Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/20 ve všech sekcích

  1. Takze planuju kodovanie novej baterie. No to som zvedavy [emoji846]
    5 bodů
  2. @DušanV @Clerfayt Opravdu jste přesvědčeni, že 17.3. zasedli v ŠA a řekli si, "tak zastavujeme výrobu, to by chtělo zdražit"... Nevěřím tomu, že rozhodnutí o cenové politice a tvorba ceníků je otázka jen 1pár desítek dnů, rozhodnutí o zdražování nejspíše padlo někdy koncem minulého roku v době kdy "byla tráva zelenější" (ostatně to naznačovali i v jiných tématech i jiní). Stejně, minimálně ještě nějakou dobu si nikdo auto neobjedná, vše je zavřené. Takže bych s finálním hodnocením tohoto kroku ještě počkal. No a uvidíme, potom půjde hodnotit s klidnou hlavou a odstupem.
    3 body
  3. Tak ja uz mam tedy hotovo. Za me to vypada mnohem lepe, navic jsem se "omylem" dostal k prave slunecni clone z anglickeho vozidla, takze jsem bez nalepky airbag, coz je velke plus. Kdyby nekomu chybel nejaky cerny dil jako me (cerne zrcatko), tak doporucuji pouzit sprej Motip cerny saten (OBI 119,- Kc), je to temer stejna barva jako originalni dily a perfektne kryje. Puvodne to mela byt jen nouzovka, nez prijde nove zrcatko, ale po aplikaci to nechavam tak.
    2 body
  4. Nezlob se na mě, ale "celostátní firma" a koncern VW je trošku rozdíl. Je to tak, jak píše @Martab, taková rozhodnutí nepadají ze dne na den. Cenové kroky jsou běžné každý rok, letos to bohužel vyšlo dost nešťastně. A než by se povedlo vše nastavit nazpět, tak je říjen.
    2 body
  5. Tipuji, že za aktuálním zvýšením cen stojí zápočet pokut za nadlimitní emise CO2. A zrovna se trefili do té situace co ve světě vznikla.
    2 body
  6. Tak jasně, ti co to chtěli teď spokojeně plachtí venku a ti co ne brblají na fóru. Je to pořád stejný rozpor jako jestli u manuálu vyřazovat na N nebo nechat kvalt. Celý problém je v tom, že tato funkce je vnucená z pseudoekologických důvodů. Stačilo aby byla volitelná, tj. např. v menu trvale vypnutelná a není problém. Kdo chce si ji zapne, kdo ne jezdí bez ní. Svobodná vůle se ale v dnešní době už moc nenosí.
    2 body
  7. Ještě tradiční odlehčení. Jakýsi pan Fuglevič na Autorevue píše: "Scala si ceny držela od konce listopadu loňského roku. U Kamiqu však úprava ceníku přichází dosti náhle, jelikož předchozí nabídka cen mu vydržela lehce přes měsíc, starý ceník byl vydán na konci února." Tak a teď realita. Scala "si držela" ceny tak, že 10. října zdražila o 8 000/12 000Kč a na konci října byl uveden AM 125 let. Od té doby byl vydán nový ceník v lednu (CNG) i březnu (nic podstatného). U Kamiku přichází tak náhlá změna, že od zdražení v říjnu proběhlo doplnění CNG do ceníku (leden 2020) a jinak se od té doby nic podstatného nestalo. Ten "starý ceník z února" byl ve skutečnosti z 13.3.2020. No a ještě jeden úplný blábol: "Zajímavostí je nakonec konec příplatkové položky Mobilita Plus za 7700 Kč, respektive 9700 Kč, která přidala záruku asistenční služby na 5 let (do 100.000 km) a prodlouženou záruku vozu na 5 let (do 150.000 km)." Mobilita Plus se zárukou 5 let /100 000km stála 2 000Kč. Ještě, že ty "novináře" máme.
    2 body
  8. Konektor lehce poznas podle barvy. Je zluty.
    1 bod
  9. Tak to bude přetrhaný drát v přechodce ve dveřích. Zkus jí sundat a myslím, že hned uvidíš. Jinak Suri: Teď nevím zda reaguješ na můj příspěvek, nebo od kolegy. Každopádně toto N199 je sedadlo a G256 zadní čidlo nárazu vedle sedáku v karoserii. Nic se dveřmi tam není. Mělo by to mít spojitost? Je pravda, že ve dveřích je ten kabel malinko načatý, hodlám to pro sichr poškozenou část odstřihnout a nahradit. Ale to by hlásilo právě G179, ne? EDIT: Hledám zda známá závada N199 (konektor pod sedačkou řidiče) může mít spojitost s G256, resp. s tím čidlem. Zatím asi zkusím odstranit ten konektor pod sedačkou a uvidím zda chyba s čidlem opět vyskočí. BTW: jaký konektor to je? Pod sedačkou jich je hned několik.
    1 bod
  10. Nepoužívej CAPS LOCK. K autu - bez řádné diagnostiky je to prakticky neřešitelné a střílení od boku. Klidně to můžou být i ty zapalovací kabely, jak píše vormen, typicky je nakousne nějaká kuna.
    1 bod
  11. to muze byt uplne vsechno, ale osobni tip jsou zapalovaci kabely
    1 bod
  12. Auto rozeznalo caps lock.
    1 bod
  13. @bojler Tady je nějaký nástřel pokut: Je to někdy z 9./10. 2019 (https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-2020-kolik-si-priplatite-za-nejpopularnejsi-auta-131380)
    1 bod
  14. Všechno se dá řešit i na dálku, když se chce. Jenže proč.. Člověk, který má měsíčně z ruky do huby, ten si: 1) Na auto našetří - a pokud se tak stane, může si ho koupit tak jako tak, 2) Nekoupí si ho, nemá na to prachy. Člověk, který disponuje finančními prostředky momentálně většinou krizi neřeší. Člověk, který se bojí co bude zítra, si auto nekoupí ani za 600 tisíc, ani za 400. Co udělá manažer, když vlivem situace začne vykazovat ztrátu? 1) Udělá úsporná opatření - ať už v podobě eliminace HR, tak v podobě eliminace dalších výdajů, 2) Patřičně zvedne svou marži na produktech tak, aby dopady ekonomické krize eliminoval jak to jen jde.
    1 bod
  15. Test 2.0 TDI 85kW Ambition:
    1 bod
  16. Tady není na místě otázka jestli ale kdy. EU si v zásadě sama podřezala větev. K moci se dostali sluníčkovi idioti, kteří nedokážou kalkulovat s černým scénářem, který se aktuálně naplňuje. Hlavně že je slyšet jejich best názor a že prosazují svoje názory přání a zákazy. Jako jo je od Evropy fajn že se snaží zachránit world, na druhou stranu nemá smysl spáchat ekonomické harakiri když v tom proudu pluje pouze EU. Následky už jsou podle mě nezastavitelné - nyní automobilový průmysl padne na hubu a protože odpískal výrobu levných aut na úkor elektrifikace, nedokáže se zvednout. Zbytek sežerou asieské firmy, které tím ovládnou zničený automobilový průmysl a jejich know how. Střední evropa se opět vrátí do nové formy totality, protože se západní světy nedokázali dohodnout s východní a střední evropou v jednotné otázce migrace a nutily nám svojí vizi, díky které se oni sami dostanou do existenčních problémů a ve východní a střední evropě si díky tomu už vytvořily voličskou základnu strany se sklonem ke komunizmu nebo k diktátorství- jak jinak vnímat maďarskou než jako moderní druh říše jednoho člověka ? Čr je v těsném závěsu zde to hraje do karet KSČM a okamurovi, což jsou strany defaktu jen jako komparz pro ANO, kde se Babiš brzo pasuje monarchou. Demokratické strany jsou v troskách a není ani koho volit. To není ani tak průšvih českých voličů, jako problém toho prostředí, které vytvořilo systém rozhodování EU a jeho neschopnost naslouchat potřeby všech zemí. Podle mě jsem v přímém přenosu svědky rozkladu Evropy.
    1 bod
  17. Ano, někteří tzv. motorističtí novináři mají kvalifikaci asi jako já na "na kapitána atomové ponorky". Vím teoreticky (najdu si to na internetu) co to ta ponorka je, prakticky bych asi přiměl její reaktor k "Černobylu". Doba motoristických novinářů typu Dalibor Janek, Gregora, Jozíf, Hyan, Králík, dnes ještě Vaculík, Dusil, tedy kdysi staří praktici, dnes lidé co tomu ještě nějak rozumí, je zdá se nenávratně pryč. Holt důsledek dnešní elektronické komunikace, kdy si web o automotive může založit skoro každý a redaktorem toho webu taky může být kdekdo. Rozumný člověk, který aspoň trochu více o oboru něco ví, si musí některé jejich bludy vytřídit.
    1 bod
  18. Asi je tam nějaký pnutí, možná led v zimě. Auto mi stojí venku.
    1 bod
  19. Pokud je to kombibace elektro + benzin, tak elektromotor nejspíš překoná synchronní otáčky, začne se odbuzovat a tím ztrácet moment.
    1 bod
  20. Test od Rasťo Chvály.
    1 bod
  21. Tohle ani nebudu komentovat, nemíním spadnout na stejnou úroveň zaplivané 4. cenové skupiny..
    1 bod
  22. Ahojte, vedeli by ste mi niekto poradit, co bude treba vymenit, aby AFS riadne fungovalo? V montaznom prehlade svetlometu nie je ziaden motorcek, takze predpokladam, ze je to sucastou svetlometu. Alebo sa mylim a ide o riadiacu jednotku? Chyba zmizla po opatovnom startovani, avsak pocitam s tym, ze sa moze objavit znova a rad by som vedel, co vymenit/opravit, ked sa to definitivne pokazi (verim, ze k tomu nedojde). Dakujem :) Address 55: Headlight Range (J745) Labels: 7P6-907-357.clb Part No SW: 7P6 907 357 D HW: 7P6 907 357 A Component: AFS-ECU H07 0090 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 03CA02003F010000 Shop #: WSC 73430 790 00063 ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSMQB 001120 ROD: EV_HeadlRegulVWAFSMQB.rod VCID: 408EC303DBEFDF41A9-8015 Left Headlamp Power Output Stage: Subsystem 1 - Part No SW: 1T0 941 329 B HW: 1T0 941 329 B Labels: 3D0-941-329.CLB Component: LeiMo links H06 0009 Coding: 3E0000 Right Headlamp Power Output Stage: Subsystem 2 - Part No SW: 1T0 941 329 B HW: 1T0 941 329 B Labels: 3D0-941-329.CLB Component: LeiMo rechts H06 0009 Coding: 3E0000 1 Fault Found: 5277717 - Positioning Motor for Dynamic Cornering Light Right C1088 15 [008] - Open or Short to Plus Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 136 Mileage: 179734 km Date: 2019.02.13 Time: 18:53:20
    1 bod
  23. Hmm, tak to (taky) nevím.
    1 bod
  24. Můžu tě ubezpečit, že do Prahy nejezdím pokud možno za žádným účelem. Mimochodem v Praze je nejvíc koviďáků na počet obyvatel i poček koviďáků na kilometr četvereční. Prostě tomu jdou pražáci jako vždy na proti. A to jejich stanice nestíhají testovat, jinak by jich tam bylo nakažených 4 x tolik. Ve Strakách i v ČB jsou obchody liduprázdné a v Praze praskají ve švech. Taže za mě, Prahu izolovat a ať si tam dělají co chtějí.
    -1 bodů
  25. Kurz CZK skokově klesl a nevypada to, že by se měl vrátit zpět, vyplatí se jim víc vyvážet do zahraničí, na české zákazníky toho stejně moc nezbyde, co zbyde, bude dražší a tím vyrovnají nabídku k poptávce. https://faei.cz/koruna-dnes-oslabuje-nad-28-kc-za-euro/
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...