Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/19 ve všech sekcích

  1. No máte nejen malý platy (a kdoví co ještě) ale taky štěrkový cesty a koňský provozy.. To je sakra těžkej život, to bych za ty naše kolony, smog, barevný čáry a platy teda neměnil
    4 body
  2. To jo, ale mne je to nejak jedno. [emoji1787][emoji1787][emoji1787] To jsou ryze prazske problemy, ktere ktere nas na vesnici netrapi. Na druhou stranu mame sve problemy, treba prumerny plat 45tis mesicne nemame. [emoji6] a prave proto nebo diky tomu nemame kolony, modre a jine barevne zony, muzu si parkovat kde chci. Taky nemame na chleba, ale to neni rozhodujici. [emoji1787]
    3 body
  3. 2 body
  4. Ale hlad máš málokdy [emoji23] Ve Varech je holt ještě trochu středověk, ale auta a mobily se k vám už taky dostaly.
    2 body
  5. Bechovice a jeden most mezi Prahou a Kralupami a svet by byl hned hezci... A takovy jeden most pres vltavu nekde u chuchle by taky vyresil hooodne problemu, ale to uz by clovek chtel moc...
    2 body
  6. Cauky,ted jsem se zaregistroval.Budu se snazit shrnout par veci. 206 jsem poridil skoro 2 lety. 12/2017. najezd 16 xxx.Okamzite deaktivovany start stop. Ted mam uz 115000. Fakt jezdim myslim dost ,je to hrozne promenlivy, ale ted se to ustalilo na cca 600-700km tejden. Od porizeni jsem delal klasickej predplacenej servis tak jak ma bejt. Ale samozrejme mezi kazdym predepsanym servisem ktery vychazi zhruba plus minus cca 28-30 t. km jsem udelal jeden svuj vlastni. Snazim se po 15 aby to bylo strop. Zaruka uz padla s hranici 100 000km.Takze ted jsem objednanej do autora na druhej DSG ( 5400kc vcetne dph) a haldex (1900).Myslim si ze to je prijatelne.Za tu dobu jsem tankoval jak 98 ,100,ale i 95 plus.Auto je naprosto v poho.leto spotreba v kombinaci s mestem v klidu okolo 8.2 az 9,1.l Zima uz 9,8 az 10,1.l. nikdy se mi za celou dobu ani neprihlasil o kapku oleje na doliti.Kontroluji vodni pumpu,pry by se mohl vyskytnout postupne problem s opotrebovanim. Povrzava DCC ale tlumice v pohode nevytekly,Jedna se o promazani nejakeho dilu ktery se tyka do urciteho mesice 2017.Za tu dobu se vyskytl problem s dotykovou obrazovkou, pri vymrzlem aute si prepina jak chce sama.Obecne pry problem spousty kusu. Na zaruku jsem nechak menit oloupanou kulisu dsg volice a stredoveho ramecku vydechu toperni na palubce.Dale v 95000 kleknul subwofer. vymenen na zaruku jeste.Tot vse. jsem rad ze jsem zvolil takto,uvidime co dalsiho prinese dalsich 100 000 km
    2 body
  7. Jenže na ty kolony potřebuješ pohodlné auto s masážní sedačkou atd. A to jsou velká auta ty musejí mít 206 kW. [emoji12]
    2 body
  8. Zdravím všechny, jelikož tady často čerpám nejrůznější rady, rád na oplátku přidám i svou. Náhradní spínač stojí 65 Kč, celý nový zámek 700 Kč V mojí fabii II kombi 2009 začalo blbnout osvětlení kufru, žárovka se rozsvěcela jen někdy, až přestala svítit docela. Zajímavé je, že pokusná výměna za LED žárovku fungovala (pro úplnost, elektronika s LED nepočítá a ta trochu svítí i po zavření kufru, takže po opravě šla žárovka zase zpět), také signalizace otevřených dvěří fungovala na výbornou. Dle schématu a rad je v zámkovém mechanizmu jeden spínač, který ovládá obě funkce. Měření ohmetrem dalo za pravdu teorii, že spínač je vadný, místo odporu blízkému 0-1 ohm byla naměřená hodnota po každém otevření jiná, každopádně větší, mezi 10 - 1500 ohmů - spínač nefungoval jak má. Výměna Sundat výplně pátých dveří - 1 šroub, jinak plechové zobáčky Demontáž zámku, 3 šrouby, jdou ztuha, Odpojit kabel od zámku, konzervovat kontakty Kovový čep v plastovém osazení, opatrně vyťuknout. Mě plast praskl, takže čep jsem zalepil Oddělit elektroniku od mechaniky zámku Rozpůlit kryt elektroniky, je zalepen + 3 plastové zobáky Poznačit si polohu ozubeného kola, dá se i odvodit Odpájet starý spínač Odmaštění místa pro spínač Vložení nového spínače. Mnou sehnaný úplně nepasoval, takže jsem ubrousil horní nožičku a vylomil plastové lůžko, které drží jeho polohu. Nový spínač jsem vlepil na správné místo Připájení spínače Fixace polohy spínače tavnou pistolí, nesmí se pohnout. Také zamezí urvání pájeného spoje vibracemi Konzervace vnitřku, kontaktol na el. spoje, vazelína či nestékavé mazivo ve spreji na mechaniku Nastavení mechanických dílů do správné polohy Odmaštění lepených ploch Nanesení lepidla po obvodu, do čepů pohyblivých dílů Složení, lepidlo nechat zatuhnout aspoň 12 hod ve svěráku Smontování se zámkovou částí - čep Montáž do auta, test funkce, chvíli je potřeba hledat správnou polohu zámku, aby se snadno zacvakl při zavření kufru Dotažení šroubů - 20 nm Věci Malá ráčna s torx nástavci Lepidlo na obtížné plasty. Já použil čínské B7000, obtížné plasty částečně lepí Náhradní spínač Omron D2HW-A211H. Například zde: http://www.pselectronic.cz/k5108-2876-mikrospinac-on-on-d2hw-a211d.html. Originál byl Cherry, pravděpodobně řada DK, IP 65 - 67, 14.7mm x 5.4mm x 6.8mm, 2A, Líh, maziva, páječka, atd ... Délka opravy cca 1,5 hodiny + schnutí lepidla. Od opravy uplynuly 3 měsíce a stále funkční.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Je škoda, že tyhle ryze pražské problémy ovlivňují většinu středočeského kraje, lidi co jedou z Ústí, Hradce, Brna, Českých Budějovic, Plzně...
    1 bod
  11. Plačka právě včera začal šetřit na novou oktavii, zrovna když už byl v polovině dlouholetého šetření na O1 a to jen díky tomu, že pěkná zlevnila i na padesát tisíc. Takže nasadil vyšší laťku a má spočítané, že na ní u kopírky došetří za dvanáct let [emoji23]
    1 bod
  12. Takovéto věci nemá cenu řešit, však když auto po 4 letech neprojde přes STK/emise, nevadí, koupi se nové...
    1 bod
  13. Dnes jsem si hrál s volnoběhem a topením u mojí 1.2 a výsledek je takový: zahřáté auto asi po 50 km jsem odstavil na volnoběh a vypnul topení. Volnoběžné otáčky spadly někam k 700 a držely. Zapnul jsem topení naplno a pustil větrák a volnoběh vyskočil téměř instantně k 1000. A až po vypnutí větráku a termostatu ještě cca 30 sekund trvalo, než začaly opět padat. Poznamenávám, že mám manuální klimu, takže v případě klimatronicu dost možná bude vzorec chování ještě komplikovanější.
    1 bod
  14. Carista 4.0 beta27,použít LP. com.prizmos.carista.400027.apk nebo zde https://uloz.to/file/N0aVyfEk5NgZ/com-prizmos-carista-400027-apk
    1 bod
  15. Jj. Protože zavřeli obě nábřeži a lidi mají jezdit po magistrále, nebo Blankou.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. já myslím, že Ladovská zima jednoho hudlala už nehrozí
    1 bod
  18. Jezdím denně 35 až 40 kilometrů jedním směrem. Že severu na jih a pokud není nějaká šílená situace, zvládám cestu za 45 minut. Průjezdu fakt pomohla Blanka.
    1 bod
  19. Tak tak. Nastavím všechny asistenty a pak už jen odpočívám. Sice to není joko welnes v Lexusu, ale pro chudáka dobrý.[emoji23][emoji23]
    1 bod
  20. No mně se Toyoty a Lexusy těžce nelíbí. Klasická Asie. To už i mnou nesnášený Hnůjdej je hezčí. To, že to jsou držáky, nerozporuju. Teda až na diesely ?.
    1 bod
  21. Nestrašte s řetězy, my s bráchou je ani nemůžeme vzhledem k rozměrům kol nasadit. Nicméně navzdory fámám jednoho hudlala, zvládneme i víc než 3cm u Muzea...
    1 bod
  22. Bolsevismus atd. tady asi vetsina znovu nechce, vsichni ho cekaji z vychodu a on v blede modrem plizive prichazi ze zapadu. Ano EU byl dobry projekt, a i diky tomu jsme tam kde jsme. O tom po tom. Ovsem se to nejak zvrhava smerem, ktery se mi nelibi a byl bych v tomhle ohledu na pozoru. Aby pres vsechno to dobre jsme nevideli to opacné jak to vidi levicovi slunickari, kterym i kdyz na ulici bude zenu znasilnovat nejakej cmoud budou porad tvrdit, jak je vse super a jak se toho musime drzet. Obranyschopnost Evropy a neschopnost resit problem s celou tou migraci je tragicka. Putin kdyby chtel a ted se rozhodl a USA by dala od Evropy ruce pryc, tak si myslim je cela Evropa do 14dnu zabrana. Nez by si Makrela s Makronem a jinymi sasky uvedomili co se deje a nez by se dohodli, ze se dohodnou neco delat byli bychom vsichni v prdeli. Ale to jsme zase odbocili k politice. Pawouk ano, je mi sice lito, ze se na nas vysral. Ostatne neni jedinej kdo sem prestal chodit. Pancho nekde picha uz jen stary ciganky a nema cas napr. Na druhou stranu je Pawouk zasadovej, jak rekl a rekl i proc, tak udelal a to se mi libi. Az pojedu do Prahy nekdy, asi se budu muset stavit u nej v praci a pozvat ho na kofolu a hucet do nej tak dlouho, dokud nevymekne. Dokonce bych mu i povidal veci s velkym osobnim sebezaprenim o vynikajicich skodovkach, tohle vse bych udelal, aby uz nedelal herecku. Vsak bych ho taky rad videl kluka jednoho usatyho, brejlatyho.
    1 bod
  23. @ka_r_los Jednoduše, protože řada zdejších zde nemá řešeny odrazky, které jsou pro provoz vozidla nezbytně nutné. S tím doložením souhlasím, ale bohužel vím jak chodí praxe se sháněním dílů. EDIT: nechci na nikoho útočit, sám bych ty světla bral, je to jen aby si lidi uvědomili, že existuje i nějaké proti...
    1 bod
  24. Neřešte STK té je to víceméně jedno, řešte jak se k tomu postaví pojišťovna v případě pojistné události. Když se najde nějaký znalý člověk, který ví, že tyto světla na tuto Fabii nepatří, tak v případě nehody na to může poukázat, že v podstatě máte technicky nezpůsobilé vozidlo a takové na silnici nesmí, takže by se nehoda nestala, kdyby tam nebylo. A vina se bude minimálně dělit. Nehledě na to, že při nehodě a opravě v AS se objednávají a montují díly dle VIN, takže pak může nastat další problém. BTW: Ten scoutline vypadá luxusně.
    1 bod
  25. Tak jsem Brumlu trochu zapřách 2,2 tuny, ať ukáže co je v něm. Spotřeba 7,5l, ale bylo to jen 10km a opatrná jízda. Motor tahal super.
    1 bod
  26. Tak jsem dnes dokončil úpravu znaků a nápisů na kufru plastidipem, aby ladily k černým doplňkům... bohužel znaky na sobě téměř nemají spáry a plastidip se tak blbě i přes velkou snahu s nožíkem trhal... zadní nejspíš udělám časem znovu, s předním a nápisy jsem jinak celkem spokojen
    1 bod
  27. Zdravím, podělím se zde o fotodokumentaci děmontáže původního a montáže upraveného předního a zadního znaku na mé oktě. Velké poděkování patří Lukasonovi, který znaky skvěle podle mých představ nalakoval ... vypadá to podle mě super a alespoň trochu jsem tak odlišil svou oktu od tisícovek dalších přední znak: zadní znak (pouze výsledek): Jedná se však pouze o první fázi, jelikož mám zatím stále chromový rámeček masky. Na jaře jej vyměním za černý (vzadu přibyde černé lízatko z 1.8 TSI) a tudíž i chrom na znacích půjde do černého plastidipu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...