Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/07/19 ve všech sekcích

  1. LB náběh 10KT/20 Combi 25KT/20 Od 48KT/19 do 25KT/20 pouze motorizace 1.5 TSI DSG,2.0 TDI 110 KW DSG,2.0 TDI 85 KW 6MT. Litr od 36KT/20 a výkon snížen na 81 KW.
    2 body
  2. Ahoj,tak po celkovém dolití,tam zůstal asi 1l.Ono se to špatně měří,kolik toho vyteklo.Když to rozpojíte,tečete to všude možně jen ne do kýble.Na malém okruhu jsem rozpojoval ne na chladiči,ale na dalším spoji.Lépe se k tomu může a tečeto jen dolů.Zato velký okruh po rozpojení ,teče rovnou na svorkovnici ventilátoru chladiče.Chce to něčím zabalit,nebo já tam dal rozstřiženou pet láhev.Při vypouště zařátého motoru dávat opravdu bacha.Hadidice nejde vůbec jednoduše strhnout a o sponká ani nemluvě.Já ji měl v horní části přilepenou,nebo připečenou a musel jsem jí sundávat i s hadicí současně.I tak to potom stříká na všechny strany.Než jsem dal sponí kryt,tak jsem to umyl hadicí s vodou.V
    2 body
  3. Nejde to údajně od března MR 2016. Zjištěno na drive2.ru a briskoda.net
    1 bod
  4. Rozpojování hadic má za následek jenom problémy s dalšími úniky kapaliny a to už taky ze starších modelů dobře známe.
    1 bod
  5. To je pravda, že oficiálně se nemění, nicméně u řady oprav se "vypouští". A není nic horšího, než to dělat rozpojováním hadic.
    1 bod
  6. nejdříve bych auto připojil na diagnostiku. Závada může být i v ŘJ dveřích řidiče
    1 bod
  7. Samozřejmě dá, přes 15let toto funguje zajímavé údaje pro auto nadšence ? jen je zajímavé, že Kamiq řadí do C, přitom Arona a TCross jsou správně v B. http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2019&mesic=8&kat=OA&vyb=seg&upr=seg_suvc&obd=m&jine=false&lang=CZ&str=nova
    1 bod
  8. Přečti si starší příspěvky, vždyť se to tady omílá pořád dokola.
    1 bod
  9. Je uvedená správně.V octavii skončí 1.6 TDI 85 KW.
    1 bod
  10. Na druhou stranu, v interiéru Kamiq dost konkuruje rozměry Karoqu, takže nějak to tím kufrem rozdělit museli, aby měli lidi proč připlácet.
    1 bod
  11. Také mě zajímali rozměry Hloubka kufru 71cm ( scala 87cm) Šířka 100cm Výška 57cm Hloubka ( měřeno pod platem) 47cm Délka sklopené sedačky, př.sedadlo co nejvíce v předu, opěradlo postavené 165cm po sklopení vznikne vzadu schod 12cm Na stěhování nebo týden HR pro 4 to nebude, box to bude jistit.
    1 bod
  12. @Adam182 podle mě je zcela zbytečné ted nechat měnit olej, navíc při takto malém nájezdu, ale každého věc. Mnoho lidí je postiženo olejománií a nejraději by měmilo s každou nádrží benzínu :-)) Kdyby to bylo moje vozidlo, nechám prostě první servisní prohlídku 2roky/30tkm v tvém případě po 2letech až na ten březen 2020, vždyt je to za půl roku, km máš najeto málo a tam teprve potom bych si nechal v servisu změnit ofiko olejový interval 1rok/15tkm, to možné je. Budou za to rádi, protože tímto si tě uvážou k tomu, že tam budeš muset jezdit na olej každej rok a pokud nebudeš mít možnost si přinést vlastní olej, budou tě pěkně dojit. Asi jsi nováček, tak věz, že cena oleje v servisu je dost mimo. Druhá možnost je ta, že to budeš dělat tak, jako hodně z nás, tedy tak, že si prostě ponecháš současný proměnlivý interval 2roky/30tkm a v polovině si uděláš výměnu oleje sám, pokud to zvládneš nebo u nějakého garážníka za zlomek ceny oleje, co bys zaplatit v servisu a na olej budeš jezdit do servisu jen na každou druhou výměnu. Možnosti jsou, je to jen na každém, co si zvolí. První servisní prohlídka je po 2letech/30tkm co nastane dříve a další pak každý rok. Je třeba si uvědomit, že servisní prohlídka se skládá ze dvou částí- servisního intervalu a olejového intervalu a každý má nastaven svůj interval. Tedy jako příklad, když ti vymění ted na první po 2 letech olej a kabinový filtr, nic jiného tato první prohlídka neobsahuje,pokud zákazník nehlasí nějaké problémy, tak po ní ti nastaví servisní v počítači za 1rok/30tkm a olejovou za 2roky/30tkm, takže kdybys to nechal jak to máš a měnil jsi si sám v polovině, tak další za ten rok,tedy už po 3letech pojedeš jen servisní, kde ti vymění jen brzdovou kapalinu do tisícovky a ten olej si vyměníš sám a pak by následovala další po 4letech, kde už by ti zase měnili olej u nich.. Tak je to v případě, že bys to nechal jak to máš a měnil jsi si sám olej v polovině. Pokud si to necháš při první změnit v počítači olej na pevný 1rok/15tkm, pak budeš jezdit povinně na olej každý rok k nim. Snad jsi to pochopil, jak to funguje, možná to vypadá pro začátečníka složitě, ale ve finále to není nic složitého.
    1 bod
  13. Já na 90% přijedu (zatím se daří vše tak abych měl volno :) ).
    1 bod
  14. Zvan: ale on Sir Jarek podle me nic nesrovnava. Jen pise jak to bylo u HTP a zde to bude hodně podobne co se tyče výměny chladící kapaliny.
    1 bod
  15. Na výměnu oleje můžeš do AS klidně dřív, tu ti zapíšou do systému a aji jsou ti schopní nakódovat pevný interval 15000/rok. S tou garančkou je to asi na domluvě, pevný termín jsou první za 2 roky a potom co každej rok. Jestli lze udělat garančka i dříve jak po 2 letech nevím. Každopádně po domluvě lze provést garančku i nějakej ten týden po termínu. Pokud je tedy výroba březen, tak třeba že by jsi jel na garančku až v dubnu, pokud v zimě nejezdíš. Ještě můžeš nechat vyměnit olej u garážníka popřípadě sám teď za minimální náklady a potom nechat udělat olej a garančku zároveň na jaře.
    1 bod
  16. Aby bylo možné použít auto jako firemní tak je spousta věcí doživotních nebo intervalů hodně přetažených. Takže to nikdo neřeší. Asi tak.... A na závěr srovnávat HTP a TSI asi moc dobře nelze, tedy pod mně.
    1 bod
  17. Výměna by byla složitá drahá. Potřeba by bylo i další čerpadlo. Jinak souhlas. Ta malinká nádržka v O III je k posrání. Asi nás výrobce připravuje na příchod elektromobilů. Přitom, koukni pod auto u zadní nápravy. Je tam neuvěřitelně místa. Vešel by se tam migrant, nebo klidně dalších 40 l paliva. Nepochopitelné. Bral bych větší nádrž klidně za příplatek.
    1 bod
  18. 20190821_215528Trim.mp4 20190821_215631Trim.mp4 20190903_170013Trim.mp4 20190903_170509Trim.mp4 20190903_204016TrimTrim.mp4
    1 bod
  19. Zajímavý názor. Mě osobně to Teda zaráží. Na silnici jde hlavně o bezpečnost. A v situaci které se může stát opravdu komukoliv třeba při nouzové brzdění na dálnici ve 130km/h na 0 km/h při plném obsazením a naloženém kufru bych v dané chvíli asi zadní bubny mít na autě fakt nechtěl.... Je možné hádat se o nevýhodách a výhodách bubnových a kotoučových brzd. Je ale důležité, aby výsledek sporu byl volbou ve prospěch bezpečnosti, nikoliv ekonomiky.
    1 bod
  20. Vzhľadom na rôzne opotrebenie po výmene, by som menil komplet. To platilo už pri Š 1000 MB.
    1 bod
  21. Jo jakmile je okno trochu stažené a zavřu dveře, je to úplně jiný zvuk, okno se klepe.
    1 bod
  22. Bylo by hodně naivní čekat od Škody přesné zařazení do nějakých tabulek. Prakticky vždycky v novodobé historii byly modely na pomezí tříd a je to tak podle mě dobře. Možná ne pro chronické srovnavatele, ale já prostor +0,5 třídy beru. V reálu potřebuje aktuální generace hlavně zlepšení úrovně vnitřku. Ten je ostatně ve srovnání s Passatem bídný i u Superbu a OIV bude mít velkou šanci vypadat líp. Podvozek s primitivní technikou bohužel většina lidí nerozezná a současný Superb je zářným příkladem, že víceprvek může jezdit naprosto tragicky. Takže si proboha nedělejme naděje, není důvod. Když se člověk podívá na FL Passatu, tak je jasný technologický strop, od kterého se v menší nebo větší míře bude ubírat. 360ti stupňová kamera, prediktivní tempomat striktně se řídící značkami, co dalšího aktuální OIII nemá? Jestli bude navíc 48V okruh s baterkou nebo brzda bez mechanického převodu, to už jsou pro většinu lidí detaily. Hodnocení designu (od těch, kteří auto neviděli) je v této fázi nesmyslné. Na testovacích autech je spousta kamufláže. Cena? Mám rozdělané srovnání OIII na začátku a na konci kariéry. Bez zohlednění přidané výbavy je cenový nárůst zhruba 90 tis. Kč. Současné ceníkové ceny (u nás) podle mě nedovolují razantní zdražení, když začátek je už cca 450 tis. Kč. Maximálně prohlásí Ambition za základní výbavu a kuchnou Active (byť Active rozhodně není zcela okrajovou výbavou).
    1 bod
  23. v dobe, kdy se O IV. navrhovala a kreslila, tak P508 taky nikdo jeste nevidel. Takze o nejakym kopirovani bych tu asi moc nepsal. Ve skutecnosti, neco vymyslet se musi a v dnesnim modernim svete uz takovyho prostoru proste neni
    1 bod
  24. zadní bubnová brzda - všechny brzdy bez ABS (na zdaní nápravě mechanický omezovač) zadní kotoučová brzda - všechny brzdy s ABS
    -1 bodů
  25. Dobry den, jelikoz jsem uplny zacatecnik, chtel jsem se poradit jak vyresit servisni prohlidky u me Fabie. Koupil jsem od rodiny ojetou Fabii 1.0 TSI 81kw 03/2018, ma najeto 7500km a pouzivala se v podstate jen 8 mesicu. Nicmene olej ma stale puvodni, takze bych chtel co nejdriv vymenit olej a nechat udelat prohlidku, a pote idealne nejak nastavit servis, abych pak jezdil na vymenu oleje a prohlidky co 1 rok nebo 15000 km od teto navstevy. Nevite, jestli to jde takto flexibilne upravit? Cekat do unora se mi moc nechce a menit olej ted a pak jet v unoru, taky ne. Priznam se, ze se v tech vymenach oleje, pravidelnych prohlidkach, garancnich prohlikach a nevim cim vsim celkem ztracim. Pokud byste meli nejaky napad, jak si to co nejlepe nastavit, tak budu moc rad. Moc vam dekuju a preju fajn vikend!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...