Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/19 ve všech sekcích

  1. Máme na chatě v kůlničce na dříví sršně. Teda, u sršňů v kůlničce máme dřevo. Ještě přesněji, sršni mají v kůlničce naše dřevo. Své dřevo tam mají, abych byl úplně přesný. Ve své kůlničce mají své dřevo. Když jsem do té kůlničky doskládával další dřevo, abych sršně uplatil, praštil jsem polínkem do té stěny s jejich hnízdem. Jediná věc, která mě překvapila víc než jejich schopnost ve vteřině evakuovat to hnízdo, byla moje schopnost v půlvteřině evakuovat kůlničku. Zatímco ale sršni zaujali bojovou formaci za hlasitého bzučení, já jsem zaujal útěkovou formaci za hlasitého skučení. Zkoušel jsem potom hledat na internetu nějaké informace, jak je přemluvit k odstěhování. Nejjistější se zdá být počkat do jara — prý se každý rok stěhují kvůli hrozbě parazitů. Když počkám do jara, přestěhují se do chaty a kůlničku nám vrátí. A to je fér. Ona ta stránka, co jsem našel, byla vůbec spíš na straně sršňů. Že prý když si na vás sednou, tak nechtějí útočit, jenom si vás oňufávají, jestli se jim budete líbit. Obávám se, že varianta „ne“ je stejně špatná jako „ano“. Jejich jed je prý slabší než vosí. Kdyby byl člověk krysa (a kdo z nás tak trochu není, že jo), snese až tři bodnutí. Která navíc bolí víc než vosí, protože jed sršňů obsahuje víc acetylcholinu. A to je špatný. Jo, a umí ho stříknout na vzdálenost až čtyřiceti centimetrů. Ideálně do oka. Ale jinak jsou to dobráci, utěšovala ta stránka. Hrozně pracovití, ani v noci nespí. Fakt díky za uklidnění, stejně jsem nechtěl dneska jít spát. A nízká teplota jim nevadí. I při teplotě kolem pěti stupňů si dovedou teplo vyrobit a připravit se na akci. Tím je myšlen útok. A užiteční. Těch 700 kousků, co žije v tom hnízdě (COŽE!!!!!), prý sní za den až kilo otravných much, komárů, ovádů a jiné havěti, která vás obtěžuje. Kilo!!! Předpokládám, že si poradí i se zajícem nebo batoletem od sousedů. A jsou klidní až flegmatičtí - jedna z mála věcí, co je naštve, je, když jim přijdete moc blízko k hnízdu. Nikdo ale prý neví, co takový sršeň považuje za příliš blízko. Socially awkward sršeň prý i tři metry. Čtyři, když navážete oční kontakt. Další věc, co je irituje, je mávání rukama. I když se třeba zkoušíte jenom vzdát. Jsou super. Mám je vlastně docela rád.
    3 body
  2. 20.000 tis. km není žádný nájezd. ? Jinak ale spotřeba i u 1,5 Tsi je velmi nízká i tak, takže úplně nevidím důvod jít v dnešní době do naftového motoru. Ale to jsem asi OT. Chtěla jsem se spíše vyjádřit k druhé větě - nové Tsi že jsou OK. Co to znamená nové Tsi? Mám dvouměsíční auto (skutečně vyrobené 2/2019) a škube to občas taky. Takže nemám dost nové nebo jak? Nebo dojížděli staré skladové zásoby motorů? A od kdy by tedy montovali "ty nové, které jsou cajk"? Nechci být pesimista, jsem realista. Ale nevěřím žádné automobilce, skoro všechny se staví k podobným general problem stejně...hlavně o tom moc nemluvit a ukonejšit zákazníka nějakými kecy. Tož držím pěsti, ať máš štěstí na ten kousek motoru, který bude 100% cajk. ?
    2 body
  3. Takže kdo další bude tlačit na vrácení? Jak bylo řečeno dveře jsou otevřeny a evidentně se o průser začínají více zajímat. Když je tato možnost, klidně bych vzal znovu i 1,5tsi v nové verzi, protože může být lépe vychytána. Sice ten motor s hodinářskou přesností nastavení vaček a rozvodů bude jednou těžký průser po servisní stránce vzhledem k provozním vůlím, ale přinejhorším hold bude mít @Michal B. co půl roku nového medvěda díky vrácení původního klokana. Takže když je možnost jít do "stejného" auta, se kterým je jinak naprosto spokojen, tak je to super verze, kdy si člověk doladí výbavu přesně dle svých představ a reálných zkušeností. Je to jako když postavíte dům a po nějaké době víte, že některé detaily by jste už potom udělali jinak. A Michal má nyní tu šanci ty drobnosti napravit lehkou změnou konfigurace.
    2 body
  4. Zdravim pani, kedze rad skusam, napadlo ma dat do O3 softclose. Riesenie je uz vymyslene, mohol by niekto kto ma vybraty zamok posudit, ci su tieto zamky fyzicky rovnake, ako ma O3? Dakujem.
    1 bod
  5. Hledám pána, co me včera obtěžoval v parku. Značka: rozmyslela jsem si to.
    1 bod
  6. No, já když jedu na pitomce, tak dokážu jet za 5,4l/100km ale mám blbou trasu, z dieselem jsem to jezdil za 5l/100km takže zase rozdíl skoro žádnej. Akorát nám teď ten benzín pěkně zdražují...
    1 bod
  7. Snad si nemyslíš, že by přiznali, že problém existuje i nadále? To je opravdu naivní. U TSI obecně za ty roky, co se vyrábí, nepřiznali skoro nic (kromě vysoce problematických rozvodů), takže u jakýchkoli motorů TSI mně za ty roky už nepřekvapí nikdy nic - u každého zatím něco zmrvili. Snad 1.0 TSI je zatím bez nějakých extravagancí. Ale ten se moc dlouho nedělá.
    1 bod
  8. Dneska úsporně do práce, tohle vy s těma benzínama do zippáků nemůžete vůbec znát [emoji23] Vám to žere i trávu u silnice [emoji3]
    1 bod
  9. Vlastním Kodiaq 1,5tsi, DSG, vyroben 1.11.2018 a naprostá spokojenost. Do dnešního dne najeto 4000km, prakticky přes zimu a že bylo sněhu a bez cukání. Jen si říkám, jestli na to nemá vliv manuální převodovka. Každopádně bych doporučil DSG. Dříve jsem vlastnil nový Touran, 1,4tsi,manuál a Kodiaq s DSG je určitě lepší volba.
    1 bod
  10. Tak doplním informace: Když se podíváte do kufru na štítek s PR číslami tak 1D0 - úplně bez ničeho (tahat dráty až dopředu, ŘJ) 1D7 - příprava na tažné (jednotka v kufru a dráty do pojistkové skříně) 1D2 - tažné z výroby (ale to je asi zbytečné jsem psát :-D)
    1 bod
  11. Chalani Karoq 1.5 tsi style objednaný 28.1.2019 zajtra si idem preňho jupiiii ?
    1 bod
  12. Děkuji všem za různé názory na věc. Přiznávám, že při výměně kol zimní/letní dělám jen letmou prohlídku - prostě bych neočekával, že u "nového" auta bych měl přijít na podobnou závadu. Na druhou stránku musím říct, že manžety bych si ani při důkladnější prohlídce asi nevšiml - koukněte, že to téměř nejde vidět - pěkná kamufláž. Na výměnu oleje jezdím v předepsaných 15.000km intervalech, takže poslední prohlídka byla letos 22.1. ve 45.000km - pokud mají při prohlídce dělat kontrolu brzd, to nevím a docela by mě to překvapilo, protože, pak by na to "odborníci" měli přijít. Ale nikde mi do správy tuto informaci nenapsali. Bohužel jsem si nikdy většího zašpinění kola nevšiml, podobně ani nikdy nešel cítit žádný zápach (ani v garáži), ani žádné teplo od brzdy. Vše asi vygradovalo v posledních cca 100km kilometrech, kdy čep nadobro zatuhnul / zareznul a zbrousil zbytek destičky. Až při poslední jízdě asi 5km před domem jsem zastavil, abych se podíval co to je za zvuky - kolo bylo špinavé a vyřící. Dojel jsem domu a teprve po demontáži kola jsem si všiml nejprve sjeté destičky a za další chvíli i té sesazené manžety. Ještě malá perlička o kvalitě servisáků ve Škodovce. Ikdyž jsem při předání vozu technikovi říkal, že je jedna manžeta stažená a nejde s čepem pohybovat, tak si představte, že mi asi za 2hod co to tam měli přistavené volá, že manžeta i čep jsou v pořádku a funkční. Ptal jsem se, jestli mají demontované správné kolo atd. Ano měli... Takže jsem je po talefonu instruoval, kde mají hledat a skutečně se mi to podařilo - našli tu správnou manžetu. Oni totiž celou dobu zkoumali píst a jeho manžetu - vůbec je nenapadlo to, že jsou tam ještě jiné manžety - takže vidíte co je v servisech za laiky a musí jim zákazník říct, kde hledat. Nicméně nyní je to v řešení v zákaznickém centru, tak uvidím, jak se k tomu postaví.
    1 bod
  13. Já si v pondělí vyzvedl Atecu 1.5 tsi 4x4 DSG a žádné cukaní. Vyrobeno 20.4.2019 ale uvidíme v zimě.
    1 bod
  14. Ja mám moje auto mesiac a pol s týmto motorom a žiadne cukanie nepociťujem....zatiaľ všetko OK, spokojnosť.
    1 bod
  15. Taky mam liftback (ne prvni) a bez zadniho sterace. S liftbacky jsem najezdil odhadem 400-500 tis. km a uprimne si neumim vybavit jedinou situaci, kdy by absence zadniho sterace jakkoliv vadila. Naopak esteticky by mi tam sterac vadil velmi (nehlede na zminene technicke problemy). Roli asi hraje i to, ze auto mivam ciste a v zimne nepatrim mezi ridice-voly, kteri jezdi s cepici snehu na strese, ktery by mohl na zadni sklo sklouznout. Voda neni problem ani pri mestskych rychlostech, pri mezimestskych je sklo suche i ve velkem desti. A kdyby se nekdy nejak stalo, ze pres zadni okno nebude diky necistotam videt (coz me nenapada, jak by se mohlo stat), tak existuji bocni zrcatka. Kdo neumi jezdit podle nich (treba v pripade plne nalozeneho auta) nepatri podle meho nazoru za volant.
    1 bod
  16. Miklisek: souhlas, jsem rád, že mě alespoň někdo pochopil
    1 bod
  17. Máme stejné info teda. Já jsem jel se sportlinem a ten byl lahodnej. Sice někteří tady píšou, že nově dodané skáčou ale to bude asi tím jak mi někdo říkal, že to mohou být kusy co někde stály na letišti a do prodeje šli až teď.
    1 bod
  18. Aktualizace 2019 (autor původního tématu) Problém stale přetrvává, automobil již nemám, ale mám o něm pravidelně informace. Nakonec padlo podezření na kompresor klimatizace že je pridreny. A zatím ho nikdo neměnil. dám vědět.
    1 bod
  19. Jasný, ale jak jsem již psal, jakoukoli škodu musím hned hlásit a Škofin to chce hned opravit,kdyby bylo moje, jezdím s otlučeným. Takže otázka je, řešit vzhled, nebo alespoň nějakou ochranu?
    1 bod
  20. Ja to zapl v poslednich 5ti minutach ? ale za to byly velice napínavé ?
    1 bod
  21. Taky jsem přemýšlel nad lištama. Před pár dny mi nějakej dobrák asi neopatrným otevíráním dveří promáčkl dveře (cca 3 cm velký důlek), vzhledem k tomu, že mám auto na operák,musíte to hned hlásit pojišťovně a Škofinu a hned nechat opravit. S 5% spoluúčastí to mám za 5tis., kdyby to auto bylo moje,neřešil bych to,takhle se mi to může stát klidně 5x do roka a za chvíli by mě to zrujnovalo. Takhle bych měl alespoň nějakou ochranu. V servisu mi řekli,že až budu auto vracet ( za cca 2,5 roku),nikdo lišty prý řešit nebude. PS: ale dle Škofinu bude
    1 bod
  22. zatial som viac testov kde by figurovali nenasiel, no v minulorocnom teste ADAC velmi neoslnili https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2018_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=313499&SourcePageId=31821 a ani v AMS: https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/sommerreifen-test-2019-kompakt-suv/
    1 bod
  23. Mam L&K, alarm, keyless, a kodovat nic netreba. Ci to vplyv mat nemoze neviem, ale mne vsetko funguje, akurat kessy zacne fungovat, az ked sa softclose dotiahne, ale to povazujem za logicke.
    1 bod
  24. Tvl, vsevedko Ales musi dat negativnu karmu aj na vec, ktore funguje... tak to by mi mohol niekto vysvetlit, keby to nebolo take offtopic. Zjavne je pre niektorych ludi ta karma nejake meradlo. Ja ju kludne budem mat negativnu, ale budem mat softclose ;) omicron sprava.
    1 bod
  25. @wirer Zdravím a díky moc za postup a ukázku mapy (zálohy). Jsem velmi rád, že jsou lidé jako ty, kteří nejsou skoupí na rady a nám, laikům a méně zkušeným neváhají pomoci.
    1 bod
  26. @rudasn stiahnut predpokladam nie. Vies si urobit vypis, je to v navode A vyzera to nejak takto Ak si to otvoris v exceli, vies si to pekne porozdelovat na stlpce. Asi to rozdelenie budem musiet tiez niekde spisat, nie kazdy excell ovlada @markolv to neviem ci nebude problem. Dost ludi vratane mna ma vela veci menenych. A ja som tiez kedysi netusil, ze sa to da takto riesit a menil som si veci bez nejakeho povodneho ulozenia. Ale snad sa niekto najde
    1 bod
  27. Disable auto start/stop system pro Rapid je dostupné jen v beta verzích.
    1 bod
  28. zdravim, takze nam nabidli odkup vozu v plne castce jako pri prodeji. ve ctvrtek mame dat vedet. jinak soft na hopsani je pozastaven a dela se na novem a ten bude kdovi kdy. takze to vypada ze si budeme konfigurovat noveho kodiaqa. asi riskneme i motor 1,5 tsi , nove kusy to prej nedelaji. auto by si nechali hned a urcite ho dal prodaji. tak za me.
    1 bod
  29. Pak tu mám ještě z loňského léta cestu z Polska. 2 dospělí + 2 děti, plný kufr a 4 jízdní kola na střeše. Většina cesty po dálnici 120 tacho. 81 kW, liftback.
    1 bod
  30. Takze aj ked sa to vsevedkovi Alesovi pacit nebude, softclose je nahodeny a funkcny. 3387829C-7EAC-46B7-904D-8866FBEAB995.MOV
    1 bod
  31. Já objednával Atecu FR 25.11.2018 a 15.04.2019 předáno také 1, 5 4x4 a zatím vše ok. A měl jsem také termín až 35KT.
    1 bod
  32. jo a Sabiza má low cost Passata asi. [emoji16][emoji23]
    1 bod
  33. Nepravda. Kameru je třeba umístit za zpětné zrcátko, pak není z místa řidiče vůbec vidět. Samo sebou je nutné koupit malou s malým nalepovacím držákem. Ty velké s velkýma mega přísavkama nebrat.
    1 bod
  34. Zatím mám O III objednanou, takže jsem v naději. Než jsem se pro ni rozhodl, byl jsem prohlídnout a projet konkurenci. A to Ford Focus, Renault Megane, Peugeot 308, Seat Leon, Toyota Auris, VW Golf, Hyundai i30. Všechno kombíky, manuální převodovky. Možná bude někdo křičet, že tohle není pro Octavii konkurence, ale je. Žádné z těch aut nebylo špatné, každé bylo jiné. Je to prostě o osobních potřebách, pocitu z auta a i o finančním limitu. Takže mé subjektivní dojmy (vlastnil jsem cca 12 aut, x firemních nepočítám). Jsem už malinko starší pán, rád se občas svezu, ale dávám přednost pohodlnějším autům. Nechci a nemůžu hodnotit, jak bude které auto v průběhu let drahé na servis. Pokles ceny při dalším prodeji odhadne určitě každý sám. Úroveň přitažlivosti pro zloděje se dá předpokládat. Nepíšu to jako základ k nějaké polemice, opakuji, že jsou to jen mé subjektivní dojmy a sto lidí - sto chutí. O III - po zvážení všech pro a proti nakonec můj vítěz. Je z nich největší, ale také nejdražší (při srovnatelné konfiguraci výbavy), ale můžete si ji nejvíce poskládat podle sebe. Předváděčka byla 1.4 Tsi. Motor příjemný, výkon tak akorát, slabší bych nechtěl, podvozek pro mě také v pohodě. Celkový pocit proti konkurenci byl, takový dospělejší, že jedu ve větším autě. Octavie jistě všichni znáte, já ji jen okusil, nebudu ji dále komentovat, takže pár vět ke konkurenci. Ford Focus 1.5 eco - vynikající podvozek, velmi jistý, přitom v pohodě zvládá i vyloženě hnusnou cestu. Skvěle "maskuje rychlost". Motor ochotný, proti O III je zajímavější v o něco vyšších otáčkách. V Titanium výbavě skvělá přední sedadla, volant padne do ruky jak ulitý. Auto je trošku užší, kufr by mohl být větší. Letos bude nový model, takže morálně zastará, ale zase zajímavé cenové akce. Vynikající auto pro řidiče. Mě osobně na běžné ježdění víc vyhovuje to že 1.4 Tsi má lepší projev "dole", ty "charakterní vršky" 1.5 eco, bych využil jen občas. Renault Megane - dobrý dojem na mě udělala robustnost zpracování. Tablet na stojato mi nevadil. Ale jinak mi Megan moc nevyhovoval, na francouzské auto byl tvrdý jak prkno, jak podvozek, tak sedačky (pro někoho možná plus). Výhled vzad minimální. Na projížďku byla k dispozici bohužel jen 1.6 atmosféra. Nějak mi Renďa nesednul. Možná s tou 1.2 t by byl lepší. Peugeot 308 - tady zas byla k dispozici jen 1.6 Hdi. Podvozek už více francouzský, přesto se auto řídilo ne kormidlovalo. Zpracování slušné jak vně, tak uvnitř, na pohled kvalitní materiály. Kufr srovnatelný s O III , lepší sklápění sedadel (do roviny - sedák sám poklesne). Veškeré ovládání na středovém tabletu mi kupodivu nedělalo problém. Volant je ale až moc malý, je to asi o zvyku, ale bylo to skoro jak v motokáře. Seat Leon - k dispozici na test slabší 1.4 Tsi. Auto jízdně velmi dobré, podvozkově podobné Focusu. Kabina ve předu pro řidiče perfektní. Bohužel prostor před zadními sedačkami je malý, jak na délku, tak na šířku. Vozím vzadu tři pasažéry, takže bohužel. Toyota Auris - pocitově precizní auto, bohužel celkově užší a vzadu pro mé potřeby malé, kufr velký dost. Motor sice také jen 1.6 atmosféra, ale úplně jiná než v Meganu, spokojenost. Podvozek spíše pohodlný, přesto jistý, pro mě další plus. Dobré zpracování. Blíží se nový model, takže zajímavé cenové nabídky. Negativa, jak jsem psal, místo vzadu, ten rozvor prostě nestačí, na mě už moc odvážný exteriér. Zkoušel jsem i hybrid. Do města určitě ano, na dálnici jsem byl nešťastný. Další generace má být výrazně silnější, tak třeba za pár let... VW Golf 1.4 Tsi - tak ten byl nejlepší ze všech zkoušených, materiály, zpracování, posaz, jízda. Jen tím místem vzadu to O III vyhrála. Vozil jsem ty své tři stále rostoucí pasažéry sebou, aby to na místě otestovali a bohužel. Cenově srovnatelný s O III (při mé konfiguraci výbavy). Tady jsem opravdu zamačkával slzu v oku. Hyundai i30 1.4 T-GDI - možná bude někdo polemizovat, ale tomu autu nic podstatného nechybí. Ano je o něco menší než O III, ale zase vzadu není tunel uprostřed, ale rovná podlaha. Pro tři cestující pohoda. Kufr má velice zajímavě a velmi prakticky řešené odkládací prostory. Podvozek bez zásadních připomínek, malinko odtažitý, laděný spíše na komfort. Motor mi přišel v O III o dost lepší. Co mi moc nesedlo je vzhled palubní desky. Na palubku se přece koukám celou dobu co sedím v autě, to spíš přehlédnu něco, co mi nesedí na exteriéru, takže potřebuju aby se mi uvnitř auta líbilo.
    1 bod
  35. Poslat fotky s reportem do Bolky. Obzvlášť když z tebe ještě dělají vola.
    1 bod
  36. Dnes jsem byl na garančce s Fabií 4/17 ve škoda auto v Kosmonosech, reklamoval jsem tam pískání klimakompresoru (viz video). Pouštěl jsem jim tam toto video, zvuk prý slyší, ale potřebovali by ho prý slyšet víc :), pak by to uznali na reklamaci. TPI k tomu prý nemají, ještě se stím prý nesetkali. Nemáte někdo to potřebné TPI, případně aspoň číslo toho TPI, abych jim ho ukázal? Díky. https://www.youtube.com/watch?v=zoYmlg1hkGM
    -1 bodů
  37. V jiných vláknech měl dal také celkem nesmyslně mínus, nějak jsem to nepochopil... Možná by se dal pochopit mínus u toho druhého příspěvku, kde jsi se do něj trochu navezl, ale proboha proč do toho prvního, čistě informativního, kde píšeš jen o soft-close zámcích ?? To je opravdu hloupost. Ale já se tady již moc nedivím ničemu. Za zprávu moc děkuji ? Ještě se zeptám, psal jsi v SZ žádné kódování? Mám Key-Less a vlastně kompletní LK výbavu (navíc v bezpečnosti mj. i original auto-alarm), nemůže to mít bez dalších úprav na nic z toho vliv ? Díky moc.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...