Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/19 ve všech sekcích

  1. Čumím na TV a tam Clint v nějakém USA seriálu. To mě poser.
    3 body
  2. Priznajme farbu, platí aj mimo Česka.
    2 body
  3. Spíš bych to viděl vyprodat věci na combi než se ukáže nová Octavia.
    2 body
  4. Od zahájení výroby v roce 2012 do června 2015 jich bylo v ČR vyrobeno 219 600 (z toho Rapid 116 500, Spaceback 103 100), celkem včetně Číny, Indie a Ruska 500 000. Miliontým Rapidem se nikde nechlubili, takže jich tolik nebude.
    1 bod
  5. Čekal jsem aspoň 30, ale jestli jen o 10 se stejnou výbavou jako Scala, tak je to fajn. MiniSUV je hit, za tu cenu do půjde.
    1 bod
  6. [emoji23]... the beast z Bolky :-))
    1 bod
  7. Základní cena 379 900 Kč.
    1 bod
  8. Jestli myslíš v 3D renderu interiéru, tak to víme. V pátek by mělo být opraveno v opravném balíku chybek 2020 renderů :) Je tam třeba u Combi Scout multifunkční volat, teď má bez atd.
    1 bod
  9. Nový konfigurátor je s modelovymi daty a cenami k týdnu 28. Starý konfigurátor obsahuje MY2019, ale ten se bude vypínat. Takže spíš neznalost dealera nebo šíří fake news. :) Chyby se tam vyskytovat samozřejmě mohou, není to objednávkový systém nebo eshop, ale bude jich promile. Nicméně tvrzení, že tam jsou špatně všechny ceny kromě Superb je scifi, nehledě na právní hledisko. :)
    1 bod
  10. @radlat Ztoho si nic nedelej, vsichni tu pláácááme, az na jednoho cloveka ... .... ?
    1 bod
  11. Přesně tohle je Ferdo věc, kterou mě neskutečně sereš. Michal (a má u mě pořád vroubek z let minulých) nenapsal nic špatného. Nešlo by to příště napsat bez těch narážek?
    1 bod
  12. Děkuji moc všem za rady a postřehy - skutečnost je opravdu taková že - mikrospánek je blbost. I když díval jsem se do GPS, ta cesta, při které nehoda vznikla měla 24km a trvala 26 minut. A teď největší gól, maximální rychlost 57 km/h, ta zatáčka se dá bezpečně projet tak 70km/h. Takže nevím, co dělal, možná čuměl někam jinam, než na cestu. Kadopádně vrátil se zpět do servisu, odkud ho zase poslali na místo a přivolali PČR, i ty svodidla jsou poškozený (odřený a vymáčknutý směrem ze silnice). Takže od PČR záznam je - i kvůli jejich pojišťovně. Další řešení bude teď, chystám se za nimi. Napíšu, jak jsem pochodil.
    1 bod
  13. Z toho co lze dohledat například u Škoda Scala, tak je "Side assist" vylepšená verze asistenta "Blind spot detect". Oficiální text: "Asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), který je dostupný na přání, rozpozná pomocí dvou radarů na zádi, když se zezadu blíží vozidla, která mají v úmyslu předjíždět nebo se již nacházejí v mrtvém úhlu. Řidič je na to upozorněn světelnou signalizací na vnitřní straně krytu zpětných zrcátek. Řidič tak mnohem lépe pozná hrozící nebezpečí. Zatímco známý asistent hlídání mrtvého úhlu (Blind Spot Detect) má dosah radardu 20 m, asistent změny jízdního pruhu (Side Assist) je aktivní až do vzdálenosti 70 m a dokáže tak efektivně varovat před nebezpečím také na dálnicích a rychlostních silnicích. Součástí asistenta změny jízdního pruhu (Side Assist) je i asistent vyparkování (Rear Traffic Alert), který při vycouvání z parkovacího místa upozorňuje na objekty, které se nachází za vozidlem."
    1 bod
  14. Spravne je to dle PR kodu, dobre to vypada na prvni pohled kvuli zdanlive vetsimu rozsahu paketu. Ale informace je to polovicata az zavadejici. Rozumim pricine, ale spravne je vytvorit samostatny paket pro kazdou vybavu a bylo by po problemu. Normalni clovek nema sanci rozlisit co vlastne pribyva. Ted jde o to, jestli je to zamer :-)
    1 bod
  15. Dobře jsi udělal, že jsi se nenechal odbýt. Ono je velmi jednoduché nadávat na škodovku a přitom je to kolikrát jen o jednání zaměstnanců autorizovaných servisů.
    1 bod
  16. Jestli myslíš Paket Rear tak to je správně. Je pod stejným PR číslem napříč více výbavovými stupni, a obsahově, co je ve standartu z něj odpadá a o to je levnější. V L&K stojí 16000, ve Style 24 000 atd.
    1 bod
  17. Včera projeta motorizace 1.5 TSI ve Style na 17" kolech. Několik postřehů: - Odhlučnění/komfort bych přirovnal OIII FL. 17"ky mi poměrem vzhled/komfort přijdou ideál do míst, kde se kola častěji potkávají s kostkami nebo kolejemi. - Eco režim poměrně často vyřazuje do neutrálu, reakce na plyn je fakt línější. Musíte na to dupnout fakt více, aby otáčky šly nahoru a rozjezd byl dynamičtější. Do města nee, někde za městem při klidné jízdě po okreskách to může být cajk. Dva válce tam po městě moc často neskákaly (ani nebyl příliš důvod) a v autě to nepocítíte. - Normal režim - reakce na plyn podobná jako ve stejné motorizaci na OIII, tedy malá prodleva. Na většinu situací ale ideální režim. - Sport režim. I tady mi přišlo, že se pedál musel trošku prošlápnout. Nicméně jakmile to uděláte, motor si pak i drží vyšší otáčky a je připraven na hravější jízdu. - Motor je jinak fakt tichý a prakticky ho neslyšíte. Až pokud dupnete pořádně na plyn (vyzkoušen Kick down) a jde se do vyšších otáček, uslyšíte "vrrrrrr...". Maximum jsem nezkoušel, motor byl nezajetý. - Dešťový senzor je poměrně citlivý, takže stačilo pár kapiček a stěrače se rozjely. Nicméně vody ještě nebylo tolik a trochu se trápily, takže jsem ho vypínal :) - Schránka na brýle byla :) Někdy v létě otestuju na delší trati, navíc motor byl jako nový (143 km najeto).
    1 bod
  18. Myslím že tady nebyl dotaz ani tak na sklápění zrcátka při couvání, ale na celkové složení zrcátek k autu například po zamknutí.
    1 bod
  19. @Blazin95 Mám aktuálně GE Megalight Ultra +130%, vyhrály v posledním rakouském testu, svítí srovnatelně s Osram NightBreaker, a stály mě polovinu co Osram. Bohužel životnost nevím, mám je teprve půl roku. V listopadu jsem byl na STK, kde mi ještě technik seřídil světla a jsem spokojen.
    1 bod
  20. Budou se chtit dohodnout, pri rozumnem jednani z obou stran nemaji duvod stavet se na zadni. Hlavne, ze se nikomu nic nestalo. Je to jenom hromada plechu a plastu. P.S. ke sluzebnimu i soukromemu pristupuju a chovam se stejne. To az se tady zase rozvinou debaty o tom, co kdo platil ze sveho
    1 bod
  21. Ty jo, takové škody, takové krásné autko! ? Mrzí mne, že jsi musel získat takovou zkušenost. ? Přečetla jsem si všechny příspěvky a vidím, že jsem zde na fóru v dobré společnosti mnoha zkušených a inspirativních lidí! Mohu-li něco za sebe. Něco tady hodně smrdí. Na krátkých, max. několik km dlouhých zkušebních jízdách nemůže dojít k mikrospánku. Ten náraz na předek nebyl úplně malý, osobně to vidím, že chlapec to přepískl, chtěl vyzkoušet, co takové skvělé autko dokáže a prostě to neukočíroval a dostal smyk. Policie nebyla volána, což je teda mega průser. Poškození cizího majetku. Jejich pojišťovna bude mít velký problém s plněním, pokud nebyla přivolána policie. Jak zde mnozí píší, servis musí mít pojištění, tedy škodu musí uhradit oni. Rozhodně bych auto odtamtud stáhla a nechala opravit jinde. Nechat to tam by byl doslova střet zájmů. Byť říkáš, že s nima máš dosud jen dobré zkušenosti, tak aby opravovali škodu, kterou způsobili, to není dobrý nápad. Nevěřila bych, že to bude uděláno opravdu precizně a tedy draze (a tím zvyšovat finální výši škody). Škoda bude určitě přes 100 tis. A to možná i hodně. Ještě to není odstrojené, bůhví, co vše bylo poškozeno pod plechy. Možná i jejich pojišťovna by nesouhlasila s tím, že auto bude opravovat viník. Autko bych nechala opravit a jezdila s ním dále, není to závažné, nebezpečné poškození. A požadovala bych kromě úhrady škody i náhradu za ztrátu hodnoty na tom vozidle. Držím pěsti, ať se ti to podaří co nejlépe vyřešit. ?Budu to tady sledovat.
    1 bod
  22. Pri kazde nehode, pokud dojde k poskozeni ver. “Veci” tak je nutne privolat policii cr, dale pri skode nad 100tis. Kc. Jinak pokud nebyla privolana pcr, tak to je hodne divne.
    1 bod
  23. Míval jsem naladěn Radiožurnál kvůli dopravnímu hlášení. Protože mám příjem i přes DBA tak jsem jel přes něj. Mám zato, že RDS-TMC běžím na FM vysílání, tak netuším co systém rádia přijímá. V návodu nic není. Škodovka mi také nic neodpověděla. Zpravidla poslouchám MP3, takže mám natvrdo naladit FM vysílání stanice Vltava? To by mě zajímalo, co jsem tedy za zprávy TMC chytal, když se mi nějaké načítali? To vysílá i někdo jiný něco jiného? Zde http://portal.dopravniinfo.cz/rds-tmc/podminky-prijmu-sluzby-rds-tmc se píše o "nastavení přístroje pro příjem konkrétní služby (JSDI-CRO na ČRo 3)". Je tam i informace: "mapové poklady, které obsahují tzv. lokalizační tabulky pro RDS-TMC". Zda je to platné, či tomu navigace/rádio vyhovuje netuším. Čekal jsem nějakou konkrétní odpověď od Škodovky. Zde http://forum.navigovat.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=27&t=31807&st=0&sk=t&sd=a&start=210 je informace z roku 2010 o datech pocházejících z /NCDI z Ostravy/ nebo /Globall Assistance/. Tak že máme dvoje vysílání? Zde https://casradio.cz/aktuality/rds-tmc-rychle-a-aktualni-dopravni-informace/ je informace o vysílání RDS-TMC přes Radio Čas má se týkat jen území Moravskoslezského kraje. Prý za podpory tohoto kraje. Takže další vysílání? Je to alespoň tam funkční? Jak je to u jiných krajů? Zde https://www.dx.cz/index.php?id=258 je zajímavá informace: " Pred dvoma týždňami som si všimol, že sa mi po prekročení českých hraníc do navigácie nenačítali dopravné informácie v rámci RDS-TMC. Tieto sa načítali až oveľa neskôr zo stanice Vltava. Z Radiožurnálu sa nenačítali vôbec. Oslovil som teda kompetentných, či ide o dočasný alebo trvalý jav - a pre všetkých záujemcov o danú problematiku preposielam relevantnú odpoveď: Hezký den, děkuji za Váš postřeh. Rád bych Vás informoval, že s koncem roku jsme ukončili spolupráci s Global Assistance. V kanálu RDS-TMC na síti Radiožurnálu jsme vysílali jejich dopravní informace. V současné době vysíláme dopravní informace v kanálu RDS-TMC z Jednotného systému dopravních informací ČR (JSDI) přes vysílače Vltavy. Aktuálně jednáme s MD a ŘSD o nové smlouvě O spolupráci, která upravuje také přesunutí dopravních informací JSDI v rámci RDS-TMC na vysílače Radiožurnálu. S pozdravem Jan Říha vedoucí redakce Česká republika je zaujímavá v tom, že tu od roku 2008 fungujú v ostrej prevádzke tri voľné služby. Na sieti Radiožurnálu sa vysielali informácie z Global Assitance, na sieti Vltavy informácie z Jednotného systému dopravních informací (JSDI) a na vysielači ČR Plus funguje dopravné spravodajstvo zamerané na prejazdnosť Prahy. A v prípade Českej republiky ide o jediný štát z východného bloku, kde všetci výrobcovia navigácií implementujú lokačné TMC tabuľky do mapových podkladov. Obe siete začínali ako rovnocenné. Avšak pokrytie okruhu Vltavy pár rokov dozadu výrazne utrpelo po prerozdelení frekvencií, kedy významné frekvencie boli pridelené sieťam ČR Dvojka a ČR Plus. Toto sa dotklo aj pokrytia TMC od JSDI. " Takže dvoje vysílání? Silnější vysílání bude asi z Radiožurnálu. Jak to funguje v autě? Podle mě by se k tomu měla Škodovka vyjádřit a napsat co se má nastavit.
    1 bod
  24. Je to v záruce -> tak nešpekulovat a šup s tím do autorizáku, ať ten problém řeší.
    1 bod
  25. Namiesto pchamia lediek kde nemaju co robit (hlavne v stretavacich a dialkovych svetlach) , treba s vecsou pravdepodobnostou navstivit ocneho lekara.
    1 bod
  26. Můj kolega si šel téměř rozhodnut pro Scalu /skladovku/ a díky tomu, že nemá průvlak, tak nevzal. Po zjištění, že průvlak není ani v nabídce se začal poohlížet po něčem jiném a Scalu zavrhl. Je nepochopitelné, že se na takovou věc pozapomnělo. Jan R.: Né každý jezdí na hory ve čtyřech a průvlak já osobně používám na kde co a již bych auto bez něj nechtěl.
    1 bod
  27. Já to třeba beru pomocí ValetPro Classic All Purpose Cleaner. Když to je více znečištěné tak Dodo Juice Total Wipe Out. No a když nejsem línej tak to ještě přejedu Poorboys Natural Look Dressing pro oživení :)
    1 bod
  28. Také tak jezdím, jezdil jsem tak s HTP (k dnešnímu dni před 260tis najeto), jezdím tak s 1.2 TSI 81kW a jezdil jsme tak i s půjčeným CitiGo s 1.0 MPI 44kW a ani jedno nemělo problém, že by škrtalo zuby. Používám to na místním sjezdu z dálnice, je to z kopce, tak navrchu vyřadím, auto udrží 130 a před sjezdem zařadím nejvyšší rychlost (na tacho 125-130 dle větru) a jak už jsem psal, bez problémů i u CitoGo. Jinak nevím proč by se měl špatně chladit katalyzátor a další, jednak dnes mají čerpadla proměnný výkon, druhak motor na volnoběh vyprodukuje tepla 00nic a nikdo se zde nebaví o jízdách po okruhu kde by se využíval výkon na 100%.
    1 bod
  29. @Novotka u své Fábie jsem si teda nevšiml, že by pamorama nějak ubírala místo nad hlavou. Předokládám, že u Scaly to bude obdobné. Interiér to krásně prosvětlí ikdyž je roletka zatažená, světlo navozuje lepší náladu. Za slunečných dnů je pro oči mnohem příjemnější řídit s prosvětleným interiérem než v zatmaveném “pohřebáku” kde na tebe pere světlo je z čelního skla. Velká obrazovka bez integrované navigace slouží například k tomu abych na ní zrcadlil, pro většinu mnohem přívětivější, navigace z mobilu. U Scaly navíc bezdrátově. Jak jsem již psal o virtualkokpitu, tohle jsou technologie které do moderní doby patří. Pokud jsi konzervativní, Škodovka ti jde vstříc a nic z toho si pořizovat nemusíš. Tedy do té doby než to bude ve vynucených elektromobilech standartem.
    1 bod
  30. 4x4 je v progresu ;) ked od vyroby nedali tak dorobime ;) O3 RS TSI 2014 - Vymenena nadrz z golf 7R, Plavak2 a Plavak 1 - Haldex komplet zo zadnou napravou - Prevodovka manual s prevodkou 4x4 - poloos - kardan - zadne abs cidla - novy oplechovania podvozku - Kablovacka - kodovania uspesne spravene , Rj bez chyb - vyfuk bude musiet byt namieru vyrobeny v priebehu par dni uvidime ci pojde ;)
    1 bod
  31. Co pořád blbnete s těma Strakonicema? To, že se tu lidé tak neprezentují neznamená, že to nevyřeší kdokoliv jiný. Například na Moravě je mistr přes VCP Alda, k němu do Perné to máš kousek. Nedělám reklamu ani jednomu, jen to chce trochu selského rozumu, že Ferda není jediný čech, kdo tomu rozumí a tím spíš nechápu, proč lidé trochu nehledají a jezdí nesmyslné štreky kvůli pár úpravám.
    0 bodů
  32. Taky vycházím z vlastní zkušenosti a pojišťovna by plnila jen z 50%, kdybych nevolala policii (odhad škody byl 100 tis., nakonec to bylo hodně přes 300 tis.). Najezdila jsem toho hodně (jen od začátku roku 35 tis. km např.). Zkušební jízda servisu není uspávačka z bodu A do bodu B. Ale asi to není v tomto případě podstatné. @Aleš_BX Není potřeba shazovat názory ostatních. Nemýlim-li se, jsme na diskuzním fóru, takže je super, že jsou zde borci jako Ty, kteří mají vždy pravdu, ale mne zajímají i zkušenosti ostatních a věřím, že i zakladatele tohoto vlákna. Ty máš z pozice své profese, kterou neznám, nějakou zkušenost. Já mám taky zkušenosti a ne zase tak malé. Především z pozice zaměstnavatele, jehož zaměstnanci škody dělají docela často. Ale taky z pozice toho, kdo se takovými finančními produkty zabýval. Akorát řešíme pojištění našich zaměstnanců, protože škody jimi způsobené se množí a pojišťovny MAJÍ problém s jejich plněním. Jinak Zákoník práce znám z pozice své profese výborně a škody zaměstnanců řeším dnes a denně. Doslova. Takže nevidím důvod, proč se k dané situaci nevyjádřit. I přes Tvůj názor - já bych auto z tohoto servisu odvezla. Ty třeba ne. A na názor máme právo oba, což?
    -1 bodů
  33. Pojistovna se bude branit! Ja mel skodu pri DN 120tis. Kc, hodnota vozu pred DN 260tis. Kc a znehodnoceni dle znal. Posudku bylo cca 20tis. Kc. U 5-lete O2. Jelikoz jsem byl prvnimi, kdo si objednaval posudek, tak mi znalec rekl na rovinu. Znehodnoceni vidim na cca 40-50tis.kc, ale pocitejte, ze se bude branit pojistovna. Dame nizsi cenu. Vysledek u soudu? Pojistovna stanovila hodnotu znehodnoceni na cca 8tis. Kc bez posudku. Ale ja vyhral:-) tak nezapomen, at ti to daji cerne na bile. A k te zalobe. Musis zazalovat servis, ktery se ma nasledne obratit na pojistovnu. Ja mel snazsi, ze jsem zazaloval ridice, ten se obratil na Ceskou pojistovnu a ta vystupovala jako vedlejsi (druhy) ucastnik.
    -1 bodů
  34. Vzhledem k tomu, že ferda25 smazal můj edit k jeho komentáři, tak jen moje odpověď: posílám ho za někým, kdo bude vědět co dělá (nejen za Alešem) a bude mít na tento úkon záruku, že nebude nic dodrbané?
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...