Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/20/20 ve všech sekcích

  1. Krátký pohled na nový Leon - naživo předek vypadá pěkně, agresivita - přední dveře čalouněné, zvrchu měkčené, vzadu tvrdé - ambientní osvětlení i pod čelním oknem - baterie k hybridu pod sedadlem - kufr velký, hluboký, nakládací hrana kvůli tuhosti vysoko - některé detaily propracované, blíží se to golfu než k octavii - tady ta cena dle mě oprávněná, ztráta hodnoty ale bude vyšší, u Seatů umí kouzlit ale s cenou - tablet moc neruší po vzoru Tarraca - spojení základního motoru i s lepší výbavou - místo je i vzadu i pro nárty - fabka ve dveřích řidiče nemá krytku jako u Golfu, vypadá to ... Osobně konzervativní Golf se mi líbí více, interiéry nastejno, rozhodne desing u zákazníků. Xcellence vypadá honosněji až na ten vzor potahů, ta lišta se zajímavým dekorem vypadá hezky
    4 body
  2. Nic ve zlém, ale on se někdy někdo u Škodovky rozplýval nad něčím jako jsou brzdy, motor, výkon, nebo snad aerodynamika? Nechci hanit, ale v těchto ohledech byla ŠA vždy maximálně střední proud, možná v Superbu nějaké ty V/VR6... Vždy je to o tom najít kompromis, všeho moc škodí a tady minimálně z počátku to vypadá, že chtěli příliš a neměli na to zázemí, aby to udělali. No snad to nějak dají do kupy a zapomene se na to. Na druhou stranu lepší řešit SW, než nějaké chybějící sváry, sloupky řízení, šrouby na nápravách nebo Airbagy... (ale chápu, každý má jiný názor)
    4 body
  3. Včera mi technik z AS říkal, že ten problém není jen kvůli e-call ale obecně s celým infotainmentem MIB3. Takové ty různé chyby typu najednou nejde spárovat s telefonem, něco se samo vypne, restartuje atd... měli se vysrat na přiteplený mileniály, co potřebujou všude okolo sebe dotykové displeje s neustálým připojením na net (asi by bez toho chcípli, ne?) a měli nám, co máme ještě pořád poctivý nehoholený a nepotetovaný koule udělat auto, u kterýho bychom se rozplývali nad motorem, brzdama, výkonem, aerodynamikou apod.
    3 body
  4. Ve 280000km co měla moje 2.0TDi byly emise taky v pořádku, na autě vše původní - vstřiky, katalizátor, výfuk, lambda... Chce to pravidelný a kvalitní servis a není co řešit.
    2 body
  5. Tak se zase vracím s dalšími zkušenosmi ohledně spotřeby :) Budu mít najeto už pomalu 60000 a opravdu, spotřeba je úplně někde jinde. Aktuální dnešní pojezd do práce, 13 km, studený motor, z toho 3 km po městě, průměrná dle počítače, 6,1 l. Koukal jsem na to samé včera, 6,4 l. Takže se to už ustálilo na příjemných číslech.
    2 body
  6. Ten Seat vypadá fakt luxusně. Musím říct, že se posunuli hodně, ale fakt hodně moc nahoru. Líbí se mi to mnohem víc jak Golf.
    2 body
  7. Já to chápu, já si kvůli tomu koupil 2.0 TSI (teda nejen kvůli tomu, ale jeden z důvodů to byl) a zvuk je opravdu dobře vyladěný. Dokonce při velmi pomalé jízdě po městě takovým charakteristickým bubláním V8 vzdáleně evokuje..:)
    2 body
  8. Najdôležitejšie komponenty pre výmenu autorádia SWING za AMUNDSEN aj s objedn.číslami, ostatné predlžovacie káble bez obj. čísiel sú kúpene z eshopov na nete...
    1 bod
  9. Teď je prej velká svolávací akce na nové oktavky, všechny musí do servisu
    1 bod
  10. Tak krátké trasy nejsou zrovna ideální, ale pokud jsou v pořádku vstřiky a čerpadlo, neviděl bych v tom problém. Je potřeba se naučit poznávat, kdy probíhá regenerace a nechat ji celou dokončit. To je za mě No.1. Občas trochu tzv vypálit saze tím, že ten motor trošku protáhneš a vytočíš. Pak vidím rozdíl v tom, že auto vypaluje někdy v 500 km a někdy až v 700 km. Krátké vs dlouhé trasy. Jezdím taky často krátké trasy a občas to někam protáhnu. A nemám problém. Sleduju množství sazí a ujeté km od poslední regenerace. A když vidím, že se blíží vypalování, protáhnu to kousek dál a vypalování nechám celé dokončit. Nebál bych se toho. Na firemní dvojkové fábii mám nalítáno přes 270 000km a filtr moc neřeším. A stále funguje.
    1 bod
  11. aj mne sa to potvrdilo, ked manzelka drzi tu oblast tak to neklepe takze chyba bude tam. No ale to je smutne, ze si zakaznik musi sam podkladat nieco aby zabranil vzganiu . To sme dopadli :) Neviem, ci by nebolo lepsie tesnenie z okna tam nalepit :), alebo som videl take nieco https://www.aliexpress.com/item/4000264516971.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.776e12a0j2gjV9&algo_pvid=a1c5c199-ae2b-4f7b-9414-739a0d66f0d6&algo_expid=a1c5c199-ae2b-4f7b-9414-739a0d66f0d6-18&btsid=0ab50a5715899812503032810edc39&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
    1 bod
  12. Pokud si vozíš zadek v autě, které ti někdo dal, není co řešit, kdybys ho kupoval za své, budeš mluvit jinak...
    1 bod
  13. Uvidíme, jak se s tím sw poperou. Teď je to nepříjemný hlavně pro toho, kdo potřebuje auto rychle. Otázku vybavenosti nechme stranou, prostě každej z nás preferuje něco jinýho. Pokud někdo v autě tráví většinu dne, pak možná moderní fíčury uvítá a ocení. Já ne. :)
    1 bod
  14. Pro COMBI ale objednat v konfigurátoru lze - hledal bych za tím spíš něco jiného...
    1 bod
  15. Aktuálně s konfigurátoru zmizel motor 2.0 TDI s automatem. Aby ten problém nebyl větší než si myslíme :( .
    1 bod
  16. Jj. Dokud nás STK nerozdělí...
    1 bod
  17. Ta 1,5 tsi prej se nepovedla a nekupovat mi říkal kamarád, co dělá šéfa prodeje u Škodovky. [emoji6] Takže já ještě tak pět let vydržím s tím svým. Včera technická, najeto skoro 160, žádný problém prej, auto jak nové, emise nula. Prej to čistí vzduch [emoji3]
    1 bod
  18. mně už to vadí dost, takže dám smazat hlavního uživatele, stejně je ten systém k ničemu, čekal jsem víc
    1 bod
  19. Jo dělá mi to samé, jak to zrušit ale fakt nevím.
    1 bod
  20. Nechci nikomu brát iluze, ale když se podíváte na seznam plně podporovaných zemí s Android Autem a Google asistant, tak myslím, že v Čechách budeme čekat na plnou podporu s lokalizací do češtiny ještě několik let, pokud se jí vůbec někdy dočkáme.
    1 bod
  21. Ahoj, tak jsem taky majitelem nového CNG. Zatím spokojenost. Spotřeba na plnou nádrž CNG cca +/- 450 km. Najeto zatím cca 1600 km. Už jsem byl i na spotřebě 3.3 kg/100km ale to byl courák Brno-Praha-Brno - D1 je fakt strašná. Zatím to ale moc nehoním, pokud to silnice dovolí tak cca 95-100 km/h a D1 130 km/h - tachometrových. Jak je to s benzínem? I když jezdím na CNG stále se mi postupně zvedá palubní spotřeba benzínu - teď už jsem na 40 l/100km :) Někde jsem četl, že na benzín to vůbec nejezdí dokud nedojde CNG, ale prodejce říkal, že na benzín to pro nastartování krátce jede. A je pravda, že se mi rafička benzínu lehce ale přesto posunuje. Předpokládám, že i přesto že to motor 1.5 umožňuje, tak v CNG motor neplachtí a ani se nevypínají 2 válce.
    1 bod
  22. A opět je tu teoretik s podvozkem z pola. Kdy už tuhle kravinu přestanete šířit? Protože je to jednoznačně lež. O tom, že uvnitř ceed znatelně větší a prostornější, to bych teda taky silně pochyboval. Když si vezmu, že i30 je na tom oproti scale jednoznačně hůře. Ale v ceedu jsem nakonec neseděl, takže pravda to být může.
    1 bod
  23. Octavia úplně přestala být konfigurovatelná, mají problém s infotainmenty takže Octavie, Golf, Leon a A3 nyní nelze objednat [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  24. Měla ji celou vlhkou ROUŠKU.
    1 bod
  25. Ona byla totiž odvařená z toho, že Clint jel v nejlepším českém autě. Byla z toho určitě celá mokrá.
    1 bod
  26. Pokud vím,tak by jsi měl vrtat 10,5 vrtákem.
    1 bod
  27. Nejsem fanda, ale Leon vs OIV za mě hovoří jednoznačně pro Leona. Například design i materiály se mi proti Octávce líbí neporovnatelně více. Proto mi naopak přijde, že si OIV může koupit, kromě firemních flotil, dnes snad jen skutečný fanda..
    1 bod
  28. Zalezi kto si co predstavuje pod pojm beziaci kompresor od cca 2006 roku koncern pouziva kompresory bez elektromagnetickej spojky, s riadenym ventilom. Remenica sa toci stale len je rozne naklopena doska kompresora v zavislosti od pozadovaneho vykonu kompresora. Ten mimo ineho zavisi pri manualnej klimi aj od natocenia gombika teploty vzduchu. Takze kompresor bezi stale ale jeho vykon je vzdy regulovany nezavisle na systeme riadenia, manualne, climatic, climatronic.
    1 bod
  29. To jsi nečetl co se psalo na minulé straně? Odtud až po konec strany: Prostě každá plnička plni jinak, ikdyž tankuješ benzín, tak nikdy nenatankuješ stejné množství, jen u 50l nádrže už je nějaký ten 1l sem nebo tam skoro zanedbatelný, ale u CNG nádrží to prostě udělá rozdíl pozorovatelnější...
    1 bod
  30. AKTIVACE LANE ASSIST Karoq MR2019 Nezbytný je senzor (A5) na čelním skle ("Multifunkční kamera") Záloha modulu 17,A5,5F,44 - Přejděte na modul 17 , přístrojová deska Přejít na dlouhé kódování Přepnout do režimu bytů V byte 4 aktivuj bit 6 V byte 11 aktivuj bit 1 Uložit, kód 25327 Přejít do menu Moduly. - Přejít na modul A5 , Přední snímače asistenčních systémů Přejít na dlouhé kódování Přepnout do režimu bytů V byte 16 aktivuj bit 7 Uložit . Vraťte se zpět do menu Modul A5 Zadejte bezpečnostní kód20103 Přejít na Adaptace V „Personalizace BAP“ změňte z „Zapnuto“ na „Vypnuto“ Vracíme se k adaptacím. V „intenzitě výstrahy“. Pomocník pro změnu jízdního pruhu :, změna z „Střední“ na „Výběr přes Menu“ V Personalizace bodu zásahu při sv.15 zap :, ověřte, zda je označeno "Poslední nastavení" Přejít do menu Moduly.. - Přejděte do modulu 5F Elektronika informací. Přejít na Adaptace Přejít na Car_Function_List_BAP_Gen2 : V LDW_HCA_0x19 :, změňte z „Vypnuto“ na „Zapnuto“ Uložit Zpět na Adaptace Přejít na Car_Function_Adaptations_Gen2: V menu_display_Lane_Departure_Warning :, změňte z „Vypnuto“ na „Zapnuto“ Uložit V menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high :, změňte z „Off“ na „On“ Uložit - Přejít do menu Moduly. Přejděte na modul 44 Servořízení Zadejte dlouhé kódování Přepnout do režimu bytů V byte 3 aktivujte bit 0 Uložit, kód 19249 Ukončit --- Reset infotainmentu stisknutím tlačítka zapínání infotainmentu na 20 sekund Aktivujte v menu Auto / asistenti / asistenta jízdního pruhu. Dnes testováno. Vše funkční.
    1 bod
  31. Jak už jsem v tomto vláknu psal, měl jsem stejný problém. Shodou okolností těsně před výměnou rozvodů ve 120 tisících. Můj mechanik si nejdřív myslel, že to bude napínací kladka nebo klínový řemen, protože když ho sundal, přestalo to. Tak jsem nechal vyměnit s rozvody i kladku a klíňák, ale nepomohlo to. Nakonec to byl opravdu klimakompresor, který je taky poháněný přes klínový řemen, proto nás to zmátlo, když byl řemen dole. Nechal jsem doplnit chladicí médium, které zároveň kompresor maže a výrazně se to zlepšilo, teď ve 145 tisících se to skoro nevyskytuje. Chyběla asi půlka náplně. Přiznám se, že na doplňování klimy jsem několik let kašlal a začalo se to projevovat takto. Tak třeba by to mohlo pomoct i tobě.
    1 bod
  32. Jeste rekapitulace zmen, drivejsi zpravy byly "potvrzeny" nove i na cngplus.cz: - zvyseni kapacity z 15kg plynu + 50l benzinu na 21kg + 15l benzinu (cca 40% nárůst v dojezdu na plyn) - zlepseni casu 0-100km/h o 1,1s (z 10,9s na 9,8s) - zvyseni vykonu z 81kW na 96kW, tocivy moment vzroste z 200 na 240 Nm (Habi001, je to tedy pravda a nebo zustane 200Nm?) - snizeni hmotnosti o 72kg, dosavadni nadrze misto oceli kompozitove, nove navic ocelova nadrz pred zadni napravou - vlecena naprava misto viceprvkove, tak jako u Leonu a Golfu
    1 bod
  33. Úplne jednoducho, nemaj zapnutý motor a otvorené dvere
    -1 bodů
  34. Bol som na STK pred 3 týždňami s Feldou a všetko Ok číslo tam nenasiel, teda len 1nič5/70/13 zmazaná tá 7 a všetko ok...disky sú orginal Skoda ALU Borbet...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...