Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/19 ve všech sekcích

  1. Když u něj je špatně úplně všechno....
    4 body
  2. schválně jsem si to dohledal tady na fóru ve vlákně, kde jsem to řešil (bohužel fotku jsem tehdy nedělal bylo to v 2008), ale na kotouči řidičova strana to házelo (řekněme nějakých 12cm od středu) 0,04mm, kdežto spolujezdcova strana házela na kotouči 0,4 mm. Když jsem kotouč sundal a měřil jen na přirubě náboje, řekněme nějakých 4cm od středu, házelo to přes desetinu (0,1 mm), takže pak je jasné, co to udělá s kolem, které má 14 palců a bude kopírovat toto házení ... to by v tom byl čert, aby se ten nový kotouč nerovnoměrně opotřebil dle tohoto házení
    3 body
  3. Já ho objednám do svého nejoblíbenějšího. A nebude muset platit ani parkovné. [emoji23][emoji23][emoji23]
    3 body
  4. Tak kdy bude ten sraz ? už se nemůžu dočkat Petra, vyrostl z něj nervózní dědek?
    3 body
  5. Jsem vidlák, vystudoval jsem v Plzni a skončil v Praze a teď utíkám pryč... ono je to v celku jedno, lidi jsou paka všude
    2 body
  6. Stane, kamo. Mas samozrejme pravdu. Muj koment ber z casti jako nadsazku a z casti jako trochu rejp. Samozrejme, ze k vam jezdi na druhou stranu darmozrouti vid Clinte? [emoji23] Ja si myslim nepatrim ani do jedne skupiny. Chtel jsem jen rict neprimo, ze v Praze bych zit nemohl ani prazskym platum navzdory. Porad resit parkovani, porad resit kolony, v lete nemit moznost se jit vykoupat nekam jako clovek aniz by tam bylo milion lidi. Ja bych se tam cejtil jako ve vezeni. Dnes uz rozumim, ze co Prazak to chalupa. Jinak na vesnicich nejvetsi zlo jsou naplavy z vetsich mest. Starousedlici spolu vychazeji. Privadruje tam nejaky zbohatlik co prodal svuj 3+1 ve meste a je problem. najednou si mysli ze mu to tam patri, nejlepe 3m vysokej plot aby mu tam nikdo necumel atd. Ty lidi pak hlavne v tech panelacich na lezato se ani neznaji, kazdy si hraje na svem pisecku..kultura zadna, hospoda zadna, jine akce zadne jako je u klasickych vesnic.
    2 body
  7. Tak konečně jsou ke shlédnutí Ignite disky, dostupné od MR20 pro RS (jsou i v novém ceníku). https://az749841.vo.msecnd.net/sitesencom/alv1/ee69d370-e889-40e8-adda-e9ad744ad01e/Kodiaq_Accessories_EN_22_2019_low.efaf681a129bd25ac8c5bd520fb89c9a.pdf Co na ně říkáte? Bude posun z ET41 na ET38 znatelný? (nemám z porovnáním ETček žádné zkušenosti)
    1 bod
  8. Dík za test. Je možné že do budúcna to doladia softwerovo nejaký vývojári alebo IT zaoberajúcimi sa takýmito vecami.
    1 bod
  9. @davnemecek Spotify ve smartphone přes BT do Columbuse. Dnes jsem testoval. Výsledky potvrzují tvé příspěvek. U některý interpretů obal zobrazen (ale dost nízká kvalita, viz dále), u většiny jen obecná ikona dle žánru, to ale celkem přesně. Z cca asi 20 interpretů se zobrazil správný obal jen 1x (!). Jinak jen obecné žánrové ikony... Je zajímavé, že u offline muziky z lokálních úložišť Columba jsou obrázky 100% zobrazeny, a hlavně v perfektním rozlišení a vysoké kvalitě. Občasné obrázky zobrazené u hudby přes BT ze Spotify klienta ve smartphone jsou celkem mizerné a v nízkém rozlišení (viz příloha), tipoval bych, že jsou to obrázky přenášené ze Spotify společně s hudebním souborem, a ne zobrazené Columbusem z Gracenote databáze, tak jako u offline hudby. Takže chyba bude pravděpodobně v Columbusu. Viz foto v příloze: správně zobrazený obal (a to ještě v mizerném rozlišení) jen u Stone Sour, ostatní jen žánrové ikony. Moje konfigurace : Spotify klient v SGS7 (Android), BT, Columbus (Gracenote DB) s vlastním, vyhrazeným připojením k Internetu (data SIM, 4G LTE)
    1 bod
  10. Tos vzal zas kde, že děláte na Prahu ? Respektive proč se teda všichni serou za prací do Prahy, když pak na ni nadávají ? Pražský ceny vám ale potom zase vadí. Já bych z Prahy nešel za tu cenu, abych se zadlužil na baráku a pak sem jak kokot zase jezdil dělat zpátky do Prahy, abych měl na hypotéku. A nezapomeň na to, že hodně lidí má na RZ písmeno A, ačkoliv v ní vůbec nebydlí a je to buď firemní auto, nebo takové kde si nový majitel nechal starou značku. Samozřejmě moc dobře tohle maloměstské přezírání znám na vlastní kůži, ale beru to tak, že jsou lidi všude stejní, bez rozdílu na tom jestli bydlí ve městě, nebo na vesnici, nerad bych tedy tímto urážel ty slušné, kteří nemají to "štěstí" a nebydlí zrovna v Praze...
    1 bod
  11. já vím ... tam nepomůže ani svěcená
    1 bod
  12. ... no právě, plně Petrovi rozumím ... než poslouchat bláboly a báchorky proč vyměnili půlku předku za desetisíce, si raději, pokud to jde prvně ověřím, co je špatně a požaduji vyměnit jen to špatné
    1 bod
  13. postavte barikady ne jen na 6tce ale na vsech prijezdech a pochcipate hlady. pac nebude kdo by na Prahu delal. A tech par Cinskych turistu to nevytrhne. Bude to mit i vyhody. Sice nebudete mit co zrat, za to budete mit kde parkovat. konecne budete parkovat jako normalni lidi a treba i zadarmo. Ne jako ja tuhle jsem sel do Sarky na Dzban, zaparkoval nahore u Mekace a jeste jsem nestihl ani vylezt z auta a uz u me byl pikolik ve zlute vesticce a chtel kilo za parkovani a to nemohl vedet jestli treba nejdu do toho Mekace. Tady at uz jedu k jake koliv vodni plose, at uz prirodni, ci umele. V okruhu 20km tady toho mam X moznosti vcetne Varu samotnych. Nikde, opakuji nikde neplatim za parkovani. A pokud nekde zaplatim viz. Frantiskovy Laze treba tak se mi ta cena odecte od ceny vstupu. A to hlavni lidi se tu koupou jako lide a ne jako sardinky, at uz ve vode nebo kolem na suchu. Co jsem videl na to Dzbane hlava na hlave to jsem jeste nevidel a to mi bylo vysvetleno ze to je malo lidi, bo je tam ledova voda a Prazaci jsou lini jit dolu pesky. To me poser na hlavu. Na to ze ma 99.9% Prazaku chalupy po cele CR a stejne tam zijou jak sardinky v betonu v tehle teplech pecene ve vlastni stave. [emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji26] CHUDINKY PRAZSKE.
    1 bod
  14. Poradím vyzkoušené opatření proti kroupám někde po cestě, nebo i při parkování mimo garáž. Stačí dvě obyčejné starší deky (ale ty starší poctivé, né ty dnešní larisy, nebo co to je za slabý a lehký materiál). Pokud začnou kroupy, tak při jízdě zastavit na vhodném místě a ty deky přehodit přes auto tak , že jedna jde přes kapotu a čelní sklo a druhá jde přes střechu a zadní sklo. Vyzkoušeno a zaručeně to stačilo na smršť 2 cm krup. Deka se vodou nasákla a ani větrem při krupobití neodletí, ale byla to opravdu ta stará těžká dobrá deka. Já si ty 2 deky vozím pořád v autě a využívám je i např. ke slunění při koupání v přírodě apod. Kolegyně v práci si takhle dle mé rady zachránila při krupobití auto, ostatní kolegové parkující před budovou zaměstnavatele to odnesly dolíčky po celém autě.
    1 bod
  15. U Karoqa to tak je, předpokládám, že ani Superb to nebude mít jinak. Ovládání je z místa řidiče. Schránku na brýle tam vzhledem k ovládacím prvkům panoramy nelze mít.
    1 bod
  16. No tak samo sebou. U nás na vsi je každý dobrovolný hasič. Mezi pražákama neznám jediného. Ty nikdo hasit nedonutí. A pomůžou tak leda sami sobě. A když už něco, tak se zhádaj třeba jestli bude silnice pro pěší, cyklisty, nobo nedej bože pro auta. A hlavně aby jim nikdo neparkoval před domem. To by se učárali modrou barvou.
    1 bod
  17. Vše již bylo řečené. Jen doplním, že zákon počítá vždy s jedním autem. Konkrétně zde jedno auto najíždí tam, odkud má přehled a druhé má čekat na čáře než to první odjede. Ohledně té hranice v křižovatce, tak to je např na Pankráci. Sice to nemají namalované úplně správně, ale funguje to.
    1 bod
  18. Nové verze ,nevyzkoušeno! Carista.v.3.9.2.b.392099.crk.Support.apk Beta by měla být odemčena, bez LP? Carista.v.4.0.beta-5.b.400005.crk.Support.apk
    1 bod
  19. Pokud bych viděl, že je už někdo poblíž hořícího auta a nemává, tak jako je to na té fotce a je tedy zřejmé, že není nikdo uvnitř, je asi zbytečné zastavovat když někdo nemá hasící pristroj. Měl bys to osvětlit jak to bylo a ne hned pranýřovat. Není to asi nehoda, ale porucha jestli se nepletu. Pokud by ovšem nebylo zřejmé, že jsou všichni venku, či to byla nehoda s následným požárem, tak je to jiná. Tedy rozhodně zastavit, ale o tom jestli budeš mít čas někoho vytahovat z hořícího auta můžeme polemizovat. Jinak já mám malý hasičák v autě, ale pokud to hoří už takhle, tak by už nejspíše nestačil.
    1 bod
  20. JJ, magorů za volantem a pitomých křižovatek je fakt hafo. Co se týká té čáry, tak já se řídim tímhle (+ občas se snažím zapojit rozum :-): Před příčnou čarou souvislou nemusíme bezpodmínečně zastavit vozidlo, pokud křižovatka není řízena světelnými signály ani policistou, a my reagujeme na značku „Dej přednost v jízdě!“ nebo „Stůj, dej přednost v jízdě!“. V reakci na tyto značky můžeme příčnou čáru přejet a opatrně a nízkou rychlostí popojedeme dál, až do místa, ze kterého máme rozhled na hlavní pozemní komunikaci. Reagujeme-li na značku „Dej přednost v jízdě!“, pak není bezpodmínečně nutné úplně zastavit vozidlo. Reagujeme-li na značku „Stůj, dej přednost v jízdě!“, pak jsme povinni zastavit vozidlo na takovém místě, odkud máme do křižovatky náležitý rozhled, přitom příčnou čáru souvislou smíme přejet. Zdroj třeba tu: http://www.schroter.cz/zn11vod/znvodor-v5.htm a http://www.schroter.cz/zn11vod/znvodor-v6a.htm
    1 bod
  21. Pavouku, a co ta věta u tý značky řed tou co cituješ: Značka vyznačuje hranici křižovatky. ....... Hranice krizovatky je treba pěkně popsaná tady https://mp-olomouc.cz/pro-verejnost/nejcastejsi-dotazy/20196 (našel google, nemám s nima nic společnýho,) Ono pitomých křižovatek je dost. Pozice na mapě 49°2'51.693"N 16°33'53.732"E https://mapy.cz/s/3uGUJ Tady je kousek od nás. Auto jedoucí ze severu při prejetí do přímého pruhu zabliká (protože prejizdi z pruhu do pruhu) všichni v křižovatce si myslí, že odbočuje vpravo...a je vymalováno). Když jedeš z východu, tak se díky tvaru křižovatky, pořádně nezaradíš (stojíš u dělící čáry jako bys chtěl odbočovat vlevo) Celá křižovatka je jakoby na kopečku, takže krásný horizonty.... všude okolo moc místa, žádný orientační pro oči zaměřovací bod. Nehod jako maku.
    1 bod
  22. Mam 1.5TSI 110kW, s vykonem jsem spokojeny a nikdy jsem nejel v tissim aute, s vyjimkou hybridu nebo plne elektriky. Podle mne nejlepsi motor, ktery aktualne Skoda ma.
    1 bod
  23. Přesně takhle jsem to myslel i já.
    1 bod
  24. Pokud vidím, že už se okolo motá víde lidí, a jsem na dálnici, taky se přikláním k tomu nezastavovat, navíc pokud vezu pasažéry, děti třeba. Je to strašně nebezpečné, při hustotě provozu na našich dálnicích. Když hoří auto, a řidič/lidi jsou okolo venku, jde už jen o majetek. Jak zastavíš, riskuješ život svůj i blízkých - pozor, stále mluvím o dálnici. Například jeden kolega, nedávno zastavil po poruše motoru na dálnici v odstavném pruhu, než si stačil nasadit vestu, vylézt a zajistit místo, cca během minuty, jeho auto smetla zezadu dodávka. Rozbořila zadek auta, odnesl to zlomeným obratlem, seděl vepředu. Teď si představte tu hrůzu, kdyby měl vzadu děcka. Nebo je zrovna přendával za svodidla. Pozn. ochotný pomoci jsem, hasičák vozím, ale nikdy neohrozím rodinu.
    1 bod
  25. Vsechno jsi napsal spravne. Vystreli vzdy oba airbagy, OII nema cidlo obsazeni sedadla... Pokud nemas zapojene cidlo pasu, tak bys ho spravne mel deaktivovat v kodovani budiku. Ale rozpojeny konektor = zapojeny pas, takze to v podstate ani kodovat nemusis.
    1 bod
  26. Hlavně jak člověk pozná že budou kroupy? Při každé bouřce natahovat a upevňovat plachtu je trochu nepraktické. A měl bych obavy z toho, že při větru by ta plachta mohla poškrábat lak, kdyby byla volnější.
    1 bod
  27. Takovi jsou dnes lidi. Zejmena jde o Prazaky.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...