Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
No ale o tom to je, mají VIN, mají informační systém (ELSA PRO), atd. tak přece je nikdo nenutí a ani to nelze, aby vše věděli. Ale je to o tom, že maj vědět, jak to ověřit A jasně, že nebudou neznalým zákazníkům říkat více než je nutné, ale dělat z nich blbce taky nemusí ... Je to vždy vše o lidech, na koho narazíte, profíci a diletanti se najdou všude.2 body
-
Je lepší na ně rozumy moc nevytahovat, ale pokud tvrdí, že update pro Kodiaqa není, buď jsou tam líní, a nebo hloupí ... TPI je interní info výrobce na jakýkoliv problém, co se řeší, sdílení informací v rámci značky, nemělo by se vynášet do veřejnosti ... Ale ta "značka" se nemůže divit, že to v těhle zásecích někdo pustí, stejně jako jde o peníze "značce" stejně tak jde o peníze všech koncových zákazníků, co utrácejí své peníze za produkty "značky" S tím termínem vydání pozor "Jinak ten balík dat je novější, značen jako 20190319, ale verze samotných souborů jsou dokonce z 21.3.2019" OIII v březnu nic nového nemá, předchozí dostupné verze softu pro 1.5 jsou FL_05E906018A_5471__V001.frf DADA OIII FL_05E906018A_6019__V001.frf DADA OIII a uváděné ECU OIII jsou 05E906018A DS9,TJ7+G0K, G1C+7MV do 1.10.2018 05E906018BH DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV od 1.10.2018 05E906018AL DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP, 7CS od 30.7.2018 05E906018L G0K+MB1+T3K+7CS (CNG verze)2 body
-
Jako já nevím jak na toho dealera. Minule jak jsem mu řekl, že to cukání a škubání řeší TPI xxx tak na mě čuměl odkud to vím. Zkusím že 13.3 vyšel soft co oni na to. Někdy člověk ví přes fora více info něž tam.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
a zkoušel jsi ty svíčky prohodit? Také to mohou dělat vstřiky, opět se to dá zjistit jejich prohozením. Kapalina u tohoto motoru velmi často teče přes pumpu - lze poznat podle růžového nádechu rozvodového řemenu. Ale jak jsem už psal, hlavní slabinou je LPG. Popravdě, kdyby jsi za mnou přišel s takovouto od boku střelenou "diagnozou", tak se s tebou vůbec nebudu bavit, v domění, že jsi se tři měsíce vozil a nyní už tě auto omrzelo. Dej vědět, jak dopadnete.1 bod
-
1 bod
-
To byl vtip, Petře, vtip. Ale oki. Ono se stačí podívat, jak moc chce UK odejít bez dohody, aby byla úplně bez EU.1 bod
-
Však ono časem dojde i na tebe Sabizo až se bude zakazovat něco, co se tě dotýká více než u ostatních věci. Pak si na mě vzpomeneš. Ono, naštěstí jsou lidi jako já a jiní co nemají vymyté mozky a tak k tomu asi ( doufám) nikdy nedojde a tak ty budeš moci navždy velebit tu svou celou modroučkou EU s hvězdami a dál si myslet, jaká je to senza organizace bez které nelze přežít. Více s Tebou na toto téma debatovat nebudu, páč ty jsi v tomhle úplně ztracenej. Jako jsou zde někteří ztracení Škodovkáři (ty mají alespoň nadeji, však někteří už se vyléčili) tak ty už naději nemáš. ? PS: Nepsal jsem a ani nikdy neřekl a neslíbil, že tentokrát přijedu. Ostatně Clintovo seznam je toho důkazem. Neslibuji co nemohu splnit, pokud bych řekl že přijedu, tak přijedu. Moje slovo je totiž víc než zákon.1 bod
-
Ty seš kokot. Fakt. Kardinální. Komu mám teď podepsat další debilní petici o tom, že mi chce EU zakázat <doplň co chceš>?1 bod
-
U CGPC žádnou prodlevu necítím. Což je jedna z výhod tohoto slabého, leč mnou oblíbeného motůrku. U 1.4 TSI 110kW to vnímám stejně jsko Pawouk.1 bod
-
Preco by ti hlasilo chybu ,ved svetla ti svietia. Len nie tak ako maju. Ked nepoznas dobreho dekodera , tak zozen pouzitu BSG za 30 eur a vymen . A mas pokoj.1 bod
-
Na niektorych autach funguje kontrola manipulacie s km pomocou aplikacie "Carly for VAG", ma tu na fore svoju vlastnu temu.1 bod
-
to je divný já si to takto mažu na začátku každýho měsíce, tak to tedka zkusím i vyfotit nbo natočit1 bod
-
to je LPG ? asi by som zohnal nejaký rozumný menej jazdený originál diel , tie univerzály sú naprd a nič nevydržia1 bod
-
reklamační protokol? Nejsi v obchodě, kupuješ od sobě rovného. Nemůžeš ani využít institut "slabší strany sporu". S bazarem by bylo podstatně lepší pořízení. A to tě ani nechci strašit, co se bude dít, pokud je ten člověk v exekuci a tím pádem nesmí nakládat se svým majetkem. Prověřili jste si ho před koupí vozu v registru exekucí? V první řadě musíš vědět, co tomu autu je. A ta vada musí být takové povahy, aby se dalo předpokládat, že ji vůz měl již v době prodeje. Zatím lze s jitotou konstatovat pouze to, že byla přelepená kontrolka. To není vada nijak fatální a její odstranění je celkem jednoduché. Nechápu moc konstrukci, že kvůli "zásadní vadě motoru" odcházejí svíčky. Jaká vada by se takto projevila? Co přesně to píše na dignostice? Velkou slabinou bude LPG.1 bod
-
Takze pre dnesok sa podarilo v tejto konfiguracii dosiahnut 212ps na brzde. Je ale predpoklad, ze sa to doladi na tych 225ps, ale chce to cely den.1 bod
-
I po vypojení konektoru auto samozřejmě ví, jaké napětí má baterie a podle toho přizpůsobí nabíjecí proud. Nabíjení na 100% akumulátoru jen prospěje, jak mj. požadují všichni výrobci, a zásadně prodlouží jeho životnost.1 bod
-
Tak zatím tady nikdo lepší řešení na vyřazení inteligentního odrovnávače baterií nezveřejnil [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
A pokud to nejde kódováním, tak třeba aspoň budete vědět, zda jsou na spojce dva spínače nebo jeden a pokud jsou tam dva, tak jestli druhý se používá jen pro start nebo i pro něco jiného. Pokud je na spojce jen jeden, tak jeho přemostěním by se vyřadil i tempomat a Hill holder, což bych zase nerad1 bod
-
Jde vypnout nutnost startovat manuál s vyšlápnutím spojky? Strašně mě to irituje.1 bod
-
Takto ma konecne vypadat spravne reklamovanie a aj pristup zo strany Skodovky.1 bod
-
Proč nesvůj? Je to o technice jízdy, ale to platí o každém motoru. Je to benzín, tak prostě podřaď (klidně na trojku - ta jede až někam přes 150 km/h), plný plyn a není se o čem bavit a čeho obávat. Ono to obvykle v dnešním hustém provozu stejně jinak nejde.1 bod
-
1 bod
-
presne tento panel ma modelova rada 2019.mam to v karogu-vyroba 36.kt.1 bod
-
Ano, presne tento. Pokud vim, nebyl soucasti uz od uvedeni. Takze lze dohrat? BTW na sportline bude zrejme odlisna grafika, aspon dle videa zde1 bod
-
1 bod
-
Nedohledal tu nekdo, zda bude mit MR2019 s digitalnim panelem standardne i paty pohled s jednim budikem, jako ho bude mit tusim sportline/RS? Nebo pripadne zda pujde oficialne dohrat? Diky.1 bod
-
.... odpověď ... změna podbarvení je možná pouze s led paketem . Nevítě jestli je nějaká možnost preprogramovani?. ... jakou barvu máte ?1 bod
-
Tak na to se zeptám zítra prodejce jestli nemám dovybavit... červenou nemam zrovna 2 x rad.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co jsem si zatím všiml tak digit je malinko menší než budíky ty jsou přeci jen větší rozlišení je fajn nemusíš se bát že bys viděl rastr. ohledne grafiky myslím že by mohlo jít upravit protože u wv taky přes caristu lze měnit grafiku ale nezarucuji1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
Hele ani jeden z tvých příspěvků nebyl absolutně k věci, pokud máš potřebu psát komentáře, které tomuto vláknu absolutně nijak nepřispějou, tak se jich PROSÍM zdrž. Samozřejmě, že vím, že jde koupit originál, taky vím kolik by stála renovace stávající hlavy s novými komponentny.-1 bodů