Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/20 ve všech sekcích

  1. Koronavirus zhatí naši vepři boubelatí....
    2 body
  2. Ty vole, ty jsi kecka. Přiznej se, kolik roušek za volnou dráhu pro Ruslana.....
    1 bod
  3. Priznávam sa tento vtip som ukradol : Čeština je jazyk hravý. Stojí dvě šlapky na rohu, nudí se a pokuřují. Jedna se ptá druhé "Ty, Jájo, za jak dlouho vykouříš spartu ?" Ta druhá se zamyslí "Tak...za třicet minut aji s trenérem..."
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Skoro jako Stig, ještě začernit plexi štít
    1 bod
  6. Ještě tomu zdatně sekunduje kratší gumový/textilní koberec, který nedosáhne až pod pedály a zejména u plynu, kde je hrb, je pak extra bordel. Fakt bych chtěl vidět tu hlavu, která tyto "vylepšení" vymýšlí a zeptat se proč.? sakra!
    1 bod
  7. DPxx má přepracovanou hlavu válců. Proto se nedaří u DAxx nežádoucí projev odstranit softwarově. Jedná se o konstrukční chybu.
    1 bod
  8. Uz mi taky jebe... VID-20200319-WA0003.mp4
    1 bod
  9. Trochu to tu ozivim Taky jsem jednoho dne zjistil ze nefunguji pameti jezdim v tom jen ja stale stejny klic baterie vyndavana nebyla. Zkousel jsem zde navod na horni a spodni uvrat a nic nesli stale ukladat pameti, v diagnostice to psalo vsechy moturky asi 7 chyb bez zakladniho nastaveni, mam tan funkci Normovani tak jsem ji zadal a sedacka vyjela nahoru az pod strechu (zasunte si operku co nejniz prasklo mi sklo ve stinitku) pak zajela dolu a bylo to nastavena poloha a je ulozeno funguje to.
    1 bod
  10. V té části motoru ti to může téct úplně ze všecho, turbo, egr, víko... musíš jít po stopě z těch to fotek nikdo nic nepozná.
    1 bod
  11. Jezdím hodně, sklo mi vydrží maximálně do pul roku, i když jak člověk stárne, tak se klidní a interval výměny se mi prodlužuje. Co mi taky vadí, jak na tem čistém bílém tapecu téměř vždy najdu obtisklé tlapy od šmíru kreténa, co to dělal a sere na to. Jednou sem to auto ani nepřevzal jak to bylo hodně...
    1 bod
  12. Nechci se Tě nějak dotknout, ale u očního doktora jsi teď někdy byl? Já jsem před desítkami let řešil podobný problém a nakonec se z toho vyklubala neustále se zhoršující oční vada. Třeba taková schopnost oka zaostřování tj. akomodace, nebo i počínající zákal oka, který se projevuje jen při periferním vidění atd. A vůbec nemusí platit, že to není možné, když v jednom autě přes sklo vidím normálně a ve druhém ne. A některé oční vady a nemoci vůbec nemusí souviset jen s vyšším věkem. Jinak může samozřejmě platit i to, že pokud se zaměříme na určitou negativní věc, tak potom to tzv. "zlo" vidíme všude a pořád, ale to je spíše na psychologa, sám jsem si taktéž v bývalém zaměstnání něčím podobným prošel. Jinak na těch Tvých fotkách vůbec nic nevidím, ani na jedné.
    1 bod
  13. Samozřejmě fotky můžou trošku klamat, na živo to třeba vážně rušivé je. Ale takhle z fotek mi přijde, že řešíš zbytečnou "maličkost", které by si 90% lidí nevšimlo. Já bych se raději věnoval řízení.
    1 bod
  14. Tak nějak. Před vypuknutím šílenosti jsem si mohl nabrat FFP 3 kolik chci. Jenže k čemu by mě tehdá byly, že?.
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Nechci nikomu kazit radost, ale ten Sanden z Polska je i v Golfu...
    1 bod
  17. Jak jsem ukázal v minulém příspěvku, malý rejd asi nebude, minimálně průměr otáčení je naprosto odpovídající dané třídě... Když chceš něco shazovat, tak si aspoň k tomu najdi nějaké důkazy. Taky by mě zajímalo kde jsi přišel na to, že Scala používá kompresor klimatizace s vadnou konstrukcí? Když budu citovat jednoho místního: @Pawouk Nedá se nic jiného než ty polopravdy a spekulace vyvracet, dokud se zde budou objevovat...
    1 bod
  18. Zásuvku 230V jsem dodělával s běžným měničem, místa je dost. Jen jsem nesehnal originál zásuvku s vestavěným vypínačem, tak jsem použil obyčejnou a na místo USB jsem dal kolébkový vypínač s LEDkou. Absence USB vzadu mi nevadí, je stejně jen nabíjecí, bez dat.
    1 bod
  19. Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h. Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti do 5 km/h. foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou. Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle. Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách. Pořízení 2/2019 ujeto dnes 43 477 km
    1 bod
  20. Nechapu. Vy ostatni jako svoji praci podstrelujete nebo fakturujete min nez je vam zakaznik ochoten dat? Vzdyt ty AS se chovaji stejne trzne, jako kterakoli jina firma. Kazdy chce vydelat co nejvic a ten servisni technik nebo referent chce taky brat vyssi plat nez je minimum, mit firemni benefity, dovolenou navic, firemni auto. Nekde na to vydelat musi prece. Nevim, v jakem odvetvi se pohybujete, nebo jakou praci delate, ale princip je vsude stejny. Levne koupit, draze prodat. Kazda sleva je vykoupena marzi nekde jinde. Taky skripu zuby, kdyz mam platit za prohlidku s olejem, ale tak holt jsem s tim pocital, kdyz jsem si auto kupoval. Sam na nem neumim nic ani na to nemam cas, tak musim zaplatit a nekde jinde na to vydelat tim, co umim... mimochodem, zas tak casto ten olej nemenite a servis nemate pri vasich najezdech ;-)
    1 bod
  21. Nechci rejpat, ale pokud by meli pouze takove klienty, tak moc dlouho urcite ne :) Z takove fakturace neuhradi ani naklady :)
    1 bod
  22. hlavne aby to bolo lacné , ako táto prehliadka a výmena rozvodu u bratov v PL ... rozvod tam dajte aký nájdete , však na kvalite nezáleží , kladky zavarené , pumpa bez clonky zavarená , remeň KO a skočené o tri zuby ... k práci mechanika no comment , ak niekto popletie dve skrutky a potom tú dlhšiu odpíli aby nahradil kratšiu a po chvíli zistí že tá dlhá mala byť inde tak to zamení za niečo čo našiel pod ponkom ... alebo pretočí motor aj s prípravkom v čerpadlovom kolese a zlomí jeho aretáciu ... hold mám na Superba tak mám aj na kvalifikovaný polský servis , kvalitná robota aj materiál ... čo na tom že po pár km tam ide originál rozvod + koleso čerpadla a to nerátam odťah a nepojazdnosť auta v piatok poobede
    1 bod
  23. @Adam182 taky bych se přimlouval za název servisu, z preventivních důvodů. Klidně do SZ.
    1 bod
  24. Tak on to je Tiguan Allspace se vším všudy. Jiná je jen palubní deska, čumák a zadek.
    1 bod
  25. NABÍDKA VEČERNÍCH KURZŮ PRO ŽENY: 1) Jak rozeznat Naftu od Benzínu. (Dvouhodinová přednáška s následnou pětihodinovou praxí v terénu u čerpací stanice.) 2) Patří vložky a tampony do záchodu? (Otevřená diskuze, beseda s odborníkem z ČVAKu) 3) Miluje mě, nebo ne? (Video projekce na téma: "Odmítnout jít na procházku ještě nemusí znamenat, že má milenku") 4) Jeho mobil a účet na Facebooku mi neříkají "pane". (Skupinové cvičení jak odolávat pokušení "nakouknout") 5) Parkování (Půlroční každodenní intenzivní kurz obsahující dva měsíce teoretických cvičení, počítačové simulace a trenažéry, čtyři měsíce praxe na cvičném parkovišti) 6) Nakupujeme samy nebo s kamarádkou. (individuální konzultace, návštěva výcvikového centra samostatného nákupu) 7) Kurz hodnocení postavy před zrcadlem (Počítačová prezentace, tabulky s hodnotami pro určení bodu kdy už jste opravdu tlustá a kdy ne) 8 ) Základy designu v automotive (aneb řasy a kytičky na Audi nepatří) 9) Opravdová kuchařka se nebojí zeptat jeho maminky jak dělá svíčkovou (Šoková terapie, svědecké výpovědi, degustace) 10) Kamarádky nemají pokaždé pravdu (moderovaná beseda u kulatého stolu, vědecké důkazy podpořené statistickým výzkumem) 11) Kurz interpretace odpovědí (aneb když "sluší ti to" opravdu znamená "sluší ti to". Otevřené fórum) 12) I muž může mít kamarádky (moderovaná beseda M. Jílkovou za dozoru pořádkových orgánů Státní policie) 13) Sex je radost (nikoli nástroj k vydírání - korespondenční kurz, 3x skripta) 14) Auto má více než dvě rychlosti (praktické ukázky v terénu, jízda na trenažéru) 15) Lepší cholerik než bestie (přednáška o tom, proč je lepší se vyvztekat než se lstivě mstít) 16) Vím co chci! ( ...a umím to jasně definovat, skupinová terapie doplněná individuálními konzultacemi a zakončená státní závěrečnou zkouškou) 17) Zdravověda I. (půlroční kurz zvládání PMS a bolestí hlavy) 18) Zdravověda II. (půlroční kurz ošetřování pacienta napadeného rýmečkou, důkazy o prospěšnosti sexu v oblasti rekonvalescence) 19) Vlasy a životní prostředí (rozprava o tom, proč je lepší odstraňovat vlasy z odpadu po každém sprchování a jejich dopad na globální klima)
    1 bod
  26. Joo rejd malý, kompreosr klimy s vadnou konstrukcí,... Nadávát a urážet to Ti jde, ale argument nula, tož tomu říkám administrátor :-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...