Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/01/19 ve všech sekcích
-
4 body
-
Napriklad na Slovensku hlasove ovladanie navigacie nefunguje1 bod
-
1 bod
-
Jaj, tak to jsem přehlédl ;/ ja vyhledaval pouze tu značku, zda to tady už někde je a když to nic nenašlo, tak jsem založil nové. Omluvám se.1 bod
-
Ahoj, video už tady je. Čekám na začátek listopadu. Budu mít 1,5 automat. Na ty se čeká cca 20 týdnů. Na 1,0 se čeká cca 10-12 týdnů (info z počátku července) Konfigurace - mám téměř komplet, až na ten podvozek a střešní okno. Info: Trochu zamrzelo, že s paketem komfort nejde dát výhřev čelního skla.1 bod
-
https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-combi-a-4x4:-liftback-musi-zavidet/?2 kapitola Podstatně kvalitnější jízda než u liftbacku a https://www.auto.cz/podvozek-skody-octavia-iii-vlecena-zadni-naprava-nebo-viceprvkova-73747 Tady jsme před časem bědovali nad tvrdými reakcemi zavěšení verze 1.2 TSI, evidentně naladěné na menší kola. Dnes máme k dispozici silné motory 1,4 a 1,8 l, k nimž se budou sedmnáctipalcové disky dodávat běžně, a při ladění spodku se s tím počítalo…. Pro uklidnění dodejme, že tento projev není horší než u předcházející generace Octavie 1.4 TSI na sedmnáctipalcových kolech, kterou jsme na rozloučenou testovali v lednu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je to z dílenské učební pomůcky (samostudijní program), něco najdeš volně na internetu (na foru obvykle v sekcích "Ostatní"), něco lze za peníze stáhnout z erWinu...1 bod
-
K dispozici nová verze Android Auto 4.5.5 s upraveným designem.1 bod
-
Už jsem to tady někdy a někde psal, můl lift 1.4 TSI (MR2017) se s 17" koly chová jinak (určitě zvukově, protože naprosto zřejmé dupání torzky na nerovnostech bylo u obou půjčených aut citelně slyšet, u mě je ticho, a možná částečně i lépe jízdně), než kdysi zkoušené liftbacky 1.6 TDI (MR2013, na tachometru cca 8500 km) a 1.0 TSI (MR2017, cca 2900 km) - oba na 16" a podle najetých km žádné vylítané herky. Už tehdy jsem měl za to, že se díly odpružení a zavěšení budou lišit nejenom podle data výroby, ale i podle motorizací, což by výše uvedenému odpovídalo...1 bod
-
Nevím proč, ale jako víc než uživatel bych měl po ruce aspoń basic diagnostiku, abych nemusel říkat asi, možná, třeba a kamarád měl tohle apod...1 bod
-
No teda už ani BMW nic nevydrží ? Máš ale velice slušnou spotřebu, nedělám si totiž iluze o Tvém jízdním stylu ?1 bod
-
jojo to sem poznal že je to Brela.. tak ať si to užijete a furt se neválej na pláži :-D1 bod
-
Moc pekny stane. Kde presne tam ses? Ja se v sobotu odtamtud akorat vratil po 14 dnech z pronajaty vily, tezkej navrat do reality potom :-D1 bod
-
1 bod
-
1.5 TSi nemá ještě homologaci, ČR má právní výjimku pro konfigurátor a zobrazuje všechny motorizace i bez technických dat. Německo zobrazuje pouze motory s TD. Je to tam i napsané v hlavičce konfigurátoru na úvodní stránce. Směrodatná je dostupnost v objednávkových systémech autorizovaných prodejců.1 bod
-
1 bod
-
Jak už se několikrát ukázalo, konfigurátor není zrovna důvěryhodný zdroj informací tohoto typu...1 bod
-
1 bod
-
2008 je za 422 tis. a s 1.2 turbo v základu, to asi není konkurence pro Fabii 1.0 MPI. Nemluvě o tom, že se mi nelíbí zvenku ani uvnitř. Rapid jsem srovnával se Stonicem, to byl asi jediný crossover, který bych snesl v rodinné garáži. Atmosféry nabídne hned dvě.1 bod
-
Uz je článek i v češtině. Alespoň se to rozkřikne a nebude to veřejné tajemství.? http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/majitele-skod-vw-seatu-a-audi-s-motory-1-5-tsi-trapi-stejny-problem-reseni-zatim-nema/1 bod
-
1 bod
-
Co má s faceliftem společného to, jestli je nějaké objednané auto na výpravně, v lakovně nebo u prodejce? Máš tady mít buď svoje vlákno a nebo to psát do tématu doby dodání. Na panel klimatizace sahám často. Jednak na vyhřívání sedadel a občas měním teplotu podle aktuální tepelné pohody. Na směr vzduchu nebo na intenzitu větrání nesahám prakticky nikdy. Takže za mě by to byla změna nevítaná. Docela zajímavé je, že v Číně zrušili pravý panel tlačítek vedle řadicí páky a budou mít 360ti stupňovou kameru.1 bod
-
1 bod
-
vyměněna jednotka - sehnal jsem IMMO OFF a motor chytl na drb a už vrčí půl hodiny žádný přepisování hodnot, nic, jen výměna kus za kus, dva konektory a hotovo byla chcíplá jednotka vyřešeno1 bod
-
Takže výsledky pozorování: Tacho mám opravené, immo nejspíše bude v pořádku - klíček nebliká, navíc immo odstavuje palivovoé čerpadlo a motor by nejel cca 30 vteřin. Aktuální situace je - auto stojí s odpojenou baterkou. Po zapojení baterky ( - pól ) motor chytne tak na 20 až 30 vteřin. Potom zhasne. Jednu svíčku mám vytaženou, aby bylo vidět, co se děje. Po zhasnutí motoru už nejde nastartovat - na svíčce není jistra. Zapalovací cívka je nová, nový rozdělovač ( funkční na 100 %, testováno v jiném autě ) Napájecí napětí je na konektoru rozdělovače i na cívce, výstupní impulsy s Hallova senzoru jdou. Drát mezi Hallovým senzorem a jednotkou je průchozí, stejně tak drát na impuls pro cívku je průchozí do jednotky. Jednotka chybu hlásí tuto už asi rok - doposud to jezdilo a fungovalo normálně i stouto hláškou: 1 Nalezeny chyby: 00609 - Vystup zapalovani 1 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky Motor na mém druhém stejném autě funguje i s odpojeným konektorem klapky - na klapku to nevidím, nemyslím si, že by snímač na klapce způsobil odpojení zapalování. Stejně tak lambda, váha vzduchu a snímač teploty by neměly mít vliv na jiskru. Jediné, co mě napadá je, že odešla jednotka motoru Magneti Marelli, ale taky jsem nikde nenašel zmínku, že by někomu odešla. Už netuším, na co se ještě mám podívat.1 bod
-
Osobní zkušenost, máš vadný servomotor v klapce sání, lze ho složitě vymontovat a vyčistit, video hledej na youtube - je v ruském jazyce. Před opravou zkus udělat základní nastavení klapky, když funguje správně, musí se otevřít postupně na 4 polohy do cca 1/3, tobě určitě zůstane zavřená, nebo se otevře jen nepatrně. Proto AEE chcípá. Pokud nejsi šikula, kup novou klapku u AutoKelly cca 3,5tKč a máš to vyřešené. Je to XS díl, ale funguje jako originál, otestováno.1 bod
-
nejprve v BCM: byte 9 bit 3 - odkódovat, současně s ním odkódovat i to samé v byte 11 - uložit, vypnout zapalování, zapnou zapalování a oba byty znovu najednou nakódovat, po opětovném vypnutí a zapnutí bude FLA fungovat1 bod
-
Economy diely sú originálne diely ktoré sú upravené vzhľadom na zostatkovú hodnotu vozidla . Eco výfuk nebude antikorový ako orignál ale pohliníkovaný , ale oproti takým Bosalu , Walkeru a aj iným to bude stále poriadne skonštruovaný kvalitný diel ktorý ti ešte vydrží ... Ak si chceš auto nechávať na veky, šiel by som do originálu , kto videl konštrukciu , spracovanie , úchyty , hlučnosť ,tesnosť a antikoroznu odolnosť mi dá za pravdu , a tie ceny dnes pri použití šekovej knižky nie sú až tak strašné1 bod
-
Jen malý postřeh. Kamarád má druhým rokem Peugeto 2008 1.2 Puretech 61kw - motor jede o třídu lépe, než 1.0 MPI, nic nevrže, interiér to ani nestojí porovnávat. Dle mého, kdo dnes chce Fábii 3 1.0 MPI, udělá dobře nejen sobě ale i celé rodině, když přejde ke konkurenci. Co mě překvapilo je jak 1.2PT jak deklasuje i mou bývalou Fa2 HTP51kw. Nevím jak, ale francouzům se povedlo udělat daleko lepší malý tříválec bez turba než celému koncernu za posledních 15 let :-) Jinak soused o pár domků mě nechal projet v novém Cliu 0,9Tce a nic nevrže, tichounký vůz, tak nevím no :-)-1 bodů
-
No právě, že @JiVi to napsal takto, cituji "...problém s torzkou u prvních modelů byl pouze u základních motorizací. u motorzizace 1.4 a 2.0TDI byla pera s jinou charakteristikou pro 17" pneu....". Neznám výkony těchto motorizací, ale vyrozuměl jsem z toho, že by 2.0TDi (když to nasapl společně s 1.4) mělo mít dle něj "torzku" ale s jinými pery... Proto ta má otázka, měl jsem za to, že 2.0TDi má také multilink...-1 bodů
-
Tak jsem si opět připomněl, o čem vlastně AA je, vč. stálých problémů pro CZ uživatele. A kdyby se problémy vychytaly, nebudou problémy s lokalizací, bude plně funkční CZ Google hlasový asistent, tak si stále říkám, v čem budou benefity AA pro uživatele vrcholného infotainmentu Columbus u O3FL (s vlastní Internet konektivitou a předplacenou službou Škoda Connect). Chápu, že pro uživatele s nižšími verzemi informačního systému to jistě bude užitečné, ale v Columbusu je celkem dobrá a intuitivní navigace (s Google Earth grafikou), která je díky Škoda Connectu i celkem přesná a aktuální s ohledem na uzavírky, zácpy a jiné aktuální události apod. Jsou tam také on-line info o parkovacích místech na podporovaných parkovištích, přes ŠC se dozvím dost dalších info, např. aktuální počasí v místě cíle navigace apod. Mohu přehrávat hudbu (i FLAC) i s grafikou s GraceNote DB, z interního HD, externích SD a USB, přes BT i např. ze Spotify nebo dalších podobných aplikací (vč. audioknih) v připojeném smartphone. Hlasové ovládání chodí výborně, umí vše co potřebuji, přečte i SMSky. BT připojení zvládá připojení několika smartphone současně, a komfortně je pouhým dotykem mezi sebou přepínat, příjem volání je simultánní na všech současně připojených telefonech. Jediné, co mě chybí, je nějaká podpora W.A. (oznámení a hlasové čtení zpráv), přes který dost komunikuji, a možná některé speciální specifické aplikace z oblasti SmartHome, podrobně to ale za jízdy stejně není možné. Může někdo prosím, kdo má Columbus a Skoda Connect služby nějak shrnout, v čem by se mě vyplatilo tento vrcholový infotainment v oblasti telefonování, přehrávání hudby a navigace opouštět, a používat AA? Podotýkám, že Waze mě nezajímá, není ho třeba. Takový souhrn se může hodit každému, kdo se rozhoduje. Díky.-1 bodů
-
Nesouhlasím, po 1.5 roku provozu musím konstatovat, že jsou naopak funkční skvěle, a rozhodně se nejedná o nějaký pouze design doplněk... Mám tedy ty originály (výbava L&K) již z fabriky, zadek se od kol skoro nešpiní.-1 bodů
-
S Columbusem bez problémů zadám hlasem navigační cíl, aniž bych dal ruku/ruce z volantu...-1 bodů
-
Nebudu s tebou polemizovat o tom, jestli platí to, co ty řekneš (!), to zní jako dobrý vtip. Jestli to dávají jen k multilinku, nebo vrcholným výbavám netuším, ale hned na počátku při prodeji mě sdělili, že to vidí poprvé, tak možná v té době prodali první FL auto s multilinkem (podzim 2017), budiž, to je ale jedno. Zadek auta se mě od zadních kol špiní velmi málo, tak jako např. u O2FL s užším rozvorem, kde kola byla více zapadlá v blatnících. Ale ano, bylo to jiné auto. Tak jsem rád, že mě na auto dali "designový nesmysl"... Se v tom rozdávání minusů nějak vyžíváš?-1 bodů
-
Ano, přesně tak, telefonovali jsme si k tomu, tehdy jsi vůbec k tomu nezastával tak opačný názor, naopak (jinak by jsi si to nekupoval). Mezitím jsi si někde vyčetl nějaké důvody "proč je to nesmysl" od nějakého Škoda insidera, a máš z toho nějaký splín, protože jsi jednu někde ztratil, a mě rozdáváš moudra ve formě mínusů (jak děcko ve školce)? Já to tady nestuduji tak podrobně jako ty. Mě to nijak nesejří, jako asi tebe (žádné "vyhozené peníze") - měl jsem to na autě z fabriky, zadek se mě od zadních kol tak nešpiní jako u předchozích aut, tak jsem měl dojem, že to funguje. Tak šmytec, jsem spokojen, že mám design nesmysl, který mě nic nestál, a možná funguje. Trochu se nad tím Petře zamysli, a to se známe takřka osobně...?-1 bodů