Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/19 ve všech sekcích
-
Z toho si nič nerob tak to proste funguje. Nebol to môj prvý negatívny zážitok čo sa týka informácií. Musíš to brat tak že zadarmo to nebude a zbytok som zhrnul v minulom príspevku. To že mi dá niekto mínus za to že to povieš na rovinu mám vies kde...3 body
-
@Wlady1980 Co se týče instalce, tak nevim. Nechal jsem si to dodělat od člověka z VW clubu - Ergo.2 body
-
2 body
-
na poi-radary.eu - na léto přidáno Chorvatsko + aktualizace Maďarska.2 body
-
Ako vidim asi je fakt niekedy lepsie sa nezapajat a len citat, aby sa niektori "veterani" necitili dotknuti...... Len som si ujasnoval, ci sa chapeme.... A OIII urcite kazda "trajektorie" nema.....2 body
-
Pro Ferdu Mravence : Nevím o tom že by si mi posilal správu ohľadom kamery. Čo sa týka Google tak ja som sa pýtal na rôzne kombinácie ako ušetriť. Viem že presne pre moje auto je nasledovné Kamera 3V0054634 A zväzok 3V0054634B Bol tu spomínaný Kodiaq 566054634 ale nebolo spomínané aké madlo keďže kazdy môže mať iné ja hranaté niekto z guľatými rohmi takže skôr napísať číslo ktoré je ktoré a potvrdiť že to bude spolupracovať a že bude dostatočne dlhý kábel a pod.prosto to potvrdiť. Myslím si že fórum je tu na to aby sme si jeden druhému pomohli a nie sarkastické poznámky. Ja keď niečo viem tak čo môže pomôcť tak to dám do éteru a neodpovedám v hádankách. Alebo možno treba založiť VIP platenú skupinu kde možno tie informácie dostanem. Takto to je Iba honenie ega2 body
-
Já po celé Praze zatím 4. Podle mě u lidí vytvořili odpor, na showroomy vystavili verze atakující 6kil, předváděčky litry cca.510 a to je silná káva. Teď, když je Ovce Combi i s autoAC za 440 ( s možností zvláštního lakování, displej hezky v palubce), to bych i ty plastové tapece přehlédl. Uvidí se, co časem.2 body
-
Neboj , on ten SM se bude pořád kupovat, já ho společně po svém otci odebírám již skoro 60. let, ono nic srovnatelného u nás není. Taky tomu odpovídají prodejní čísla.2 body
-
Jaky je rozdil mezi hajnym a hajnou... Hajny zna vsechny ptaky v lese, hajna vsechny ve vesnici...2 body
-
Protože Škoda rozjela masivní kampaň na Scalu, zakládám toto téma, aby člověk zůstaval pevně nohama na zemi:) 1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla 2. Stropnice je z netkané textílie 3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku - ať žje Dacia! 4. Rejd je stejně podprůměrný jako v Rapidu 5. Kufr a místo vzadu je stejně široké jako v Rapidu1 bod
-
Dnes zveřejněno video s rozborkou https://www.auto.cz/video-rozebrali-jsme-skodu-rapid-1-0-tsi-po-100-000-km-jak-dopadla-129749?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku1 bod
-
já si myslím, že tou citlivostí to primárně nebude, i když by se to její změnou možná dalo pořešit. Bych si tipnul, že ho špatně nandali, že se do toho gelu dostal nějaký brdel. Takhle se to totiž přesně chová, když se opakovaně sundá a nandá. Jak to popisuješ, tak takto se to chovat nemá, takže reklamace.1 bod
-
Tak dnes na mě vyskočil update appky Škoda Connect s řadou vylepšení a výsledkem je to, že appka nejde spustit, spadne ještě než najede (nejnovější iOS 12.3.1). Nevím, na čem to vývojáři teda testují, mají dvě mobilní platformy a minimálně na jedné polovině to aktuálně není funkční. Starší verzi vrátit nejde, takže čekám na fix, doufám, že na sebe nenechá dlouho čekat1 bod
-
1. Necituj bezprostředně předcházející příspěvek a už vůbec ne svůj!!! Kdes to viděl? 2. To si myslíš, že tady někdo celé dny nepřetržitě číhá s radou zrovna na tvůj příspěvek? Vyčkej, buď se někdo ozve, nebo také ne. Upování témat zde netrpíme.1 bod
-
No já se snažím vždy co nejvíc přemýšlet, trochu se vzdělávat a sice ne pana Googla, ale návodu jsem se zeptal. Zde je výsledek: - ve všech návodech obsahujících zmínku o kameře je do 5/16, kdy byl přidán ostřikovač, uvedeno: Orientační čáry jsou nepohyblivé, proto se podle zatížení zadní části vozidla a sklonu vozovky mírně mění vzdálenost čar za vozidlem. Kameru jsem v té době v autě neměl, tak třeba někdo doplní reálnou zkušenost. P.S. nejlepší je být někde z okolí Brna a navážet se přitom do Slováků1 bod
-
Tohle se řešilo o pár stran zpět. Už lze vývojáři zaplatit, aniž by musely být v Googlím účtu uloženy údaje o platební kartě? U F2/R CAYC konečně zase všechno zobrazuje bez chyb. Vlevo 3.2.0, vpravo 3.3.0: @marspk Je to přesně jak píše Wlady1980 - první je pasivní regenerace (všimni si teplot hodně přes 300 °C), třetí aktivní regenerace. Na to ses ale nemusel ptát tady, stačilo se podívat do nápovědy v aplikaci, kde je vše detailně popsáno i s obrázky:1 bod
-
Stejným způsobem jako použil MAKEL ? trošku jsem ubrousil cvoky na odrazkách. Aspoň jsem využil brusku co má žena na dělání nehtů ? šlo to rychle a výsledek je luxus (ani by to člověk nepoznal že to takto není origo). Na vycvaknutí jsem použil plastové páčidla co se používají snad na všechno ? nemůžu si je vynachválit a nic jiného v autě nepoužívám...1 bod
-
čas Scaly teprve přijde. Až dorazí Octavia IV, která rozměrově a cenové odskočí, takže se Scala začne prodávat víc. Ale lidí už pro postupně chodí a většina objednávek je Style 1.5TSI s DSG + příplatková výbava. Takže žádné chudinky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jestli bylo registrovaných cca 1000 ks, tak 500 z nich stojí u dealerů, část je ve škodovce a ten zbytek někde na silnicích. A to není moc.1 bod
-
Není to o čertech na zeď. Škoda Plus je jen značka a vždy záleží na konkrétním bazaru. Jsou slušní i neslušní. Když jsem před dvěma rokama začal vybírat, tak mně byli schopni u bývalého Jelínka tvrdit, že auto prošlo SW aktualizací a přitom se tam měnilo turbo. Naopak byla místa, kde se chovali velmi profesionálně, auta byla pečlivě umytá a laik by na první pohled nepoznal rozdíl. Jestli jít do ročního nebo ne záleží na konkrétním kusu. Dají se najít ekonomické nesmysly, kde je opravdu lepší koupit úplně nové. Já jsem se svezl na šílenství roku 2016, kdy byly salony zaplavené ročníma autama z krátkodobých operativních leasingů. Ale že je vždycky něco za něco, to jde ve vlákně v sekci SIII vidět.. Je potřeba pamatovat na to, že těch 15-30 tis. to auto má a že je jednoduše ojeté. Jsou částečně sjeté gumy, brzdové obložení atd. Nemá smysl obelhávat sebe sama, že je to nové, jenom levnější. A při porovnání nové/zánovní to započítat. Ale jasně, pokud se nelíbí FL, není moc co řešit.1 bod
-
Protahovali, aspoň to tam píšou a nepomohlo. Částečně by mohlo pomoci, pravidelné používání aditiva v palivu a časté výměny oleje.1 bod
-
1 bod
-
Připomínám, že dnes vyšel Svět motorů s 11ti stránkovým popisem zkušeností a rozborky po 100 000 km. Až na zakarbonování sacích ventilů (pokles výkonu o cca 6%) téměř bez opotřebení. Odhad životnosti přes 300 tis. km jako normální atmosféry. Byl to motor 1.0 TSI 81 kW v Rapidu.1 bod
-
1 bod
-
Prvy obrazok je pravdepodobne pasivna regeneracia, cize k spalovaniu sadzi doslo prirodzene, bez zasahu auta. Auto bolo pod zatazou, napr. na dialnici.... Na tretom obrazku ten cerveny znak znamena, ze prebieha alebo bude prebiehat aktivna regeneracia, co uz je na zaklade riadiacej jednotky...1 bod
-
1 bod
-
Nech sa paci, verzia 3.3.0, stahujte testujte https://uloz.to/!Cb5RvSYucVJg/kfjftdhgjmfjgfbvg-zip1 bod
-
1 bod
-
Verze 3.9.1 bez LP, odemčená. Carista.v.3.9.1.b.391099.crk.Support.apk1 bod
-
Koupil jsem sadu přímo v servisu, celkem cca. 2 100 Kč. Práce na 20 minut vč. vyvrtání 6 děr, aby západky odrazek měly kam zapadnout. Celá lišta je jen nacvaknutá, není třeba nic složitě demontovat. Na obou koncích je zvenku malý otvor, stačí háčkem zatáhnout a je to. Raději jsem vrtal, než lepil, díry jsou skryté a lepidlu v případě tak rozdílných plastů moc nevěřím - tepelná roztažnost, horko, mráz, sůl - musí to vydržet extrémy.1 bod
-
Při této cenové politice Scalu úplně zabili, cena/výbava, Kamiq universálnější auto i pro rodinu. Jen v reálu ta Scala je hezčí. Nové ceníky ještě nemají, třeba ty SRS dodají i tu Monte Carlo.1 bod
-
pocas znenia hlasovych pokynov cez radio, mne ide zmenit hlasitost pokynov pomocou ovladania hlasitosti na radiu. ale je treba vystihnut "spravny moment" na zaciatku zaznenia pokynov v radiu - vtedy treba otocit gombik hlasitosti na radiu.1 bod
-
Kluci, omlouvám se, že to dávám sem, ale lepší místo jsem nenašel. TOP video o Škoda Scala = https://www.youtube.com/watch?v=uT8q2B9nHCM1 bod
-
Jezdil jsem s DSG ve Fábii (1.0 a 1.4 TSI) a tam fungovalo plachtění (pustíš brzdu a auto se samo pomalu rozjede vpřed/vzad).1 bod
-
@tomik.cesko Jenže ten automat co se ve velkém využívá v Americe nemá s DSG nic společného. Ale DSG bych se nebál, ano, výměna spojek je dražší, ale to většinou auto čeká tak až po 100tis km (záleží od zacházení a tras). Osobně bych měl větší "strach" z té opravy než z DSG1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů