Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/12/20 ve všech sekcích

  1. Ano pravda. Škodovka je dnes technologicky velice zaostalá. Zatímco v době O2 to byli technologičtí leadeři, tak v dnešní O4 je dost bída. Taky mi příjde, že těch technologií je zkrátka málo. O4 měla mít ještě například plně autonomní jízdu, převaděč spojitosti a mezigalaktický teleport. Navíc má málo displayů a sem tam ještě dokonce konvenční tlačítka. No zkrátka automobilový pravěk. A ještě je třeba velkohubě prohlásit, že ani ten design nenabízí, protože na základě mého subjektivního dojmu se mi Škodovky nelíbí. K ostatním bodům se ani nebudu vyjadřovat. Skoro se divím, že tu vůbec ztrácíš čas.
    6 bodů
  2. Asi nejhezčí interiér, co škodovka bude teď vyrábět ??
    4 body
  3. Mě nová Octavia neuráží ,ale těžko řeknu. "tu chci" i když si ji dovolit můžu nechci... nenašel jsem žádný důvod proč něco takového kupovat. Co to auto má a jiné ne ?? Nic. Spíš má dost věcí které nechci nebo jsou nastavené jinak než si představuju. Jestli se někomu líbí já mu to neberu ať si každý utratí svoje peníze za co chce.
    3 body
  4. 1.6 neni na bezne jezdeni vubec problem. Spousta lidi ale mentalne tento motor nezkousne. Proto jsou ceny tam, kde jsou. Rozdil v dynamice 88kW verze prekvapive oproti treba OIII s 1.6TDI/77,81,85kW neni zasadni.
    2 body
  5. Já se se zaslepenci, kteří nikdy očividně nezkusili nic jiného, hádat nebudu a zůstanu u svého názoru, ostatně tak, jak jsem psal i předtím - že JÁ BYCH MĚL JASNO, kdyby tady někteří uměli číst. Design je subjektivní, objektivní jsou problémy se zpracováním, spolehlivostí i materiály. Nicméně pokud DNES má OIV nějaké (ne všechny ve třídě dostupné) technologie, což jsem opět nikde nepopřel, nic to nemění na skutečnosti, že Škodovka s velkým pompézním a mediálně zveličeným představením vždy přijde s něčím, co je už tak 5-10 let standardem i u aut nižších tříd konkurenčních značek. Tolik k tomuto tématu za mě, ať si koupí kdo chce co chce, aspoň nebudeme všichni jezdit v tom samém.
    2 body
  6. Tak jsem se vrátil ze servisu. Nakodováno - vypnutí SS (funguje), zrušení signalizace nezapnutí pásů (chtěl jsem jen zadní, ale šlo buď vše nebo nic a funguje), čtení dopravních značek (ještě jsem nezkoušel). Nenaěli jsme rozšířené nastavení Lane Assist (adaptivní vedení v pruhu plus volbu síly vibrací volantu), kolik zbývá paliva k dočerpání. Chtěl jsem ještě, jestli by se nezobrazovala na kokpitu kontrolka zapnutých potkávaček, ale celou přístrojovou desku diagnostika nenaša. Jinak velmi vstřícné a příjemné vystupování, mladší chlapík, byl jsem prý první, kdo takové věci chtěl :) Zaplatil jsem 0,00 Kč :) Ale v ponsdělí se tam stavím aspoň s lahvinkou, Stejně si asi OBDeleven objednám, musím to ještě probrat doma, a to bude úkol pro Boha, vysvětlit paňmámě, k čemu taková věc je a na co ji potřebuju :))) Potřeboval bych doma takovou tu drahou polovičku, jako má @xtrack :) Tož tak.
    2 body
  7. 2 body
  8. U RS se mi líbí přední část která je vzhledově lepší než u normální verze. Ta mě nenadchla.
    2 body
  9. Na-co-to-je? Ty neumíš číst kde to je,pod jakým nadpisem.
    2 body
  10. Myslím že Škodovka ztratí na ceně méně než nějaká jiná značka
    2 body
  11. @LubounSS deaktivovaný natrvalo @csabac naprosto triezvy a nezhulený :) @xtrackjasně, pošlu SZ (jestli to zvládnu, nevím, kde se to píše), ale v Hranicích je jen jeden autorizák ŠA :)
    1 bod
  12. 1 bod
  13. No, jo.....tak já to tady taky veřejně řeknu. Krásná, jednoduchá, dnes již stará OIII, budu na tebe vzpomínat. Mě se ty asijské designové křivky a některé tzv. cetky na OIV opravdu nelíbí. Asi by to chtělo návrat Kabaně přímo do Škodovky. Před mnoha a mnoha věky, když stvořil nádherný kukuč Yetiho s kulatými světly, no nebylo to krásné, když se Yeti neopičil po ostatních modelech a byl již z dálky rozeznatelný. I známý Jeremy Clarkson z Top Gearu byl z něho tehdy nadšen. Dnes abych hádal, co to ke mně vlastně z dálky jede, jestli Scala, Octavia nebo Kodiag, Karog, prostě uniformita non plus ultra.
    1 bod
  14. Dušane, ano souhlasím. Kdyby napsal, že se mu osobně O4 (nebo Škoda obecně) nelíbí a připadne mu nekvalitní a drahá, tak je to naprosto v pořádku (narozdíl od faktické lži, že snad Škoda UŽ nenabízí technologie). Nikoho jsem nenapadl, pouze mi připadlo velkohubé, a stalé připadne, to takto prohlásit v této formě.
    1 bod
  15. Snad každý tady může svobodně vyjádřit svůj názor, ne? Proč se kvůli odlišnému názoru napadat?
    1 bod
  16. Samozřejmě, jde o to, za když se koupí o 100 dráž, jestli se to pak i o příčnou procentní částku prodá lépe no. To RS v LB vypadá minimálně nás fotkách velmi dobře, uvidíme co na živo.
    1 bod
  17. Omlouvám se, ale tento argument je argument těch, co neumí počítat - a píšu to jako člověk, co Škodovku preferuje, kde může. Pokud koupíte auto o 100000,- méně, tak logicky Vám je jedno, že při následném prodeji dostanete o 100000,- méně, než ten se Škodovkou... ale tohle není předmětem diskuze, věnujme se nové Octavii.
    1 bod
  18. Já se snad i nechám od dealera přemluvit a půjčím si jí ? vypadá to na úplnou modlu ??.
    1 bod
  19. Já bych měl jasno. Design, technologie, kvalita, cena. Ani jedno dnes už Škoda nenabízí.
    1 bod
  20. Měl bych takové malé doporučení. Pozor pokud vám někdo při vyparkovávání práskne do auta, rozhodně buď mít trvale kameru nebo pokud jste u toho vypište vždy protokol o nehodě. Radar chybu zahlásil až po asi 5 km jízdy. Zejména pozor v Praze na majitele bíleho Landroveru. Na plastech nebylo jediné škrábnutí, nebyl ani poškozený polystyren co je za mřížkou. Ale radar je na výměnu ? Pán říkal že pokud bude potřeba tak že není problém, že to potvrdí. Ale pak už to zapřel.
    1 bod
  21. Aditivum pre 1.6 TDI davam 2x do roka. Mam 200 tis km. Jeden vstrek ale uz je vymeneny za novy. DPF 49/70g. Tankovana len nafta Slovnaft, OMV.
    1 bod
  22. Můžeš tedy osobně projít všech 113 stránek, udělej ucelený souhrn do jednoho příspěvku a já to hodím do prvního příspěvku. To je fér, ne? ?
    1 bod
  23. Ano olejovy separator odstrani 100% olejovych par, to musi byt teda perpetum. A ten tvoj benzin ktory ma tie zazracne cistiace ucinky... Vies otom ze okolo sacich ventilov res drieku ventilu ani nejde? Navyse rozpraseny pri vysokom tlaku a teplote. A olej ktory sa dostane nad kruzky stym sa stane co? Treba byt rad ze ten motor beha, napriek jeho zlozitosti (nic nieje dokonale, a zatial to vyzera ze po pruseroch ma konecne koncern celkom dobry motor, uvidime casom) a ako sa k nemu spravat bolo napisane dost.
    1 bod
  24. Definitívne: Ukončenie výroby RS 2,0/176 kW TDI AP 4x4 KT 48 (ukončenie objednávania KT 35/20)
    1 bod
  25. To je tím, že ti tam dali tu řídkou břečku, alias 0w-30. Nicméně do 130°C je podle výrobce teplota oleje ještě v "pořádku". Já kvůli tomu třeba záměrně dávám 5w-40. V zimě je zase ten řidší o chlup lepší, nicméně pro někoho kdo tomu občas zatopí to není nejlepší volba...
    1 bod
  26. Tak hotovson, za mě dobrý. Na chromování jsem se ptal, šlo by to prý jen na kov. Tak jsem to dál neřešil.
    1 bod
  27. Pořádná diagnostika, bez toho se nikam nepohneš.
    1 bod
  28. Tak DSG měl třeba Rapid u 70kW těsně po FL a k 81kw litru se nenabízelo.
    1 bod
  29. O to větší bude radost, až bude doma. Hlavně ať je to bez reklamací a nějakých jiných potíží, a že jich jaksi tady vícero čteme.
    1 bod
  30. Dobry den. Chcem sa pochvalit mojou Fabiou. Je tu niekolko fotiek, mozno niekoho inspiruju . - radio Pioneer MVH 390 BT - 2x odstinene sig. kable - predne dvere vytlmene asfaltovymi platmi + VBF noise neoprene 10mm, plech z vnutra VBF, zvonku asfalt. Tapacir vnutorna strana akusticka pena proti vibraciam.. Predne repro aktualne Kicker KSS 654 komp (napredaj). Najlepsia vec co som mohol spravit je osadit mriezky do tapacirov. Povodne "mreze" pokryvali viac ako 50% plochy Pred: Po: Predtym som tam mal komp Alpine SXE 1750. Su tiez napredaj doma mi len zavadzaju. Vyroba domcekov z laminatu do trojuholnikov. Vysledok? Predny zosik Esx Q-2, zadny zosik JBL gx a3001, monoblok. Sub MTX rt12-44 dvojcievkovy, osadeny do bocnice kufra do uzavrenky bedny vyrobenej z laminatu presne na mieru. Perfektne utesnená. Mriezka pre bezpecnost samozrejma. Vsetko pekne schovane aby bol zachovany velky priestor v kufri. Vsetko spolu hraje fakt krasne, nic nerezonuje. Nieje to nic extra ja viem ale na take kazdonenne pocuvanie staci bohato, sem tam aj susedia si popocuvaju kvalitnu hudbu Ceresnicka na torte su pozlatene svorky na baterku. Kabel do rozdvojky a zvlast poistkove puzdra pre zosilovace. Srdcovka moja toto. Zelene podsvietenie kluciek aj priestoru pod nohami. Decentne jedna slaba ledka.. netreba staci trosku podsvietit topanky v noci aby to velmi nebilo do oci a hned to nevyzera jak lacne ciganske auto Tiez osvetlenie pod dverami pri vystupovani.. je fajn vidiet pod nohy obcas pri vystupovani Elektraren... V kastlíku 2 usb vystupy pre nabijanie, ukazovatel voltov a led svetielko
    1 bod
  31. Přátelé okřídleného šípu, tak v mém vozidle již byli třikrát. Pokaždé jsem zvýšil ochranu vozidla, protože máte v hlavě ještě různá řešení, ale říkáte si že to stačí. Nikdy to nestačí! Ještě jsem neslyšel, že by policie pronásledovala, kradené vozidlo na odtahovém vozidle, ale vylučovat tuto metodu nemohu. Jen konstatuji, že mi vozidlo nikdy nezmizelo, když se mi jej pokoušeli ukrást. Za pokus o krádež považuji již vypáčení zámku, rozbití okna, vylomení záslepky. O marných pokusech překonat nestandartní zabezpečení, které mám ve vozidle se zmiňovat nebudu. Stejně si s tím neporadili. Závěrem - čím víc tím líp a hlavně, aby to nejdůležitější bylo viditelné - volant atd. Jsme ve válce! Radek.
    1 bod
  32. Zde máš ukázkový příklad toho jak funguje placebo efekt. Pro- Tec stejně jako většina aditiv je jen předražený derivát olejového produktu, proto ti to zasírá DPF. No ano lépe to trochu může jet, protože olej ti naftový motor spálí poměrně dobře navíc má vyšší kapacitu energie, která se při pálení uvolňuje. Např. pamatuji si motor 2.5D i fordu transit, který mi najel přes 1M km. Měl jsem vysledovaný jeden kopec, který s běžnou naftou pokud jsem pod kopcem nastoupil v rychlosti 100km na kopci jsem měl 70 a drtil trojku. Po nalití řepkového oleje v akci si ten motor na 4 udržel 100 km/h až na konec kopce. Ten motor s běžnou naftou měl kolem 55kw s oleje cca 65kw. Tolik k tvému lepšímu pocitu zátahu. Ve skutečnosti ten motor velmi zvedne emise a nic se ti nevyčistí naopak, rychleji si odrovnáš EGR, který je u první generace CR motoru velmi náchylný špatné spalování motoru :-) Všechno kolem aditiv je bohužel dobře postavený business, ale když ti to nevadí financovat, tak proč ne.
    -1 bodů
  33. Jednoduše na vrakovišti uřízni z pásu patku a zastrč ji místo svého a je to.Proč dělat něco jednoduše když to jde složitě.
    -1 bodů
  34. Jo jasně, všechno to je spiknutí :))) A já jsem agent Mosadu. Najdi si ty testy u SGS, pokud víš, co to je. A najdi si, co je olejový separátor.a k čemu u těchto motorů slouží.
    -1 bodů
  35. Zkus si ještě jednou, radši pomaleji, přečíst, co jsem napsal. Vůbec jsi totiž nepochopil o čem píšu.
    -1 bodů
  36. fer by to bylo, kdyby byl zakladatelem tohoto vlakna = mel bych o to zajem. pak ano. ale takhle, proc bych to delal, jsem prilis liny :-) a diky svy lenosti rad vyuzivam zdroje, kde to uz je z principu pohromade . .napr Tuningcenter Lowering na youtube ;-)
    -1 bodů
  37. Opravdu na to svými vědomostmi nestačíš, a jen se tady ztrapňuješ. Namísto toho, aby ses něčemu přiučil...
    -1 bodů
  38. Jsi si opravdu jistý, že ty jsi ten,kdo to dokáže posoudit? Zatím jen svoje vědomosti balíš do trapných urážek. Na to nic umět nemusíš,to je pravda. Konkrétní argument jsi nenapsal jediný.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...