Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/30/19 ve všech sekcích

  1. Já mám teda liftback s couvací kamerou a tehdá byl zadní stěrač k této výbavě povinný kvůli ostřiku kamery. No řeknu vám, že se ze me stal hrozný “stříkač” a ostřik kamery spolu se zadním sklem si užívám :-)). Já jsem za něj rád, ale to je možná jen díky výše popsané odchylce v osobnosti :-))).
    2 body
  2. Na Scale vše napraveno.
    2 body
  3. Ono to zase tak překvapivé není, když OIII vyloženě vevnitř odflákli. Hlavně výplň dveří apod.
    2 body
  4. ano erWin se dá zaplatit kartou nejlevnější přístup je na hodinu a stojí 8,47 euro, třeba udělat jednoduchou registraci a pak už jen zaplatit a stahovat během té doby cokoliv, co tam je.. https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do
    2 body
  5. Prvy fakt velmi rychly pokus, navyse dost nahrubo. Je to scoutline a ten je dost makky, kedze je v spodnej casti skrateny. Navyse bol po buracke, na pokusy staci. Asi bybto chcelo rezat priamo na aute, tazko povedat
    2 body
  6. Snad se někdo ozve, navíc máme tu celou flotilu neoznačených hlídačů, každá větší obec vydělává na stacionárních radarech. Tak snad to někomu dojde, a bude toto vybavení "konečně k něčemu i užitečné", ale to jsou asi plané naděje. Navíc, co bude systém dělat pokud ztratí informace o GPS? Jak chtějí aktualizovat data o veškerých změnách (stačí se podívat jak rychle se aktualizují mapové podklady)? Ono je někdy zajímavé se podívat do statistik: https://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-900835.aspx Například za únor, závada, nebo technická závada komunikace způsobila 122 nehod, pro porovnání (ikdyž to neschvaluji) pod vlivem drog bylo zaviněno 26 nehod. Co je ale zajímavé, tak v celém dokumentu jsem nenašel ani jednu nehodu, kterou by zapříčinilo "nedodržení maximální povolené rychlosti". Ano, je zde přes 3000 tis "nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky", což je klidně 70 na namrzlé dálnici...
    1 bod
  7. U škodovky je to běžná věc. Na propagaci jsou tyhle fičury dobrý, pak ale podpora vázne, je to nepoužitelný a nakonec to v tichosti utnou. Potom vymyslí něco nového co do ročníkově staršího, byť na chlup stejného, modelu už nahradit za nefunkčí SW nejde. No a takhle pořát dokola.
    1 bod
  8. Doba svobody skončila. Otázka, zmůžeme se ještě na odpor? Přijde mi, že je většině lidí je to stejně fuk. Hlavně, že je co jíst, pít a televize hraje.
    1 bod
  9. Dobrá sebekritika, hezky jsi se pojmenoval
    1 bod
  10. Co se týče provedení interiéru, tak např. kvalita plastů je lepší než v Octavii.
    1 bod
  11. Článek jak článek, ale ta diskuze pod ním je velice výživná. Hezké srovnávání jablek s hruškama.
    1 bod
  12. Bude to jako za komunistu, koupis auto a budes si ho muset doladit, aby se dalo pouzivat . Budeme vzpomínat na krasnou dobu, kdy stacilo se zbavit SS.
    1 bod
  13. Myslím, že zde se uchýlím k občanské neposlušnosti a tu hovadinu si dám odpojit. Je mi úplně ukradené, co si ta banda levicových diletantů myslí, že je pro mě nejlepší.
    1 bod
  14. Vím že to uplně nesouvisí, ale aspoň ilustrativně jak asi takové hlasování "ano či ne" může probíhat... https://www.svethardware.cz/o-cem-se-vubec-hlasuje-europoslanci-pry-clanky-11-a-13-schvalit-nechteli/49013
    1 bod
  15. Teď jsem se chystal ten odkaz sem postnout ? Je tam poznámka, že v prvních pár letech půjde systém deaktivovat tlačítkem jako SS. Tak to už úplně postrádám smysl. Nikdo z nich snad denně neřídí, pokud tohle někoho může napadnout, když si neuvědomují ty následky daleko horší než jednotlivec co jede jak vyšinutej. Ještě si neodpustím komentář co jsem zběžně přečetl v diskusi pod článkem. Jeden dobrák tam píše něco ve smyslu “dobře vám tak, mě to je šumák, stejně jezdím max 100”...
    1 bod
  16. https://www.novinky.cz/ekonomika/501223-auta-maji-mit-povinne-omezovac-rychlosti.html Vzhůru k lepším zítřkům - to stále ještě nevíte, že jedině naše EU elita ví nejlépe, co ta lůza (my všichni ostatní) potřebuje ke svému životu a co je pro ni nejlepší? Tak to také dostane... Točte si sami svými volanty dokud to jde, za pár let vám nedovolí ani to.
    1 bod
  17. Zemře silný alkoholik a za týden má pohřeb. Nad otevřenou rakví stojí manželka a její kamarádka. Kamarádka: „Teda Marie, ten Karel po smrti vypadá mnohem líp, než když žil!“ Manželka: „Se nediv, vždyť už tejden nechlastá.“ Doktor říká lovcům: „Je to čistý průstřel ramene. Kdybyste ho nevyvrhli, mohl to přežít.“ A zásadní dotaz na závěr: Už jste si dnes určili pohlaví?
    1 bod
  18. Souhlas s poslední větou - vytvoř příslušné téma.
    1 bod
  19. Docela hezky popsáno. Trasa se jede normálně cca 3:20. https://www.novinky.cz/auto/clanek/na-vzdalenou-chatu-elektromobilem-ano-ale-40276042
    1 bod
  20. Ona te za radost s pristim autem prejde :-)
    1 bod
  21. Jaký fámy? Do 5 let bude vypínat všechny válce a pohyb bude zabezpečovat startér.[emoji6][emoji1]
    1 bod
  22. Tak dnes aktualizace v čekací lhůtě combi style plus s paketem dynamic,81kw, 6. st. man. Objednána konec 11/2018. Do výroby jde druhy týden v dubnu. Předání dle prodejce do konce dubna.
    1 bod
  23. Caute.Neviem ci to je presne ten isty difuzor,ale vyzera to podobne a je to lacnejsie.. https://m.aliexpress.com/item/32890574988.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32890574988&productSubject=High-Quality-Black-PP-Rear-Bumper-Diffuser-Auto-Car-Rear-lip-with-chrome-line-for-skoda
    1 bod
  24. Myslim si, ze to blikani kamery v garazi bylo zpusobeno tim, ze kazda zarivka (i jeji nahrada za LED) blika 50x za sekundu. Frekvence el. site je 50Hz. A kdyz se to slozi se snimkovou frekvenci kamery, tak se to projevi jako bliknuti. Proste kamera Ti zobrazi snimek, kdy zrovna zarivka nesviti, a to se projevi jako bliknuti. Ledky v aute (jejich prikon) by Ti blikani nemely ovlivnit. Nevim ale jake parametry ma el. sit v aute. Dulezite je, jestli jsou svetla napajena stejnosmernym nebo stridavym proudem.
    1 bod
  25. Obojí, ale dal jsem to za úkol dceři tak snad to ,podle odkazů , dopadne dobře.
    1 bod
  26. @LukášCBR, řekl bych že @milanxx měl na mysli to řešen přes sníženou svítivost brzdovek. Samotné řešení svícení zadního "Cčka" při DRL je třeba pro mě naopak nutnost a byla to první věc, kterou jsem si aktivoval, protože mě neskutečně točilo že mi svítil jen předek. Sám to nesnáším u ostatních když už pomalu za tmy svítí jen předkem a na zadek kašlou, protože jim to nepřijde ještě důležité v takových světelných podmínkách. To že jde auto se zadními zapnutými světly mnohem více vidět za jakýchkoli světelných podmínek je neoddiskutovatelné.
    1 bod
  27. At se nikdo nezlobi, jsem priznivcem sviticich zadnich svetel spolecne s DRL, ale pouzit pro to plochu brzdovych svetel mi prijde jako solidni hovadina. Je jedno, ze je to jen 10% svitivost. Pro neznaleho ridice vzadu to muze byt dost matouci, obzvlast za urcitych svetelnych podminek. Proc proste nerozsvitit zadni LED cecko? Spotreba nula-nula prd, zivotnost diky ledkam skoro neomezena a jeste to dobre vypada...
    1 bod
  28. jednou z toho závodění na semaforech třeba vyrosteš
    1 bod
  29. To jsi udělal chybu, já bych bez zadního stěrače už na liftu být nechtěl, využívám prakticky stále, ráno zarosené okno, když prší - auto stojí a chci jet, když zastavím, okno namokne, setřu a vidím...Soused má supa a tam stěrač není a neustále mi říká, jak mu chybí a jak ho to štve. Pro mě NAPROSTO nepostradatelná záležitost.
    1 bod
  30. No součástí FL bude určite i změna loga ve stylu Scala, Kamiq. Je to starý známy Kodiaq s žádnou změnou na první pohled, ale kdoví co je pod kapotou a vevnitř. Tam nikdo nevidí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...