Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/21/20 ve všech sekcích

  1. Doplnam vysledok. Pazvuky od stlpika prestali uplne. Dnes som tie penove kusky zatlacil uplne medzi palubovku a stlpik. Snad sa nevytrasu casom. Lebo kym trcali, jedna sa z polovice uvolnil. Efekt je super. Ani nevidiet, ze to tam je.
    2 body
  2. Auto je sice zrovna špinavé od pilu ale snad je to tam dostatečně vidět. Auto má sportovní podvozek takže je o něco snížené.
    2 body
  3. 2 body
  4. Vyvojar vydal novu verziu a tvrdi ze pridal long coding. Vela stastia s testovanim [emoji482] Google pekladac: Postupne začnem zavádzať aktualizáciu 1.56.0: - Zmeny a opravy v kódovaní MQB (zlepšená kompatibilita so starými modulmi BCM, ktoré stále podporovali dlhé kódovanie). - Pridané dlhé kódovanie (tu sa dá použiť na MQB aj na iných platformách, hlavná vec je, že blok podporuje UDS - na PQ26 sú to všetky alebo takmer všetky bloky, na PQ35 je to veľmi malý počet blokov - hlavne upratané a SRS). - Pridanie čítania úprav DSG DQ200 / DQ250 / DQ500 (iba pre jednotky s podporou UDS) v profiloch pripojenia pre VAG TSI / TFSI a VAG Diesel DPF var. 1. PS. Zabudol som na niekoľko ďalších zmien: - po pripojení sa teraz na hlavnej obrazovke objaví kódovanie a služba. Dá sa to zakázať: Nastavenia - Rozhranie - Konfigurácia úvodnej obrazovky - Dve rôzne možnosti resetovania úprav pre Hyundai / Kia sú kombinované do jednej. Program si sám vyberie vhodný program. - Doplnené objasnenie, že tieto postupy by sa mali vykonávať so zapnutým zapaľovaním a motorom nebežným. https://uloz.to/file/uzER1Pzk0F9K/cs-1-56-0-zip
    2 body
  5. Krátký pohled na nový Leon - naživo předek vypadá pěkně, agresivita - přední dveře čalouněné, zvrchu měkčené, vzadu tvrdé - ambientní osvětlení i pod čelním oknem - baterie k hybridu pod sedadlem - kufr velký, hluboký, nakládací hrana kvůli tuhosti vysoko - některé detaily propracované, blíží se to golfu než k octavii - tady ta cena dle mě oprávněná, ztráta hodnoty ale bude vyšší, u Seatů umí kouzlit ale s cenou - tablet moc neruší po vzoru Tarraca - spojení základního motoru i s lepší výbavou - místo je i vzadu i pro nárty - fabka ve dveřích řidiče nemá krytku jako u Golfu, vypadá to ... Osobně konzervativní Golf se mi líbí více, interiéry nastejno, rozhodne desing u zákazníků. Xcellence vypadá honosněji až na ten vzor potahů, ta lišta se zajímavým dekorem vypadá hezky
    2 body
  6. @Jan R. zkus se podívat o 2 příspěvky výše a uvidíš, že to tady je
    1 bod
  7. Ten NLine Premium HB CRDi vypadá dobře za tu cenu. Měl jsem firemní i30 2 FL CRDi a až na to modré podsvícení to bylo moc fajn auto, hlavně motor. Vůbec se nedivím těm registracím.
    1 bod
  8. Jaky ceník za olej Škody Auto,co to placaji za nesmysly,každy servis si cenu za olej určuje sám.A nakupku maji u sudového oleje okolo 100 kč litr,dělaji z lidi akorát blbce.
    1 bod
  9. Co vymyslet nějaký sraz na zahrádce někde? [emoji6]
    1 bod
  10. Tak asi ne pět let, ale ještě deset si ho nechám [emoji23][emoji23][emoji1787]
    1 bod
  11. Přidávám zkušenost z výměny oleje na 15 000 km, v autorizovaném servisu. Za litr oleje se na faktuře objevilo 660 Kč bez DPH. Napsal jsem tedy servisu dotaz, který přikládám včetně rychlé odpovědi. Zdá se tedy, že moc šancí na normální cenu oleje mít nebudeme, Škoda si to ohlídá.
    1 bod
  12. Nebude, neměnil bych to dokud nebude svítit kontrolka ten filtr bude papírově plný až kolem 260-270K km ale reálně obvykle vydrží výrazně víc 300 i 400K km. Krátké intervaly budou způsobené jízdou po městě a DG SW popř. špatnou kondicí některého ze vstřikovačů. Poslední SW před DG je 9972. Modrý dým může poukázat na olej ve spalovacím prostoru, ale může to být i špatně spálená nafta... Pokud tam budou původní vstřikovače, rychlé zanášení bude i díky horší kondici, ale dokud to jezdí / neháže chybu / nebo odchylka dávky vstřikovače není až příliš velká, tak bych to neřešil, skončil by jsi ve zbytečném kolotoči výměny dílů který stojí hodně peněz a u tak starého auta to podle mě nemá význam,
    1 bod
  13. neviem ako to ma original skoda veru, asi tma tiez musi byt nejaka diera pri tom vysuvnom taznom :) dokopy to bolo 120-130e za pripravu v skodovke, u montaznej firmy na tej stranke som nechal cca 370e - tazne, elektrika, montaz - mali vtedy nejaku 13 ci kolko % zlavu.. neviem ci este je, pozri na fb cize dokpy 500 eur - tazne z vyroby 900 eur.. 400e vo vacku
    1 bod
  14. Určitě v TP nemáš jiné rozměry, jen R18? Určitě tam budeš mír 215/40R17 a ty se dají v zimním sehnat naprosto v pohodě. Rozhodně lepší řešení než nějaké gravírování čísel...
    1 bod
  15. Jak se zdá na SK jde všechno.U nás mi jasně kluci z STK řekli ,že černoty už podporovat nebudou.Mají dobrou práci a nehodlají se kvůli........vyhodit.Já se jim nedivím.
    1 bod
  16. Za mě z té trojice jednoznačně nejhezčí [emoji4]
    1 bod
  17. @2003begi mam pocit ze autorizak IMPA v Dolnom Kubine montuje. Takto to elegantne spojis.
    1 bod
  18. Moc děkuji za radu. Podle tohoto postupu se mi to opravdu povedlo:) 1) Odstranit rámeček kolem autorádia 2) Odstranit rámeček okolo klimatizace. Držel docela pevně. Háčky byly přilepené i lepidlem. Přikládám fotku se zakroužkovanými háčky. 3) Nakonec jsem nemusel odmontovávat tu krabičku s USB a AUX kontektory. Dal se vyloupnout celý spodní kryt (na fotce jsem naznačil 2 háčky, které ten kryt držely. Takto vypadá panel bez rámečků a krytů. 4) Pak už jde tlačítková lišta snadno vytáhnout zatlačením zezadu. Já jsem nic šroubovat nemusel, protože nemám Climatronix. Rovnou jsem proměřil zapojení konektoru. Zde jsou mé poznámky: Budu stavět tento modul: https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren Dobrá zpráva je, že pin č. 3 (černý vodič) má 12V po zapnutí zapalování, což je přesně to, co potřebujeme:) Pin č. 1 je tlačítko start stopu, který se spíná proti zemi (pin č. 8) Až budu mít hotovo, podělím se o poznatky.
    1 bod
  19. Je to přesně jako na tom videu. Spodní destičku s USB opatrně odklonit dolů nějakým páčidlem, já použil páčidla na telefony a tablety. Potom prsty vytrnkout směrem dolů. Odpojit z destičky kulatý konektor pro USB a konektor pro audio, pozor na pojistné záskočky konektorů, na tom USB nejdou úplně dobře. Potom jsou zespodu dva TORX štoubky, ty drží tlačítka u Climatronixu. Dále je potřeba vycvaknout rákeček okolo rádia a Climatronixu. Ten jde taky dobře páčidlem někde v levé části levého horního rohu. Následně uvolnit Climatronix uprostřed mezi rádiem a Climatronixem. Je tam takové místo na odcvaknutí. V náhledovém obrázku videa je to vpravo vedle barevného svazku vodičů. Povysunout Climatronix a pak jdou tlačítka vyndat ven. Každá vrstva je blokována tou další, Climatronix blokuje tlačítka a rámeček rádia blokuje Climatronix. Bez odšroubování TORXů zespodu tlačítka nevyndáš. Rozebíral jsem to už asi 6x. Pokud to nemáš daleko do Kladna u Prahy tak můžu asistovat, eventuelně třeba videohovor po Whatsapp.
    1 bod
  20. Neznasam to, teda nie
    1 bod
  21. Až si přečteš vlákno od prvního příspěvku tak pak něco napiš. Jsem tak hodnej až sem blbej tak ti to shrnu: 1) V manuálu je prdlačka, píše se tam že máš kontaktovat servisního poradce a ti sami nevědí 2) po poptávce servisu jsou nabídky 0W-20 vs 5w-30 v poměru 50:50 3) asi se se mnou nechtěli dále na servisní podpoře v Porsche Praha bavit, tak mi raději napsali, že aby byli dodrženy záruční podmínky tak tam musí být 0W-20. Zde by se dalo polemizovat nad tím, že servis je odborník a pokud mi tam nalejou 5W-30, tak to dělají dle nejlepšího vědomí a svědomí. Určitě nic podepisovat nebudu, že tam chci 5W-30. V manuálu je pouze dovětek, že to může zhoršit emise. 4) s jiným olejem než 0W-20 bych byl opatrný, u Forda takto zadřeli několik ecoboost motorů, když tam nalili 5w-30 namísto nízkoviskozni 0W-20. Samozřejmě se to neprojevilo hned po prvním nastartování, ale za několik desítek tisíc km, kdy některé díly byly opotřebované více, neboť se tam hustší olej hůře dostával.
    1 bod
  22. Může a taky je, u každýho benzínovýho přímovstřiku je to realita bez ohledu na výrobce ... Možná tady už maj ošéfovaný vstřikování, aby benzín tvořil co nejmejší kapičky a hořel tak dokonale bez produkce PM částic = sazí, ale to zase vede k nadměrné produkci NOx ... a ty oxidy dusíku nesundaj jinak než recirkulací spalin, která tím že snižuje teplotu a omezuje množství kyslíku ve spalovacím prostoru zase nedovolí palivu aby shořelo bez produkce PM částic tedy sazí ... Je to začarovaný kruh a bohužel dodržení povolené hladiny NOx ve spalinách má prioritu před vším, takže olej musí odvádět svou práci co nejlépe, aby saze ze stěn spalovacího prostoru odváděl co nejvíce pryč. Proto je důležité, jak má výrobce vyřešenou pístní skupinu, konkrétně pístní kroužky, protože pokud se kroužky postupně timhle olejem obsahující saze přicpou, ať už v drážkách pístu a nebo drenáže na stíracích kroužcích samotných, je vymalováno ... Takové nízké stírací kroužky s jen "vrtanými" drenážními otvory jsou na to přímo stvořeny ... Takže to že je olej jak bota, to je dobře, jde ale o to, jak dlouho ho v motoru nechat. Že LongLife interval určený budíky výpočtem podle nějakých parametrů z dob vývoje daného motoru není to nejlepší pro motor samotný se ví už také dávno, stačí se podívat, jaké intervaly na výmenu oleje má zbytek světa ve srovnání s "vyspělou" Evropou a jejími kvalitními palivy ... Zajímavé čtení k 1.0 TSI v dlouhodobém testu po nájezdu 100tkm od experta z ŠA
    1 bod
  23. Malá ukázka jak vypadá olej v 1.5 po ujetí 4500 km. Olej asi dobře čistí od karbonu . IMG_3956.MP4
    1 bod
  24. Tak přezouvám a nevypadá to špatně na autě
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...