Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/12/20 ve všech sekcích
-
Objednáno 31.1.2020 a už Vás nebaví čekat? U nového modelu, který se dal objednat tuším od 17.1.2020? Wow..... co ti lidi dneska nechtějí :-D Příště radím koupit skladovku modelu, který není zrovna nový, čekat budete jen týden, než Vám jí připraví....sorry za sarkasmus, admin snad pochopí, ale pro podobné komentáře nemám moc pochopení...4 body
-
Nebude to dlouho trvat a bude muset být i motorový olej biologicky odbouratelný, zvlášť když ho některé motory žerou.2 body
-
2 body
-
Vzhledem k tomu, že zde bydlí 1 desetina všech obyvatel ČR, mě to ani nepřekvapuje, nicméně mi to taky vadí, ovšem je to asi tak vše co s tím momentálně můžeme dělat. Když se podíváš na mimopražské případy, tak tam není místo nakažení jiné. Co mi teď vadí na slavné EU, jak si každá země hraje na svém písečku a maximálně si do Itálie kopne, že počáteční fázi nezvládli. O nějaké pomoci ani slovo, hlavně že se posílala do Číny, odkud to vlastně vzešlo....1 bod
-
Stane, chtel jsem tim rici, ze nejvic nakazenych je v Praze celych 50, zbytek po par kusech po vsech krajich. Vetsina to chytla v Italii. Nevadi mi Ti, co tam byli treba pred 3-4tydny, ale vadi mi ty, co kdyz uz vedeli jak to jde do prdele a pres vsechna doporuceni tam stejne jeli. To mi vadi. A bohuzel logicky nejvic takovych bylo z Prahy. Nevim proc to tak je. Obecne to ale myslim i na vsechny ne jen Prazaky. Kdyby takova zkurvena EU fungovala, resily by to zeme jednotne a hned na zacatku tipli spojeni s cinou mohla byt dnes situace jina. Na hranicich s Tureckem to zacina dost vrit, odstrelovaci na obou koncich, Turecka stihacka proletla nad reckym uzemim u hranic a co dela unie jako celek? Zase hovno, resi to nektere zeme kazda po svem, co Recku pomoct chteji. K cemu takova instituce je? Umi jen resit picoviny v dobe klidu. Ale v dobe problemu neresi vubec nic. Uz aby zafoukalo a cely ten domecek z karet spadl. Jsem nasranej, promin kamo, trochu asi i nepravem to odsrali Prazaci.1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že je to spise nemožné... Ale nic - budeme čekat na lepší časy :-) Stáváme se disidenty jednajícími v podzemí :-) :-)1 bod
-
No je fakt, že se lidi měli na ty lyže v Itálii vysrat, když hrozilo tohle. To má Plačka recht [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
Tobě nemá cenu vysvětlovat vůbec nic, klidně si to v servisu vyzadej a nalej si to třeba do krupicový kaše. S tvým systémem uvažování asi těžko pochopíš proč má jít do pily biologicky odbouratelný olej..1 bod
-
1.0 85kw, style, bezdratovy smartlink, paket extra, seda steel, prevzato v listopadu. Jsem spokojeny. Neprojevujou se mi zadne z problemu, ktere tady resi obzlaste ti s autama z drivejsi vyroby. Nemenil bych nic, jsem hlavne rad ze jsem zvolil tu sedou, protoze se mi i memu okoli hodne libi :) Sere me vlastne jedna vec - chybejici vzdaleny pristup. Myslel jsem ze to tam bude, jsem hracicka, chtel jsem si s tim hrat v mobilu. Klidne bych si platil ten rocni subscription, ale aktualne to nelze dokoupit i prestoze tam nechybi hardware. Tak je obcas prudim na infolince a doufam ze se toho jednou dockam.1 bod
-
Má někdo z vás odborníků představu o tom, jak musí servis nakládat s nebezpečným odpadem? Pod to co napsal cosby se klidně podepisu.. Ono už to že to chceš lejt do pily lecos vysvětluje..1 bod
-
1 bod
-
Ano urychlit se to může jednou se mi to stalo auto za 3 týdny doma a stylem, že někdo odřekne stejnou/velmi podobnou konfiguraci.1 bod
-
zhruba za jeden měsíc bych poskytla nejvýznamnější výsledky :)1 bod
-
1 bod
-
Já se vám divím, že s tím "expertem" vůbec zabýváte. To jste ještě nepochopili, že je to obyčejný troll?1 bod
-
Ten rejd by mě taky zajímal, Scala má průměr otáčení 10.9m, i30 má 10.6m, Fiat Tipo 10.9m, Octavia Combi RS 11.13m, Mini 5dv. 11m, BMW 1 10.9m, Renault Megane 11.2m, Ford Focus 11m, Focus ST 12m, MB A 11m, Honda Civic 11.3m, Audi A3 SB 10.9m, Seat Leon 10.2m a dalo pokračovat Ale jasně, když někdo tvrdí že Scala a Polo mají stejný podvozek (ano, mají stejnou platformu, ale to je tak všechno)... Možná si to chce někdy věci ověřit. Se Scalou jsem moc nenajezdil, ale neměl jsem problém s ní zaparkovat a nepřišlo mi, že bych měl problém s otáčením. Zdroje: https://www.autohled.cz/a/skoda/fabia/t/parametry/polomer-otaceni https://www.autohled.cz/a/hyundai/i30-kombi/t/parametry/polomer-otaceni http://auto-fresh.cz/test/test_skoda_scala/1 bod
-
To se jako uvolnily celý dveře nahoře v pantech? Tohle by mě už štvalo, navíc ta spojka a ostatní prkotiny, takže jako celek je z toho @csabac právem naštvanej. To vypadá na nějakej exemplář na kterým se zaškolovala banda brigádníků různých národností a výstupní kontrola měla po víkendové piatice.1 bod
-
Ty lowcoste? kolik jsi najezdil kilometrů ve Scale? Podle toho jak píseš tipuji že do milionu nebude daleko, tak tady buď tak laskav rozepiš hluky od zadní nápravy a od kol, mě osobně to dost zajímá, zvažuju nákup scaly pro manželku do města, mě se třeba rejd zdá OK, vešel jsem se s tím všude a vytočil bezproblému, ale s rapidem jsem v životě nejel, tak neumím porovnat. NEBO Nakonfiguruj/sežeň mě O3FL nebo Golfa VII se stejnou výbavou jako Scala monte carlo s 1.5 tsi v "plné" za 700tis a vejdi se u O3FL a G VII taky do 700tis a budeš u mě king a dám ti provizi 5% ??? Nemíchej tady prosím hrušky s jabkama a srovnávej SHODNĚ vybaveně auta za SHODNOU cenu! Nic proti scale za 350tis ale proč to proboha srovnáváš s octávou a golfem za 700tis? Až bude nabušená Scala stát stejně jako A3, nebo B/C class a budeme v levelu 1.4mil tak uznám a nejen já, že scala je lowcost a navoněná bída, ale jak jsem už psal, nemíchej tady hrušky s jabkama?1 bod
-
Scalu bych si koupil klidně znovu, není důvodto auto pomlouvat. Pár prvních vlaštovek špatnej model nedělá :) Měl jsem 2x novinku z koncernu, vždy první kousky a nějaký drobnosti tam samozřejmě byly, s tím se musí počítat. Druhá věc je problémový kousek a to se může stát u všech automobilek.1 bod
-
Skoro rok jsem Karoqman … a abych řekl pravdu, po prvotním nadšení a 18000 km jsem postupně vystřízlivěl … a 1.5 TSI od koncernu už bych si v dalším autě nepořídil. Pořád mám tendence jej srovnávat s 1.2 TSI v předchozích yetiwagenech (ať již 77, nebo 81 kw). Klokanní nemoc byla víceméně vyléčena … ale ve srovnání s 1.2 je to línější na rozjezd, změna nastává až kolem dálničních 130, kdy motor ožívá a ještě ve 170 - 180 ochotně zrychluje … ale to v ČR stejně člověk nevyužije, tak se alespoň občas jedu projet do německa. Další výhoda tohoto motoru je, že při zatížení vozu, včetně přívěsného vozíku je spotřeba konstantní, dnes jsem třeba jel na stejné trase za 7 litrů s prázdným embéčkem i s embéčkem s přívěsným vozíkem naloženým 400 kg cementu. Tyhle trasy s naloženým vozíkem dával yeťák za 9 litrů, byl prostě na takovou zátěž slabý. Celkově je však tento přidušený motor pro mě zklamáním, nic moc rozjezdy, vlažná reakce na plynový pedál, věčné skákání do dvoutaktu (celkem neznatelné, občas o tom člověk ví jen dle maxidotu, ale občas provázeno vnímatelným zaškubnutím při přepnutí z dvoutaktu do čtyřtaktu a naopak, občas divný dunivý zvuk při dvoutaktu), při městském provozu je motor nenažraný. Karoq je jinak super a praktický wagen, ale za ty peníze jsem čekal, že bude sloužit jako předešlá embéčka. Motor a věčné výpadky škoda connectu mě však donutili změnit dosavadní pohled na embasoznačku. Možná, kdybych si býval byl koupil litrový motor, neměl bych sice vyhřívání čelního skla a neuvezl bez problému tunu nákladu, ale byl bych stále spokojený embéčkář. Ono bohužel aktuálně v nabídce ale jiná benzínová motorizace, pokud s tím člověk potřebuje odvézt nějaký těžší náklad, není.1 bod
-
Tak třeba já bohužel lituji, jelikož projev motoru ve dvouválcovém režimu je strašný, dochází k dunění a nepřesléchnutelnému nízkofrekvenčnímu zvuku, hodně podobnému tomu, když se při jízdě nechají pootevřená zadní okna (viz. popis v samostatném příspěvku). A jelikož se tam dvouválcový režim cpe pořád, stačí ubrat plyn a do pár sekund je tam, tak radost z jízdy a nového auta (jinak moc fajn) je pryč. A to jsem si ho chtěl taky nechat dlouho. Každopádně mám ale pocit, že tento projev není u každého motoru, viz. zdejší názory nebo recenze na internetu (s hořkým úsměvem čtu/slyším, že jízda na 2 válce jde poznat pouze podle signalizace na displeji). Takže zřejmě loterie na konkrétní kus, bohužel.1 bod
-
1 bod
-
Poplatek za vlastni material? To jsou ale ubozaci tohle.1 bod
-
jeden IT: 1. Jedna lidská buňka obsahuje 75 MB genetických informací.**** 2. Jedna spermie má tedy 37,5 MB.**** 3. V jednom mililitru spermatu je přibližně 100 milionu spermií.**** 4. Při ejakulaci trvající v průměru 5 sekund se uvolní asi 2,25 ml spermatu. 5. Výpočtem zjistíme, že datová propustnost mužského penisu je (37,5 M x 100 M x 2,25) / 5 = 1687,5 terabajtů za sekundu.**** 6. Ve výsledku je tedy ženské vajíčko schopno odolávat DDoS útokům o objemu více než 1,5 petabajtů za sekundu a přitom propustí jen jediný datový paket. Tím pádem je to nejrobustnější hardwarový firewall na světě.**** 7. Tento jeden paket, který firewall propustí, však shodí celý systém na devět měsíců.1 bod
-
Koukám, že Škodovka má nový model, Karoq. Pokud budou v pojmenovávání modelů pokračovat jmény s "K" na začátku a "Q" na konci, tak mám pár tipů na názvy:Kokodáq - auto pro ženyKominíq - auto s dieslovým motorem, zejména TDiKolibříq - malá nákupní taška Košíčeq - trošku větší nákupní taška Kokůteq - předtuněná nejlevnější Fábie ve fejsliftu Kapříq - rádoby obojživelný model Kunďáq - něco jako sportovní model1 bod