Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
Tak pak je jasné, že nemusíš řešit externí dobíjení edit: jé, už vidím, že to reku má mít stále aktivní ... Sice starší, ale jistě stále platný info méně detailně pak zde https://forum.skodahome.cz/topic/133719-dobíjení-autobaterie-nabíječka-startovací-zdroje-apod/?do=findComment&comment=23804292 body
-
Ještě něco k té rádoby "bezúdržbové" EFB baterii.... Když jsem odlepil nahoře samolepky, tak tam jsou klasické šroubovací zátky, po jejichž odšroubování jsem zjistil, že tam je málo elektrolytu. Doplněno destilkou. Ono vůbec pojem bezúdržbová baterie je mnohdy jenom marketingový fígl - čas od času není od věci na baterku mrknout. Viz. údržba bezúdržbové baterie:-) http://www.mjauto.cz/pece-o-bezudrzbovou-autobaterii A přesně jak píší v tom článku, hladinu elektrolytu jsem měl pod těmi zobáčky - tak jsem to doplnil tak, aby ten zobáček byl zároveň s hladinou.2 body
-
Taky se mi zdá, že jak je tepleji tak to kolik nejde cítět. Ale ráno chladno a je to špatné. Jinak reakce na můj dopis do Škody: Odesílatel: sks.service<sks.service@skoda-auto.cz> 21. března 2019 15:12 včera v 15:12 Vážený pane , děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se na nás obrátil se svým podnětem ohledně řešení projevu cukání motoru během zahřívací fáze u vozu ŠKODA Kodiaq, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, u servisního partnera ADIV, spol. s r.o., Opava. Mrzí nás, že nekomfortní projev chodu motoru narušil Vaši spokojenost s vozem. Tento projev je standardním stavem techniky a odpovídá konstrukčnímu sériovému stavu. Přestože tento projev nijak nebrání užívání vozu, není projevem závady a nezpůsobuje poškození žádných komponent motoru, vyvíjíme pro komfort a spokojenost našich zákazníků softwarové řešení, které by tento projev odstranilo. Jakmile bude k dispozici, bude Vás servis informovat o možnosti provedení bezplatné aktualizace software. Jako poděkování za Vaši přízeň jsme pro Vás ve spolupráci se servisním partnerem připravili nabídku na kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti, než bude k dispozici softwarové řešení. Servis Vás bude informovat o podrobnostech této nabídky. Věříme, že uvedeným postupem bude celá záležitost dořešena k Vaší plné spokojenosti. S přátelským pozdravem Mgr. OLGA KREJČÍ, Customer Experience ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic SKS.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com Už jsem dnes kontaktoval prodejce a čekám, dám vědět.2 body
-
-2 je teplejší počasí? A auto stálo celou noc venku. Vítr jak hovado a mrzlo, tak zo asi moc teplej motor nebude hele. Já s tím jezdil a vím co jsem pociťoval. Prostě jedním slovem lahoda, reakce na plyn i rozjezdy. Navíc jsou lidi co tyhle problémy nemají. Tak něčím to asi bude.2 body
-
Ale ono to obvykle není jen o další (poměrně drahé) sadě ventilků - například je v nich baterie, které má nějakou omezenou životnost, ale hlavně také o tom, že si sám nevyměníš sadu kol (letní/zimní) bez toho, abys nemusel pomocí diagnostického nástroje autu sdělit, že je tam jiná sada ventilků. O spolehlivosti těchto systémů nemluvě, sám jsem oboje zažil u Oplu a nikdy bych to na svém autě nechtěl. Pokud bude možnost výběru systému, proč ne, ale vnucovat to všem už není rozhodně správné - a to platí obecně. Ono to pak totiž dost zavání takovým aktuálním bruselskobolševickodobroserským myšlením ve stylu - my nejlíp víme, co ta lůza potřebuje a tak to prostě bude mít.2 body
-
Dílenská příručka interier,exteriér eng. S0051870020-Body_Repairs__General_Body_Repairs (2).pdf D4B8078C002-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine.pdf D4B8077F846-General_body_repairs__interior (1).pdf D4B8077F867-Brake_systems.pdf D4B80773C64-Electrical_system.pdf D4B80760688-Body_Repairs (2).pdf1 bod
-
Jo tak to mate dost blby. Tu STK u nas zatial nemame povinnu pri zapise kolies, dufam, ze ani nebudeme. Aj tak nechapem, ze u vas aj u nas robia s autami take buzeracie. V Nemecku sa tunuje bez problemov. Sme v EU a v kazdej krajine to je rozdielne. K comu to je dobre neviem. Napr. sirsie koleso nikomu neublizi ani nikoho neposkodi, len tvoju penazenku :-). Je to hlavne o ludoch, magor dokaze ublizit i "ze standarni seriovkou". Na emisie je uz aj tak neskoro. A ked pridu elektormobili, tak sa to cele otoci v prospech ekologie. To si ale este pockame. Zisla by sa harmonizacia v tejto oblasti pre celu EU.1 bod
-
Při výměně AKU v autorizovaném servise zrějmě zapoměli tento konektor zpátky připojit. Běžně se do motor. prostoru nedívám a nejsem odborník. Tečka. Tohle mě trápí nejméně. Jelikož to mám k Ferdovi cca skoro 500km, tak se mi tam zatím moc nechce a rozhodl jsem se zariskovat a na vlastní odpovědnost tento konektor odpojit.1 bod
-
S Columbusem to propojeno samozřejmě není. Při nabíjení vydá tón a kontrolka svítí modře.1 bod
-
https://www.autorevue.cz/pul-milionu-vyrobenych-kusu-skoda-slavi-jubileum-treti-generace-superbu1 bod
-
Nene, S/S mám skrz napětí přes Caristu. Konektor jsem odpojil kvůli oné slavné rekuperaci. Zatím sleduju dobíjení a stále dává 14,5V.1 bod
-
@pizzamann mělo by to být stejné, nezávisle na tom, zda je tam kamera, světlo, fleška, nebo něco jiného :)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@NiceOne no je to opravdu k zamyšlení, zrovna u SIII / Passat jsou v informacích k ECU skoupí, ale mám nyní díky uživateli Patrik1971 ověřeno, že tyhle vozy s 1.5 používaj jak pro manuál, tak DSG stejnou ECU motoru, tedy 05E906018C. A on si s DSG na nic takového nestěžuje, věřím, že by to jistě řešil, pokud by tomu bylo jinak Opravdu lze tedy všem jen doporučit, pokud nejsou spokojeni s "komfortem užívání daným standardním stavem techniky", aby to řešili písemně s prodejcem a výrobcem, jedině tak bude mít výrobce zpětnou vazbu a procenta, díky kterým s tím budou muset něco udělat ...1 bod
-
to CILDA1 : ano něco nabídli, určitě to je zajímavé a nezbývá nám nic jiného než to přijmout jako malou náplast na to co auto za tolik peněz dělá. Pak se počká na software a uvidíme. Jako i do toho dopisu jsem jim napsal, že auto jim klidně vrátím ( ikdyž nerad). A kdyby auto dělalo problém i s novým softem, tak budeme si stěžovat dále, kdo dýl vydrží ten vyhraje. Opravdu se nechat odbýt být vytrvalý,1 bod
-
Naozaj EFB. Od výroby.... A vím, že nás takových bylo víc. MR2016. No je to rádoby "bezúdržbová" baterie. Ale když jsem odlepil nahoře samolepky, tak tam jsou klasické šroubovací zátky, po jejichž odšroubování jsem to zjistil... Tak jsem to doplnil destilkou. Jak za starých časů :-) Ono vůbec pojem bezúdržbová baterie je mnohdy jenom marketingový fígl - čas od času není od věci na baterku mrknout. viz. údržba bezúdržbové baterie:-) http://www.mjauto.cz/pece-o-bezudrzbovou-autobaterii a přesně jak píší v tom článku, hladinu elektrolytu jsem měl pod těmi zobáčky - tak jsem to doplnil tak, aby ten zobáček byl zároveň s hladinou1 bod
-
Tak jsem byl v servisu a vymena kotoucu a desticek uplne bez problemu na garanci.1 bod
-
Na vrzgajúce plasty v servisoch používajú teflónový sprej. Takže áno, pomôže to ale ako to spomínal Pavel CZ, nie je to trvalé riešenie...1 bod
-
Moje aktualni preference je Bridgestone Potenza RE050A (osvedceny typ) nebo Potenza S001.1 bod
-
Kupoval jsem je zde Ovšem cena kterou jsem měl já byla 20 minut po potvrzení objednávky v obchodě zvýšena na zhruba tu co tam je aktuálně. Mě včetně poštovného 516, - Kč vyšla tedy jedna pneu na 2061,- Kč. Nevím jestli to nebylo tím, že mám 3 rozdílné data výroby (rozmezí 2 týdnů a třetí je rozdílné o dalších 12 týdnů)....1 bod
-
Tak už mám opraveno, oprava na 30-40 minut komplet. Je potřeba třeba plochým šroubovákem vypáčit opatrně *železný kryt, který spojuje ty 2 ozubený kola. Pokud je opravdu hodně zareznuto, tak doporučuji zhora zakapnout WDčkem, třeba ve svěráku chytnout hřídelku za závitem a pokusit se to alespon trochu rozhýbat. Mě tímto způsobem začalo okolo hřídelky vytíkat rezavý svinstvo. Následně jsem si to postavil na pootevřený svěrák tak, aby mezera byla tak akorát na tu hřídelku s ozubením a opatrně zhora klepal. stačilo cca 10 menších ran a bylo to venku, ale opatrně na ten plast okolo hřídelky, i mě praskl. Naštěstí je tam malá trhlina, ale ne skrz. Poté řádně vyčistit a nějakým smirkovým papirem projet jak hřídelku, tak díru s futýrkem uvnitř plastu. Nakonec to napatlat vazelinou (ne WDčkem)!. Já vím, že je zrovna po ruce, ale za pár hodin by se vám odtud úplně odpařilo pryč a jedete na sucháča. Nakonec vše poskládat do původního stavu a hurá do deště. Ten původní stav soukolí, než to rozebere si zaznačte, aby se vám nestalo, že pak pustíte stěrač a místo po okně vám začne stírat špínu na kufru ? *1 bod
-
Termín platí 7.4 ve 14 hodin místo staveniště Sedliště1 bod
-
1 bod
-
Takže termín je závazný a platí? V tom případě na zimních. Asi.1 bod
-
Pánové, zmizení motoru z konfigurátoru a různé spekulace a fámy s tím související si řešte někde jinde. tady jen v přímé souvislosti s probíraným problémem cukání/škubání.1 bod
-
@Dodi 15 Měl by to umět minimálně od MR16. @Caster Pokud ti tak ten systém chybí, nech si jej doinstalovat, pokud vím, dá se to na FII i minulé Polo, takže do Rapida to nejspíš taky nebude problém. Upřímě měl jsem i přímý systém a ono nejde jen o samotné senzory (ikdyž počáteční investice je kolem 6tis, dnes možná o něco méně), ale ten systém co jsem měl já se musel párovat s autem při každé výměně (jednak jiná poloha kol, jiný rozměr, jiná sada) a další. Navíc funkčnost nebyla o mnoho větší než u toho nepřímého co mám teď a senzory mi tehdá vydrželi asi 5let a potom začali odcházet a byla třeba výměna (to že odchází elektronika na francouzovi asi není nic divného). Ale možná je to jen úhlem pohledu, já tento systém co používá koncern beru jen jako chytré využití již dostupných senzorů v autě tak, aby to uživateli přinášelo benefity, ale nezvyšovalo cenu produktu. Pokud ti to chybí, sedni si do svého Mondea a dívej se na tlaky v pneu, opravdu nechci být hnusný, ale tady řešíme Rapida, auto za 300-400tis nové a 99% uživatelů nepovažuje za zápor, že může ušetřit na nesmyslném systému... Takže nevidím důvod proč toto řešit zrovna zde a zaplevelovat tím téma.1 bod
-
Mne to pískalo len pri určitých otáčkach ventilátora (3 čiarky). Zistil som, že to píska výfuk do priehradky pred spolujazdcom. Vyriešené uzavretím toho výfuku. Aj tak to tú priehradku moc nevychladí.1 bod
-
1 bod
-
Potvrzuji že vytáhnutí kabelu by opravdu nemělo nic zlého udělat. Jako ověřenou možnost mi toto nabídli v Motopoweru když jsem se telefonicky ptal na možnosti vypnutí start-stopu včetně rekuperace.1 bod
-
Také můžu digitální štít jen chválit - po všech stránkách mi vyhovuje, variabilita zobrazení výborná, displej je ostrý, reaguje bleskurychle - prostě dobrá volba.1 bod
-
Osobně jsem tento konektor vytahl cca před cca 11 zis.km a vše je v naprostem pořádku..žádná zavada a regeneruje úplně normálně.Sup 110kw dsg.1 bod
-
Je to Yeti MR 2017, motor 1.2 TSI, SSS jsem tim vypnul. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje. Jezdim tak uz mesic a zatim OK. Pred TK a emisema konektor radeji zase zapojim, to je jasne.1 bod
-
Tak tohle je přesně to téma, kam můj příspěvek asi patří, i když nepíská přímo ventilátor. Synek si zezadu totiž dlouho stěžuje, že při ventilátoru na 3/4 až MAX okolo dveří strašně píská. Kromě výměny těsnění dveřního prostoru, které dosedalo špatně na rám dveří (resp. mělo jiný tvar než u ostatních dveří) a která nepomohla, jsem zjistil, že po přitlačení tapece k dveří pískání zmizí. Takže tapec dolů a příčinou byla vnitřní těsnící lišta okna, na kterou je tapec nasazen. Na sametce bylo nevím proč jehličí a nějaký prach (proč zevnitř okna, to fakt netuším) a přední část lišty nebyla k oknu tolik předpružená. Takže stačí sametku lišty očistit, srovnat a rovnoměrně napružit a dát zpátky. A je po pískání.1 bod
-
Na kabelu máš u "-" pólu sondu proudu (napětí a teploty), která posílá data do řídí jednotky. Ta "inteligentně" nabíjí baterii jen na 80%, což ji ničí (sulftatace), snižuje její kapacitu a baterie pak neudrží napětí. 100% nabíjení zajistí rozpojení konektoru u sondy, současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?-1 bodů
-
Dobry den, chcel by som sa popytat na vase nazory. Jedna sa o nasledovne: Kamarat ma golf s dsg. V servise a dokonca udajne aj v knizke manualu sa pise nieco o tom, ze v zimnom obdobi nie je dobre hned zo zaciatku startovania ist na spatny chod, spiatocku. Napr. hned rano vycuvat z garaze, zo zaparkovaneho miesta a pod. Ze skratka nie je dobre hned dat spiatocku. Neviem co je na tom pravdy... Pretoze ja mam manual a zamyslam nad autom s dsg. Ale ja rano musim vzdy dat spiatocku aj dvakrat niekedy, kym sa dostanem zo zaparkovaneho miesta. Viete mi prosim povedat, co je na tom pravdy, ozaj sa tam moze cosi stat pri minusovych teplotach a hned pri zaradeni spiatocky? Dakujem.-1 bodů