Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/16/20 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
4 body
-
4 body
-
4 body
-
Parádní účast, pěkné počasí, super lidi. To je naprostý ideál. Už se těším na příští setkání.4 body
-
Také jsme Vás rádi viděli a poznali i nové členy. Díky za hezky strávené odpoledne. Navíc i za super počasí a přátelskou atmosféru. Tak zase v březnu [emoji3]4 body
-
3 body
-
3 body
-
Jsem již v Krakově. Děkuji vám všem za skvěly sraz a skvělou atmosféru ? Zvláštní poděkování @Ondra16V za osvobození od platby ???3 body
-
3 body
-
Ty neděle jsou na houby, lepší jsou soboty. Zejména pro přespolní.2 body
-
Couvání je jedna věc, ale druhá věc je, aby se u toho elektromobilu dalo vůbec tažné dodělat :D2 body
-
Hele pridavne nadrze jako maji stihacky [emoji23][emoji23][emoji23] https://www.reflex.cz/clanek/auta/99768/jak-zvysit-dojezd-elektromobilu-pripojit-vozicek-s-baterkou-s-resenim-prisel-francouzsky-start-up.html2 body
-
Když tak jsem udělal návod kdyby někdo nevěděl: https://www.youtube.com/watch?v=UnQpioA30NM2 body
-
Taky bych všem chtěla poděkovat za super sraz se super společností ☺️ jelikož žádnou fotku nemám ( nechávám to na zkušenějších ?), tak postnu aspoň fotku, jak po příjezdu do Sedliště, začala Anděla mítně propadat prostatě ( čemuž se nemůžeme divit, už není nejmladší ). No a taky se musí pochlubit, že už jí zbývá posledních 1000 km do jubilea ?? Konec hlášení. Díky a zdarec příště ☺️2 body
-
Rozdíl je v tom, že po úpravě od Ferdy napětí nepadá pod 13 V a nejde nad 14 V, ale jinak v tomto rozmezí klasicky lítá. https://forum.skodahome.cz/topic/133719-dobíjení-autobaterie-nabíječka-startovací-zdroje-apod/page/26/#comments Když vytáhneš konektor, tak se drží na stálé úrovni, jen je tam lehká regulace podle venkovní teploty. Zajímalo by mě jak se ta úprava od Ferdy chová když teplota padne pod nulu, kdy se rekuperace vypíná a nastupuje klasický dobíjení s napětím cca 14,5 - 14,6 V. Pokud i tehdy to napětí nepřeleze 14 V, jsou na místě lehký obavy z nedostatečného nabíjení. A taky by mě zajímalo jestli tu úpravu dokáže dát do původního stavu někdo jiný než její autor.2 body
-
2 body
-
I30 vede predevsim cenovym podbizenim zakladnich modelu, pokud potrebuji dohnat plany. Pokud budu mit rozpocet kolem 450 tis., tak neni problem sehnat Leon FR 1.5TSI/96kW vcetne paketu Technology + Black Matt + metaliza.2 body
-
Děkuji za velkorysost při plánování vašich srazů. Opravdu si toho vážím, neb vím jak těžké je skloubit tak nějak všem termíny kdy mohou na sraz přijet. A navíc si do toho nechat zasahovat přespolními... S bráchou to projednám co nejdříve.2 body
-
Tak srazy v Praze asi nebudou problém, jen tu hospodu s placky a velkým parkovištěm budeme hledat asi těžko ?2 body
-
Používat u baterie rekuperaci je nesmysl. Ničemu to nepomůže, mimo jejího poškození a úlitbě ekoteroristům v Bruselu. EFB je jen o něco kvalitnější klasická zaplavená baterie. Ne každý řidič má také možnost použít externí nabíječku v garáži. I bez ní dříve baterie v autech bez "inteligetního" nabíjení vydržela v pohodě klidně i 10 let. Základem je občas sledovat napětí baterie při jízdě a změřit ji druhý den před jízdou. Tím lze včas odhalit případný problém. U většiny moderních aut lze napětí sledovat přímo na displeji přístrojové desky, případně aktivovat testovací režim.2 body
-
To uz je minimalne treti krat co postujes rovnaky obrazok. Zacinam si mysliet ze ta to nejakym divnym sposobom rajcuje [emoji1787]2 body
-
Díky za sraz, fotky nahraju až zítra. Teď už se mi nechce? Sraz jsem uzavíral již tradičně já s Pavlem, dneska jsme odjížděli až ve 21:45?? Účast 20 aut Účast lidí byla jaká? 27? Nevím přesně.2 body
-
Jinak díky všem za společnost ,rád jsem Vás všechny zase viděl.2 body
-
Nabíjení na 100% autem zajistíš rozpojením malého konektoru na konci "-" kabelu u baterie viz obrázek: Při běžném používání auta není potřeba baterii dobíjet externí nabíječkou.2 body
-
Co vy na to? V MSK už docela dlouho nic nebylo co by se týkalo škodovek. Napište co si o tom myslíte1 bod
-
1 bod
-
a co začátkem dubna, že bych mohl přijel už na letních (snad)....?1 bod
-
To by bylo super a mas nějakou specialni kameru, že to máš jako černou skřínku? Mě minulí tyden vyčorovali colombuse, a pojistovna mě dala 7tis ano čtete dobře jen za radio. Pak tam bylo okno, lista okna, nechtěl jsem to dávat do škodovky jelikož by to bylo na mesic a potřebuji auto. Připojištěni na auto z pojistovny mam na deset dní, takže proto ... Tak jsem si koupil čínskou kopii android 9 s dvd-mechanikou (neřešte, že to je čína) a když už to umí tak tam chci nainstalovat kameru. Mám předni a zadní senzory, jenže ty zadní furt hučej, jelikož tam mám kouli ... takže hlavně asi proto. Chci se zeptat k té černé skřínce, tam mohu nacpat jakoukoliv kameru a do radia to dam do druheho Av siganalu a na to jedno USB se to bude nahrávat/zaznamenavat nebo kam? Na co? Mám na radiu dvě USB, a jeste mám dve SDmicro karty (jedna je mapa) jak se to připojuje. Díky za info.1 bod
-
S vytaženým konektorem jde NT dále používat a zapínat a funguje dál i přes Škoda Connect.1 bod
-
1 bod
-
U mě zatím měchy a nový motor. To neřeším úniky kapalin a schizofrenní elektroniku. Naposled mi jiný krám hnul žlučí, když řval, že chce 26 litrů chcanek a vešlo se 17. Dneska si člověk nevybere.1 bod
-
1 bod
-
Uz jsem od toho upustil. Je blbost u noveho auta davat pouzity kus narazniku misto toho co tam patri.1 bod
-
Tak kupit si drahe auto s kvalitou priemer len preto, ze je okolo servis sa mi zda prehnane. Ja som si myslel ze Skoda bude ako v minulosti co sa tyka kvality vyborna , ale kupou Scaly a pristupom servisu som sklamany . A nie som jediny co v okolo nadavaju na novu Skodu.. Samozrejme servis zalezi na pristupe ludi za to Skoda asi nemoze.1 bod
-
Uz som tu dokazoval ze Ferda rekuperaciu nevie vypnut. Jediny sposob je vytiahnutie konektora.1 bod
-
Subor ktory ma v nazve crk.support pouzi ak uz si robil minule patch vo svojom mobile v Lucky Patcheri, alebo ak samotne patchovanie nezvladas.1 bod
-
1 bod
-
A už vidím jak se ta banda cypu ? z toho kraje razoviteho hrnou do Prahy na sraz1 bod
-
Nieco na nedelnu zabavu, Carista 4.1 beta 9 Podla nedavneho blogu planovali pridat overenie mnozstva adblue. Ak ma niekto naftu a chut, podelte sa o zistenia [emoji120] Mier s vami https://uloz.to/file/uxPcEnSpbGb6/bjdudjbjsisk868379273kjxuodh-zip1 bod
-
Byl jsem poprvé a fajn, jen ta cesta, chtělo by to srazy v Praze ? Kdyby chtěl někdo vidět muzeum Tatry, odkaz u mě v tématu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
přesně tak, každá chytrá nabíječka, ať už je to Ctek, Optima, nebo tahle Lidlovksá baterii která má pod 10V nenabíjí. Ta baterie je fakticky po smrti. Ale jinak tahle nabíječka za ty peníze na běžné použití není vůbec špatná volba. Tu předchozí generaci pro Lidl vyráběl Rexorth takže to není ani čínský šrot..1 bod
-
Ahoj, pokud by někdo chtěl změnit grafiku budíků na virtualním kokpitu, tak za pomocí OBDeleven (verze PRO) to jde dle tohoto postupu: - Digital Dash RPM/Speedo Gauge Themes 1. Control Unit 17 2. Adaptations 3. Tube_version: Choose version (Variant_3 is "sport"; Variant_0 is "original") a vypadá to takto:1 bod
-
Nabíječka ti samozřejmě baterii nabije do 100% ideální volba bude pro tebe třetí, nebo čtvrtý program. Je vesměs jedno který použiješ. Co se ale stane dál je věc druhá nesouvisející s nabíječkou. Auto respektive power managment pozná, že je baterie nabitá na 100% a okamžitě začne snižovat stav jejího nabití na 80%. Smysl v tom nehledej, on tam žádnej totiž není, říká se tomu rekuperace a auto sníží stav nabití zhruba na těch 80%. Údajně proto, kdybys náhodou bydlela na Kilimanjaru a jela pro rohlík na dno Mariánskýho příkopu, tak zachráníš prales protože nabiješ zadarmo. Jediné řešení je rekuperaci vypnout, je několik způsobů, to už si najdi tady na fóru a vyber si který ti vyhovuje.. Jinak těch sedm stupňů, to je popsáno co ta elektronika nabíječky zrovna dělá a jak jdou ty režimy po sobě, tím se nemusíš zabývat. Pro tebe je důležité, že nabito na 100% je až když svítí všechny čtyři čárky a v tom okamžiku proběhlo všech 7 kroků... Nehledej v tom vědu, občas to tam na noc drbni pokud máš možnost a nech to žít svým životem...1 bod
-
@Drapa postup je následující: A5 - Přední snímač asistenta jízdy - 07-kódování - Byte 14 - Bit 2-3 změnit na 08 Perso_HC,Last_setting Co se týče paměti jízdních profilů tak nemohu sloužit, ptž moje Scala je nemá. Tak nemám na čem zkoušet. @csabac na dobu trvání to nemá vliv, je to stejné. Nejsem si jist zda-li je to vůbec možné změnit. @slots s FA nemám žádný problém tak mi nevadí, že je zapnutý pořád.1 bod
-
Kontroloval si podtlakove hadicky v systeme regulacie tlaku turba? Je to casty problem u tycto aut. Inak staci spravit Vagom meranie za jazdy a vies presne aky mas problem. Som amater a s diagnostikou robim kratko,ale uz som take merania robil a naozaj ta to usetri bezhlavej vymene suciastok.1 bod