Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/22/20 ve všech sekcích
-
@xmen201: Octavia RS i Superb je pro 2 naprosto jine cilovky... Kdo pozaduje vlastnosti Octavie RS, toho Superb neuspokoji a kdo pozaduje vlastnosti Superba, toho Octavia RS neuspokoji. Jako majitel obou techto aut a to i v predchozich i soucasnych generacich to mohu posoudit. Navic bych si pockal na Superb IV a jeho cenovku2 body
-
Jsi v sekci Superb 3, zde je to jiné než v O2. Koukni zde https://forum.skodahome.cz/topic/139280-aplikacia-vag-dpf-elm327-adapter/2 body
-
Hodně odvážná cena. Hlavně když za dalších 100 tisíc může mít člověk 200kW 4x4 TSI ve Sportline Superbu.2 body
-
2 body
-
Zdar, já to poznám podle toho, že po silnici v obci za normálního stavu při rychlosti 55 km/h se motor plouží v otáčkách 1000 - 1100 na pětku, ale když běží regenerace, tak otáčky ve stejných podmínkách vyskočí na 1900 a jede se na trojku. Abych měl přehled o stavu, pořídil jsem si aplikaci VAG DPF za 129 Kč (ale je i spousta jiných).2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Ahoj, staci ti iba auto pripoit na interet, pouzi mobilny hotspot, alebo car stick. Ked bude auto online tak uvidis v mobilnej apke informacie o jazdach, vykone atd..... isli mi aj skoda one app, my skoda a aj skoda connect. Taktiez nemam care connect. Spociatku som to tiez riesil preco to nejde a dovodom je, ze auto musi byt k internetu pripojene. K autu som bol pripojeny cez amundsen hotspot, ale aj cez kabel to islo. Dufam, ze som pomohol. Keby si nieco potreboval, alebo nerozumel, kludne napis:) Sorry za chyby, ale pokazila sa mi klavesnica, tak to tukam cez softwarovu co je v PC a je to tazky porod1 bod
-
@Jablko Pokud nemáš 18" v TP, tak je to z nějakého důvodu, protože Škoda sice přidala do nabídky 18" kola pro Fabii, ale zároveň s koly dostaneš upravenou karoserii v zadní části, jiné uložení zadní nápravy, jiná ložiska a vpředu jinou spojovací tyč řízení, jelikož se změnou na 18" kola s nízkým profilem vzniká o 70% více rázů než proti většímu profilu. Bez těchto úprav hrozí prasknutí karoserie.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ještě nejsou venku ani ceny 2,0 Tsi 140 Kw v "běžné" Octavii. A když se člověk podívá na ceník O IV s tím co je zatím v nabídce asi těžko může čekat cenu verze RS stejnou jako měla OIII RS.1 bod
-
Počkej si na české ceny.. zde je počítáno Euro přes 27 Kč. Takže pokud bude v základu u 2,0 Tsi cena okolo 900 - 950 tisíc korun, rozdíl bude větší. (cena zmiňovaného Superbu je totiž 1 137 000,- Kč).1 bod
-
K rosení brzdovýho světla přidávám strojně přeloženou citaci ze zahraničního fóra: Tento problém je znám. Při montáži do spojleru se mohou uvolnit matice 3. brzdového světla, což může způsobit praskliny v plastu a tam může proniknout vlhkost.1 bod
-
DPF jako takový se přeci čistí úplně sám a nepotřebuje k tomu žádné přípravky. Životnost filtru je dána v drtivé většině případů stylem jízdy. Pokud člověk motor podtáčí, filtr dostává zabrat - stejně tak jako další komponenty auta. Nelejte do aut takový hovadiny, nejezděte dle palubního počítače a máte vyhráno. Filtry vydrží klidně 400 tisíc kilometrů. Zrovna z DPF se dělá úplně zbytečný strašák.1 bod
-
1 bod
-
To je nějaký divný, posílám video s pohledem na VC u mého Karoqa. Tohle by to mělo dělat, když zapínám a vypínám ACC. IMG_4234.MOV1 bod
-
Miklisek: měl jsem stejný problém jak popisuješ. Nakonec mi pomohlo, když jsem smazal nastavení LP (uložiště-mazání dat). Pak se při spuštění znova nastavil LP a už to začalo běhat jak má.1 bod
-
1 bod
-
Než jsem pořídil polarfis, tak jsem to sledoval jako věčina uživatelů tady. Regenerace zapíná až při zahřátém motoru, kdy jsou otáčky cca na 1000 a v menu CAR pod stavem vozidla je hláška nutný běh motoru. Motor má tak trochu nepravidelný chod. Jinak to bohužel poznat nejde. Já jsem ještě dělal to, že po každé regeneraci jsem si vynuloval stav km v PP a vím, že regenerace na mém SIII probíhá při cca 720 Km. Tak jsem to hlídal i podle ujetých km.1 bod
-
A Volvo bude do budoucna omezovat rychlost na cca 180km/h. Ještě, že se EU tak stará o naší bezpečnost. Jak říká kolega, tady už se člověk nemůže ani zasebevraždit. Brát, prosím, s rezervou :-).1 bod
-
Problém je v tom, že to musí mít každý v novém autě a nejde to vypnout. Jediné co prý funguje je rušička, ale nejede ti potom nic on-line. Tedy připlatíte si za hovno a ještě musíš investovat do "deaktivace". Není před tím do budoucna úniku. Všechny ty systémy jako SS, vypínání válců apod tě serou, ale nebonzujou, ale tohle už je celkem přes čáru, mělo by být na majiteli zda chce tuhle službu, nebo ne..1 bod
-
Je to urcite zajimavy nazor. Asi jsem nepotkal nikoho, kdo by povazovat bluetooth v aute za nesmysl.1 bod
-
Pokud chceš obrázek alba z mp3, tak zkus dát obrázek přímo do mp3 souboru, třeba přes Mp3tag (https://www.mp3tag.de/en/index.html)1 bod
-
1 bod
-
Není potřeba bádat někde v literatůře je snad známá věc, že do Favoritů se nikdy servo nedávalo.-1 bodů