Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/20 ve všech sekcích
-
To je ale jen tvůj problém, když kupuješ auto jak housku na krámě a teď jen opakovaně otravuješ toto technické forum svými nezvládnutými emocemi. Co bylo před 10 či 20 lety samozřejmost? Prober se člověče, čo bolo to bolo a už se dej dohromady.3 body
-
Lépe to snad ani vymyslet nemohli, proti O3 o řádný kus výše. Kola R19, sleva hned u dveří 97 tis. Dodání 3-4 měsíce ( kdo pamatuje Kodiaq RS při uvedení rok čekačka). Mít na to využití a obnovit IČO, vybral bych si. Snad ten Schafer tu škodovku nezazdí. Opticky hned člověk vidí snížení auta, základní verze na 18 vypadá vysoce. Tento volant je daleko lepší Grafika tedy povedená Tuhost akorát Poslední verze SW Columbus3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Po pomerne dlouhe dobe jeste dodam informaci dokreslujici vyhody i nevyhody obchodu s Cinany. Dve hlavni vyhody jsou cena a unikatnost produktu. Nechtel jsem nic lepit na sklo, resit draty apod. Takto jde o idealni reseni, zevnitr prakticky neviditelne, zvenku velmi nenapadne. Cena do tisicovky (bejvavalo, ceny vyletely vyrazne nahoru), obraz obstojny. Druhou stranou mince je to, ze se clovek musi obrnit trpelivosti, pokud neco nejde. Na Aliexpresu jsem neprisel na cestu, jak se branit u nefunkcniho produktu. Budto se kamera pomatla v souvislosti s vybitou baterkou a nebo uz z vyroby mela chybny SW. Zkratka a dobre nejprve nahravala i kdyz nemela (tedy pri vypnutem aute a vypnutem parkovacim modu), po nahrani vyzadaneho update softwaru kiksla pri pokusu o vytvoreni wifi spojeni. Protoze posledni dobou bohuzel zazivam jednani s Cinany i v profesnim zivote, postupoval jsem s obrovskou trpelivosti. Nakonec ne prodejce, ale vyrobce Kampacar po rade urgenci dodal nahradni (a funkcni) FW. Nahraval jsem vicemene smireny s tim, ze nepomuze stejne jako dva predchozi pokusy, ktere vyustily v celkovou nefunkcnost. Uz je tedy funkcni i druha kamera v Superbu. U druhe koupene kamery je novejsi cip a horsi cocka. Pokud tedy nekdo bude vybirat, je lepsi volit variantu s lepsi cockou, rozdil je pomerne vyrazny. Jestli se dostanu k tomu, abych jel zhruba ve stejny cas obema auty, zkusim vyrobit srovnavaci zaznamy.1 bod
-
1 bod
-
Já neříkám, že to ne nesnesitelné, nebo nějaký problém, jen říkám, že to jde poznat (souhlas, připlácet za 1.5 TSI jen kvůli tomuto je hloupost) a mě osobně to vadí, to je celé, jen můj osobní názor :) .1 bod
-
1 bod
-
Tak posledny krat auto dobija konstatnym napatim tj 14,4V (ak bude odpojeny konektor) v tedy bude mat baterka 80% kapacity. Tak ze ide ju mimo auta nabit na 100% tak si to tych 15Ah proste vezme. Aj ked pouzijes inteligentne nabijanie auta, baterka proste bude nabita na urcitu kapacitu, a auto si nechava rezervu na dalsie nabijanie ak by bola moznost. V zime sa nikto neodvazi velmi nenabijat baterku. 1. Moze baterka zamrznut. 2. Treba aj nastartovat a pokryt zvyseny odber, ohrev skiel sedacky zrkadiel, vtedy uz bude altik vytazeny na 100% a nebude mat co dobijat.1 bod
-
Stále čekám, kdy podobnou kombinaci vyplodí koncern ( malý motor, manuál a mild hybrid). Klidně bych za to připlatil, Hyundai, Ford to běžně nabízí, mě ta celá hybridní technologie oslovila. Má to být ale ve Fabii 4, třeba s faceliftem to dostane Octavie.1 bod
-
1 bod
-
Mne sa to este nestalo ze by mi blikali, vacsinou len kamion na dialnici ked tam je nejaka vyssia bariera, ze to nezaznamena tie jeho horne svetla.1 bod
-
Z Plzňe je tato: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJU0NX6MY0400381 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Plzeňáček já nevím, ale pokud se neobjevil někdo další než @ferda25 , tak opravdu nikdo neumí inteligentní dobíjení (rekuperaci) vypnout. Z toho co mi sám říkal po úpravě, tak "jen" změnil některé hodnoty, které inteligentní dobíjení využívá tak, aby se jeho funkčnost do velké míry potlačila, nicméně stále tam je a stále sem tam (za jistých podmínek) funguje @sk0d@ taky si nemyslím, že by se mohlo něco poškodit, natož řetězově, jen se s odpojením konektoru pravděpodobně odpojí i další funkce žijící jen z baterie1 bod
-
1 bod
-
Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie, způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi údaje ve škoda connect. Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality.1 bod
-
@sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo? To nemyslíš vážně, že ne? :-) Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější. Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu. Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)1 bod
-
Že tohle bude někoho trápit a dokonce to bude "sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu."? To jsou věci. Ostatně, která auta to mají tak, že zapnutím vyhřívání zadního skla se zapne i vyhřívání zrcátek?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Prisla druha kamera do druheho auta. Je to sw asi i hw jina varianta. V nabidce ma "driving asistance", jestli je tim mysleno hlidani jizdnich pruhu nevim. Kazdopadne doslo k prehozeni drive nakoupene do OIII a tato sla do SIII. Puvodne jsem tunel pro kabely zkratil moc, tentokrat presny zasah. Pri presne delce pocitejte s vyrazne obtiznejsi montazi. Jak tunel doleha, musi se pri nasazovani hodne pritlacit. Nasledne je potreba kryt nasadit tak, aby zapadl do drazek na telese drzaku zrcatka. Kamera se ale ted ani nehne. Do doby vysvetleni odberu kamery je bohuzel zatim stejne nefunkcni.1 bod
-
Někdy od roku 2009 přepážka být nemusí, proto ji každý vyhodil. Jediný případ kdy být v autě "musí" je STK. ČISTĚ TEORETICKY: když už bylo auto s přepážkou homologováno, tak jet na STK bez přepážky má stejný význam, jako kdyby jsi vyndal brzdy, světla......... Ale pokud sklopíš hlavu, projdeš i bez ní.1 bod
-
Sulfatace je chemický proces, při kterém vzniká v autobateriích chemická sloučenina, která snižuje kapacitu autobaterií. Děje se to nejvíce, pokud je autobaterie delší dobu vybitá pod určitou úroveň, stačí několik hodin nebo dnů. Na to má samozřejmě neblahý vliv tzv. "inteligentní dobíjení", což je pojem výrobců vozidel, pod tímto vznešeným názvem se ukrývá funkce udržování autobaterie v polovybitém stavu. Polovybitý stav autobaterie potřebuje mít auto jen kvůli rekuperaci, což je ve skutečnosti přebíjení autobaterie při brždění motorem. https://www.auto.cz/rekuperace-energie-v-autech-ani-joule-nazmar-83301 Kvůli tomu přebíjení při rekuperaci potřebuje mít autobaterie rezervu kapacity, proto ji výrobce udržuje v polovybitém stavu. Desulfatace nebo desulfatizace je zase chemický proces, při kterém se alespoň částečně rozpustí chemická sloučenina vzniklá při sulfataci, tedy se alespoň částečně obnoví kapacita autobaterie. Dělá se to pulzním dobíjením. http://wiki.mypower.cz/desulfatace1 bod
-
Ad přepážka viz např. https://www.zelenavlna.cz/n1-z-druhe-ruky-7918591. Ve zkratce, vozidlo je ok, ničeho se nedopouštíš, žádný další problém z toho neplyne. Ad dotazy k povinnému ručení - jde o všeobecný dotaz, který nepatří k Fabii, ale do poradny. Tady to smaž a dotaz vlož tam. Ve zkratce, v pojistné smlouvě musí být údaje ve shodě s velkým TP (druh vozidla, kategorie vozidla atd.) a jak kdo zachází s bonusem neřeš, řeš cenu/parametry.1 bod
-
pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"1 bod
-
Díky, to jsem rád. Škoda to má takto na všech vyráběných vozidlech? Kolega ze zaměstnání koupil nový Seat Toledo a má tam ty drahé ventilky na hlídání tlaku, takže se mu sada kol na zimu prodraží.1 bod
-
1 bod
-
Jinak řečeno, Škodovka nehlídá tlak v pneu a jeho konkrétní hodnotu, ale otáčky kola. Takže po výměně pneu musíš systém kalibrovat, jinak háže chyby.1 bod
-
1 bod
-
Mozna by to chtelo trochu klidu na vsech stranach. Podle vseho nikdo mimo automobilku skutecne rekuperaci vypnout neumi, pouze Gerda potlacit. Pokud vim, ani on sam o vypnuti nemluvi. Jeho nocnicek Ales se muze treba vzteky rotrhnout, ale tak to zrejme je. Vytazeny kabel tezko zpusobi zavazne poskozeni. A co si budeme povidat, velka vetsina uprav je uplne stejna partizanstina.0 bodů
-
A v automate....ale ved fajn...naco by komu bolo 147kw a 400nm v predokolke.....-1 bodů
-
@Martab ja som bol v tom, ze o3ma multilink. musim pozriet kazdopadne zadok neposkaoval na tej istej trase, kde scale bola nervozna pri nizsich rychlostiach. Kazdopadne konecne rozhodnutie je na nom. No aby nebol sklamany, ked presadne z passata do scaly za peniaz, ktory tam uvadzal.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Stacil by obycajny watov priamovod na tu zadnu napravu a zachovala by aa jednoduchost, nizka hmotnost a markantne by sa zlebsili jazdne vlastnosti zadnej napravy. Okrem toho to auto je lahke a aj tym je nachylnejsie na odskakovania nez tazsia o3. Kludne by som za to aj doplatil ako volitelna vybava-1 bodů
-
To je přesně ono. Když se Ti nebude líbit jiná funkčnost, například vstřikování AdBlue, taky tomu nevytáhneš konektor, protože asi tušíš, že na to je navázána řada dalších věcí. Jediné rozumné řešení je kódováním jak jsem psal, kde se např. posune hranice teploty, ve které rekuperace funguje tak, aby se vůbec nespouštěla. Tzn. navodíš stav, se kterým umí auto pracovat z výroby a víš, že s tím, že to auto bude používáno v takovém stavu výrobce počítal, vytažením konektoru naopak můžeš způsobit další řetězové chyby končící poškozením jiných částí auta. To někdo, kdo má mozek v hlavě, nikdy nemůže udělat :-) A ostatní ano, ale těm je to přáno.-1 bodů
-
Netrep tu sprostosti o retazovom poskodeni ktore nemas nijako podlozene dokazmi. To sa nikdy nestalo a ani nestane. A neklam tu ostatnym ze niekto dokaze vypnut rekuperaciu.-1 bodů
-
Alesi, ty jses tak citelny a vzdycky se nechas nachytat :-) Nejvic by Ferdo pomohlo jasne vyjdreni - umim vypnout zcela, 90% pripadu atd.-1 bodů
-
Mně fascinuje, že když vám nějaký Ferda něco přenastaví v řídící jednotce, tak jste si naprosto jisti, že to nemůže způsobit nic špatného. Ale vytažený konektor z čidla nabíjení totálně zkurví celý auto i stěrač na zadním skle. :-D-2 bodů
-
Ptodejce sam nevedel pomaly co povedat k autu. Predvadzacku som di vypozixat vobec nevedel v tej dobe. Bol som rad, ze som si 5min posedel v aute a presiel tie kriteria, ktore som mal. A take drobnosti ako vyhrev, naprava a ine, ze nie je napr permanentne stieranie zadneho skla, vyhrev zadneho okna samostatne, male odkladacie schranky si pocas tych 5min ani neuvedomis.a to som kontroloval i to, ci ma krytku motora zospodu1,6 tdi a ine. Proste nekontrolujes veci, co su pre teba samozrejme z 20r a 10r starych aut. Uprimne. Ani ma nenapadlo, ze to moze byt inak a ze to moderne auto nema. A skusobnu jazdu som s 1,6tdi absolvoval az v CR. Obatoval som 1den a 900km tam a spat do MB. Absolvoval som 15min skusobnu jazdu s predsjcom, kde som hlavne skusal motor a drobnosti teda za twn cas sa stihnut nedaju. Je ine ist scalu skusat teraz a bolo to ine minuly rok, ked len zacinala. A kryticky som aj k inym znackam, lebo niektore uplne jednoduche no funkcne veci bud nemaju, alebo ako astra, zopar ubudlo v novej generacii. Tema je scala a vybava a mozno ak to niekto cita, kto chce kupit scalu si uvedomi par veco a vyskusa to kym ma moznost pred kupou. Napr. svokor si poradit nedal a v pondelok mu pride superb Tak snad budr bezproblemov a nebudrme chodit fo servisu spolu :)-2 bodů