to každý zná, když naplníte kufr maličkostmi, nákupem, taškami a pak se pro ně nedá natáhnout? Protože kufr je sice obrovský ale taky hodně hluboký, tak jsem to vyřešil následovně a svépomocí začal jsem přesným oměření kufru, pak jsem přemýšlel jaký zvolit materiál, jaký koberec, panty, vruty a další nářadí k nařezání mareriálu a přilepení koberce za materiál jsem nakonec zvolil klasickou dřevotřísku tl. 18 mm dřevotřísku jsem k sobě svrtal vruty a vrchní díl jsem rozdělil na 3 díly všechny díly jsem okobercoval a otestoval funkčnost přidělanými panty další krokem bylo oříznout původní podlahu abych se dostal k rezervnímu kolu nejhorší pak bylo tu druhou podlahu tam narvat a na konec ukázka jak se to povedlo celková hmotnost je 20 KG to se ještě dá uvézt1 bod
-
Jj. Ropný vrt na zahradě bude nakonec za trest. Ale taková elektrárna. To bude terno.[emoji6][emoji1787][emoji1787]1 bod
-
Počuješ to aj v interiéri? Ak nie, tak to nerieš, lebo z týchto zvukov sa časom zblázniš.1 bod
-
Já jsem v poslední době četl pár testů ohledně motoru 1.2 TSI a všude se psalo to samé, tzn. že pokud se k němu chováte tak jak máte, tzn. nehoníte studený motor, pravidelně měníte olej - max rok nebo 15.000km, nepodtáčíte ho a jednou za čas ho pořádně protáhnete, tak je to prý "nezničitelný" motor. Bylo by to hezký kdyby byl skutečně nezničitelný, ale myslím si, že pokud se k němu člověk chová, tak 300.000km musí dát úplně v pohodě, navíc nedávno jsem viděl test na 1.0 TSI kde se říká, že filtr pevných částic nebude majitele omezovat životností, protože je konstruován na životnost celého motoru a to je 300.000 km. A to se jedná o tříválec 1.0 TSI, takže 1.2 TSI vydrží určitě více. Dále motor 1.2 TSI hodnotí jako velice spolehlivý, nejsou s ním problémy, hezky pružný a jezdí za dobrou spotřebu a v bazarech o ně bude zájem, což mohu potvrdit, protože co jsem se tak koukal, tak 1.2 TSI motorů fakt moc není... Kde jsou ty řeči těch s prominutím blbců, že se to po 50.000km rozsype apod., přitom jsou to většinou lidi, kteří mají 10 let starého učouzeného nafťáka a tenhle malý motor by je trumfnul... ?1 bod
-
1 bod
-
A ja si myslim,ze si vobec nespravil ziadnu chybu.Tie xenony s SLA su fakt vynikajuce.Nemam k nim ziadne vyhrady. Inak,vyrabaju to tusim uz na pockanie1 bod
-
Žádné novinky? Dnes jsem objednal současnou generaci, dodání 6 týdnů! Led světla mě ale nemrzí, xenony se smart light asist svítí parádně.1 bod
-
1 bod
-
Si z toho nedělej prdel. Mám vážnou obavu, čím budu jezdit za 10 let do práce.1 bod
-
Mám vyměněno olej 5w30 najeto 12470km,v AS práce 390kc,filtr230kc olej vlastní Castrol 4l 809kc. Jinak z 10 servisu jen 3berou vlastní olej. Rozdíl v cenách je velký! Od 2550kc až po5500kc. 1.0tsi 81kw 2018.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@MilanHos Právě velké teploty jsou pro baterku horší než zima. To pak jsou ty chemické procesy opravdu v chodu. V zimě jen je reakce utlumená a pak jen záleží na tom, co se vevnitř baterky stane při startovacím proudu. To je pak ta rychlá smrt, vnitřní destrukce.1 bod
-
Co ta souprava na opravu laku z Lidlu, má to cenu kupovat? https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=259981 bod
-
@Znedlob nic mi nevyskakuje, jen když si přepnu na rádiu zobrazení "stav auta" (nevím jak se to přesně jmenuje), tak tam to upozorňuje, ale pokud mám navolené rádio/média/spotřebu nebo další, tak to neukazuje (jen symbol vpravo na MaxiDotu).1 bod
-
tady nejde o pohyb, tady jde o to si vzpomenout a než jsem to deaktivoval, zapomínal jsem pravidelně po první křižovatku, tam jsem za jadrných komentářů znovu nastartoval a udělal ten kýžený pohyb k tlačítku1 bod
-
Dal jsem za par korun relatko na odhmyzeni auta od funkce SS. Funkce zustala zachovana, ale cinnost tlacitka se otocila jak mi vyhovuje. Obcas to pouziju, kdyz jsou klacky dole na prejezdu na dlouho.1 bod
-
Já se docela zarazil nad vizualizací interiéru Brožura vs. konfigurátor. Uvažuji nad Latice grey dekorem, který v konfigurátoru vypadá docela tmavě. Reálné foto tohoto dekoru je tuším zde. Navic konfigurátor neukazuje změnu podbarvení budéků, pokud se navolí jiný ambient.... Trocha Photoshopu ve formě GIFu jak by to mohlo vypadat v reálu: Nevím proč to náhled zobrazuje jako nudli :)1 bod
-
A taku peknu temu mame na to v Superb3 https://forum.skodahome.cz/topic/145167-paměť-sedačky/?tab=comments#comment-23821931 bod
-
Dnes jsem to párkrát vyzkoušel - jistá prodleva (do jedné sekundy?) je znát, pokud sešlápnu prudce plynový pedál až na doraz a motor není ve vyšších otáčkách a současně je zařazen nějaký vyšší rychlostní stupeň (manuální převodovka), pokud za stejných okolností sešlapuji plyn plynule a pomaleji, není žádná prodleva citelná. Totéž platí, když si podřadím a zarazím plyn do podlahy.1 bod
-
No me se zda stahovani pres wifi dost pomale tedy, to je rychlejsi vyndat kartu. Ale ja kartu muzu vyndat primo v aute, nemusim demontovat kameru.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak se ptam kdo prijede . Pro mne 3 lide to je super bo jizda pres mesto je moc vychdnejsi1 bod
-
1 bod
-
Mozna ma i Hnujdej rozpojitelny konektor u minusoveho polu autobaterie? Jedine co me dnes jeste stve, ze jsem to nevedel uz pri koupi auta a rozpojil to az po roce a pul. Dnes bych nemel napul odrovnanou autobaterii, co ma par hodin po vypnuti motoru napeti jen 12V. Jsem zvedav, jestli prezije jeste pristi zimu.1 bod
-
Tak určitě, zřejmě nepotřebuji úplně sportovní pneu, ale s průměrem se rozhodně nespokojím, přeci jen je pneumatika to jediné co mě bude držet na silnici.1 bod
-
1 bod
-
No prave, ma vubec vinik sjednano povinne ruceni? Nebo co kdyz to neni od auta, ale napr. od kola, nakupniho voziku, ...1 bod
-
No nevim, zatim pojistovna zadnou pojistnou udalost neresi a jiste ma v podminkach pojistne smlouvy, ze se pojistna udalost musi nahlasit pojistovne neprodlene. Nejdrive mel zjistit, kolik mu je vubec vinik ochoten zaplatit, nebo jestli je pojisten a chce to radeji resit jako pojistnou udalost z povinneho ruceni. A ja bych tedy uprednostnil 5000 Kc predem, nez nejaky slib, ze zaplati to co bude nauctovano servisem az uvidi fakturu.1 bod
-
Řekl bych si o 5000 Kč a zapatlal bych to lakovou tužkou za 100 Kč, takových škrábanců ještě bude.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo, jsem spokojen. Jinak koho by ta kamera zajimala, mohu ji doporucit. Dela to minutova videa rozliseni 1920x1080, kazde video miva vetsinou kolem 90 MB. https://uloz.to/live/!ej5RH1wKCYJ6/2017-0709-191824-022-mov Jen bych doporucil sledovat ten odkaz z prvniho prispevku a vyckat, az zas da prodejce slevu kolem 50% a cena tak klesne na castku kolem 30 USD.1 bod
-
Včera konečně přišel z ebaye adaptér na midle pojistky, tak jsem přepojil žlutý kabel na pojistku na pozici č. 30 (12V zásuvka přední a zadní), červený kabel jsem nechal na pozici č. 22, a už kamera funguje, jak má. Sama se zapne při otočení klíčku ve spínací skříni a sama se vypne asitak 10 sekund po vypnutí motoru klíčem, všechny videosoubory jdou přehrát včetně posledního.1 bod
-
No vidis. Ja vyjedu, na prvni krizovatce zmacknu tlacitko, ss vypnu a jedu dal az do cile. Zadne relatko ani kodovani nepotrebuju. Jen pohnout rukou...0 bodů
-
@budis je to asistent... neni to urcene jako autonomni rizeni a uz vubec se na to clovek nesmi spolehat. Mel jsel v US 2 mesice zapujceny Model X s Autopilot gen 2.5 coz je nekolik svetelnych let pred LaneAssist a stejne bych tomu zivot nesveril (trik s pomerancem)0 bodů
-
No... co na to napsat. Asi tak to, ze klub sebevrahu te vita. zadny udelator neni potreba - staci mit volant v ruce. Staci, aby byl na bolant vyvijeny slaby tlak, a system je spokojen. nicmene je krajne nebezpecne z lane asistentu delat neco vic, nez je. Je to jen tupa optika, ktera sleduje dve cary. Staci, aby byla cara spinava, na chvili koncila, a system se vypne. doufam, ze mamlasu jako ty je mezi nami minimum, a na silnicich jich jezdi miminum, a prirozenym vyberem se co nejdriv eliminuji - aniz by pri tom ohrozili nekoho dalsiho.0 bodů
-
Myslim ze ovladat rucne se primo zakazuje, protoze hrozi poskozeni... u Kodiaqa me pred tim varoval prodejce-1 bodů
-
Tak to v servisu pěkně kecali, jak už zvykem. Síly na stěrač se samozřejmě s pomocí přístroje štelovat dají. Akorát asi chce najít někoho, kdo to umí a má ten přístroj.-1 bodů
-
Díky za názor, já se na rozdíl od Vás nesnížím k tomu, abych Vás hanlivě označoval a přál Vám brzkou smrt. Asi mám moc lehké ručičky, ale i když jsem je měl na volantu, hláška se stále objevovala. A dle mého je daleko nebezpečnější neustále cukat s volantem, aby hláška zmizela, než s ní tak často otravovat. Jak jsem již poznamenal - nedělám z toho autopilota, volant mám stále v ruce a sleduji cestu před sebou. Jen kdyby ta hláška šla vypnout a nebo aspoň omezit. Odpovědnost zůstává na mně vždycky. Hlášku se zřeknutím se odpovědnosti před každým zapnutím navigace nebo oznámení o cookies v prohlížeči taky nikdo nechce a musíme ji obvykle trpět. Dokážete si představit, že by taky vyskakovala každých x vteřin?-1 bodů
-
-1 bodů