Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/20 ve všech sekcích
-
Po sedmi letech jde do prodeje nová generace. Černá Crystal manuál Vzadu jen koženka na opěrce, jinak vše tvrdé. Polstrované kapsy P/Z. odtoky jako Scala vzadu navíc těsnění Co je zarážející ( náklady), kde byl v trojce měkčený plast, tady tvrdý. Zadní tapeci Scala textil, tady tvrdý plast a prach z toho dekoru ... ?. Svezl jsem se 8 km 1.5 na 16” - motor mi přišel uvnitř hlučnější, přitom ,,deka” tam je, kapota na plyn.vzpěrách. Výhřívaný volant i digi budíky potěší. Pružnost ok, při 50 na trojku rozumné 2tis.otáček, na zimních 16” s 60% profilem mimořádně pohodlné, žádné tupé rány. Chlazená schránka je, pod sedačkami hasičák bez schránek, u rezervy žádné místo na drobnosti, ta masivní konzole vnitřního zrcátka odpoutává pozornost, výdechy topení nejsou před řidičem, nezrcadlí se. Svezl jsem se i po Praze také 1.5 po rozbitě Kolbenově. Na 17” nic nebouchá i koleje při 40 v pohodě, hlučnější nad 2500ot., při celodenních kolečkách, co jezdili zákazníci 7,5l, dálky za 6 pojede. Startstop pouze přes displej ?. Za mě povedené auto, být LB s litrem Style+ po slevách za 500-530 tak do toho jdeme, cena 800+ je nesmysl zase taková bomba to není. Čekačka Combi 7-9 týdnů, LB 9-11, restrikce na nezávislé topení 16 týdnů. dotykové i vzadu Stará Octavia jako rezentace Vzadu mezi klikami jsem naměřil cca.128 cm, Scala 127, Fabia3 124.4 body
-
A ještě jedna věc.Kolik lidí z těch miliard,kteří jezdí autem si budou moct auto večer jak přijedou z práce dobíjet?Těch pár,co mají rodinné domy nebo garáže?Co panelákovci?Bude sranda jak budou viset z oken prodlužovačky k autům :-)3 body
-
Nejspolehlivější je rapid viz tabulka: https://www.garaz.cz/clanek/studie-spolehlivost-odhalila-nejlepsi-premianty-i-lajdaky-210033413 body
-
Je to ale trosku zlozitejsie. Superb ma stretavacku a 11 segmentov matrixu v module so sosovkou(ADB) a 3 segmenty su tvorene reflektorom. Modul sa da nastavit vyskovo a stranovo ale nastavuju sa tak stretavacka 11 segmentov naraz a nedochadza k ich vzajomnemu pohybu.cize tuto cast nastavit nejde aby sa uplne odstranil vnem.Da sa nastavit uroven kam svietia dodatocne 3komory ale kvoli eco-inovacnym s*ackam su tlmene a nemaju tak dostatocny efekt. Passat je uplne ina technika,kde jeden modul je cisto venovany matrixu a druhy obsluhuje stretavacku,ten od podstaty nepotrebuje pre oddelenie svetelneho rozlozenia ziadnu 'prepazku'...cize treba za tym vsetkym hladat dizajn,funkcionalitu,cenu a eco-inovacne restrikcie.Vysledkom toho musi byt vzdy kompromis.Ak si clovek prestane vsimat a zvykne na bokoch viditelny pruh(nie vzdy je badatelny,zalezi na podmienkach)tak si myslim ze sa jedna o super svetla v porovnani s konkurenciou.3 body
-
2 body
-
2 body
-
Ty výplně dveří opět vypadají docela lacině, jinak na těchto fotkách černá docela sluší, no ta kola k tomu jsou jak od kočárku..2 body
-
Mlží se určitě víc, než jsem zvyklý, a beru to jako specifikum liftbacku. Ale nepřijde mi, že by se rosilo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pridam sem moju trojdnovu skusenost ......Dostali sme Scalu 1,5 Tsi dsg v nadhernej cervenej,vo velmi slusnej vybave STYLE ako nahradne auto pocas servisu nasich rodinnych aut. Trosku skoda,ze auto bolo uplne cerstve/iba 2300km/a motor sa teda javil taky nejaky prispaty/porovnavam s mojim v Superbe,kde ide ovela lepsie od sameho zaciatku/ Kazdopadne aj v Scale neskutocne dobre odhlucneny a kultivovany,celkovo velky pokrok co sa tlmenia nerovnosti tyka/auto malo 17" disky a zimne pneu/ Z vonku ozaj dravy a lubivy dezign aj v tejto cervenej farbe je ozaj auto neprehliadnutelne.Vecer otestovane aj priplatkove LED svetla s prisvecovanim do zakrut a prepinanim dialkovych.Musim uzat,ze funguju uplne skvelo a zasluzia si pochvalu.Krasny design zadnych aj s dynamickymi smerovkami robi Scalu aj zo zadneho pohladu velmi atraktivnou. Interier trosku nie moj smak.Kopec sice slusnych plastov,ale s roznou texturou povrchu posobi trosku rozhadzanym dojmom.Rapid sa mi v tomto ohlade pacil viac.Proste sa mi paci viac taka uhladena klasika.Zachranuje to celkom slusne ale podsvietenie v palubovke,vo dverach a pod nohami a v strope.Audio bolo zakladne,ale hralo velmi slusne. Slusny priestor,v aute,v uvedenom aute kopec asistentov a priplatkovej vybavy,motor,ktory sa predpokladam prebudi/aj spotreba bola zatia vyssia 7,3 dlhodobo/s nim dobre fungujuca dsg,ticho a celkovo kultivovanost,slusna stabilita na ceste,atraktivny a lubivy design/ta cervena met je ozaj nadherna/ su benefity,ktore robia Scalu atraktivnou.Trosku to kazi iba ta "ustrelena" cena.Kazdopadne auto,o ktorom sa da rozmyslat.1 bod
-
Víš co? Já si pořád říkám, že auto za takové prachy by mělo mít už nějakou úroveň. Ale když se kouknu na toho svého mazlíka vzpomenu si na dobu, kdy můj otec kupoval Škodu 120 l a neměl slícované díly karoserie. A teď je to to samé. Kdybych kupoval své auto jako nové, tak bych ho nepřevzal. Přední blatník nelícuje s kapotou motoru a ¨dveře? No nebudu komentovat. Zadní kufr je pro ostudu. Prý je to normální. Ale jinak člověk nesmí být asi v dnešní době náročný. Když kámoš kupoval Kokodaka a to nového, tak se mu zase rosí světla. Co dodat.1 bod
-
Liftback v konfigurátoru. Očekávaně chybí Panorama a je za příplatek stěrač a stínítka s dětskou pojistkou.1 bod
-
Sotva polovina teoretické životnosti spotřebována, ale jestli jezdíš štreky jak píšeš tak má před sebou reálně ještě dalších 250K km stejným stylem.1 bod
-
Scala je pro me s kolama jeste v poradku, Ale po Kokodaku, Karoku, Fabii FL dalsi model, kde bych si nemel co vybrat nebo max jeden vzor. Pritom u Superbu opacny problem.1 bod
-
To skoro vypadá, že po stranách čelního skla jsou lišty pro odvod vody na strechu, tak aby uz voda od stěračů neblila nestekala na boční okno, kde se pak zdržuje a různě poskakuje ve větrném víru za zrcátkem.. Obrovský pokrok! (pokud se nemylim a bude to takto fungovat) Kéž by byly ty sedadla s rozšířením v oblasti ramen i v základní výbavě.. edit: kolega vyse uz doplnil detailni fotky listicek a jestli je to i na scale a kamyku tak je to jasne diky za info.. a co se tyka tech sedacek tak to asi nebude takova hitparada jak jsem si predstavoval. podle tech recenzi co prilozil kolega nize tam byl pan redaktor ohnuty jak banan.. skoda1 bod
-
1 bod
-
A videl si tú fotku Tesly odstavenej na kraji cesty niekde uprostred poľa, vedľa nej elektrocentrála... ?1 bod
-
Dcera byla před nějakým rokem v Norsku na stáži a posílala fotky jak auta stojí na trávě co nejblíže k domům a visí na prodlužce z okna. To jsme o E-histerii tady moc ještě nevěděli a ani se o tom nemluvilo nebo nesmělo? Nedávno se vrátila od saudů a tam ty prodlužky asi neviděla.1 bod
-
Přesně,kdo rozumě uvažuje tak ví,že infrastruktura na dobíjení není žádná sranda a také odněkud se ta energie musí brát že?pokud z uhlí,tak ekologie jde....,pokud z jaderných,tak za chvíli budou naše děti chodit po půdě a pod nimi budou uloženy radio...odpady(v nadsázce). Někdy mi připadá,že ti co sedí v EU a tohle vymýšlejí si nedají 1+1 dokupy1 bod
-
Dneska peknej pokec s Ferdou25 a jestli je neco, co mne moc prekvapilo, je dokonceni vyrobniho nezdaru Skoda na brzdach... Vrele vsem doporucuji si to nechat dodelat (nastavit)... Potom ty brzdy funguji jak maji... :) Po prvnim slapnuti je citit podstatny rozdil... Nejsou ty brzdy uz tak gumove...1 bod
-
1 bod
-
Jo tak skupina lidí, kteří používají klimatizaci, ji nechápe, aha. Protože ony ty ovladače jsou tam pro parádu. Další zábavný výlev. [emoji23] Až budeš v autě sedět někdy i 8 hodin a za rok najedeš 60tkm +, třeba se tu klimatizaci naučíš používat a pochopíš proč ji někteří z nás používají pořád. Automat udržuje určitou přednastavenou teplotu v interiéru. Ta by měla být kontinuální, no bohužel u koncernu pravda ukazuje, že po delší jízdě (X hodin) je teplota vyšší než na začátku při ohřátém autě. V případě BMW například zase pocitovou teplotu zvyšuje ohřev středového tunelu pro pohon 4x4, aj. Taktéž hraje roli to, jestli svítí slunce, nebo ne, což stále senzory nedokáží plně kompenzovat hlavně ve chvíli, kdy na něj třeba v létě svítí slunce, ale člověk sedí ve stínu. Pak jsou tady další vlivy jako je hlad (menší energie = větší sklony k chladu), nebo najezení (více energie, nastartovaný metabolismus = větší sklony k teplu), atd., atd.. A ty další, pro tebe zjevně zbytečná tlačítka pak slouží k proudění vzduchu. Třeba když se ti mlží okno, dáš ofuk okna. Když potřebuješ výhřev zadního okna, taky na to saháš. Když máš třeba mokré boty, nebo je ti zkrátka jen zima na nohy, ale jinak teplo, můžeš si zapnout ofuk nohou a nahoru třeba ventilaci pro čerstvý vzduch tak, aby sis na nohy mohl pustit co nejvyšší teplotu. A tak dále, a tak dále.. Takže bych si odpustil výlevy typu že naše skupina lidí "neví" a "neumí" a raději bych se zamyslel nad tím, proč tam ta tlačítka jsou a co umí. Pokud jezdíš kolem komína, stačí ti i manuál.1 bod
-
No ono to udržování polovybitého stavu a přebíjení vysokým napětím nejspíš nedělá dobře ani AGM bateriím, akorát to díky své konstrukci déle vydrží, takže jsou jistě konstrukčně vhodnější než EFB baterie, které to nevydrží tak dlouho, ale EFB baterie jsou zase levnější, takže z ekonomického hlediska možná výhodnější.1 bod
-
1 bod
-
poskládal jsem z informací dostupných na netu tabulku základního nastavení kanálů modulu 09Elektrika Tabulka kanálů z tabulky se dá vycházet při změnách funkcí osvětlení. edit 22.9.2018 tohle jsem našel, je to sice o Fabii, ale v základu jsou ty informace platné i pro jiná auta na stejné elektrické platformě, tedy i pro Oktávku 3: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf1 bod
-
-1 bodů
-
Na druhou stranu díky takovým jako jsi ty ovšem ostatní řidiči trpí, no hlavně že vám to pak svítí daleko...-1 bodů
-
Někdo z tohoto fóra má totiž občas pocit, že L&K je Bentley, tak jsem jen uvedl na pravou míru, že je to stále obyč. Octavia. Věnujme se prosím Cantonu a nechytejme za slovo.-1 bodů
-
Vytáhni prostě přebytečný konektor z mínusového pólu baterie, je to nejjednodušší řešení. Přestane to udržovat baterii v polovybitém stavu (což škodovka nazvala "inteligentní dobíjení"), vypne rekuperaci i SSS.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Přinejhorším ne, takové řešení považuji za nejlepší. A to ne jen proto, že už nebude potřebovat nakódovat novou baterii.-1 bodů