Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/07/20 ve všech sekcích
-
Tak to bych se chtěl svézt, abych ten rozdíl viděl. :-) Já to měl přesně takhle.. Nepotřebuju se nikam honit, takže ty peníze navíc radši utratím někde jinde. Spousta lidí tvrdí, že tříhrnek se rozsype, ale myslím, že když se o motor staráš dobře a neženeš to jízdou do nějakých extrémů, tak by neměl být problém...2 body
-
Logika je snad jasná, na ACC se nesmí spoléhat na 100%, proto se tím oznámením kryjí, aby nějaký chytrák nejel rychle v mlze bez dostatečné viditelnosti a právě se nespoléhal, že ACC to za něj vždy a na 100% vyřeší. Nevyřeší. Řešit to má vždy řidič.2 body
-
Tuscona jsem měl půjčeného před pár roky Benzín manuál 4x4 před FL ... Poměr cena výkon fakt dobrá , ale.... to auto bylo úplně bez emocí, obyčejné, vlastně mě se na něm nelíbilo vůbec nic. Všechno bez spojení řidič vs Silnice a odhadnout co dělají kola vlastně nešlo. V serpentinách který znám jak vlastní ženu jsem zkusil potrápit novější Accord který neujel a jen na rovinkách poodjel. Tuscon chodil na krev ,ale i při agresivní jízdě bylo pomalu nemožné poznat co je za hranou a co ještě dá jako když hrajete na PC a nemáte vůbec zpětnou vazbu a pocit s auta byl až divný i těžkopádný a úplně tohle vnímat v autě nesnáším. Na sněhu to musí být strašný zážitek s tím jezdit.( Pro mě určitě ) Interiér a celkově ergonomie až po ovládání elektronický oken fakt slabota. Karoq se to na řidiče snaží aspoň hrát a celkově o hodně příjemnější pocit za volantem i s auta jako takového. Nissan Qashqai se řídil dobře protože si na nic nehrál a dělal na mě pocit že se snaží. Jen dodám že SUV jako takové nemusím a pro mě nedává vůbec žádný smysl jaké koliv podobné auto.2 body
-
mimořádně s vormenem souhlasím, mám rok 70kw rapida, 20.000km a průběh byl stejný, těch 15kw navíc za 20.000 ani náhodou. Doma jezdím i O1 75kw a F1 40kw2 body
-
Na 70kW mám přes 10 000km a absolutní spokojenost a klidně doporučím.Rozdil mezi 70kW a 85kW je 20 000,- a ty bych radši zainvestoval do výbavy nebo tak. Osobně si myslím, že rozdíl mezi motory není takový, aby to stálo za ty peníze. Mrkni do tématu Vaše Scala, tam je 70kW několik. Tomáš2 body
-
musí na online naučit bez TP by neměli zhotovit duplikatní to že jsi jí ho jakoby půjčil z ni nedělá majitele. v registru je jeden vlastník, pokud nemá smlouvu o pronájmu musí policie jednat pokud na to má nějaký doklad že může vlastnit jednáš protiprávně ty pokud jí ho odvezeš1 bod
-
Klidně jo, jen mi to přijde zvláštní, když si čtu ty příspěvky. A Ty máš tedy nějaké své auto, které není SUV?1 bod
-
Takze podla navodu potom nepouzivat nikdy a vobec:-) Neprehanat zase,za mlhy funguje prave skvelo a vidi aj to,co vodic nie. Ma problem v zime,ked napada na radar tazky a mokry sneh,ale uspesne eliminujem navoskovanim krytu radaru,co nefunkcnost velmi slusne eliminuje.1 bod
-
Ahoj, Já měl 2 roky Rapida 1.0 81 kW, teď mám 7 měsíců Scalu 1.5 110 kW a je to sakra znát, rozdíl je markantní. Ale i s Rapidem jsem byl max. spokojen, nikam jsem se nepotřeboval honit, ale jak sedneš do 1.5, litr už nechceš :)1 bod
-
Tohle neumí žádný infotainment. Je jedno, zda máš Bolero nebo třeba Columbus. Z Apple car play nebo android auto nejde nic zobrazit na virtuální kokpit. Štve mě to, protože jsem na to zvyklý z Audi, ale ani v Karoqu a ani v Kodiaqovi to nejde. Předpokládám, že to tak bude u všech škodovek.1 bod
-
1 bod
-
@vormen @Martab Sranda je, ze snad vyssi Amundsen neumi bezdratove AA, ale nizsi Bolero jo. Da se to vylustit z navodu.1 bod
-
@Martab v únoru mně prodejce říkal, že zatím jen CarPlay, ale AA je otázkou času a myslím, že někomu to už normálně jede.1 bod
-
Tak já mám třeba 194 cm a přes 100 kg živé váhy ... a karoq je pro mě jako dělaný, sedačky ve style maj dobré boční vedení. Ta mazda vypadá zajímavě, minimálně jako varianta, až budu za dva roky hledat náhradu za embéčko. Před rokem jsem ji v hledáčku neměl. Pokud jde o Tucson vs Karoq ... ten jsem v hledáčku měl, poměr cena/výkon určitě lepší než embéčko. Problém je praktická nemožnost konfigurace výbavy ... prostě ber co je, nebo máš smůlu ... embéčko jsem si nakonfiguroval, jak jsem chtěl. Moc nechybělo a měl jsem Tucsona, ale prodejce neprojevil o zákazníka zájem, tak jsem šel naproti přes ulici a koupil embéčko. Pro embéčko rozhodl i varioflex, sklopné origo tažné a hlavně nepřímé měření tlaku pneu, jakožto i předchozí kladná zkušenost s embéčky. Na druhou stranu, pokud bych se rohodoval dnes, šel bych i přes některá negativa (vyšší spotřeba, nepraktický kufr a nevyjímatelné zadní sedačky, nebo TPMS) do Tucsona, nebo do cokoliv jiného, než embéčka. Prostě současné embéčko mě nějak nesedlo ... motor pořád nic moc, občas pořád při rozjezdech klokaní, asistenti varující před překážkou občas asistují na ránu pěstí a pokaždé v obdobné situaci jinak, tedy nepředvídatelně, sem tam při jízdě různé pazvuky. Kdyby to byl duster, tak bych to neřešil a bral bych to jako adekvátní projev za tu cenu. Embéčko bylo ale o poznání dražší a kvalita ceně neodpovídá. Kdyby bylo v těchto ohledech dotažené, bylo by to jinak výborné auto.1 bod
-
@cajky style ma smartlink podla mna vo vybave. Bezdratove sa doplacalo1 bod
-
@cajky Za mě celkově vítězí adaptivní tempomat. Střídám služební (klasický) a soukromé auto (adaptivní) a napíšu zkušenosti: Klasický: + funguje i pokud je "radar" zakrytý sněhem - pokud před vámi začne brzdit auto, pokud nezareagujete, vesele vás tempomat bude tlačit do zadku před vámi jedoucího auta = musíte být furt ve střehu Adaptivní: + pokud před vámi začně brzdit auto, "nemusíte se o nic starat" a auto si drží vzdálenost + když vás brzdí auto, jakmile hodíte blinkr pro předjetí a trošku vyjedete z pruhu, AT začne hned zrychlovat + když se chystáte předjet a chcete mezi autem před váma menší mezeru a vyšší rychlost pro předjetí, plynem "přetlačíte" tempomat + když se před vás někdo "vetře" na nebezpečnou vzdáenost, auto nedá tvrdé brzdy, ale citlivě zpomalí, aby se mezi váma vytvořila opět bezpečná vzdálenost - v zimě může nastat situace, že "radar" nemá výhled a jste bez tempomatu - pokud v pruhu nalevo od vás jede někdo pomaleji (levo a středoproudaři na dálnici), auto si řídí rychlost podle něj (jde ale přetlačit plynovým pedálem) Klasika funguje dobře pokud před váma nic nejede. Adaptivní vám dovolí si "trochu" odpočinout - což se může hodit na delší trasy. Osobně tempomat zapínám hlavně na dálnici, v městě/vesnici když není provoz a jede se plynule bez neustálého střídání brzdy/plynu. Z asistentů vypínám pouze vedení v pruhu - buď na klikatých okreskách, nebo na dálnici, kde není výrazné přechodné žluté značení.1 bod
-
Scalu mám 3 měsíce, najeto 3500 km. Fakt z toho neměj obavy. Právě v této situaci se ti auto s T nebezpečně přiblíží k tomu, kdo tě tak blbě předjel, kdežto AT zpomalí, nechá auto poodjet a pak přidá. A opravdu to není tak, že dupne necitlivě na brzdu, ale zapípá a začne podle potřeby brzdit (víc či míň), ale s citem. Já mám ve Scale všechny asistenty a jediný, který občas vypnu je Lane assist. On je na dálnci a na širokých cestách fajn, ale na úzkých klikatých silničkách se má snahu přetahovat a já přehledné levé zatáčky projíždím přes půlku. No a v ten moment se chce trochu přetahovat. Ale zase si nemysli, že ti strhne volant. Když ho držíš oběma rukama, tak tě ani nepřetáhne. No ale po delší době je to otravné, tak někdy vypínám. Nebo třeba po opravách nebo rozšiřování krajnic silničáři zalévají spáry a on to někdy vidí jako čáru a snaží se tam vecpat. Tak tam taky vypínám. Ale nic jiného kromě SS nevypínám. a když se vrátím k tomu brždění FA, tak je to tak zatím jsem měl možná jednu zkušenost a myslím, že to bylo tak,, že napřed pípnul a krátce ťuknul do brzdy, teprve kdybych nereagoval, tak asi začne prudce brzdit. Nebo má někdo podobnou zkušenost?1 bod
-
Tak minulý pátek proveden servis po 30 tisících a trochu mi vyrazili dech , když jsem se zeptal zda vymění naftový a vzduchový filtr. Odpovědět je, až v 90 tisících. Nechápu servisní politiku AŠ, přijde mi to jako cílený poškozování motoru. Je to stejné jako interval výměny motorového oleje po 30 tisících, taky blbost. Filtry jsem nakoupil a vyměním sám.1 bod
-
Po spuštění studeného benzinového motoru probíhá tzv. "lambda ohřev". Zvýší se vstřikovaná dávka paliva a opožďuje se její zážeh. Tím se rychleji ohřívá katalyzátor na potřebnou teplotu. Při venkovní teplotě 20 stupňů Celsia trvá tento proces asi 30 vteřin. Pracovní teplota katalyzátoru je ÷ 700 stupňů C. V této fázi je zřejmý jiný (změněný) zvuk motoru.1 bod
-
krásná spotřeba za uvedených podmínek a za slušné průměrné rychlosti, mám to u rapida 70kw cca stejně.1 bod
-
Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na Orave. Spravili mi komplet generalku motora: – Nové zosilnené piesty s novými krúžkami – Komplet nové vložky piestov – Nová rozvodová sada – Repasácia hlavy valcov – Nové ložiská – Regenerácia olejového čerpadla – Odvetranie motora Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude. Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom. Aky mate na to nazor? Skuste mi prosim poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny. Dakujem1 bod
-
Klidně se smějte, ale jsem zvyklý na HTP (dříve 1.2 44 kW, 1.4 55 kW, SDI...) a už se mi stalo, že jsem na to v TSI na dvojku dupnul a usmál se nadšením, jak mě to zatlačilo. :D ale k věci, řadil bych s citem dle potřeby, nemám rád nějaké obecné poučky. Já to moc nešetřím a každou chvíli vyháním pavouky v 4000+ ot.1 bod
-
taky jsem si to psal už od koupě auta 04/2019 a po roce mám najeto taky necelých 14 000 km a spotřeba 6,75 l/100km (celkem 940l benzinu). Aditiva jsem začal přidávat cca po půl roce, klasika VIF. Pár delších tras na Slovensko, jinak cesty okolo 100 km případně jízda po Praze.1 bod
-
Díky moc za snahu, ale mně to nejde ani na po 20té. Prostě akorát hýbu jenom s časem, nic víc.1 bod
-
ale to je asi blbost, protože v knížce (návod k vozu) mám postup jak to udělat, ale mně to prostě nejde1 bod