Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/03/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
Scala je ve vetsine ohledu daleko pred Rapidem. A brecet kvuli tomu, ze je nejaky dil s Rapidem shodny? I v dobach, kdy auta staly oproti platu nesrovnatelne vice, tak byl napriklad volant shodny prakticky pres cely koncern. I tady, kde to neni o vypovidajicim vzorku to bude vadit par lidem. A pokud by stalo auto o 25,70Kc vic s rozdilnym dilem, už jim to vadit nebude.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Jsi vedle jak ta jedle, jednak jsem zrovna na dovolené v oblasti Liptova a s busem jezdím jen když se mi chce.....1 bod
-
1 bod
-
No, to rovnou mohli říci jak v té pohádce - ruším, co jsem nařídil a nařizuji co jsem zrušil ... Aneb jak to nejvíce osekat.1 bod
-
chcelo by to pozrieť cez ETKA systém, či sú aj iné možnosti a čo obsahujú. ja už ten senzor v aute nemám, už mám jeho "vyššiu" verziu - priamo z spätnom zrkadle - https://wirer.sk/f3_sklo-senzor-zrkadlo/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Příspěvky jsem oddělil do samostatného tématu o nákupu Scaly.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ac jako clovek, ktery uz ji ma od ledna objednanou a ceka na dodani, bych toto vlakno nejradeji nevidel, tak taky pridam dalsi 6. Nekolikrat zminovany chybejici pruvlak 7. Loketni operka neni polohovatelna - to osobne fakt nechapu, kdyz i Fabie toto ma 8. Misto pro operku nohy neni nikterak pogumovane/neda se koupit oficialni chromovy kryt1 bod
-
1 bod
-
@Pavel Hádek Máme služební OIII 1.0 TSI a většina už má hodně přes 100k najeto a zatím s nimi není žádný problém. Na 3 km do práce, nákupy a Chorvatsko podle mě ideální motor. Co se týče výbavy, jak už to zmínili, asistent únavy zbytečný a samostatná zadní kamera za mě taky. Byl jsem zvyklý vždy couvat se zrcátky a senzory, teď i s kamerou to mám stejně. ;-) Tedy když už, tak pakety Komfort a Extra, na ty jsem si velmi zvykl. Ač třeba asistent jízdních pruhů je spíš otravný, ale dá se na to zvyknout. Pokud jsi omezený rozpočtem, vyměnil bych raději metalízu za nějaký paket. Připojování telefonu přes kabel mi nijak nevadí, Android Auto se nahodí okamžitě a vše běží parádně. Zvláště pokud nemáš bezdrátové nabíjení, tak to pak ztrácí tu výhodu.1 bod
-
1 bod
-
Komunikativni a prijemny clovek, za kterym maji jezdit rodinky na vylet pres celou republiku, je schopen dat za takovouto otazku minus. Radeji bez dalsiho komentare...1 bod
-
Rozpoznani vybavy bych vyhodil, je to k nicemu. Pokud budes chtit navigaci, priplatil bych za bezdratovy smartlink (umoznuje propojeni telefonu). Zalezi i na rozpoctu.1 bod
-
1 bod
-
skoda ze neni automat ale stejne scala se mi paci vic.1 bod
-
1 bod
-
Ano, jsem spokojená. A autko opravdu nešetřím, plný plyn dávám docela často, motor je zajetý velmi dynamicky. Asi to dělá motorům dobře, mám nízké spotřeby u všech aut. ? Na fiestě ST mám teď takovou spotřebu, že mi nikdo nevěří. :D1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Největší tragédií je, když se žena vdá z lásky a potom zjistí, že ten hajzl nemá ani korunu. Patolog přijde domů a hned ve dveřích se na něj vyřítí rozčilená manželka: „Nemůžu uvěřit, že jsi ošukal mou sestru, ty parchante!“ „Ale no tak. Vždyť víš, jaká je krásná. Přišel jsem do práce a ona mi tam ležela úplně nahá. Co jsem měl dělat?“ „Pitvat, ty úchyle!!!“1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Souhlas pouze číst. Pokud nepatříš mezi lepšo lidí. Neptej se a nečekej slušnouo odpověď. Dělám výjimku a odpovídám. Jinak pouze čtu a divím se z jakých prkotin se dá udělat problém.1 bod
-
1 bod
-
Jak to tady tak čtu tak sem rád že sem ještě pořídil 1.4 tsi protože na tohle bych neměl nervy1 bod
-
Když vše kolem škubání shrnu: 1) u většiny se to projevovalo v celém koncernu VW group u motoru 1,5 tsi osazených od 1.9.2018 OPF 2) jedná se o motory od data výroby 1.9.2018 až do 30.12.2018 ? , jak manuál tak DSG 3) vyjímečně se stávalo, že cukají motory i vyrobené před 1.9.2018 a bez OPF 4) majitelé 1,5tsi 4x4 toto chování motoru většinou nepociťovali 5) v březnu 2019 byl vydán první opravný soft řj, částečné zmírnění projevu cukání, při chladných ránech se problém opakoval 6) motory výroby od 1.1.2019 do současnosti nejspíše tímto neduhem netrpí, technicky se v motoru asi nic zásadního neodehrálo (jen vysokotlaké čerpadlo bylo jinné) 7) ŠA slíbila nový soft řj, který tento neduh odstraní úplně Snad vše podstatné......1 bod
-
1 bod
-
No, asi nepomuzu, kdyz reknu, ze kdyz jsem ted byl na otocku v CZ a videl vicero FL nazivo, jediny, co se mi na nich ale vubec nelibilo, byly ty odrazky. Fakt to v seriove podobe nevypada dobre.1 bod
-
Ani mne to nešlo zo základnými nastaveniami rozlíšenia 1920x1080 1280z720 640x480 Až keď som skúšal sa pohrať z rozlíšením tak sa dalo v programe upraviť na vlastne parametre a tam som si zvolil 720x480 a toto zobralo a pekne roztiahlo na celý display inak to stale nešlo. Bola to Dlhé skúšanie :) 1 deň určite. A tento program to urobil. Skúšal som aj iné ale v tých to nešlo tak preto som napísal tento konkrétny ale je možme že to pôjde aj v iných kde docieliš dané rozlíšenie1 bod
-
Protože Škoda rozjela masivní kampaň na Scalu, zakládám toto téma, aby člověk zůstaval pevně nohama na zemi:) 1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla 2. Stropnice je z netkané textílie 3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku - ať žje Dacia! 4. Rejd je stejně podprůměrný jako v Rapidu 5. Kufr a místo vzadu je stejně široké jako v Rapidu0 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Zjednodušeně řečeno, pro všechny porevoluční vozy s výjimkou Favorita a Felicie (a bez jejich derivátů) :-)-1 bodů
-
iv00vi: predpokladam podle popisu, ze v autech byla vzdy DSG, je to tak? jde tedy o brzdeni v nizkych rychlostech?-1 bodů
-
To ano, ale je i varianta bezdratoveho, tzn. bez nutnosti telefon pripojovat kabelem. Za sebe bych uvazoval o kolennim airbagu a tzv. crew protect assist. To je prednarazovy system, ktery pri rozpoznani kriticke situace predepne pasy, zvysi tlak brzd a u prislusne vybavenych aut dovira stresni okno a bocni okna. Zauvazoval bych nad adaptivnim tempomatem, resp. balickem Komfort.-1 bodů
-
Presne to same se mne kvuli zrcatkum stalo po presednuti do OIII. Reseni je jedine, prenastavit zrcatka tak, aby nezabiraly bok auta, ale byly vic vychylene do strany. Pak se s tim da zit. Ale oproti SII/OII FL pro me velky krok zpet. Tam bylo videt az do Afriky. Kdyby chteli, skoro to vypada, ze by mohli do krytu dat i vetsi zrcatko. Ale mas moznost priplatit si za radar, tak si priplat. Je to jako se svetly. Taky nedavaji k halogenu projektor. Pokud si nepriplatis, je tam obycejna parabola atd. atd.-1 bodů